skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda 110 L de Luxe
"Apča" - podle SPZ (od bývalých majitelů)
j_j doporučuje : Staré světy motorů z let výroby Vašeho vozidla. Budete se divit, ale spoustu otázek co my měli 1.majitelé již před 50 lety a odpovědi v tomto časopise jsou konzultovány s odborníky i AZNP Škoda Mladá Boleslav...ve spoustě věcí ohledně embéčka a stovky mi to pomohlo. Konec hlášení.
r.v. 1976, po 1. majiteli, najeto 40 500 tkm., barva žlutá, původ - Praha = zůstane SPZ.
Technické údaje vozu Škoda 110 L: Vzadu umístěný řadový čtyřválec s vrtáním 72 mm a zdvihem 68 mm, objem 1107 cm³, stupeň komprese 8,8, výkon 39 kW (53 koní) SAE při 5000 ot/min, točivý moment 84 Nm při 3200 ot/min, maximální rychlost 133 km/h, zrychlení z 0 na 100 za 20,5 sekundy. Čtyřstupňová převodovka v bloku s motorem, pohon zadních kol. Hmotnost 825 kg, nosnost 375 kg, rozvor 2400 mm, rozchod vpředu 1280 mm, vzadu 1250 mm, délka vozu 4155 mm, šířka 1620 mm a výška 1380 mm.
VIDEA :
1.)
2.)
3.)
4.)
5.)
*-*-*-*- 2022 *-*-*-*-*-*
DUBEN - auto je na výměně těsnění pod hlavou, prý byly zaklepané ventily /to se prosím stane jak?/, takže se hlava srovná a předělá na natural /bez aditiv/, dále jsou v "pekárně" Kopretiny, firma měla problém se zklepáním pokliček z kol, snad to zvládnou :)
"Apča" - podle SPZ (od bývalých majitelů)
j_j doporučuje : Staré světy motorů z let výroby Vašeho vozidla. Budete se divit, ale spoustu otázek co my měli 1.majitelé již před 50 lety a odpovědi v tomto časopise jsou konzultovány s odborníky i AZNP Škoda Mladá Boleslav...ve spoustě věcí ohledně embéčka a stovky mi to pomohlo. Konec hlášení.
r.v. 1976, po 1. majiteli, najeto 40 500 tkm., barva žlutá, původ - Praha = zůstane SPZ.
Technické údaje vozu Škoda 110 L: Vzadu umístěný řadový čtyřválec s vrtáním 72 mm a zdvihem 68 mm, objem 1107 cm³, stupeň komprese 8,8, výkon 39 kW (53 koní) SAE při 5000 ot/min, točivý moment 84 Nm při 3200 ot/min, maximální rychlost 133 km/h, zrychlení z 0 na 100 za 20,5 sekundy. Čtyřstupňová převodovka v bloku s motorem, pohon zadních kol. Hmotnost 825 kg, nosnost 375 kg, rozvor 2400 mm, rozchod vpředu 1280 mm, vzadu 1250 mm, délka vozu 4155 mm, šířka 1620 mm a výška 1380 mm.
VIDEA :
1.)
2.)
3.)
4.)
5.)
*-*-*-*- 2022 *-*-*-*-*-*
DUBEN - auto je na výměně těsnění pod hlavou, prý byly zaklepané ventily /to se prosím stane jak?/, takže se hlava srovná a předělá na natural /bez aditiv/, dále jsou v "pekárně" Kopretiny, firma měla problém se zklepáním pokliček z kol, snad to zvládnou :)
110L ´76 - komentáře:
20:45:52
13.08.2012
13.08.2012
j_j
-> Danster: hele byl - to veprostřed jsem já - jezdili jsme s Tuem. Tak příště...znám lidi jen podle nicků a aut tady na virtu a tvojí jsem si pletl s MB Ondry Svobody.
09:47:42
13.08.2012
13.08.2012
Danster
-> j_j: Ty jsi byl taky na HG ? to jses měl ozvat by jsme hodili řeč
22:15:05
10.07.2012
10.07.2012
j_j
-> Radek Retro eLeSo: to nebylo tvoje auto ? myslel jsem, že jsem poznal tvůj rukopis :)
14:51:51
08.07.2012
08.07.2012
Radek Retro eLeSo
přestaň si mě brát do huby ty stovkovej tragéde!!!
20:03:51
26.06.2012
26.06.2012
j_j
docela fajn - snad se bude hodit do interiéru kilka - vyráběn 1976-77, takže se hodí :) ted ještě vybrat repro - nemáte prosím někdo nějaký tip?
21:08:00
25.06.2012
25.06.2012
j_j
-> Jozka: to už je ted stejně jedno protože, jsem dal novej vejfuk, kterej není zatím všude dotaženej - musím najít navíc novou sponu :) ale dík
07:30:45
25.06.2012
25.06.2012
Jozka
-> j_j 19.06.12 21:42:59: Všetečnej dotaz.. není ta spona výfuku nasazená obráceně..?
12:43:20
21.06.2012
21.06.2012
j_j
kdyby někdo toužil po škodě 100 L (1975) 36 tkm, zhruba ve stejném stavu jako je moje (ale nabízená má 95% super chromy) 12 000 Kčs, tak můžu dát kontakt, barva baby blue. Vrané nad Vltavou (15 km od Prahy)
22:56:45
20.06.2012
20.06.2012
Fávo forever
-> j_j: +- podobný částky jsem platil taky.
16:16:24
20.06.2012
20.06.2012
j_j
-> Fávo forever: dobře tak tady skočím pro ZKV/ZVL, kus cca 75 kč, SKF jsou dost drahý, koukal jsem a asi 350 kč.
00:43:00
20.06.2012
20.06.2012
Fávo forever
-> j_j: Proto říkám, co kus to originál.
Já jsem ložiska kupoval v zapadlé mototechně a doporučuju ti sehnat ČSSR výrobu
Já jsem ložiska kupoval v zapadlé mototechně a doporučuju ti sehnat ČSSR výrobu
00:27:39
20.06.2012
20.06.2012
j_j
-> Fávo forever: ložiska přední nápravy jdou sehnat novodobý v nějakým eshopu nebo musím spíš v nějaký vetešárně sehnat?
00:25:58
20.06.2012
20.06.2012
j_j
-> Fávo forever: Minule jsem četl v SM výrobní výkonnový tolerance pro motory š 100 - myslím, že to bylo 5 % nahoru i dolů. Ta 110 mi přijde jen o dost hlučnější. Ty příplatkový látkový sedačky chci, aspon přední. Minule byly na aukru za 50 obě přední, no nic, to jsem ještě nevěděl jaká to je lahoda.
00:08:27
20.06.2012
20.06.2012
Fávo forever
-> j_j: Já třeba zase můžu porovnat 2 Fa motory, oba vyrobené pár měsíců od sebe. Jeden lítá jako střela, je tichý, volnoběh jak MB a v otáčkách je dravý. Druhý je lenivý, pazvuky jak šicí stroj, volnoběh všelijaký a v otáčkách je mrtvo.
Oba ježděné od roku 93 do dnes a vidíš ty rozídly. Co kus to originál..
Taky nechápu co to bylo za pako, že tam valil takový kraviny.
Oba ježděné od roku 93 do dnes a vidíš ty rozídly. Co kus to originál..
Taky nechápu co to bylo za pako, že tam valil takový kraviny.