skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda 110 L de Luxe
"Apča" - podle SPZ (od bývalých majitelů)
j_j doporučuje : Staré světy motorů z let výroby Vašeho vozidla. Budete se divit, ale spoustu otázek co my měli 1.majitelé již před 50 lety a odpovědi v tomto časopise jsou konzultovány s odborníky i AZNP Škoda Mladá Boleslav...ve spoustě věcí ohledně embéčka a stovky mi to pomohlo. Konec hlášení.
r.v. 1976, po 1. majiteli, najeto 40 500 tkm., barva žlutá, původ - Praha = zůstane SPZ.
Technické údaje vozu Škoda 110 L: Vzadu umístěný řadový čtyřválec s vrtáním 72 mm a zdvihem 68 mm, objem 1107 cm³, stupeň komprese 8,8, výkon 39 kW (53 koní) SAE při 5000 ot/min, točivý moment 84 Nm při 3200 ot/min, maximální rychlost 133 km/h, zrychlení z 0 na 100 za 20,5 sekundy. Čtyřstupňová převodovka v bloku s motorem, pohon zadních kol. Hmotnost 825 kg, nosnost 375 kg, rozvor 2400 mm, rozchod vpředu 1280 mm, vzadu 1250 mm, délka vozu 4155 mm, šířka 1620 mm a výška 1380 mm.
VIDEA :
1.)
2.)
3.)
4.)
5.)
*-*-*-*- 2022 *-*-*-*-*-*
DUBEN - auto je na výměně těsnění pod hlavou, prý byly zaklepané ventily /to se prosím stane jak?/, takže se hlava srovná a předělá na natural /bez aditiv/, dále jsou v "pekárně" Kopretiny, firma měla problém se zklepáním pokliček z kol, snad to zvládnou :)
"Apča" - podle SPZ (od bývalých majitelů)
j_j doporučuje : Staré světy motorů z let výroby Vašeho vozidla. Budete se divit, ale spoustu otázek co my měli 1.majitelé již před 50 lety a odpovědi v tomto časopise jsou konzultovány s odborníky i AZNP Škoda Mladá Boleslav...ve spoustě věcí ohledně embéčka a stovky mi to pomohlo. Konec hlášení.
r.v. 1976, po 1. majiteli, najeto 40 500 tkm., barva žlutá, původ - Praha = zůstane SPZ.
Technické údaje vozu Škoda 110 L: Vzadu umístěný řadový čtyřválec s vrtáním 72 mm a zdvihem 68 mm, objem 1107 cm³, stupeň komprese 8,8, výkon 39 kW (53 koní) SAE při 5000 ot/min, točivý moment 84 Nm při 3200 ot/min, maximální rychlost 133 km/h, zrychlení z 0 na 100 za 20,5 sekundy. Čtyřstupňová převodovka v bloku s motorem, pohon zadních kol. Hmotnost 825 kg, nosnost 375 kg, rozvor 2400 mm, rozchod vpředu 1280 mm, vzadu 1250 mm, délka vozu 4155 mm, šířka 1620 mm a výška 1380 mm.
VIDEA :
1.)
2.)
3.)
4.)
5.)
*-*-*-*- 2022 *-*-*-*-*-*
DUBEN - auto je na výměně těsnění pod hlavou, prý byly zaklepané ventily /to se prosím stane jak?/, takže se hlava srovná a předělá na natural /bez aditiv/, dále jsou v "pekárně" Kopretiny, firma měla problém se zklepáním pokliček z kol, snad to zvládnou :)
110L ´76 - komentáře:
kua...ještě fotka...myslím, že co se týče ND tak si kilko nemůže poslední dobou stěžovat, dostalo všechny nový blatníky v pozinku, brzdiče, spojku, alternátor, zadní kryty lamp, etc.
dnešní nákup, překvapila mě krátkost trubek na nádrž - snad nejsou na model 1972




