skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda 110 L de Luxe
"Apča" - podle SPZ (od bývalých majitelů)
j_j doporučuje : Staré světy motorů z let výroby Vašeho vozidla. Budete se divit, ale spoustu otázek co my měli 1.majitelé již před 50 lety a odpovědi v tomto časopise jsou konzultovány s odborníky i AZNP Škoda Mladá Boleslav...ve spoustě věcí ohledně embéčka a stovky mi to pomohlo. Konec hlášení.
r.v. 1976, po 1. majiteli, najeto 40 500 tkm., barva žlutá, původ - Praha = zůstane SPZ.
Technické údaje vozu Škoda 110 L: Vzadu umístěný řadový čtyřválec s vrtáním 72 mm a zdvihem 68 mm, objem 1107 cm³, stupeň komprese 8,8, výkon 39 kW (53 koní) SAE při 5000 ot/min, točivý moment 84 Nm při 3200 ot/min, maximální rychlost 133 km/h, zrychlení z 0 na 100 za 20,5 sekundy. Čtyřstupňová převodovka v bloku s motorem, pohon zadních kol. Hmotnost 825 kg, nosnost 375 kg, rozvor 2400 mm, rozchod vpředu 1280 mm, vzadu 1250 mm, délka vozu 4155 mm, šířka 1620 mm a výška 1380 mm.
VIDEA :
1.)
2.)
3.)
4.)
5.)
*-*-*-*- 2022 *-*-*-*-*-*
DUBEN - auto je na výměně těsnění pod hlavou, prý byly zaklepané ventily /to se prosím stane jak?/, takže se hlava srovná a předělá na natural /bez aditiv/, dále jsou v "pekárně" Kopretiny, firma měla problém se zklepáním pokliček z kol, snad to zvládnou :)
"Apča" - podle SPZ (od bývalých majitelů)
j_j doporučuje : Staré světy motorů z let výroby Vašeho vozidla. Budete se divit, ale spoustu otázek co my měli 1.majitelé již před 50 lety a odpovědi v tomto časopise jsou konzultovány s odborníky i AZNP Škoda Mladá Boleslav...ve spoustě věcí ohledně embéčka a stovky mi to pomohlo. Konec hlášení.
r.v. 1976, po 1. majiteli, najeto 40 500 tkm., barva žlutá, původ - Praha = zůstane SPZ.
Technické údaje vozu Škoda 110 L: Vzadu umístěný řadový čtyřválec s vrtáním 72 mm a zdvihem 68 mm, objem 1107 cm³, stupeň komprese 8,8, výkon 39 kW (53 koní) SAE při 5000 ot/min, točivý moment 84 Nm při 3200 ot/min, maximální rychlost 133 km/h, zrychlení z 0 na 100 za 20,5 sekundy. Čtyřstupňová převodovka v bloku s motorem, pohon zadních kol. Hmotnost 825 kg, nosnost 375 kg, rozvor 2400 mm, rozchod vpředu 1280 mm, vzadu 1250 mm, délka vozu 4155 mm, šířka 1620 mm a výška 1380 mm.
VIDEA :
1.)
2.)
3.)
4.)
5.)
*-*-*-*- 2022 *-*-*-*-*-*
DUBEN - auto je na výměně těsnění pod hlavou, prý byly zaklepané ventily /to se prosím stane jak?/, takže se hlava srovná a předělá na natural /bez aditiv/, dále jsou v "pekárně" Kopretiny, firma měla problém se zklepáním pokliček z kol, snad to zvládnou :)
110L ´76 - komentáře:
18:26:19
21.07.2011
21.07.2011
Tomáššš
-> j_j: sam nevim :-/ videl som 10,9, a aj 12 ?
18:24:06
21.07.2011
21.07.2011
j_j
-> Tomáššš: že jseš to ty,tak ti je spočítám na všech motorech co mám
18:20:35
21.07.2011
21.07.2011
Tomáššš
-> j_j: sam nevim :-/ videl som 10,9, a aj 12 ?
20:46:18
15.07.2011
15.07.2011
Brabi1987
-> oppik:
-> j_j: hezky řečeno
-> j_j: hezky řečeno
19:28:47
15.07.2011
15.07.2011
oppik
-> j_j: čemu nic není tý nápravě co já vím co tomu je.až se to zvedne a sundají kola tak se teprve uvidí a proč nemít do zásoby nápravu :-)
16:18:23
15.07.2011
15.07.2011
j_j
-> oppik: vždyt si říkal, že jí nic neni. Co by za to tady většina lidí dala,kdyby si jen tak ze srandy stavělo nápravu jen tak do zásoby
16:15:06
15.07.2011
15.07.2011
oppik
-> j_j: zatim nevim co je s napravou.opravovat se to bude az nekdy po dovoleny
09:31:20
15.07.2011
15.07.2011
j_j
-> Stepix: dobrý vid? :) pak se pochlubte pane právníku
09:30:24
15.07.2011
15.07.2011
Stepix
jooo, tak to retro fotky taky zneužiju :-D
09:29:34
15.07.2011
15.07.2011
j_j
-> oppik: a co se ti vysypalo? nj, 120tky .....
09:28:06
15.07.2011
15.07.2011
oppik
-> j_j: a ty mi opravíš auto nejdřív.já jsem v práci ne jako ty flákačka pohodo
09:26:03
15.07.2011
15.07.2011
j_j
-> oppik: to nejlíp prokážeš tím, že pojedeš taky je to 500 km jedna cesta od 7.-13.8. můžeme dát dálkový závod
09:24:36
15.07.2011
15.07.2011
oppik
-> j_j: já jo a co ty.kdy tam razíš pane javůůůůů
09:16:21
15.07.2011
15.07.2011
j_j
-> oppik: neboj se o mě oppí a pojed taky nebo nevěříš snad svému úzkému stroji?