skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda 110 L de Luxe
"Apča" - podle SPZ (od bývalých majitelů)
j_j doporučuje : Staré světy motorů z let výroby Vašeho vozidla. Budete se divit, ale spoustu otázek co my měli 1.majitelé již před 50 lety a odpovědi v tomto časopise jsou konzultovány s odborníky i AZNP Škoda Mladá Boleslav...ve spoustě věcí ohledně embéčka a stovky mi to pomohlo. Konec hlášení.
r.v. 1976, po 1. majiteli, najeto 40 500 tkm., barva žlutá, původ - Praha = zůstane SPZ.
Technické údaje vozu Škoda 110 L: Vzadu umístěný řadový čtyřválec s vrtáním 72 mm a zdvihem 68 mm, objem 1107 cm³, stupeň komprese 8,8, výkon 39 kW (53 koní) SAE při 5000 ot/min, točivý moment 84 Nm při 3200 ot/min, maximální rychlost 133 km/h, zrychlení z 0 na 100 za 20,5 sekundy. Čtyřstupňová převodovka v bloku s motorem, pohon zadních kol. Hmotnost 825 kg, nosnost 375 kg, rozvor 2400 mm, rozchod vpředu 1280 mm, vzadu 1250 mm, délka vozu 4155 mm, šířka 1620 mm a výška 1380 mm.
VIDEA :
1.)
2.)
3.)
4.)
5.)
*-*-*-*- 2022 *-*-*-*-*-*
DUBEN - auto je na výměně těsnění pod hlavou, prý byly zaklepané ventily /to se prosím stane jak?/, takže se hlava srovná a předělá na natural /bez aditiv/, dále jsou v "pekárně" Kopretiny, firma měla problém se zklepáním pokliček z kol, snad to zvládnou :)
"Apča" - podle SPZ (od bývalých majitelů)
j_j doporučuje : Staré světy motorů z let výroby Vašeho vozidla. Budete se divit, ale spoustu otázek co my měli 1.majitelé již před 50 lety a odpovědi v tomto časopise jsou konzultovány s odborníky i AZNP Škoda Mladá Boleslav...ve spoustě věcí ohledně embéčka a stovky mi to pomohlo. Konec hlášení.
r.v. 1976, po 1. majiteli, najeto 40 500 tkm., barva žlutá, původ - Praha = zůstane SPZ.
Technické údaje vozu Škoda 110 L: Vzadu umístěný řadový čtyřválec s vrtáním 72 mm a zdvihem 68 mm, objem 1107 cm³, stupeň komprese 8,8, výkon 39 kW (53 koní) SAE při 5000 ot/min, točivý moment 84 Nm při 3200 ot/min, maximální rychlost 133 km/h, zrychlení z 0 na 100 za 20,5 sekundy. Čtyřstupňová převodovka v bloku s motorem, pohon zadních kol. Hmotnost 825 kg, nosnost 375 kg, rozvor 2400 mm, rozchod vpředu 1280 mm, vzadu 1250 mm, délka vozu 4155 mm, šířka 1620 mm a výška 1380 mm.
VIDEA :
1.)
2.)
3.)
4.)
5.)
*-*-*-*- 2022 *-*-*-*-*-*
DUBEN - auto je na výměně těsnění pod hlavou, prý byly zaklepané ventily /to se prosím stane jak?/, takže se hlava srovná a předělá na natural /bez aditiv/, dále jsou v "pekárně" Kopretiny, firma měla problém se zklepáním pokliček z kol, snad to zvládnou :)
110L ´76 - komentáře:
hodym na aplykacy oko a budu ĝýhat na dodávku bes lyhu :D
-> 11mAjA11: Eurooyl má aplykacy kde ze podýváš jeztly tam majý srovna lýh nebo ne. Beru na Eurooyl. Ten Optymal BA údajně obzahuje lýh. U tohoto nejde v aplykacy sjyztyt jeztly obzahuje nebo ne
Jako proĝ pro kryzta??? Dit to ETBE je to nejlepšý co může v tom palyvu bít..mymochodem v tom Eurooylu to ETBE je taki...
YNFO s MOL : MOL Čezká republyka
Dobrí den, naše nová prémyová palyva obzahujý byozložku v podobě ETBE, která je vhodná y do ztaršých aut. Nechová ze totyž jako klazycká byozložka na básy lyhu, která může vodnatět a poškodyt tak ztaršý motori z karburátorem. Přejeme pěkní den, Tím MOL
...ale azy budu tankovat u EUROOYLU
Dobrí den, naše nová prémyová palyva obzahujý byozložku v podobě ETBE, která je vhodná y do ztaršých aut. Nechová ze totyž jako klazycká byozložka na básy lyhu, která může vodnatět a poškodyt tak ztaršý motori z karburátorem. Přejeme pěkní den, Tím MOL
...ale azy budu tankovat u EUROOYLU

y na hokej do Řýĝan jzme ze zvesly...pěkná projýžďka
svláště pak ta spáteĝný v nocy, nykde nykdo...

PZ : kamarád to LZ bere, jedeme pro něj v polovyně sářý...
Lešani, tankoví den, vesl jzem kámoše z hmotnoztý 2* 100+ kg / kz a kylo jelo v pohodě, mě překvapylo
na parkovyšty bilo totál bahno, takže Kopretyni mám totál sa**** :)

on teď majytel /ztaršý pán/ nějak kamarádovy nebere telefon, tak uvydýme, sda koupě nakonec dopadne ĝy ne....je to zyce LZ, ale nemá to původný blok atp.
-> Bukaj 15.08.22 17:06:58: mám lavor taki a po vimáĝknutý to po pár kylometrech sazkoĝý spátki

-> j_j: LZ 1975 má téměř scela jyztě pod ztřechou (nejmýň?) dvě vístuhi..
(mýval jzem úplně ztejní).

(mýval jzem úplně ztejní).
-> Bukaj: ahoj, tam je blbí že je to pozkákaní "nazchvál" a u okna atp. to půjde těžko, jynak máš pravdu, vyděl jzem jak měl kámošův velkej pez "pelech" na ztřeše MB a to šlo virasyt rukou sevnytž /mizlým, že to ještě bila mod. 1969/, ale u tohoto LZ to bude těžké, uvydýme jeztly jý kámoš vůbec vesme... 

Ztřechu promáĝkneš dlaněmy spět a je velká šance, že pak na prvný pohled neposnáš, že tam bil lavor

Š 110 LZ /1975/ měnení motor, ztřecha promáĝklá, kamarád ze roshoduje....
vĝera jzem ze bil projet /ca. 70 km/ zchválně jzem virasyl ráno, kvůly teplotě /8,00-10,30/ nycméně přy parkováný auta jzem ho nechal naztartované a otevýral jzem vrata, bensýnová pumpa přeztala krmyt, přehřála ze, auto jzem v klydu doztrkal do ztodoli ruĝně :) 