-> sep: to by bylo super :) určitě se i další kilaři rádi podívají....a udělat z toho krátký článek tady na virtu vid? mám zatím jedny nové kostky (namodralé couvačky), další kostky normál (lem ale průsvitný, což na kile není skoro poznat, narozdíl od MB/1203 lamp) a ted přijdou tyhle vyaukřený no :) na autě původní čáry....
-> j_j: :jedna fotka za tisíc slov,když bude možnost tak u kamaráda cvaknu jaké jsou rozdíly,má v krabicích všechny varianty.-)
-> sep: díky, tohle si musím přečíst 3x abych to pochopil 

-> j_j: :myslím že na stovky se v prvovýrobě dávaly jen proužky,od roku 76 pak na erko čtverečky a finále byly čtverečky se stříbrným lemováním místo pokovení.U těch proužků jsou zase dva druhy,čistě bílá couvačka a domodra,to druhé bude asi taky pozdější výroba a jako specialita byly bílé proužky a velmi světlý blinkr,skoro žlutý,ty byly údajně úplně prvním typem a dnes nejsou skoro vidět.
jaká je podle vás teorie o zadních couvačkách na škodě 100 - mřížka versus čárky, šípkovou nebo se zelím? kdy se to dělilo a proč :) 

-> Tomaso435: to si pak s někým tady vyměním...je mi to jedno jestli někdo bude chtít tu čárkovanou nebo mřížku :) ty na autě ještě úplně po smrti taky nejsou :)
-> j_j: sic každej jinej. ale budiž..
-> j_j: No jo, při letmým pohledu se přehlídne.. Obtištěný jsem to zatím ještě neviděl - vzadu na MB mi to přijde přijatelný, ale to má každej jinak..
E: Ale teď taky vzadu nemám, někam se mrška podložka zatoulala..
E: Ale teď taky vzadu nemám, někam se mrška podložka zatoulala..
-> Jozka: jak se to tak obtisklo viď, taky jsem čuměl :) stejně je chci jen na čumáky...dozadu na MB a kilo řadu moc hezký nejsou :) jak tak na to čumím tak on je to jeden pár, ted jsem to vydražil :) ostatní dva jsou jen ty samý focený zezadu :)
-> j_j: Ten horní pár na 100% jo..



-> j_j: Hele teď asi nic, bo jsem suchej jak martini
EDIT: Ale kamarád možná chtěl kuláky, zeptám se ho...

-> dragon_cb_cz: díky, moc....budeš taky něco chtít v z těch Autodílů abychom to vzali při jednom? pak už jen pořešit odvětrávací trubičku :)
-> j_j: Podle mě ne, u kila jsem to ještě neměnil, ale pokud se dobře pamatuju, tak je ten kovovej konec hrdla (na kterej je navlečená ta samotná hadice) přišroubovanej do blatníku zvnějšku - tzn otevřeš dvířka, povolíš ty 4 šrouby nebo kolik jich je a vytáhneš to (po tom co to odtrhneš od nátrubku na nádrži samozřejmě - to starý hrdlo asi nejlíp přeříznout v podběhu a půjde to nadvakrát snáz).
Pak přehodíš ten kovovej konec do nový hadice a zase zvnějšku nasuneš...
A ke koupení třeba zde: www.autotypautodily.cz/cz -detail-183097-hadice-prop ojovaci-hrdla-nadrze-skoda -100-110r-111614381.html nebo zde: aukro.cz/skoda-100-110-11 0r-hadice-hrdla-nadrze-i44 17742293.html
Pak přehodíš ten kovovej konec do nový hadice a zase zvnějšku nasuneš...
A ke koupení třeba zde: www.autotypautodily.cz/cz -detail-183097-hadice-prop ojovaci-hrdla-nadrze-skoda -100-110r-111614381.html nebo zde: aukro.cz/skoda-100-110-11 0r-hadice-hrdla-nadrze-i44 17742293.html
-> dragon_cb_cz: ano, pane - hrdlo :) kde prosím? budu muset sundavat blatník? :) asi jo vid?
-> j_j: Jako hrdlo? To se dá normálně koupit...
-> Tomáššš: kámo, teče mi hadice nádrže...při tankování jsem to zjistil :) grrrrrr, snad něco seženu....klidně i novou semperitku, nevíte někdo? v Pragosu.cz jí nemají
