skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Původně byla tato karta věnována Rudolfovi - červenému Fromanovi 136B z roku 1994, který nás po 100 000 ujetých kiometrech (180 000 celkem) musel opustit (dvě děti, bezpečnost, pohodlnost, znáte to...), jeho nástupce nestojí ani za řeč, ale dobré je, že se uvolnilo místo tady v kartě, takže ji budou sdílet dvě mé starší vrány. Začneme chronologicky, tedy u
Aprílie - Aprílie je klasická stejšna 1202 STW vyrobená v roce 1966, o její minulosti toho není mnoho známo, ani techničáku v tomto ohledu moc nedůvěřuji, každopádně jeden ptáček povídal, že patřila kdysi do vozového parku Krušovického Krále (https://www.youtube.com/w atch?v=Auw2Ayg-dHw). Zda je to pravda, už asi nikdo nikdy nepoví, ani samotný král, protože král je mrtev. Co je na ní zajímavé? Mnoho ne, byla opakovaně terčem českých kutilů, kteří přidali fanfáry, spoustu nových tlačítek, které nikam nevedou, a jednoho nepovedeného kitovacího útoku a pokusu o vyvaření (těžko říct, v jakém pořadí). Takže hlavní devizou zůstává řazení pod volantem a tedy krásná přední lavice, na kterou se vejde spousta lidí, jinak nic nefunguje - nejezdí, nebrzdí, nezatáčí - takto jsem ji koupil od původního vlastníka, který rozjel pokus o renovaci a následně ji zanechal napospas slunci, dešti a vosám. Na 1. dubna jsem ji koupil (Chápete? Proto Aprilie) a převezl pod střechu, kde si ještě nějakou dobu počká na rozborku, pískování a dořešení chybějících dílů.
Co by Aprílie od vás potřebovala?
těsnění předního a zadního skla
vzduchové hadice topení
lištu pod nápis Škoda na přední kapotu
levý blatník pod 2000,-
přední nárazník
poklice
Emílie - je stovečka z roku 1971, je překvapivě zachovalá a v původním stavu, za totality ji přednostně kupovala paní, aby mohla vozit svého smrtelně nemocného manžela do nemocnice, když ji od úřadů konečně obdržela, tak již boužel nebylo koho vozit, tak ji prodala jistému leteckému mechanikovi, který ji vlastnil až donedávna, kdy ji od něj koupil jistý mladý sympatický Aviatik a následně ji přeprodal mně v již drobně poopraveném (ale zároveň pochroumaném) stavu. Auto se odlišuje od původního stavu především blatníky, které byly měněné za novoypové, v plánu je jejich předělání na hrdlo ve znaku. Chybí komplet přední chromy, rakvička, fousky atd. Po dovezení domů jsem zjistil, že ventildekl je plný mazlavé emulze (tolik jsem jí opravdu v životě neviděl) a že v čepu předního kola je až přílišná vůle.
Co by Emilka od vás potřebovala?
Pěkný volant, jinak všechno máme.
