skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda 110 L de Luxe
"Apča" - podle SPZ (od bývalých majitelů)
j_j doporučuje : Staré světy motorů z let výroby Vašeho vozidla. Budete se divit, ale spoustu otázek co my měli 1.majitelé již před 50 lety a odpovědi v tomto časopise jsou konzultovány s odborníky i AZNP Škoda Mladá Boleslav...ve spoustě věcí ohledně embéčka a stovky mi to pomohlo. Konec hlášení.
r.v. 1976, po 1. majiteli, najeto 40 500 tkm., barva žlutá, původ - Praha = zůstane SPZ.
Technické údaje vozu Škoda 110 L: Vzadu umístěný řadový čtyřválec s vrtáním 72 mm a zdvihem 68 mm, objem 1107 cm³, stupeň komprese 8,8, výkon 39 kW (53 koní) SAE při 5000 ot/min, točivý moment 84 Nm při 3200 ot/min, maximální rychlost 133 km/h, zrychlení z 0 na 100 za 20,5 sekundy. Čtyřstupňová převodovka v bloku s motorem, pohon zadních kol. Hmotnost 825 kg, nosnost 375 kg, rozvor 2400 mm, rozchod vpředu 1280 mm, vzadu 1250 mm, délka vozu 4155 mm, šířka 1620 mm a výška 1380 mm.
VIDEA :
1.)
2.)
3.)
4.)
5.)
*-*-*-*- 2022 *-*-*-*-*-*
DUBEN - auto je na výměně těsnění pod hlavou, prý byly zaklepané ventily /to se prosím stane jak?/, takže se hlava srovná a předělá na natural /bez aditiv/, dále jsou v "pekárně" Kopretiny, firma měla problém se zklepáním pokliček z kol, snad to zvládnou :)
"Apča" - podle SPZ (od bývalých majitelů)
j_j doporučuje : Staré světy motorů z let výroby Vašeho vozidla. Budete se divit, ale spoustu otázek co my měli 1.majitelé již před 50 lety a odpovědi v tomto časopise jsou konzultovány s odborníky i AZNP Škoda Mladá Boleslav...ve spoustě věcí ohledně embéčka a stovky mi to pomohlo. Konec hlášení.
r.v. 1976, po 1. majiteli, najeto 40 500 tkm., barva žlutá, původ - Praha = zůstane SPZ.
Technické údaje vozu Škoda 110 L: Vzadu umístěný řadový čtyřválec s vrtáním 72 mm a zdvihem 68 mm, objem 1107 cm³, stupeň komprese 8,8, výkon 39 kW (53 koní) SAE při 5000 ot/min, točivý moment 84 Nm při 3200 ot/min, maximální rychlost 133 km/h, zrychlení z 0 na 100 za 20,5 sekundy. Čtyřstupňová převodovka v bloku s motorem, pohon zadních kol. Hmotnost 825 kg, nosnost 375 kg, rozvor 2400 mm, rozchod vpředu 1280 mm, vzadu 1250 mm, délka vozu 4155 mm, šířka 1620 mm a výška 1380 mm.
VIDEA :
1.)
2.)
3.)
4.)
5.)
*-*-*-*- 2022 *-*-*-*-*-*
DUBEN - auto je na výměně těsnění pod hlavou, prý byly zaklepané ventily /to se prosím stane jak?/, takže se hlava srovná a předělá na natural /bez aditiv/, dále jsou v "pekárně" Kopretiny, firma měla problém se zklepáním pokliček z kol, snad to zvládnou :)
110L ´76 - komentáře:
20:33:24
17.11.2012
17.11.2012
bajou
-> j_j: Aha, já jen že by to byl pěknej základ na krysáka
20:32:50
17.11.2012
17.11.2012
j_j
-> Michal N 283: ano pane, jeli jsme tam žlutým stovákem, pán byl v pohodě, je to sice LS ale je na sráč, žádný díly nemá, na hovno pro mě :)
20:29:59
17.11.2012
17.11.2012
Michal N 283 - zrušená registrace
-> j_j: objav zo záhradky?
20:29:58
17.11.2012
17.11.2012
j_j
20:28:16
17.11.2012
17.11.2012
j_j
-> Bajou: bude kámoše, cena je asi 500-1500 Kč, je po prvním majiteli (což je stejně jedno), má papíry a původní motor (90 tkm). Kdyby to dal pán na těch 5-6 let co s tím nejezdí do stodoly tak by to bylo fajn, takhle je to po ráfky v hlíně a budou to tahat traktorem. Jako palubku a sedačky to má pěkný,ale nejsem blázen...
20:25:47
17.11.2012
17.11.2012
bajou
-> j_j: Bude/je tvoje? A případné plány?
19:25:32
31.08.2012
31.08.2012
j_j
-> Enggik: promin, jsem ted v docela školsko/pracovně/přestěho
vávacím pressu
17:46:50
18.08.2012
18.08.2012
Enggik
Danster 14.08.12 09:51:50 napsal:
→ j_j: Jasný to znám přiřadit si kolikrát nick
k člověku dělá problémy i mě.
Asi tak, kdyby -> j_j: dorazil ,,Apčou", tak bych si ho třeba i nějak někde všiml. Ale takhle, když je tam cizím vozem
→ j_j: Jasný to znám přiřadit si kolikrát nick
k člověku dělá problémy i mě.
Asi tak, kdyby -> j_j: dorazil ,,Apčou", tak bych si ho třeba i nějak někde všiml. Ale takhle, když je tam cizím vozem
08:42:22
16.08.2012
16.08.2012
vojta99
j_j 26.06.12 20:03:51 napsal:
docela fajn – snad se bude hodit do interiéru kilka – vyráběn
1976–77, takže se hodí :) ted ještě vybrat repro – nemáte prosím
někdo nějaký tip?
Nějaký dobový repro mám
docela fajn – snad se bude hodit do interiéru kilka – vyráběn
1976–77, takže se hodí :) ted ještě vybrat repro – nemáte prosím
někdo nějaký tip?
Nějaký dobový repro mám
23:39:28
14.08.2012
14.08.2012
j_j
-> afro100: vím, že to říkal,ale už si to přesně nepamatuju,ale je to dobrej týpek, pořád něco vypráví :)
21:27:19
14.08.2012
14.08.2012
afro100
-> j_j: ty, neviem .. vychadzal som z toho co mi povedal Tue, ked som sa pytal ci to je original alebo renovovane ..
19:03:02
14.08.2012
14.08.2012
j_j
-> afro100: v Turecku 2008 už měl tenhle lak ale na tom nesejde...
16:27:36
14.08.2012
14.08.2012
afro100
-> j_j: 7 rokov dozadu je vyvarene a olakovane dva roky ..
14:16:23
14.08.2012
14.08.2012
j_j
-> Danster: kilodeset Tueho je tak 10 let v novým laku :)
09:51:50
14.08.2012
14.08.2012
Danster
-> j_j: Jasný to znám přiřadit si kolikrát nick k člověku dělá problémy i mě. A musím říct že kilo pana Tue mě překvapilo že vypadá moc pěkně na to co už projelo a zažilo klobouk dolu