skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda 110 L de Luxe
"Apča" - podle SPZ (od bývalých majitelů)
j_j doporučuje : Staré světy motorů z let výroby Vašeho vozidla. Budete se divit, ale spoustu otázek co my měli 1.majitelé již před 50 lety a odpovědi v tomto časopise jsou konzultovány s odborníky i AZNP Škoda Mladá Boleslav...ve spoustě věcí ohledně embéčka a stovky mi to pomohlo. Konec hlášení.
r.v. 1976, po 1. majiteli, najeto 40 500 tkm., barva žlutá, původ - Praha = zůstane SPZ.
Technické údaje vozu Škoda 110 L: Vzadu umístěný řadový čtyřválec s vrtáním 72 mm a zdvihem 68 mm, objem 1107 cm³, stupeň komprese 8,8, výkon 39 kW (53 koní) SAE při 5000 ot/min, točivý moment 84 Nm při 3200 ot/min, maximální rychlost 133 km/h, zrychlení z 0 na 100 za 20,5 sekundy. Čtyřstupňová převodovka v bloku s motorem, pohon zadních kol. Hmotnost 825 kg, nosnost 375 kg, rozvor 2400 mm, rozchod vpředu 1280 mm, vzadu 1250 mm, délka vozu 4155 mm, šířka 1620 mm a výška 1380 mm.
VIDEA :
1.)
2.)
3.)
4.)
5.)
*-*-*-*- 2022 *-*-*-*-*-*
DUBEN - auto je na výměně těsnění pod hlavou, prý byly zaklepané ventily /to se prosím stane jak?/, takže se hlava srovná a předělá na natural /bez aditiv/, dále jsou v "pekárně" Kopretiny, firma měla problém se zklepáním pokliček z kol, snad to zvládnou :)
"Apča" - podle SPZ (od bývalých majitelů)
j_j doporučuje : Staré světy motorů z let výroby Vašeho vozidla. Budete se divit, ale spoustu otázek co my měli 1.majitelé již před 50 lety a odpovědi v tomto časopise jsou konzultovány s odborníky i AZNP Škoda Mladá Boleslav...ve spoustě věcí ohledně embéčka a stovky mi to pomohlo. Konec hlášení.
r.v. 1976, po 1. majiteli, najeto 40 500 tkm., barva žlutá, původ - Praha = zůstane SPZ.
Technické údaje vozu Škoda 110 L: Vzadu umístěný řadový čtyřválec s vrtáním 72 mm a zdvihem 68 mm, objem 1107 cm³, stupeň komprese 8,8, výkon 39 kW (53 koní) SAE při 5000 ot/min, točivý moment 84 Nm při 3200 ot/min, maximální rychlost 133 km/h, zrychlení z 0 na 100 za 20,5 sekundy. Čtyřstupňová převodovka v bloku s motorem, pohon zadních kol. Hmotnost 825 kg, nosnost 375 kg, rozvor 2400 mm, rozchod vpředu 1280 mm, vzadu 1250 mm, délka vozu 4155 mm, šířka 1620 mm a výška 1380 mm.
VIDEA :
1.)
2.)
3.)
4.)
5.)
*-*-*-*- 2022 *-*-*-*-*-*
DUBEN - auto je na výměně těsnění pod hlavou, prý byly zaklepané ventily /to se prosím stane jak?/, takže se hlava srovná a předělá na natural /bez aditiv/, dále jsou v "pekárně" Kopretiny, firma měla problém se zklepáním pokliček z kol, snad to zvládnou :)
110L ´76 - komentáře:
22:18:27
14.06.2012
14.06.2012
Tomaso435
-> j_j: klidek... dle emailů co kupuju od lidi, tak sou to bisexuálové hledající perverzní gay sex atd , prostě samí lepší :-D
22:16:54
14.06.2012
14.06.2012
j_j
zkušebně jsem si dal do googlu emaily lidí od kterých jsem kupoval věci na škodovku :
* prvnímu je 60 a hledá anální sex s mužem
* další požaduje cviky na zvětšení penisu
* prvnímu je 60 a hledá anální sex s mužem
* další požaduje cviky na zvětšení penisu
18:41:12
13.06.2012
13.06.2012
francomk
-> j_j 13.06.12 14:40:29:
Najviac ma dostalo to kladivo ako oporná tyčka a ten nápis "stock" tuning
Najviac ma dostalo to kladivo ako oporná tyčka a ten nápis "stock" tuning
18:36:18
13.06.2012
13.06.2012
oppik
-> j_j: ty seš blbec
18:31:01
13.06.2012
13.06.2012
j_j
-> Tomaso435: podle mě měl Retro Eleso zezačátku tohle kilo...
14:52:32
13.06.2012
13.06.2012
castrol
-> Tomaso435: to je auto kracajucej skaly
14:46:33
13.06.2012
13.06.2012
Tomaso435
-> j_j: designed by Vinettou
17:48:11
05.06.2012
05.06.2012
j_j
-> Jawák: -> Danster: je to škoda, stává se to. Zrovna šípovka... -> vojta99: Ústecký kraj, ČR ;)
17:36:34
05.06.2012
05.06.2012
vojta99
-> j_j 04.06.12 21:52:21: Kde to je?
15:48:51
05.06.2012
05.06.2012
Danster
-> j_j: 05.06.12 10:03:25 Sakra taková pěkná stovice a takhle blbě skončit
15:33:56
05.06.2012
05.06.2012
Jawák - zrušená registrace
-> j_j: čo už...skôr či neskôr tak skonči skoro každe auto
10:03:25
05.06.2012
05.06.2012
j_j
19:35:54
03.06.2012
03.06.2012
j_j
Brzdovka z toho vyloženě ne***je, ale je to bolest hodně kilánů, vzlíná neustále a třeba v kufru to bude chtít pořešit.
19:33:48
03.06.2012
03.06.2012
j_j
Vždy když nejezdím vyndavám gumové koberce kvůli vlhosti, de luxky šedivé Kovraly jsou uložené,aby se zbytečně nekazily.