skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda 110 L de Luxe
"Apča" - podle SPZ (od bývalých majitelů)
j_j doporučuje : Staré světy motorů z let výroby Vašeho vozidla. Budete se divit, ale spoustu otázek co my měli 1.majitelé již před 50 lety a odpovědi v tomto časopise jsou konzultovány s odborníky i AZNP Škoda Mladá Boleslav...ve spoustě věcí ohledně embéčka a stovky mi to pomohlo. Konec hlášení.
r.v. 1976, po 1. majiteli, najeto 40 500 tkm., barva žlutá, původ - Praha = zůstane SPZ.
Technické údaje vozu Škoda 110 L: Vzadu umístěný řadový čtyřválec s vrtáním 72 mm a zdvihem 68 mm, objem 1107 cm³, stupeň komprese 8,8, výkon 39 kW (53 koní) SAE při 5000 ot/min, točivý moment 84 Nm při 3200 ot/min, maximální rychlost 133 km/h, zrychlení z 0 na 100 za 20,5 sekundy. Čtyřstupňová převodovka v bloku s motorem, pohon zadních kol. Hmotnost 825 kg, nosnost 375 kg, rozvor 2400 mm, rozchod vpředu 1280 mm, vzadu 1250 mm, délka vozu 4155 mm, šířka 1620 mm a výška 1380 mm.
VIDEA :
1.)
2.)
3.)
4.)
5.)
*-*-*-*- 2022 *-*-*-*-*-*
DUBEN - auto je na výměně těsnění pod hlavou, prý byly zaklepané ventily /to se prosím stane jak?/, takže se hlava srovná a předělá na natural /bez aditiv/, dále jsou v "pekárně" Kopretiny, firma měla problém se zklepáním pokliček z kol, snad to zvládnou :)
"Apča" - podle SPZ (od bývalých majitelů)
j_j doporučuje : Staré světy motorů z let výroby Vašeho vozidla. Budete se divit, ale spoustu otázek co my měli 1.majitelé již před 50 lety a odpovědi v tomto časopise jsou konzultovány s odborníky i AZNP Škoda Mladá Boleslav...ve spoustě věcí ohledně embéčka a stovky mi to pomohlo. Konec hlášení.
r.v. 1976, po 1. majiteli, najeto 40 500 tkm., barva žlutá, původ - Praha = zůstane SPZ.
Technické údaje vozu Škoda 110 L: Vzadu umístěný řadový čtyřválec s vrtáním 72 mm a zdvihem 68 mm, objem 1107 cm³, stupeň komprese 8,8, výkon 39 kW (53 koní) SAE při 5000 ot/min, točivý moment 84 Nm při 3200 ot/min, maximální rychlost 133 km/h, zrychlení z 0 na 100 za 20,5 sekundy. Čtyřstupňová převodovka v bloku s motorem, pohon zadních kol. Hmotnost 825 kg, nosnost 375 kg, rozvor 2400 mm, rozchod vpředu 1280 mm, vzadu 1250 mm, délka vozu 4155 mm, šířka 1620 mm a výška 1380 mm.
VIDEA :
1.)
2.)
3.)
4.)
5.)
*-*-*-*- 2022 *-*-*-*-*-*
DUBEN - auto je na výměně těsnění pod hlavou, prý byly zaklepané ventily /to se prosím stane jak?/, takže se hlava srovná a předělá na natural /bez aditiv/, dále jsou v "pekárně" Kopretiny, firma měla problém se zklepáním pokliček z kol, snad to zvládnou :)
110L ´76 - komentáře:
19:29:03
03.06.2012
03.06.2012
j_j
Takže abych to dopověděl.....auto nechytlo díky ucpanýmu vejfuku, tak jsem ho potupně zastrkal vedle embéčka.
19:26:15
03.06.2012
03.06.2012
j_j
Bok....každej mi říká, abych ten bok nechal opravit, radši zatím řeším mechanický věci než promáčklinu ve dveřích za 500,-
19:21:55
03.06.2012
03.06.2012
j_j
Tak jsem byl na chatě, vyčistil podběhy, nasadil kola (nakonec zvítězila klasika mezikruží+poklice), umyl, promazal, navštívil velkoškodovkáře (12ks) a při zajíždění do stodoly mi to nechytlo, rána a jelikož byl shnilej vejfuk tak to proběhlo sponou (viz poslední foto). Příště jsou na řadě ventily, vejfuk, předstih, klíňáky a možná i přední ložiska.
10:38:45
01.06.2012
01.06.2012
j_j
www.auto-mania.cz/?p=1072
0 dobrá fotka
20:30:30
30.05.2012
30.05.2012
j_j
vedení AZNP rozhodlo o montáži starších pásů Moravan místo novějšího plastového typu.
17:56:11
22.05.2012
22.05.2012
j_j
-> dragon_cb_cz: protektorovaný radiály, jj kladívkový byly a jsou - přetřel jsem je ještě stříbrnou kladívkovou hammeritkou, protože jsem opravoval na každém disku ty 4 spoje - škvíry, kde byla liška.
17:49:10
22.05.2012
22.05.2012
dragon_cb_cz
To jsou ty tvoje slavný kladívkový disky? Jinak se na tom prosimtě nezabij... jsou to alespoň radiálky, nebo ti někdo prodal chemlony?
17:41:46
22.05.2012
22.05.2012
j_j
-> Jozka: díky moc, dnes jsem nechal udělat tyhle ďábelský kola...protektor Gottwaldov
09:05:46
21.05.2012
21.05.2012
Jozka
Glycerínovej olej z lékárny je zcela vyhovující..
23:43:23
17.05.2012
17.05.2012
j_j
-> Luky.: je to tak, už cvičím na HTPčkách při jízdě do kopce (Bronzová žlutá = honey gold)
22:14:19
17.05.2012
17.05.2012
j_j
-> vojta99: vyměním akorát ty odrazky za nový, ono zrovna tyhle plasty slepnou fakt rychle - poslední co mi chybí je nápis škoda na přední masku :) ale ten se prodává i druhovýrobní. Pak mi nezapomente říct co na ty těsnění, díky ;)
22:14:08
17.05.2012
17.05.2012
James1991
-> Luky.:
22:12:02
17.05.2012
17.05.2012
Luky
-> j_j: sprinty se seriovou 11OL? To ti všichni ujedou
22:08:09
17.05.2012
17.05.2012
vojta99
-> j_j: Zadek je dobrej sprinty se mi líběj
22:00:39
17.05.2012
17.05.2012
j_j
jinak se zeptám - čím ošetřujete gumy skel, větraček, atp - glycerinem?
21:59:26
17.05.2012
17.05.2012
j_j
-> Aidamgonnahate: máš pravdu - bylo to levný docela, na bazoši to měl vystavený a ještě 4ks blatníků v pozinku za 2ku,to jsem ale nevzal. Navíc ho tam ted dávat nebudu, když se mrkneš tak původní ještě vypadá k světu, pak mám nový 120tkový a tohle tam dám eventuelně až se bude dělat lak atp. -> Danster: hadice na vodu vozím s sebou a modlím se k Alláhovi, aby nepraskly,ale podle mě to už budou solidní roury s vnitřkem zpevněným vápníkem jak to bývá :D