skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda 110 L de Luxe
"Apča" - podle SPZ (od bývalých majitelů)
j_j doporučuje : Staré světy motorů z let výroby Vašeho vozidla. Budete se divit, ale spoustu otázek co my měli 1.majitelé již před 50 lety a odpovědi v tomto časopise jsou konzultovány s odborníky i AZNP Škoda Mladá Boleslav...ve spoustě věcí ohledně embéčka a stovky mi to pomohlo. Konec hlášení.
r.v. 1976, po 1. majiteli, najeto 40 500 tkm., barva žlutá, původ - Praha = zůstane SPZ.
Technické údaje vozu Škoda 110 L: Vzadu umístěný řadový čtyřválec s vrtáním 72 mm a zdvihem 68 mm, objem 1107 cm³, stupeň komprese 8,8, výkon 39 kW (53 koní) SAE při 5000 ot/min, točivý moment 84 Nm při 3200 ot/min, maximální rychlost 133 km/h, zrychlení z 0 na 100 za 20,5 sekundy. Čtyřstupňová převodovka v bloku s motorem, pohon zadních kol. Hmotnost 825 kg, nosnost 375 kg, rozvor 2400 mm, rozchod vpředu 1280 mm, vzadu 1250 mm, délka vozu 4155 mm, šířka 1620 mm a výška 1380 mm.
VIDEA :
1.)
2.)
3.)
4.)
5.)
*-*-*-*- 2022 *-*-*-*-*-*
DUBEN - auto je na výměně těsnění pod hlavou, prý byly zaklepané ventily /to se prosím stane jak?/, takže se hlava srovná a předělá na natural /bez aditiv/, dále jsou v "pekárně" Kopretiny, firma měla problém se zklepáním pokliček z kol, snad to zvládnou :)
"Apča" - podle SPZ (od bývalých majitelů)
j_j doporučuje : Staré světy motorů z let výroby Vašeho vozidla. Budete se divit, ale spoustu otázek co my měli 1.majitelé již před 50 lety a odpovědi v tomto časopise jsou konzultovány s odborníky i AZNP Škoda Mladá Boleslav...ve spoustě věcí ohledně embéčka a stovky mi to pomohlo. Konec hlášení.
r.v. 1976, po 1. majiteli, najeto 40 500 tkm., barva žlutá, původ - Praha = zůstane SPZ.
Technické údaje vozu Škoda 110 L: Vzadu umístěný řadový čtyřválec s vrtáním 72 mm a zdvihem 68 mm, objem 1107 cm³, stupeň komprese 8,8, výkon 39 kW (53 koní) SAE při 5000 ot/min, točivý moment 84 Nm při 3200 ot/min, maximální rychlost 133 km/h, zrychlení z 0 na 100 za 20,5 sekundy. Čtyřstupňová převodovka v bloku s motorem, pohon zadních kol. Hmotnost 825 kg, nosnost 375 kg, rozvor 2400 mm, rozchod vpředu 1280 mm, vzadu 1250 mm, délka vozu 4155 mm, šířka 1620 mm a výška 1380 mm.
VIDEA :
1.)
2.)
3.)
4.)
5.)
*-*-*-*- 2022 *-*-*-*-*-*
DUBEN - auto je na výměně těsnění pod hlavou, prý byly zaklepané ventily /to se prosím stane jak?/, takže se hlava srovná a předělá na natural /bez aditiv/, dále jsou v "pekárně" Kopretiny, firma měla problém se zklepáním pokliček z kol, snad to zvládnou :)
110L ´76 - komentáře:
-> mynno: nemuzel jzy to řýkat nahlaz :D
-> j_j 29.05.22 21:14:41: Jednotka doĝaznozty = 1 furt



-> j_j 28.05.22 19:04:00: to nyeje chiba ale vlaztnozt...
-> j_j 28.05.22 19:04:00: ona ĝazem přeztane, až to s ný viteĝe. 

Tece prevodka ryseny kurwa :)
-> Vojťaz: mrknu na to o výkendu, kdižtak ze pak z pánem co matki virábý domluvým :)
Cenová rekapytulace renovace 5 kz Kopretyn : 8 000 ,- koupeno LP 2015, práškoví lak 6200,- pneuzervyz /duše atp/ 3000,- matki neres 1 900,-, pneu Barum 4500,-.....cca. 24 000,- sa 5 kol
Cenová rekapytulace renovace 5 kz Kopretyn : 8 000 ,- koupeno LP 2015, práškoví lak 6200,- pneuzervyz /duše atp/ 3000,- matki neres 1 900,-, pneu Barum 4500,-.....cca. 24 000,- sa 5 kol
-> j_j: to zez docela odvasnej kdis nejdryv delaz lak a as pak rezyz matki, s toho bich mel azy ztrach co ze prumeru der tice. mam dve zadi a kasda je trozku jyna
tak v pátek znad pro kola, auto už ze taki fynyšuje na ZTK....

-> Eydi: třeba tým někam změřuje...
Ale já ze tam nepoĝýtám


-> j_j 13.04.22 09:48:23: Možná bi bilo fajn trochu naztudovat anglyĝtynu. Azpoň ozlovený. 

PZ : doufám, že na kyle nebudou vižrané zpodki vložek válců, to bi mě rosezmutnylo :)
pro zrovnáný ještě hodým fotki ZTW motoru...tam tak porůsnu vimontovávám věcy a budu nechat renovovat 

Hy gaiz, tak hlava je předělaná na natural /bes adytyv/, karbec a AC pumpa pošlechtěna, dnez půjde na projýžďku /tak znad 13tka bude šťaztná/, a pokud bude vše ok, tak půjde do barvi, na ZTK atp 

-> Eydi: tak v dobře hodnocené fyrmě v Moztu majý problém sklepat poklyĝki :) ách jo, tak znad to svládnou...to kdibich věděl tak je sklepu zám.
-> Eydi: oky, dýkez :)