skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda 110 L de Luxe
"Apča" - podle SPZ (od bývalých majitelů)
j_j doporučuje : Staré světy motorů z let výroby Vašeho vozidla. Budete se divit, ale spoustu otázek co my měli 1.majitelé již před 50 lety a odpovědi v tomto časopise jsou konzultovány s odborníky i AZNP Škoda Mladá Boleslav...ve spoustě věcí ohledně embéčka a stovky mi to pomohlo. Konec hlášení.
r.v. 1976, po 1. majiteli, najeto 40 500 tkm., barva žlutá, původ - Praha = zůstane SPZ.
Technické údaje vozu Škoda 110 L: Vzadu umístěný řadový čtyřválec s vrtáním 72 mm a zdvihem 68 mm, objem 1107 cm³, stupeň komprese 8,8, výkon 39 kW (53 koní) SAE při 5000 ot/min, točivý moment 84 Nm při 3200 ot/min, maximální rychlost 133 km/h, zrychlení z 0 na 100 za 20,5 sekundy. Čtyřstupňová převodovka v bloku s motorem, pohon zadních kol. Hmotnost 825 kg, nosnost 375 kg, rozvor 2400 mm, rozchod vpředu 1280 mm, vzadu 1250 mm, délka vozu 4155 mm, šířka 1620 mm a výška 1380 mm.
VIDEA :
1.)
2.)
3.)
4.)
5.)
*-*-*-*- 2022 *-*-*-*-*-*
DUBEN - auto je na výměně těsnění pod hlavou, prý byly zaklepané ventily /to se prosím stane jak?/, takže se hlava srovná a předělá na natural /bez aditiv/, dále jsou v "pekárně" Kopretiny, firma měla problém se zklepáním pokliček z kol, snad to zvládnou :)
"Apča" - podle SPZ (od bývalých majitelů)
j_j doporučuje : Staré světy motorů z let výroby Vašeho vozidla. Budete se divit, ale spoustu otázek co my měli 1.majitelé již před 50 lety a odpovědi v tomto časopise jsou konzultovány s odborníky i AZNP Škoda Mladá Boleslav...ve spoustě věcí ohledně embéčka a stovky mi to pomohlo. Konec hlášení.
r.v. 1976, po 1. majiteli, najeto 40 500 tkm., barva žlutá, původ - Praha = zůstane SPZ.
Technické údaje vozu Škoda 110 L: Vzadu umístěný řadový čtyřválec s vrtáním 72 mm a zdvihem 68 mm, objem 1107 cm³, stupeň komprese 8,8, výkon 39 kW (53 koní) SAE při 5000 ot/min, točivý moment 84 Nm při 3200 ot/min, maximální rychlost 133 km/h, zrychlení z 0 na 100 za 20,5 sekundy. Čtyřstupňová převodovka v bloku s motorem, pohon zadních kol. Hmotnost 825 kg, nosnost 375 kg, rozvor 2400 mm, rozchod vpředu 1280 mm, vzadu 1250 mm, délka vozu 4155 mm, šířka 1620 mm a výška 1380 mm.
VIDEA :
1.)
2.)
3.)
4.)
5.)
*-*-*-*- 2022 *-*-*-*-*-*
DUBEN - auto je na výměně těsnění pod hlavou, prý byly zaklepané ventily /to se prosím stane jak?/, takže se hlava srovná a předělá na natural /bez aditiv/, dále jsou v "pekárně" Kopretiny, firma měla problém se zklepáním pokliček z kol, snad to zvládnou :)
110L ´76 - komentáře:
21:17:03
17.06.2012
17.06.2012
j_j
Na chladiči zůstalo nové víčko chladiče z důvodu, že hezčí chromové "trambus" víčko udržuje jiný tlak v oběhu. Chtěl jsem ještě vyměnit řemen větráku - měl jsem přichystané AVX, ale našel jsem nový původní Barum, tak dám zatím ten, přecijem tyto 9mm vydrží o docela delší dobu než 13mm na embéčku.
21:14:29
17.06.2012
17.06.2012
oppik
-> j_j: kolik litru ti to uchcává
21:11:25
17.06.2012
17.06.2012
j_j
Na předchozí fotce je polovina stodoly, zde druhá - prostě stodola jak kráva - to bylo dáno zemědělskou charakteristikou stavení - zde se mlelo a skladovalo obilí, kde jsou škodovky tak stál dřív žebřiňák o síle 2 stračeny. Bohužel tato část je o cca 50 cm níž než "garážová".
21:09:06
17.06.2012
17.06.2012
j_j
Pro představu bydlení škodovek přidávám foto stodoly, pár škodovek by se sem ještě vlezlo, ale nejsem až takovej fanatik
21:06:52
17.06.2012
17.06.2012
j_j
Motor celkově dost uchcává, což sice nepoznávám po jeho odměření měrkou, ale spíš jeho neustálou lesklostí po tekoucím oleji. Při pohledu na motor naštěstí ted spíše zaujme čistý filtrbox, ventilvíko, chladič etc, než potící se blok. Trochu jsem taky vyčistil rameno větráku.
21:02:42
17.06.2012
17.06.2012
j_j
Pak přišel na řadu chladič a jeho estetická stránka , vršek je zatím jen šedivou základovkou. Nejvíc mi dal zabrat šroub na výfuku číslo 13, nechtěl jsem strhnout malou golu, takže nakonec šel klíčem a na něj pobouchat 5 kilovým kladivem.
21:00:00
17.06.2012
17.06.2012
j_j
-> afro100: Protočil jsem jí rukou a přebytek sundal, máš ale pravdu, že ještě vyteče - chtěl jsem vytlačit starou původní vazelínu - použil jsem myslím A4ku (stejnou jaká je do vodních pump) - firma Mogul.
20:57:50
17.06.2012
17.06.2012
j_j
Na výběr jsem měl ze dvou kusů - černého, který měl delší tělo a šedivého, který byl identický s neboštíkem. Přednost dostal černý, který je novější (české výroby) a chybí mu rovněž jedno oko na šroub.
20:56:10
17.06.2012
17.06.2012
afro100
-> j_j: a teraz ti to pekne zasere vycistenu vrtulu a fsecko okolo :D
20:55:59
17.06.2012
17.06.2012
j_j
Dál přišel na řadu výfuk (narozen roku 1976-zemřel včera po dlouhé těžké nemoci)
20:54:30
17.06.2012
17.06.2012
j_j
Kilo dostalo mazničku z embéčka, kterou jsem propláchl, odmastil, nabarvil černý kousek a namontoval s těsnícím fíbrem. Pak jsem lisem doplnil vazelínu.
09:58:00
15.06.2012
15.06.2012
Jozka
-> j_j 14.06.12 22:29:27: To někdy příště zkusím vyhledat.. jestli jsou na "penis dimensions" závislý cenový požadavky..
22:32:08
14.06.2012
14.06.2012
Tomaso435
-> j_j: bejt tebou sem rád že nemáš malý péro ty a sem rád za malou cenu
22:31:47
14.06.2012
14.06.2012
j_j
ten Tue má dobrej důchod, veme kilo a tu jede do Řecka, na Krym, atd inspirace až nám bude 70.
22:29:27
14.06.2012
14.06.2012
j_j
-> Tomaso435: třeba tyhle origa 300+pošta, byl jsem rád - pak si vygoogluju email a zjistim, že má prodávající malý péro, to mi úplně zkazí radost. Nějaký bezpečí lidem na internetu moc neříká