skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Původně byla tato karta věnována Rudolfovi - červenému Fromanovi 136B z roku 1994, který nás po 100 000 ujetých kiometrech (180 000 celkem) musel opustit (dvě děti, bezpečnost, pohodlnost, znáte to...), jeho nástupce nestojí ani za řeč, ale dobré je, že se uvolnilo místo tady v kartě, takže ji budou sdílet dvě mé starší vrány. Začneme chronologicky, tedy u
Aprílie - Aprílie je klasická stejšna 1202 STW vyrobená v roce 1966, o její minulosti toho není mnoho známo, ani techničáku v tomto ohledu moc nedůvěřuji, každopádně jeden ptáček povídal, že patřila kdysi do vozového parku Krušovického Krále (https://www.youtube.com/w atch?v=Auw2Ayg-dHw). Zda je to pravda, už asi nikdo nikdy nepoví, ani samotný král, protože král je mrtev. Co je na ní zajímavé? Mnoho ne, byla opakovaně terčem českých kutilů, kteří přidali fanfáry, spoustu nových tlačítek, které nikam nevedou, a jednoho nepovedeného kitovacího útoku a pokusu o vyvaření (těžko říct, v jakém pořadí). Takže hlavní devizou zůstává řazení pod volantem a tedy krásná přední lavice, na kterou se vejde spousta lidí, jinak nic nefunguje - nejezdí, nebrzdí, nezatáčí - takto jsem ji koupil od původního vlastníka, který rozjel pokus o renovaci a následně ji zanechal napospas slunci, dešti a vosám. Na 1. dubna jsem ji koupil (Chápete? Proto Aprilie) a převezl pod střechu, kde si ještě nějakou dobu počká na rozborku, pískování a dořešení chybějících dílů.
Co by Aprílie od vás potřebovala?
těsnění předního a zadního skla
vzduchové hadice topení
lištu pod nápis Škoda na přední kapotu
levý blatník pod 2000,-
přední nárazník
poklice
Emílie - je stovečka z roku 1971, je překvapivě zachovalá a v původním stavu, za totality ji přednostně kupovala paní, aby mohla vozit svého smrtelně nemocného manžela do nemocnice, když ji od úřadů konečně obdržela, tak již boužel nebylo koho vozit, tak ji prodala jistému leteckému mechanikovi, který ji vlastnil až donedávna, kdy ji od něj koupil jistý mladý sympatický Aviatik a následně ji přeprodal mně v již drobně poopraveném (ale zároveň pochroumaném) stavu. Auto se odlišuje od původního stavu především blatníky, které byly měněné za novoypové, v plánu je jejich předělání na hrdlo ve znaku. Chybí komplet přední chromy, rakvička, fousky atd. Po dovezení domů jsem zjistil, že ventildekl je plný mazlavé emulze (tolik jsem jí opravdu v životě neviděl) a že v čepu předního kola je až přílišná vůle.
Co by Emilka od vás potřebovala?
Pěkný volant, jinak všechno máme.
Aprílie - Aprílie je klasická stejšna 1202 STW vyrobená v roce 1966, o její minulosti toho není mnoho známo, ani techničáku v tomto ohledu moc nedůvěřuji, každopádně jeden ptáček povídal, že patřila kdysi do vozového parku Krušovického Krále (https://www.youtube.com/w atch?v=Auw2Ayg-dHw). Zda je to pravda, už asi nikdo nikdy nepoví, ani samotný král, protože král je mrtev. Co je na ní zajímavé? Mnoho ne, byla opakovaně terčem českých kutilů, kteří přidali fanfáry, spoustu nových tlačítek, které nikam nevedou, a jednoho nepovedeného kitovacího útoku a pokusu o vyvaření (těžko říct, v jakém pořadí). Takže hlavní devizou zůstává řazení pod volantem a tedy krásná přední lavice, na kterou se vejde spousta lidí, jinak nic nefunguje - nejezdí, nebrzdí, nezatáčí - takto jsem ji koupil od původního vlastníka, který rozjel pokus o renovaci a následně ji zanechal napospas slunci, dešti a vosám. Na 1. dubna jsem ji koupil (Chápete? Proto Aprilie) a převezl pod střechu, kde si ještě nějakou dobu počká na rozborku, pískování a dořešení chybějících dílů.
Co by Aprílie od vás potřebovala?
těsnění předního a zadního skla
vzduchové hadice topení
lištu pod nápis Škoda na přední kapotu
levý blatník pod 2000,-
přední nárazník
poklice
Emílie - je stovečka z roku 1971, je překvapivě zachovalá a v původním stavu, za totality ji přednostně kupovala paní, aby mohla vozit svého smrtelně nemocného manžela do nemocnice, když ji od úřadů konečně obdržela, tak již boužel nebylo koho vozit, tak ji prodala jistému leteckému mechanikovi, který ji vlastnil až donedávna, kdy ji od něj koupil jistý mladý sympatický Aviatik a následně ji přeprodal mně v již drobně poopraveném (ale zároveň pochroumaném) stavu. Auto se odlišuje od původního stavu především blatníky, které byly měněné za novoypové, v plánu je jejich předělání na hrdlo ve znaku. Chybí komplet přední chromy, rakvička, fousky atd. Po dovezení domů jsem zjistil, že ventildekl je plný mazlavé emulze (tolik jsem jí opravdu v životě neviděl) a že v čepu předního kola je až přílišná vůle.
Co by Emilka od vás potřebovala?
