skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda 110 L de Luxe
"Apča" - podle SPZ (od bývalých majitelů)
j_j doporučuje : Staré světy motorů z let výroby Vašeho vozidla. Budete se divit, ale spoustu otázek co my měli 1.majitelé již před 50 lety a odpovědi v tomto časopise jsou konzultovány s odborníky i AZNP Škoda Mladá Boleslav...ve spoustě věcí ohledně embéčka a stovky mi to pomohlo. Konec hlášení.
r.v. 1976, po 1. majiteli, najeto 40 500 tkm., barva žlutá, původ - Praha = zůstane SPZ.
Technické údaje vozu Škoda 110 L: Vzadu umístěný řadový čtyřválec s vrtáním 72 mm a zdvihem 68 mm, objem 1107 cm³, stupeň komprese 8,8, výkon 39 kW (53 koní) SAE při 5000 ot/min, točivý moment 84 Nm při 3200 ot/min, maximální rychlost 133 km/h, zrychlení z 0 na 100 za 20,5 sekundy. Čtyřstupňová převodovka v bloku s motorem, pohon zadních kol. Hmotnost 825 kg, nosnost 375 kg, rozvor 2400 mm, rozchod vpředu 1280 mm, vzadu 1250 mm, délka vozu 4155 mm, šířka 1620 mm a výška 1380 mm.
VIDEA :
1.)
2.)
3.)
4.)
5.)
*-*-*-*- 2022 *-*-*-*-*-*
DUBEN - auto je na výměně těsnění pod hlavou, prý byly zaklepané ventily /to se prosím stane jak?/, takže se hlava srovná a předělá na natural /bez aditiv/, dále jsou v "pekárně" Kopretiny, firma měla problém se zklepáním pokliček z kol, snad to zvládnou :)
"Apča" - podle SPZ (od bývalých majitelů)
j_j doporučuje : Staré světy motorů z let výroby Vašeho vozidla. Budete se divit, ale spoustu otázek co my měli 1.majitelé již před 50 lety a odpovědi v tomto časopise jsou konzultovány s odborníky i AZNP Škoda Mladá Boleslav...ve spoustě věcí ohledně embéčka a stovky mi to pomohlo. Konec hlášení.
r.v. 1976, po 1. majiteli, najeto 40 500 tkm., barva žlutá, původ - Praha = zůstane SPZ.
Technické údaje vozu Škoda 110 L: Vzadu umístěný řadový čtyřválec s vrtáním 72 mm a zdvihem 68 mm, objem 1107 cm³, stupeň komprese 8,8, výkon 39 kW (53 koní) SAE při 5000 ot/min, točivý moment 84 Nm při 3200 ot/min, maximální rychlost 133 km/h, zrychlení z 0 na 100 za 20,5 sekundy. Čtyřstupňová převodovka v bloku s motorem, pohon zadních kol. Hmotnost 825 kg, nosnost 375 kg, rozvor 2400 mm, rozchod vpředu 1280 mm, vzadu 1250 mm, délka vozu 4155 mm, šířka 1620 mm a výška 1380 mm.
VIDEA :
1.)
2.)
3.)
4.)
5.)
*-*-*-*- 2022 *-*-*-*-*-*
DUBEN - auto je na výměně těsnění pod hlavou, prý byly zaklepané ventily /to se prosím stane jak?/, takže se hlava srovná a předělá na natural /bez aditiv/, dále jsou v "pekárně" Kopretiny, firma měla problém se zklepáním pokliček z kol, snad to zvládnou :)
110L ´76 - komentáře:
00:03:31
20.06.2012
20.06.2012
j_j
-> suri: v pondělí snad přivážíme
00:01:53
20.06.2012
20.06.2012
j_j
-> Fávo forever: tohle byli shodní první majitelé auta roky 75 a 76,garážovaná, majitelé tak cca 1940, mělo to být jen konstatování větší hlučnosti motoru 110, dneska když jsme navrčeli litrovej motor, tak to byla symfonie - nechápu kydy na ten motor v AV revue (odkaz u mě v kartě MBčka).
23:37:10
19.06.2012
19.06.2012
suri
-> j_j: fajne
23:35:17
19.06.2012
19.06.2012
Fávo forever
-> j_j: To víš, záleží na tom, jak se k tomu kdo choval.