Aprílie - Aprílie je klasická stejšna 1202 STW vyrobená v roce 1966, o její minulosti toho není mnoho známo, ani techničáku v tomto ohledu moc nedůvěřuji, každopádně jeden ptáček povídal, že patřila kdysi do vozového parku Krušovického Krále (https://www.youtube.com/w atch?v=Auw2Ayg-dHw). Zda je to pravda, už asi nikdo nikdy nepoví, ani samotný král, protože král je mrtev. Co je na ní zajímavé? Mnoho ne, byla opakovaně terčem českých kutilů, kteří přidali fanfáry, spoustu nových tlačítek, které nikam nevedou, a jednoho nepovedeného kitovacího útoku a pokusu o vyvaření (těžko říct, v jakém pořadí). Takže hlavní devizou zůstává řazení pod volantem a tedy krásná přední lavice, na kterou se vejde spousta lidí, jinak nic nefunguje - nejezdí, nebrzdí, nezatáčí - takto jsem ji koupil od původního vlastníka, který rozjel pokus o renovaci a následně ji zanechal napospas slunci, dešti a vosám. Na 1. dubna jsem ji koupil (Chápete? Proto Aprilie) a převezl pod střechu, kde si ještě nějakou dobu počká na rozborku, pískování a dořešení chybějících dílů.
Co by Aprílie od vás potřebovala?
těsnění předního a zadního skla
vzduchové hadice topení
lištu pod nápis Škoda na přední kapotu
levý blatník pod 2000,-
přední nárazník
poklice
Emílie - je stovečka z roku 1971, je překvapivě zachovalá a v původním stavu, za totality ji přednostně kupovala paní, aby mohla vozit svého smrtelně nemocného manžela do nemocnice, když ji od úřadů konečně obdržela, tak již boužel nebylo koho vozit, tak ji prodala jistému leteckému mechanikovi, který ji vlastnil až donedávna, kdy ji od něj koupil jistý mladý sympatický Aviatik a následně ji přeprodal mně v již drobně poopraveném (ale zároveň pochroumaném) stavu. Auto se odlišuje od původního stavu především blatníky, které byly měněné za novoypové, v plánu je jejich předělání na hrdlo ve znaku. Chybí komplet přední chromy, rakvička, fousky atd. Po dovezení domů jsem zjistil, že ventildekl je plný mazlavé emulze (tolik jsem jí opravdu v životě neviděl) a že v čepu předního kola je až přílišná vůle.
Co by Emilka od vás potřebovala?
Pěkný volant, jinak všechno máme.
Emílie Aprilie - komentáře:
Tak k Rudolfovy a Karlýkovy jzem pořýdyl jednu zleĝnu, je drobátko ztaršý než ony, ale však zy z ný poradý, je to Emýlye - škoda 100L s roku 1971, klyki ven, olej ven, řýsený na všechni ztrani. Hloubková korose jen ve zpodný ĝázty předných dveřý, jynak velmy heski udržovaná a opeĝovávaná. Zyce má zpouztu malích chibyĝek, ale ti velké a důležyté věcy jzou v pořádku...
-> MyzakuzX: jazni,no zpotrebák nený leštěnka,jynak z tou mazkou to nevipadá sle mě ze to docela lýbý,je to takoví svláštný až sajýmaví