Pěkný volant, jinak všechno máme.
Emílie Aprilie - komentáře:
13:48:48
30.05.2013
30.05.2013
MisakusX
Auto je hotové, už jsem ho i viděl a zaplatil práci a matroš, vypadá to dobře...
16:46:57
30.04.2013
30.04.2013
MisakusX
To už nebyla slečna, to už byla v tu dobu paní, ať dá Stvořitel sílu jejímu manželovi. Ona mi takhle z různých směrů "kazí" fotky auta úmyslně, takže podobných mám spousty :)
Není to tajné, pojišťovna vyplatila 13 000 korun, zbytková hodnota auta je 1000 babek (celková tabulková hodnota Formaan r.v. 1994 tedy 14 000 kč), což mi všechno přijde celkem rozumné, auto je za ty peníze zhruba opravitelné, lepší by každpádně bylo nebourat.
Není to tajné, pojišťovna vyplatila 13 000 korun, zbytková hodnota auta je 1000 babek (celková tabulková hodnota Formaan r.v. 1994 tedy 14 000 kč), což mi všechno přijde celkem rozumné, auto je za ty peníze zhruba opravitelné, lepší by každpádně bylo nebourat.
14:40:13
30.04.2013
30.04.2013
aDAm
-> MisakusX: jj aukce klasika u totálky. Kolik ti nakonec pojišťovna vyplatila jestli to není tajné.
Btw ta foto s tou tvou slečnou ve mě evokovala fotky s peddobear jak sem tam takhle vykukuje ;)
Btw ta foto s tou tvou slečnou ve mě evokovala fotky s peddobear jak sem tam takhle vykukuje ;)
13:30:56
30.04.2013
30.04.2013
Arnold
-> MisakusX: tak alespoň že bude žít dále opravují se větší hujdy a tohle by si myslím byla škoda udělat z toho novou formu na hyundai jo a hodně štěstí při opravě
22:49:47
23.04.2013
23.04.2013
MisakusX
Tak škodná událost dořešena s uspokojivým výsledkem, práce se z toho pokryje ... Rudolf se bude opravovat.
19:02:53
17.04.2013
17.04.2013
MisakusX
Mám vyjádření karosáře. Cena za práci cca 8 000 (bez dílů, bez laku)
Likvidátor hodil auto na nějaký aukční server, pokud tam na to nějaký šílenec přihodí dostatek financí, tak mi dají na opravu prdlajz. A vzhledem k tomu, že už jen kvůli novému LPG je zůstatková hodnota vyšší než jejich zcela nesmyslná tabulková za nebourané, tak netuším, jak to skončí.
Likvidátor hodil auto na nějaký aukční server, pokud tam na to nějaký šílenec přihodí dostatek financí, tak mi dají na opravu prdlajz. A vzhledem k tomu, že už jen kvůli novému LPG je zůstatková hodnota vyšší než jejich zcela nesmyslná tabulková za nebourané, tak netuším, jak to skončí.
13:17:02
17.04.2013
17.04.2013
Domajz
už padl nějaký ortel?
22:41:07
16.04.2013
16.04.2013
gred
19:18:13
14.04.2013
14.04.2013
MisakusX
Tomassso: Jistě se na mě nebudeš zlobit, když to v zájmu bezpečnosti opravím pořádně, konec konců je pomačkaný podběh až tlumiči, čelo na maděru, chladič zmáčklej, nárazník, maska, světlo v pejru ... a to ani nevím, co po likvidaci škody najdu pod kapotou, zatím jen vím, že nedobíjí a nechladí a táhne mírně na stranu.
19:11:52
14.04.2013
14.04.2013
MisakusX
Jedu si takhle po hlavní na Prahu z Kolína a jeden pán s Oktávkou z vedlejší si se mnou chtěl ťuknout na zdraví. Ale měl v autě manželku i tchyni, tak chápu, že nebyl ve své kůži.
19:04:04
14.04.2013
14.04.2013
Lukyn Fakír
-> MisakusX: a jejda japak se ti to podařilo?
18:45:33
14.04.2013
14.04.2013
Tomaso435
...stává se .) měl sem podobní vyřešila to oprava za 150 v dílech a 80 za sprej :D
17:40:02
13.01.2013
13.01.2013
MisakusX
Díky, on na fotkách vypadá lépe, lak je vybledlý, páté dveře ťuklé. Každopádně si ho hledím, nemám spotřebáka, abych ho ujezdil do hrobu. Jen nesnáším ten pocit, že si sednu do modernějšího auta, kde jsem obložený jak sardinka výraznými plasty a polstrováním a přes okna nevidím pořádně ven. V nových autech je řízení nuda, takže Rudolf mi dělá celý rok zábavu a při každé cestě hřeje u srdce :) (pravda, manželka - největší to odpůrce starých škodovek - se na to dívá trochu jinak, ale dobře jí tak:) )
15:14:51
13.01.2013
13.01.2013
navajas
Ruda vypadá pěkně, tak ať mu to vydrží a dělá dobrotu
11:58:13
13.01.2013
13.01.2013
Domajz
Taky jsem na podzim zakoupil Fofrmana 1994 136B... Akorát hned putoval na vyvářku, ovšem zas je na tom dobře motoricky. Člověk si holt nevybere... ať slouží. Je pěkný, jak psal Bajou, možná až moc na spotřebáka :) To raději tahat po soli šikookou plečku :)
11:37:54
13.01.2013
13.01.2013
bajou
Pěknej, na spotřebáka možná až moc