skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda 110 L de Luxe
"Apča" - podle SPZ (od bývalých majitelů)
j_j doporučuje : Staré světy motorů z let výroby Vašeho vozidla. Budete se divit, ale spoustu otázek co my měli 1.majitelé již před 50 lety a odpovědi v tomto časopise jsou konzultovány s odborníky i AZNP Škoda Mladá Boleslav...ve spoustě věcí ohledně embéčka a stovky mi to pomohlo. Konec hlášení.
r.v. 1976, po 1. majiteli, najeto 40 500 tkm., barva žlutá, původ - Praha = zůstane SPZ.
Technické údaje vozu Škoda 110 L: Vzadu umístěný řadový čtyřválec s vrtáním 72 mm a zdvihem 68 mm, objem 1107 cm³, stupeň komprese 8,8, výkon 39 kW (53 koní) SAE při 5000 ot/min, točivý moment 84 Nm při 3200 ot/min, maximální rychlost 133 km/h, zrychlení z 0 na 100 za 20,5 sekundy. Čtyřstupňová převodovka v bloku s motorem, pohon zadních kol. Hmotnost 825 kg, nosnost 375 kg, rozvor 2400 mm, rozchod vpředu 1280 mm, vzadu 1250 mm, délka vozu 4155 mm, šířka 1620 mm a výška 1380 mm.
VIDEA :
1.)
2.)
3.)
4.)
5.)
*-*-*-*- 2022 *-*-*-*-*-*
DUBEN - auto je na výměně těsnění pod hlavou, prý byly zaklepané ventily /to se prosím stane jak?/, takže se hlava srovná a předělá na natural /bez aditiv/, dále jsou v "pekárně" Kopretiny, firma měla problém se zklepáním pokliček z kol, snad to zvládnou :)
"Apča" - podle SPZ (od bývalých majitelů)
j_j doporučuje : Staré světy motorů z let výroby Vašeho vozidla. Budete se divit, ale spoustu otázek co my měli 1.majitelé již před 50 lety a odpovědi v tomto časopise jsou konzultovány s odborníky i AZNP Škoda Mladá Boleslav...ve spoustě věcí ohledně embéčka a stovky mi to pomohlo. Konec hlášení.
r.v. 1976, po 1. majiteli, najeto 40 500 tkm., barva žlutá, původ - Praha = zůstane SPZ.
Technické údaje vozu Škoda 110 L: Vzadu umístěný řadový čtyřválec s vrtáním 72 mm a zdvihem 68 mm, objem 1107 cm³, stupeň komprese 8,8, výkon 39 kW (53 koní) SAE při 5000 ot/min, točivý moment 84 Nm při 3200 ot/min, maximální rychlost 133 km/h, zrychlení z 0 na 100 za 20,5 sekundy. Čtyřstupňová převodovka v bloku s motorem, pohon zadních kol. Hmotnost 825 kg, nosnost 375 kg, rozvor 2400 mm, rozchod vpředu 1280 mm, vzadu 1250 mm, délka vozu 4155 mm, šířka 1620 mm a výška 1380 mm.
VIDEA :
1.)
2.)
3.)
4.)
5.)
*-*-*-*- 2022 *-*-*-*-*-*
DUBEN - auto je na výměně těsnění pod hlavou, prý byly zaklepané ventily /to se prosím stane jak?/, takže se hlava srovná a předělá na natural /bez aditiv/, dále jsou v "pekárně" Kopretiny, firma měla problém se zklepáním pokliček z kol, snad to zvládnou :)
110L ´76 - komentáře:
-> Jozka: díky, ale nevím :D užovku nemám :)
-> j_j: No, tohle teda bylo oproti MB vylepšení jak noha..
Jdu vařit night café, tak mrknu, jestli jsou víčka v tý bedně, co vždycky bývaly.. závit je stejnej, jak na užovce ?

ještě tam mohly bejt odvzdušňovací hadičky na odvzdušňovací hadičky :) - navíc nechápu proč musí bejt ta malá hadička tak dlouhá...kámoš říkal prý aby to tam kondenzovalo.. jinak pokud bys Jožko oželel jen šroubovací víčko tak koupím... E : díky Jžk.
-> j_j 05.08.14 22:33:20: Ha, to jsem onehdy viděl viset u kámoše.. zpod přibouchnutýho víka
Napřed musím najít.. když se povede, tak pošta a nějakej drobnej manipulační poplatek..


Jako nevim proč je tam ten hadičkovej labyrint, když se stejně všechno vybleje ven víčkem...
-> m8rinek: aha, myslím že jsem zrovna vkládal obrázek toho co jsi zrovna psal...a pak jak je hadička dlouhá tak byla provlečená průchodkou kufru a visela tam u PP světlometu.. :) jak moc je tam důležitá? :)
Hadička má bejt vyvedena skrz alu platli někde pod víčkem (musel bych kouknout kde) a zavedena je z boku do hadice. Já měl origo hadici a hadička tam byla namotaná na ní, tak jsem to neřešil a nechal tak. Je to odvzdušnění nádrže...
-> j_j: Tak do kufru jsem to 99% tažený neměl - a jak to hrdlo nemělo na hadičku díru (kus ze 742?) a hadička byla rozšířená proti vypadnutí tak, jak píšeš, přišlo mi to tam celý nějak dodatečný.. 
E: Hrdlo jen se závitem určitě někde nějaký mít budu..

E: Hrdlo jen se závitem určitě někde nějaký mít budu..
-> Jozka: u tý moje je to protažený průchodkou kufru (na horním rantlu), do kufru - je to poměrně dlouhá "akvaristická" hadička
nejraději bych byl kdyby někdo měl víčko "bezklíčáka" protože stejně nikde kilko nestojí dlouho, aby do nádrže nějaký děti naházeli bordel...hadička má speciální rozšířený konce, dám asi klasickou na nějaký kopyto a natavím horkovzduškou.

-> j_j:
Taky jsem velkej tempař.. s tou hadičkou mě pak ještě napadlo, že ta 110LS, co jí měla, sice tu hadičku měla taženou dírou pro 4. šroub (místo něj), ale taky zamykací víčko dost čilý.. Máš-li hrdlo dobře utěsněný, možná bych tam tu hadičku raději vetknul..

-> Jozka: tak na to peču :) díky....večer můžu dát fotky z vyndání hadice, ale zatím žádné terno...jak jsem už psal u embéčka - to jde v prosinci na písek a tak, takže kliko spíš nechávám a dělám jen nezbytné věci (výměna oleje motor/ převodovka, mažu různý kraviny) a teď tu hadici, jezdím jenom za sucha, protože ochrana 00 hovno zespoda a zase je mi to líto dávat na ohnilý blatníky atp, tím by se ta vlhkost akorát uzavřela. Takže tak no...a po embéčku (tak za 10 let při mým tempu, tam hodím ty pozink blatníky a lak no.. :) )
-> j_j: Kdo ví ? Na jednom autě jsem jí měl, na druhým neměl a žádnej rozdíl při tankování ani jindy jsem nezaznamenal..

další otázka, když kouknete do hadice zevnitř tak u otvoru menší hadice je zevnitř takový cecek...to je z důvodu abyste si do malé hadičky nelili při tankování benzín nebo špatný nálitek formy? 
