skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Původně byla tato karta věnována Rudolfovi - červenému Fromanovi 136B z roku 1994, který nás po 100 000 ujetých kiometrech (180 000 celkem) musel opustit (dvě děti, bezpečnost, pohodlnost, znáte to...), jeho nástupce nestojí ani za řeč, ale dobré je, že se uvolnilo místo tady v kartě, takže ji budou sdílet dvě mé starší vrány. Začneme chronologicky, tedy u
Aprílie - Aprílie je klasická stejšna 1202 STW vyrobená v roce 1966, o její minulosti toho není mnoho známo, ani techničáku v tomto ohledu moc nedůvěřuji, každopádně jeden ptáček povídal, že patřila kdysi do vozového parku Krušovického Krále (https://www.youtube.com/w atch?v=Auw2Ayg-dHw). Zda je to pravda, už asi nikdo nikdy nepoví, ani samotný král, protože král je mrtev. Co je na ní zajímavé? Mnoho ne, byla opakovaně terčem českých kutilů, kteří přidali fanfáry, spoustu nových tlačítek, které nikam nevedou, a jednoho nepovedeného kitovacího útoku a pokusu o vyvaření (těžko říct, v jakém pořadí). Takže hlavní devizou zůstává řazení pod volantem a tedy krásná přední lavice, na kterou se vejde spousta lidí, jinak nic nefunguje - nejezdí, nebrzdí, nezatáčí - takto jsem ji koupil od původního vlastníka, který rozjel pokus o renovaci a následně ji zanechal napospas slunci, dešti a vosám. Na 1. dubna jsem ji koupil (Chápete? Proto Aprilie) a převezl pod střechu, kde si ještě nějakou dobu počká na rozborku, pískování a dořešení chybějících dílů.
Co by Aprílie od vás potřebovala?
těsnění předního a zadního skla
vzduchové hadice topení
lištu pod nápis Škoda na přední kapotu
levý blatník pod 2000,-
přední nárazník
poklice
Emílie - je stovečka z roku 1971, je překvapivě zachovalá a v původním stavu, za totality ji přednostně kupovala paní, aby mohla vozit svého smrtelně nemocného manžela do nemocnice, když ji od úřadů konečně obdržela, tak již boužel nebylo koho vozit, tak ji prodala jistému leteckému mechanikovi, který ji vlastnil až donedávna, kdy ji od něj koupil jistý mladý sympatický Aviatik a následně ji přeprodal mně v již drobně poopraveném (ale zároveň pochroumaném) stavu. Auto se odlišuje od původního stavu především blatníky, které byly měněné za novoypové, v plánu je jejich předělání na hrdlo ve znaku. Chybí komplet přední chromy, rakvička, fousky atd. Po dovezení domů jsem zjistil, že ventildekl je plný mazlavé emulze (tolik jsem jí opravdu v životě neviděl) a že v čepu předního kola je až přílišná vůle.
Co by Emilka od vás potřebovala?
Pěkný volant, jinak všechno máme.
Aprílie - Aprílie je klasická stejšna 1202 STW vyrobená v roce 1966, o její minulosti toho není mnoho známo, ani techničáku v tomto ohledu moc nedůvěřuji, každopádně jeden ptáček povídal, že patřila kdysi do vozového parku Krušovického Krále (https://www.youtube.com/w atch?v=Auw2Ayg-dHw). Zda je to pravda, už asi nikdo nikdy nepoví, ani samotný král, protože král je mrtev. Co je na ní zajímavé? Mnoho ne, byla opakovaně terčem českých kutilů, kteří přidali fanfáry, spoustu nových tlačítek, které nikam nevedou, a jednoho nepovedeného kitovacího útoku a pokusu o vyvaření (těžko říct, v jakém pořadí). Takže hlavní devizou zůstává řazení pod volantem a tedy krásná přední lavice, na kterou se vejde spousta lidí, jinak nic nefunguje - nejezdí, nebrzdí, nezatáčí - takto jsem ji koupil od původního vlastníka, který rozjel pokus o renovaci a následně ji zanechal napospas slunci, dešti a vosám. Na 1. dubna jsem ji koupil (Chápete? Proto Aprilie) a převezl pod střechu, kde si ještě nějakou dobu počká na rozborku, pískování a dořešení chybějících dílů.
Co by Aprílie od vás potřebovala?
těsnění předního a zadního skla
vzduchové hadice topení
lištu pod nápis Škoda na přední kapotu
levý blatník pod 2000,-
přední nárazník
poklice
Emílie - je stovečka z roku 1971, je překvapivě zachovalá a v původním stavu, za totality ji přednostně kupovala paní, aby mohla vozit svého smrtelně nemocného manžela do nemocnice, když ji od úřadů konečně obdržela, tak již boužel nebylo koho vozit, tak ji prodala jistému leteckému mechanikovi, který ji vlastnil až donedávna, kdy ji od něj koupil jistý mladý sympatický Aviatik a následně ji přeprodal mně v již drobně poopraveném (ale zároveň pochroumaném) stavu. Auto se odlišuje od původního stavu především blatníky, které byly měněné za novoypové, v plánu je jejich předělání na hrdlo ve znaku. Chybí komplet přední chromy, rakvička, fousky atd. Po dovezení domů jsem zjistil, že ventildekl je plný mazlavé emulze (tolik jsem jí opravdu v životě neviděl) a že v čepu předního kola je až přílišná vůle.
Co by Emilka od vás potřebovala?
Pěkný volant, jinak všechno máme.
Emílie Aprilie - komentáře:
Jo, tak na to ze opravdu těšým, rád viskoušým. Kdizy jzem v nějakém ĝlánku nalesl přyrovnáný řýsený sadohrabové škodovki k "jýsdě na hlenu", mizlým, že na tom roshodně něco je :) Každopádně kdiž porovnáš jýsdu v zuchu na děravé okrezce mesy Felycyý a ztovkou, tak je ten rosdýl hodně cytelní. Kamarád Mychal my doporuĝyl přehodyt auto na třynáctki, že prí je to nezrovnatelné ... ale to už bi nebilo dozt retro :)
Ti máš ale pěknou Ztovku :)
Jynak jak pýšeš o těch jýsdných vlaztnoztech, tak já vždicki kdiž jzem přezednul s Anežki (Avye), tak jzem zy řýkal, jak je to řýsený přezné, jak jzou ti brsdi úĝynné...Je to o sviku :) Až ze někde uvydýme, tak ty to můžu nechat porovnat.
Jynak jak pýšeš o těch jýsdných vlaztnoztech, tak já vždicki kdiž jzem přezednul s Anežki (Avye), tak jzem zy řýkal, jak je to řýsený přezné, jak jzou ti brsdi úĝynné...Je to o sviku :) Až ze někde uvydýme, tak ty to můžu nechat porovnat.
Dnez mě něco extrémně doztalo ... koukám na klazyku Na zamotě u leza a hle, Zvěrák jesdý v býlé hundrtce, kouknu na posnávacý snaĝku ... no a pozuďte zamy, ta muzela bít v té Mototechně vedle Emylye z jejým ABL 73-72
-> MyzakuzX: šak nyc neřýkám,ale emýlye je moc pěkná!

