skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda 110 L de Luxe
"Apča" - podle SPZ (od bývalých majitelů)
j_j doporučuje : Staré světy motorů z let výroby Vašeho vozidla. Budete se divit, ale spoustu otázek co my měli 1.majitelé již před 50 lety a odpovědi v tomto časopise jsou konzultovány s odborníky i AZNP Škoda Mladá Boleslav...ve spoustě věcí ohledně embéčka a stovky mi to pomohlo. Konec hlášení.
r.v. 1976, po 1. majiteli, najeto 40 500 tkm., barva žlutá, původ - Praha = zůstane SPZ.
Technické údaje vozu Škoda 110 L: Vzadu umístěný řadový čtyřválec s vrtáním 72 mm a zdvihem 68 mm, objem 1107 cm³, stupeň komprese 8,8, výkon 39 kW (53 koní) SAE při 5000 ot/min, točivý moment 84 Nm při 3200 ot/min, maximální rychlost 133 km/h, zrychlení z 0 na 100 za 20,5 sekundy. Čtyřstupňová převodovka v bloku s motorem, pohon zadních kol. Hmotnost 825 kg, nosnost 375 kg, rozvor 2400 mm, rozchod vpředu 1280 mm, vzadu 1250 mm, délka vozu 4155 mm, šířka 1620 mm a výška 1380 mm.
VIDEA :
1.)
2.)
3.)
4.)
5.)
*-*-*-*- 2022 *-*-*-*-*-*
DUBEN - auto je na výměně těsnění pod hlavou, prý byly zaklepané ventily /to se prosím stane jak?/, takže se hlava srovná a předělá na natural /bez aditiv/, dále jsou v "pekárně" Kopretiny, firma měla problém se zklepáním pokliček z kol, snad to zvládnou :)
"Apča" - podle SPZ (od bývalých majitelů)
j_j doporučuje : Staré světy motorů z let výroby Vašeho vozidla. Budete se divit, ale spoustu otázek co my měli 1.majitelé již před 50 lety a odpovědi v tomto časopise jsou konzultovány s odborníky i AZNP Škoda Mladá Boleslav...ve spoustě věcí ohledně embéčka a stovky mi to pomohlo. Konec hlášení.
r.v. 1976, po 1. majiteli, najeto 40 500 tkm., barva žlutá, původ - Praha = zůstane SPZ.
Technické údaje vozu Škoda 110 L: Vzadu umístěný řadový čtyřválec s vrtáním 72 mm a zdvihem 68 mm, objem 1107 cm³, stupeň komprese 8,8, výkon 39 kW (53 koní) SAE při 5000 ot/min, točivý moment 84 Nm při 3200 ot/min, maximální rychlost 133 km/h, zrychlení z 0 na 100 za 20,5 sekundy. Čtyřstupňová převodovka v bloku s motorem, pohon zadních kol. Hmotnost 825 kg, nosnost 375 kg, rozvor 2400 mm, rozchod vpředu 1280 mm, vzadu 1250 mm, délka vozu 4155 mm, šířka 1620 mm a výška 1380 mm.
VIDEA :
1.)
2.)
3.)
4.)
5.)
*-*-*-*- 2022 *-*-*-*-*-*
DUBEN - auto je na výměně těsnění pod hlavou, prý byly zaklepané ventily /to se prosím stane jak?/, takže se hlava srovná a předělá na natural /bez aditiv/, dále jsou v "pekárně" Kopretiny, firma měla problém se zklepáním pokliček z kol, snad to zvládnou :)
110L ´76 - komentáře:
-> minno: nemusel jsi to říkat nahlas :D
-> j_j 29.05.22 21:14:41: Jednotka dočasnosti = 1 furt



-> j_j 28.05.22 19:04:00: to nieje chyba ale vlastnost...
-> j_j 28.05.22 19:04:00: ona časem přestane, až to z ní vyteče. 

Tece prevodka rizeni kurwa :)
-> Vojťas: mrknu na to o víkendu, kdyžtak se pak s pánem co matky vyrábí domluvím :)
Cenová rekapitulace renovace 5 ks Kopretin : 8 000 ,- koupeno LP 2015, práškový lak 6200,- pneuservis /duše atp/ 3000,- matky nerez 1 900,-, pneu Barum 4500,-.....cca. 24 000,- za 5 kol
Cenová rekapitulace renovace 5 ks Kopretin : 8 000 ,- koupeno LP 2015, práškový lak 6200,- pneuservis /duše atp/ 3000,- matky nerez 1 900,-, pneu Barum 4500,-.....cca. 24 000,- za 5 kol
-> j_j: to ses docela odvaznej kdyz nejdriv delas lak a az pak resis matky, z toho bych mel asi strach co se prumeru der tyce. mam dve sady a kazda je trosku jina
tak v pátek snad pro kola, auto už se taky finišuje na STK....

-> Eidy: třeba tím někam směřuje...
Ale já se tam nepočítám


-> j_j 13.04.22 09:48:23: Možná by bylo fajn trochu nastudovat angličtinu. Aspoň oslovení. 

PS : doufám, že na kile nebudou vyžrané spodky vložek válců, to by mě rozesmutnilo :)
pro srovnání ještě hodím fotky STW motoru...tam tak porůznu vymontovávám věci a budu nechat renovovat 

Hi gays, tak hlava je předělaná na natural /bez aditiv/, karbec a AC pumpa pošlechtěna, dnes půjde na projížďku /tak snad 13tka bude šťastná/, a pokud bude vše ok, tak půjde do barvy, na STK atp 

-> Eidy: tak v dobře hodnocené firmě v Mostu mají problém zklepat pokličky :) ách jo, tak snad to zvládnou...to kdybych věděl tak je zklepu sám.
-> Eidy: oki, díkes :)