skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Rok narození
- 1980, a pak že chlap nemůže mít starší ženu, že to vypadá blbě :-)
Motor
- je vzadu
- sériovej
- takže klasickej 120L
Interiér
- klasika 120L
- řadicí páčidlo zkráceno o cca nevím kolik, ale vyhovuje mi více
- volant úplně jinej než je normálně zvykem, ale značka byla dodržena, takže volant Škoda Fabia
Exteriér
- barva zašlá zelená, věřím ale, že ji ošetřím nějakým bezbarvým leštidlem nejmenované značky
- kastle fakt dobrý stav, vůbec nerezlá, až na to nějaké obouchání po hrubším zacházení předchozí majitelky :-(
- brzo jí vyléčím
Převodovka
- ctyři rychlosti vpřed
- jedna vzad
- dovnitř jsem ještě hlavu nestrkal, ale kamarádi mi říkali, že uvnitř jsou nějaká kolečka se zoubky
Maximální rychlost
- 140km/h - dosahuje ji bez problému, i když doba akcelerace je opravdu velká, v této rychlosti a vzhledem k vůli řízení a kvalitě obutí je opravdu jízda vysoce adrenalinová, obzvláště při větrných kontaktech s nákladními vozy
- maximální rychlost dosažena v kopci z Lible do Častolovic (tzv. Libelák) - 160km/h
Plánované úpravy - do budoucna
- přední náprava a zadní poloosy z eMka, kvůli vúli řízení
- výměna brzdového rozvodu
- čtyřpísty + nové kotouče
- zadní čelo z eMka + možná číré kryty světel, ještě nevím
- přední maska vlastní výroby
- úprava motoru
- GL palubka
- otáčkoměr, což jako vůz řady L fakt nemá :-(
- možná budíček pro olejíček, resp. jeho tlaky
- hlavně nový šlupky, pač to co tam po předcházející majitelce zbylo je vážně hrůza
- a proč toto, důležitější jsou jizdní vlastnosti a až pak vzhled, než naopak, což někteří nechápou :-(
Proč to všechno dělám
- auto, které je pro mě jediným a vším
- mám rád Škodovku, takže pro ní udělám vše
- za vše vděčím Lubošovi z www.130lr.com/
- 1980, a pak že chlap nemůže mít starší ženu, že to vypadá blbě :-)
Motor
- je vzadu
- sériovej
- takže klasickej 120L
Interiér
- klasika 120L
- řadicí páčidlo zkráceno o cca nevím kolik, ale vyhovuje mi více
- volant úplně jinej než je normálně zvykem, ale značka byla dodržena, takže volant Škoda Fabia
Exteriér
- barva zašlá zelená, věřím ale, že ji ošetřím nějakým bezbarvým leštidlem nejmenované značky
- kastle fakt dobrý stav, vůbec nerezlá, až na to nějaké obouchání po hrubším zacházení předchozí majitelky :-(
- brzo jí vyléčím
Převodovka
- ctyři rychlosti vpřed
- jedna vzad
- dovnitř jsem ještě hlavu nestrkal, ale kamarádi mi říkali, že uvnitř jsou nějaká kolečka se zoubky
Maximální rychlost
- 140km/h - dosahuje ji bez problému, i když doba akcelerace je opravdu velká, v této rychlosti a vzhledem k vůli řízení a kvalitě obutí je opravdu jízda vysoce adrenalinová, obzvláště při větrných kontaktech s nákladními vozy
- maximální rychlost dosažena v kopci z Lible do Častolovic (tzv. Libelák) - 160km/h
Plánované úpravy - do budoucna
- přední náprava a zadní poloosy z eMka, kvůli vúli řízení
- výměna brzdového rozvodu
- čtyřpísty + nové kotouče
- zadní čelo z eMka + možná číré kryty světel, ještě nevím
- přední maska vlastní výroby
- úprava motoru
- GL palubka
- otáčkoměr, což jako vůz řady L fakt nemá :-(
- možná budíček pro olejíček, resp. jeho tlaky
- hlavně nový šlupky, pač to co tam po předcházející majitelce zbylo je vážně hrůza
- a proč toto, důležitější jsou jizdní vlastnosti a až pak vzhled, než naopak, což někteří nechápou :-(
Proč to všechno dělám
- auto, které je pro mě jediným a vším
- mám rád Škodovku, takže pro ní udělám vše
- za vše vděčím Lubošovi z www.130lr.com/
Toman/Zelená stodváca eLko - komentáře:
14:07:47
23.02.2007
23.02.2007
erko1.1
-> Toman: óóójééé to je škoda obvzlášt při takovém citovém vtahu
00:28:15
03.12.2006
03.12.2006
Toman
-> Peklo-Evo-Luboš: Jo, ty me s*rou ze vseho nejvic, co se da delat, mam aspon jejich fotku
21:57:21
20.08.2006
20.08.2006
Peklo-Evo-Luboš
Copak, auto vem cert (kdyz nepocitam citovou ujmu) ale ty fungl novy zavodni boty, co v nem byly.....
22:17:57
15.08.2006
15.08.2006
hymla
-> Toman: já se tak těšil na výsledek
20:10:59
15.08.2006
15.08.2006
minno
-> Toman:
19:39:43
15.08.2006
15.08.2006
Toman
Vážení a milý, takže všechny práce na mém voze skončili velkou škodováckou loupeží mého krásného vozu, který mě odcizil neznámí pachatel hned u mého domu. Takže si budu muset pořídit nějakou náhradu, takže zatím tu nechávám tento profil auta jako NEKROLOG.
12:33:50
29.06.2006
29.06.2006
Peklo-Evo-Luboš
Takze toto auto bylo ukradeno v Pardubicich...
20:50:34
29.04.2005
29.04.2005
Peklo-Evo-Luboš
-> Toman: Ty jeden kecale !
00:28:56
07.04.2005
07.04.2005
Toman
Lidicky, diky za vsechny Vase body!! Ale chci se tady verejne prinat, ze za vsechno vdecim Lubosovi z www.130lr.com. Nechci rict, ze dela vsechno za me, ale drzi nade mnou pomyslnou ochranou ruku. Lubo, diky!!
11:57:50
29.03.2005
29.03.2005
Toman
-> Peklo-Evo-Luboš: Hmmm, no neboj, mam uz pro tebe novy klice pripraveny, abys mel co lamat, a diky, ze mi pomahas .
12:57:24
25.03.2005
25.03.2005
Peklo-Evo-Luboš
Dal sem devet, protoze sem pres slzy dojetim nevidel A navic uz se ti doma patlam s tou napravou a podarilo se me zlomit nase dve jediny desitky klicky a stejne sem jedno rameno nedostal ven
22:39:59
23.03.2005
23.03.2005
tuningfans
mooože byť...důležitější jsou jizdní vlastnosti a až pak vzhled je aj moje heslo...davam 9b
19:35:49
23.03.2005
23.03.2005
hany
vivat škoda fandim a dávám zatim 6b