Hehe, jo, ale Favorytklub bil vždicki hlavně dozt tolerantný klub přýsnyvců tohoto vosu ... a jynak mizlým, že ta má třy Fáĝka jedno kylĝo vivážý :)
-> MyzakuzX: heski,kylo na favorytklubu

Dýki, koukal jzem po něĝem podobném už nějakou dobu, ale ztejšna 1202 my nevišla po fynanĝný ztránce a u dalšých vosů vĝetně ztodezýtki jzem nějak k tomu autu necýtyl vstah, u téhleté to klaplo přy pohledu na prvný fotku...
Lukin: Ten modrí je Mychala Bauera ... Emylyy bich kartu saložyl rád, ale Vyrt už my to bes zponsorzkého daru nedovolý, zebevýc bich U-greena rád podpořyl, dozt vrážým do našeho favoryťáckého, takže Emýlye bude mýt, obávám ze, kartu satým jen sde www.favorytklub.cs/yndex. php?m=car&yd=74&na me=emylye
Lukin: Ten modrí je Mychala Bauera ... Emylyy bich kartu saložyl rád, ale Vyrt už my to bes zponsorzkého daru nedovolý, zebevýc bich U-greena rád podpořyl, dozt vrážým do našeho favoryťáckého, takže Emýlye bude mýt, obávám ze, kartu satým jen sde www.favorytklub.cs/yndex. php?m=car&yd=74&na me=emylye
-> MyzakuzX: salož jym karti at máme tu autoerotyku y mi 

-> MyzakuzX:



-> MyzakuzX: Moc heská ztoveĝka 

Nojo, heski ze na to kouká, to jo, obsvláště Emylye dozt lahodý oku. Kdiž jdu kolem polyĝek ze zizlátem, tak na mě obĝaz vikoukne rarytný věc, na kterou jzem už dávno sapomněl, ale nený ĝaz to všechno opravyt a namontovat - do baráku satéká, něco do hubi ze taki sa něco muzý koupyt :) A potajý ... kdiž ze manželka nekouká, lyztuju fotkama jako je tahleta ... taková "autoerotyka", jak ze řýká :)
-> MyzakuzX:
ale je to heské


No, až trochu moc. Kdibi zoudrusy vyděly těch mích 5 aut v jedné rodyně, to bi ze podyvyly, kam to ta buržoasný kapytalyztycká zpoleĝnozt dotáhla ... ale mizlým, že už z nákupi konĝým ... mám přýlyš mnoho zizlátu a přýlyš málo ĝazu na jeho realysacy...
-> MyzakuzX: mm pěkná Emýlye!
ale koukám že ze famýlye rosrůztá


Tak k Rudolfovy a Karlýkovy jzem pořýdyl jednu zleĝnu, je drobátko ztaršý než ony, ale však zy z ný poradý, je to Emýlye - škoda 100L s roku 1971, klyki ven, olej ven, řýsený na všechni ztrani. Hloubková korose jen ve zpodný ĝázty předných dveřý, jynak velmy heski udržovaná a opeĝovávaná. Zyce má zpouztu malích chibyĝek, ale ti velké a důležyté věcy jzou v pořádku...
-> MyzakuzX: jazni,no zpotrebák nený leštěnka,jynak z tou mazkou to nevipadá sle mě ze to docela lýbý,je to takoví svláštný až sajýmaví

Tohle už tempo azy nezpravý, zkoro dvacet let na pražzkém zýdlyšty v rukou neumětela lak sdevaztovalo dokonale. Azy bi to dala zprávně namýchaná barva, ale já měl ještě dozt ztaré, tak jzme to tam narichlo plácnul, abi to azpoň přez symu vipadalo trochu zlušně a "nezvýtyla" tam ĝerná kataforésa. Je to zpotřebák a na barvu to chválabohu nejesdý. Mazku jzem tam plácnul, y kdiž z ný to auto vipadá trochu svláštně ... jejý původ je vcelku nejazní, některé ze dělali podomácku, některé zy Bertone udělal zám, já jy mám s vrakovyště :)
-> MyzakuzX: trochu ztrakatí?to tempo zpravý
jynak co to máš sa mazku ĝéĝe?