23:30:25
19.06.2012
19.06.2012
j_j
-> suri: tak dík, chtěl jsem totiž trochu poladit vzhled motoru (42 tkm), kterej je mimochodem o dost hlučnější než klasika litr (36 tkm), což se mi dnes opět potvrdilo, když kámoš přemejšlí o 100 L "baby blue" kilku, co je luxus jsou plátěný příplatkový sedačky
22:06:55
19.06.2012
19.06.2012
suri
-> j_j: daj oceľ a oceľ a o 11rokov to urveš a máš pokoj , neriešil by som
myslíš hadice od ramena vetráku do filterboxu ? normálka , tu sú obchody s ložiskami , guferami , hadicami tak tam
myslíš hadice od ramena vetráku do filterboxu ? normálka , tu sú obchody s ložiskami , guferami , hadicami tak tam
21:52:58
19.06.2012
19.06.2012
j_j
-> suri: dál se Tě ještě jako odborníka zeptám, kde mám sehnat ty gumový zeleno/průsvitný trubky větrák - filtrbox a podobně.
21:48:04
19.06.2012
19.06.2012
j_j
-> suri: tyhle mi šly povolit v pohodě, problém pak byl při dotahování zadní tý se moc nechtělo takže spona se úplně nedovřela tak, jak když byla na autě původně - zcela dovřená. Dál taky musím sundat z náhradního motoru krycí plíšek, kterej se montuje ke sponě a chrání gumu větráku.
21:45:15
19.06.2012
19.06.2012
j_j
21:44:14
19.06.2012
19.06.2012
suri
-> j_j: na krev ne, obrúsil by som - dobré je aj pastou brúsnou do seba ale to na aute nepôjde , aspoň to očisti a kúpil by som pastu na výfuky a dal na tú ... šroby to je jedno , klasiku oceľ alebo nerez , a klasiku matky , prípadne mosadz , aspoň sa to potom dobre urve
21:42:59
19.06.2012
19.06.2012
j_j
Chlapci ještě musím doladit sponu výfuku, chci dát novou i se šrouby - ale ted vyvstává otázka jeslti se dají sehnat nějaké poměděné, nebo aspon poměděné matky nebo to stříknout měděným sprayem? Dál jestli musí být spona utažena úplně na krev....dík
00:05:55
19.06.2012
19.06.2012
dragon_cb_cz
-> Jozka: Já podobnou chalupu mám a dvě škodovky tam skladuju (zatím ;) ) a věř že to není jen o střeše. Pokud ten barák má přežít, tak v něm někdo musí žít a nebo se o něj hodně intenzivně starat. Vlhkost jde zespoda stejně jako od střechy a spousta různých drobností... znáš to, tisíc psů, zajícova smrt.
09:28:01
18.06.2012
18.06.2012
Jozka
-> m8rinek: A ten můj to navíc nechal záměrně zchátrat..
-> j_j: Tak jasně, práce fůra, ale ještě koncem 70. let byla nemovitost v 1.A stavu (dostavěno 1947), půlku sadu zabral bolševik na drůbežárnu, takže by bývalo stačilo hlídat krytinu na střechách..
-> j_j: Tak jasně, práce fůra, ale ještě koncem 70. let byla nemovitost v 1.A stavu (dostavěno 1947), půlku sadu zabral bolševik na drůbežárnu, takže by bývalo stačilo hlídat krytinu na střechách..
09:00:28
18.06.2012
18.06.2012
j_j
-> Jozka: ono zase nejen škodovkama živ je člověk, navíc na těhle hospodářstvích je potřeba dost dělat i na domě a zahradě,aby to nechátralo
07:43:12
18.06.2012
18.06.2012
m8rinek
-> Jozka: tak to jsme na tom stejně :D:D
07:40:32
18.06.2012
18.06.2012
Jozka
-> j_j: Krásnej prostor.. bohužel chaloupku se třema takovejhlema stodolama a útulnou maštalí pro 12 krav a dva páry koní skrkal strejček
21:34:29
17.06.2012
17.06.2012
j_j
V budoucnu bych si chtěl tuto část víc zařídit, vpravo od embéčka udělám skříně s vojenskými ČSLA bednami na spotřební náhradní díly (filtry, klíňáky, maziva, etc), aby se do nich neprášilo. Jinak jsem s parkingem spokojenej, sucho, mírně profukuje, dost místa. V budoucnu se myslím obě vejdou v pohodě vedle sebe včetně prostoru pro manipulaci při „dávání na špalky“.
-> oppik: Nevím co ti na to mám už říct...
-> oppik: Nevím co ti na to mám už říct...
21:25:33
17.06.2012
17.06.2012
oppik
-> j_j: neboj četl jsem to.taky jsem dobře zasmál nebo spíš oba dva
21:22:13
17.06.2012
17.06.2012
j_j
-> oppik: Oppí pozdravuj přítelkyni, minule na FB jak mi psala z tvého účtu jsme si o Tobě dobře pokecali a rovněž o tom, že se máš vyvarovat takovýhle hlodů...