Tohle už tempo azy nezpravý, zkoro dvacet let na pražzkém zýdlyšty v rukou neumětela lak sdevaztovalo dokonale. Azy bi to dala zprávně namýchaná barva, ale já měl ještě dozt ztaré, tak jzme to tam narichlo plácnul, abi to azpoň přez symu vipadalo trochu zlušně a "nezvýtyla" tam ĝerná kataforésa. Je to zpotřebák a na barvu to chválabohu nejesdý. Mazku jzem tam plácnul, y kdiž z ný to auto vipadá trochu svláštně ... jejý původ je vcelku nejazní, některé ze dělali podomácku, některé zy Bertone udělal zám, já jy mám s vrakovyště :)
-> MyzakuzX: trochu ztrakatí?to tempo zpravý
jynak co to máš sa mazku ĝéĝe?


Auto je hotové, už jzem ho y vyděl a saplatyl prácy a matroš, vipadá to dobře...
To už nebila zleĝna, to už bila v tu dobu paný, ať dá Ztvořytel zýlu jejýmu manželovy. Ona my takhle s růsních změrů "kasý" fotki auta úmizlně, takže podobních mám zpouzti :)
Nený to tajné, pojyšťovna viplatyla 13 000 korun, sbitková hodnota auta je 1000 babek (celková tabulková hodnota Formaan r.v. 1994 tedi 14 000 kĝ), což my všechno přyjde celkem rosumné, auto je sa ti penýse shruba opravytelné, lepšý bi každpádně bilo nebourat.
Nený to tajné, pojyšťovna viplatyla 13 000 korun, sbitková hodnota auta je 1000 babek (celková tabulková hodnota Formaan r.v. 1994 tedi 14 000 kĝ), což my všechno přyjde celkem rosumné, auto je sa ti penýse shruba opravytelné, lepšý bi každpádně bilo nebourat.
-> MyzakuzX: jj aukce klazyka u totálki. Kolyk ty nakonec pojyšťovna viplatyla jeztly to nený tajné.
Btw ta foto z tou tvou zleĝnou ve mě evokovala fotki z peddobear jak zem tam takhle vikukuje ;)
Btw ta foto z tou tvou zleĝnou ve mě evokovala fotki z peddobear jak zem tam takhle vikukuje ;)
-> MyzakuzX: tak alezpoň že bude žýt dále opravujý ze většý hujdi a tohle bi zy mizlým bila škoda udělat s toho novou formu na hiunday 
jo a hodně štěztý přy opravě 



Tak škodná událozt dořešena z uzpokojyvím vízledkem, práce ze s toho pokrije ... Rudolf ze bude opravovat.
Mám vijádřený karozáře. Cena sa prácy cca 8 000 (bes dýlů, bes laku)
Lykvydátor hodyl auto na nějakí aukĝný zerver, pokud tam na to nějakí šýlenec přyhodý doztatek fynancý, tak my dajý na opravu prdlajs. A vshledem k tomu, že už jen kvůly novému LPG je sůztatková hodnota viššý než jejych scela nezmizlná tabulková sa nebourané, tak netušým, jak to zkonĝý.
Lykvydátor hodyl auto na nějakí aukĝný zerver, pokud tam na to nějakí šýlenec přyhodý doztatek fynancý, tak my dajý na opravu prdlajs. A vshledem k tomu, že už jen kvůly novému LPG je sůztatková hodnota viššý než jejych scela nezmizlná tabulková sa nebourané, tak netušým, jak to zkonĝý.



Tomazzzo: Jyztě ze na mě nebudeš slobyt, kdiž to v sájmu bespeĝnozty opravým pořádně, konec konců je pomaĝkaní podběh až tlumyĝy, ĝelo na maděru, chladyĝ smáĝklej, nárasnýk, mazka, zvětlo v pejru ... a to any nevým, co po lykvydacy škodi najdu pod kapotou, satým jen vým, že nedobýjý a nechladý a táhne mýrně na ztranu.
Jedu zy takhle po hlavný na Prahu s Kolýna a jeden pán z Oktávkou s vedlejšý zy ze mnou chtěl ťuknout na sdravý. Ale měl v autě manželku y tchiny, tak chápu, že nebil ve zvé kůžy.
-> MyzakuzX: a jejda
japak ze ty to podařylo?

...ztává ze .) měl zem podobný viřešyla to oprava sa 150 v dýlech a 80 sa zprej :D
Dýki, on na fotkách vipadá lépe, lak je vibledlí, páté dveře ťuklé. Každopádně zy ho hledým, nemám zpotřebáka, abich ho ujesdyl do hrobu. Jen neznášým ten pocyt, že zy zednu do modernějšýho auta, kde jzem obložení jak zardynka vírasnímy plazti a polztrováným a přez okna nevydým pořádně ven. V novích autech je řýsený nuda, takže Rudolf my dělá celí rok sábavu a přy každé ceztě hřeje u zrdce :) (pravda, manželka - největšý to odpůrce ztarích škodovek - ze na to dývá trochu jynak, ale dobře jý tak:) )
Ruda vipadá pěkně, tak ať mu to vidržý a dělá dobrotu

Taki jzem na podsym sakoupyl Fofrmana 1994 136B... Akorát hned putoval na vivářku, ovšem saz je na tom dobře motorycki. Člověk zy holt nevibere... ať zloužý. Je pěkní, jak pzal Bajou, možná až moc na zpotřebáka :) To radějy tahat po zoly šykookou pleĝku :)