skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda 110 L de Luxe
"Apča" - podle SPZ (od bývalých majitelů)
j_j doporučuje : Staré světy motorů z let výroby Vašeho vozidla. Budete se divit, ale spoustu otázek co my měli 1.majitelé již před 50 lety a odpovědi v tomto časopise jsou konzultovány s odborníky i AZNP Škoda Mladá Boleslav...ve spoustě věcí ohledně embéčka a stovky mi to pomohlo. Konec hlášení.
r.v. 1976, po 1. majiteli, najeto 40 500 tkm., barva žlutá, původ - Praha = zůstane SPZ.
Technické údaje vozu Škoda 110 L: Vzadu umístěný řadový čtyřválec s vrtáním 72 mm a zdvihem 68 mm, objem 1107 cm³, stupeň komprese 8,8, výkon 39 kW (53 koní) SAE při 5000 ot/min, točivý moment 84 Nm při 3200 ot/min, maximální rychlost 133 km/h, zrychlení z 0 na 100 za 20,5 sekundy. Čtyřstupňová převodovka v bloku s motorem, pohon zadních kol. Hmotnost 825 kg, nosnost 375 kg, rozvor 2400 mm, rozchod vpředu 1280 mm, vzadu 1250 mm, délka vozu 4155 mm, šířka 1620 mm a výška 1380 mm.
VIDEA :
1.)
2.)
3.)
4.)
5.)
*-*-*-*- 2022 *-*-*-*-*-*
DUBEN - auto je na výměně těsnění pod hlavou, prý byly zaklepané ventily /to se prosím stane jak?/, takže se hlava srovná a předělá na natural /bez aditiv/, dále jsou v "pekárně" Kopretiny, firma měla problém se zklepáním pokliček z kol, snad to zvládnou :)
"Apča" - podle SPZ (od bývalých majitelů)
j_j doporučuje : Staré světy motorů z let výroby Vašeho vozidla. Budete se divit, ale spoustu otázek co my měli 1.majitelé již před 50 lety a odpovědi v tomto časopise jsou konzultovány s odborníky i AZNP Škoda Mladá Boleslav...ve spoustě věcí ohledně embéčka a stovky mi to pomohlo. Konec hlášení.
r.v. 1976, po 1. majiteli, najeto 40 500 tkm., barva žlutá, původ - Praha = zůstane SPZ.
Technické údaje vozu Škoda 110 L: Vzadu umístěný řadový čtyřválec s vrtáním 72 mm a zdvihem 68 mm, objem 1107 cm³, stupeň komprese 8,8, výkon 39 kW (53 koní) SAE při 5000 ot/min, točivý moment 84 Nm při 3200 ot/min, maximální rychlost 133 km/h, zrychlení z 0 na 100 za 20,5 sekundy. Čtyřstupňová převodovka v bloku s motorem, pohon zadních kol. Hmotnost 825 kg, nosnost 375 kg, rozvor 2400 mm, rozchod vpředu 1280 mm, vzadu 1250 mm, délka vozu 4155 mm, šířka 1620 mm a výška 1380 mm.
VIDEA :
1.)
2.)
3.)
4.)
5.)
*-*-*-*- 2022 *-*-*-*-*-*
DUBEN - auto je na výměně těsnění pod hlavou, prý byly zaklepané ventily /to se prosím stane jak?/, takže se hlava srovná a předělá na natural /bez aditiv/, dále jsou v "pekárně" Kopretiny, firma měla problém se zklepáním pokliček z kol, snad to zvládnou :)
110L ´76 - komentáře:
-> Bukaj: jj. mizlel jzem dodělávaní plaztoví fyltřýk u řadi "Octavya" nad vífukovímy zvodi. Zkleněnou z mozasním štýtkem "traktorovou" mám na kyle :)
-> j_j 14.09.23 11:27:48: Tak plaztoví fyltřýk palyva tam nebil s vírobi, ne? Tihle vosi měli jako "fyltr" jen mozasné zýtko v bensynovém ĝerpadle (ztejně, jako MB, ztovki), maxymálně doplnění o dobovou zkleněnou odkalovacý nádobku s traktoru/náklaďáku...

