skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda 110 L de Luxe
"Apča" - podle SPZ (od bývalých majitelů)
j_j doporučuje : Staré světy motorů z let výroby Vašeho vozidla. Budete se divit, ale spoustu otázek co my měli 1.majitelé již před 50 lety a odpovědi v tomto časopise jsou konzultovány s odborníky i AZNP Škoda Mladá Boleslav...ve spoustě věcí ohledně embéčka a stovky mi to pomohlo. Konec hlášení.
r.v. 1976, po 1. majiteli, najeto 40 500 tkm., barva žlutá, původ - Praha = zůstane SPZ.
Technické údaje vozu Škoda 110 L: Vzadu umístěný řadový čtyřválec s vrtáním 72 mm a zdvihem 68 mm, objem 1107 cm³, stupeň komprese 8,8, výkon 39 kW (53 koní) SAE při 5000 ot/min, točivý moment 84 Nm při 3200 ot/min, maximální rychlost 133 km/h, zrychlení z 0 na 100 za 20,5 sekundy. Čtyřstupňová převodovka v bloku s motorem, pohon zadních kol. Hmotnost 825 kg, nosnost 375 kg, rozvor 2400 mm, rozchod vpředu 1280 mm, vzadu 1250 mm, délka vozu 4155 mm, šířka 1620 mm a výška 1380 mm.
VIDEA :
1.)
2.)
3.)
4.)
5.)
*-*-*-*- 2022 *-*-*-*-*-*
DUBEN - auto je na výměně těsnění pod hlavou, prý byly zaklepané ventily /to se prosím stane jak?/, takže se hlava srovná a předělá na natural /bez aditiv/, dále jsou v "pekárně" Kopretiny, firma měla problém se zklepáním pokliček z kol, snad to zvládnou :)
"Apča" - podle SPZ (od bývalých majitelů)
j_j doporučuje : Staré světy motorů z let výroby Vašeho vozidla. Budete se divit, ale spoustu otázek co my měli 1.majitelé již před 50 lety a odpovědi v tomto časopise jsou konzultovány s odborníky i AZNP Škoda Mladá Boleslav...ve spoustě věcí ohledně embéčka a stovky mi to pomohlo. Konec hlášení.
r.v. 1976, po 1. majiteli, najeto 40 500 tkm., barva žlutá, původ - Praha = zůstane SPZ.
Technické údaje vozu Škoda 110 L: Vzadu umístěný řadový čtyřválec s vrtáním 72 mm a zdvihem 68 mm, objem 1107 cm³, stupeň komprese 8,8, výkon 39 kW (53 koní) SAE při 5000 ot/min, točivý moment 84 Nm při 3200 ot/min, maximální rychlost 133 km/h, zrychlení z 0 na 100 za 20,5 sekundy. Čtyřstupňová převodovka v bloku s motorem, pohon zadních kol. Hmotnost 825 kg, nosnost 375 kg, rozvor 2400 mm, rozchod vpředu 1280 mm, vzadu 1250 mm, délka vozu 4155 mm, šířka 1620 mm a výška 1380 mm.
VIDEA :
1.)
2.)
3.)
4.)
5.)
*-*-*-*- 2022 *-*-*-*-*-*
DUBEN - auto je na výměně těsnění pod hlavou, prý byly zaklepané ventily /to se prosím stane jak?/, takže se hlava srovná a předělá na natural /bez aditiv/, dále jsou v "pekárně" Kopretiny, firma měla problém se zklepáním pokliček z kol, snad to zvládnou :)
110L ´76 - komentáře:
09:13:04
15.07.2011
15.07.2011
oppik
-> j_j: aby jsi pak někde nezůstal vyset :-)
08:35:32
15.07.2011
15.07.2011
marek668112
-> j_j: no po tych našich slavnych cestach...
08:27:50
15.07.2011
15.07.2011
j_j
-> marek668112: no jsem na to celý zvědavej :) jak to stovák zvládne atd.
08:15:20
15.07.2011
15.07.2011
marek668112
-> j_j: z autom ešte nejdem,byvam v Kežmarku čo je od Liptovskeho Mikulaša nejakych 40km a par krat do roka tam som (pomaham v lese)
08:09:27
15.07.2011
15.07.2011
j_j
-> marek668112: jedeš taky nějakým vrakem?
08:08:36
15.07.2011
15.07.2011
marek668112
-> j_j: tak možno sa stretneme
08:04:46
15.07.2011
15.07.2011
j_j
-> marek668112: teprv pojedem, k Liptovskému Mikuláši (cca 7.-13.8.)
08:02:30
15.07.2011
15.07.2011
marek668112
-> j_j: si bol v Tatrach?
07:40:27
12.07.2011
12.07.2011
j_j
-> Marklar: konečně se to někomu líbí jako mě tady to je www.polaroin.com/ problém, že jsou docela malýho rozměru - to je škoda.
00:44:01
12.07.2011
12.07.2011
Marklar
tie retro fotky su parada , v com to upravujes prosim ta??:-)
14:45:07
11.07.2011
11.07.2011
j_j
20:01:30
10.07.2011
10.07.2011
j_j
11:16:32
08.07.2011
08.07.2011
Tomáššš
-> j_j: dobova fotka