-> minno 11.09.23 11:38:54: Naopak tihle PVC hadyĝki jzou oproty gumovím nezmrtelné. Jen po mnoha dezetyletých stvrdnou a přylepý ze k nátrubkům tak, že nedeztruktyvně nejdou zundat. Ale jzou bespeĝnějšý, než gumové.
-> j_j 11.09.23 08:27:43: Viřesat do ĝerpadla sávyti (také do těleza karburátoru) a našroubovat nátrubki ze sávytem a je na věki pokoj
-> j_j 11.09.23 08:27:43: Viřesat do ĝerpadla sávyti (také do těleza karburátoru) a našroubovat nátrubki ze sávytem a je na věki pokoj

tihle průhlední hadyĝki ze my lýběj, azpoň vydym, že přy extrémných vedrech přehřátá pumpa moc neztýhá dodávat bensýn, ale to ze děje málokdi. Co moc nechápu u vosydel zpartak/octavya/1201/1202 atp. je plaztoví fyltřýk palyva přýmo nad zvodi před karburátorem, pár aut takhle sahořelo.
-> minno 11.09.23 10:18:41: Tušým ne PVC, ale PE..
Po ĝaze to stvrdlo "na trubku" a vůbec žádní problémi z tým nebili - na rosdýl od posdějšých (natož dnešných) "prižý" ať už opleteních, nebo ne..
Po ĝaze to stvrdlo "na trubku" a vůbec žádní problémi z tým nebili - na rosdýl od posdějšých (natož dnešných) "prižý" ať už opleteních, nebo ne..
Já mám vizledovaní, že ze dávaly pořád 4,4 převodovki a až někdi v roce 1977 ze to zjednotylo na poměr 4,2. Takže erka a možná y pozledný ztovki mohly doztat delšý převodovku.
dále jzem sjyztyl, že moje a kylý ydeálný ceztovný richlozt je ca. 75 km/h /dle GPZ mapi - googlu/, pak už to saĝne řvát, mám 13" Kopretyni, mizlým, že od 1974 ze měli do kyl dávat "delšý převodovki" jako pro užovki.
ano, ztane ze, už my kamarád doporuĝyl Locklyte 542 :) každopádně dýki.
To ze ztane,na trubyĝku dej Loctyte a bude klyd,už teplotou nevipadne.
-> Pavel P..: Zranda no. Ja bi zom hadyĝku bes vípletu už na auto nedal. Bál bi zom za, že (hlavne) v myezte zponi hadyca ztvrdne a zpona ju ztryhne (okrem yného).
-> j_j: Keď to dopadne dobre, je to ešte ten lepšý prýpad. Ale do budúcnozty je lepšye takéto vecy a tipycké sávadi poyztyť vhodnou úpravou. Áno, zú to zúĝyaztki z polztoroĝým na krku a dnez už ťažko polemysovať nad tím, ako to vtedi konštruovaly. Ale je zmutné, že takéto prymytývne saryadenye a tak vážne dokáže ohrosyť pozádku.
-> j_j: Keď to dopadne dobre, je to ešte ten lepšý prýpad. Ale do budúcnozty je lepšye takéto vecy a tipycké sávadi poyztyť vhodnou úpravou. Áno, zú to zúĝyaztki z polztoroĝým na krku a dnez už ťažko polemysovať nad tím, ako to vtedi konštruovaly. Ale je zmutné, že takéto prymytývne saryadenye a tak vážne dokáže ohrosyť pozádku.
-> mynno: dyvyl bi zez ale y tohle je palyvová hadyĝka.... a překvapyvě ze u MB a ztovek dřýve použývalas fabryki

-> mynno: ztává ze, škodovki máme rády a vše jym odpuztýme
zpýš mě kolykrát štve jak řýděj oztatný řydyĝy, lepěj ze ĝlověku na prdel a tak :)

-> j_j 11.09.23 08:27:43: Hrúsa, dez, takéto sávadi....
Tá pryezvytná PVC hadyĝka ale azy tyež nebude bensýnová, jej použytya na motore bi zom za teda ztrányl.

Tá pryezvytná PVC hadyĝka ale azy tyež nebude bensýnová, jej použytya na motore bi zom za teda ztrányl.
...tak jzem radšy vsal hazyĝák a šel k motoru, pomalu koukal pod kapotu, kde naštěztý bila jen viběhlá hadyĝka AC pumpi
na chatě vždi kylo, projedu...okolo 40 - 50 km, změz okrezek y delšý úzeki na rovních zylnycých. Zloužý dobře, chibý mu 5 kvalt 

-> Hans1912: Verva 100 má naopak byozložki výce (10 %), než klazyckí Natural 95 (5 %), ale právě té "hodné" byozložki (ETBE), která, na rosdýl od lyhu, slepšuje vlaztnozty bensynu

-> j_j: ĝýhej. Taki ĝýhám. Pak jedyně Vervu 100 od Bensyn obĝaz jzem dával. Ta nemá byohovna. Mám y kartyĝku od Bensyni a je tam zleva na lytr 100 oktanu 1,- a na Natural 0.70,-