skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda 110 L de Luxe
"Apča" - podle SPZ (od bývalých majitelů)
j_j doporučuje : Staré světy motorů z let výroby Vašeho vozidla. Budete se divit, ale spoustu otázek co my měli 1.majitelé již před 50 lety a odpovědi v tomto časopise jsou konzultovány s odborníky i AZNP Škoda Mladá Boleslav...ve spoustě věcí ohledně embéčka a stovky mi to pomohlo. Konec hlášení.
r.v. 1976, po 1. majiteli, najeto 40 500 tkm., barva žlutá, původ - Praha = zůstane SPZ.
Technické údaje vozu Škoda 110 L: Vzadu umístěný řadový čtyřválec s vrtáním 72 mm a zdvihem 68 mm, objem 1107 cm³, stupeň komprese 8,8, výkon 39 kW (53 koní) SAE při 5000 ot/min, točivý moment 84 Nm při 3200 ot/min, maximální rychlost 133 km/h, zrychlení z 0 na 100 za 20,5 sekundy. Čtyřstupňová převodovka v bloku s motorem, pohon zadních kol. Hmotnost 825 kg, nosnost 375 kg, rozvor 2400 mm, rozchod vpředu 1280 mm, vzadu 1250 mm, délka vozu 4155 mm, šířka 1620 mm a výška 1380 mm.
VIDEA :
1.)
2.)
3.)
4.)
5.)
*-*-*-*- 2022 *-*-*-*-*-*
DUBEN - auto je na výměně těsnění pod hlavou, prý byly zaklepané ventily /to se prosím stane jak?/, takže se hlava srovná a předělá na natural /bez aditiv/, dále jsou v "pekárně" Kopretiny, firma měla problém se zklepáním pokliček z kol, snad to zvládnou :)
"Apča" - podle SPZ (od bývalých majitelů)
j_j doporučuje : Staré světy motorů z let výroby Vašeho vozidla. Budete se divit, ale spoustu otázek co my měli 1.majitelé již před 50 lety a odpovědi v tomto časopise jsou konzultovány s odborníky i AZNP Škoda Mladá Boleslav...ve spoustě věcí ohledně embéčka a stovky mi to pomohlo. Konec hlášení.
r.v. 1976, po 1. majiteli, najeto 40 500 tkm., barva žlutá, původ - Praha = zůstane SPZ.
Technické údaje vozu Škoda 110 L: Vzadu umístěný řadový čtyřválec s vrtáním 72 mm a zdvihem 68 mm, objem 1107 cm³, stupeň komprese 8,8, výkon 39 kW (53 koní) SAE při 5000 ot/min, točivý moment 84 Nm při 3200 ot/min, maximální rychlost 133 km/h, zrychlení z 0 na 100 za 20,5 sekundy. Čtyřstupňová převodovka v bloku s motorem, pohon zadních kol. Hmotnost 825 kg, nosnost 375 kg, rozvor 2400 mm, rozchod vpředu 1280 mm, vzadu 1250 mm, délka vozu 4155 mm, šířka 1620 mm a výška 1380 mm.
VIDEA :
1.)
2.)
3.)
4.)
5.)
*-*-*-*- 2022 *-*-*-*-*-*
DUBEN - auto je na výměně těsnění pod hlavou, prý byly zaklepané ventily /to se prosím stane jak?/, takže se hlava srovná a předělá na natural /bez aditiv/, dále jsou v "pekárně" Kopretiny, firma měla problém se zklepáním pokliček z kol, snad to zvládnou :)
110L ´76 - komentáře:
17:51:12
23.03.2014
23.03.2014
Jozka
-> j_j: Co mi padne pod ruku.. vazelína (stará přístrojová ruská), silikonovej olej, WD-čko zabalit do papíru.. taky jsem máčel do vosku kdysi, ale to už mě přešlo..
16:46:14
23.03.2014
23.03.2014
j_j
-> Jozka: jak prosím konzervuješ díly (kokové bez laku) např. šneky řízení a podobně - vazelína mogul, motorový olej? děkuji
22:14:07
22.03.2014
22.03.2014
Jozka
-> j_j: Nu, povolil bych sponu na pumpě, upravil polohu hadice a přitom střídmě omotal vulkanizační páskou.. nevím, v tomhle rozměru už bude mít převlečná hadice slušnou tloušťku stěny, aby nenadělala víc škody, nežli užitku..
22:03:29
22.03.2014
22.03.2014
j_j
-> Jozka: přemýšlel jsem, že bych v místě dotyku dal nařízlou hadici (obalil jí motorovou hadici) aby se mi to neklepalo o to - zítra jdu do OBI pro 15cm hadice :) každopádně jsem rád, že jsem na to přišel.... embéčko mělo včera narozky, v srpnu bude mít i kilko narozky (45), taky hezké číslo už....
21:47:06
22.03.2014
22.03.2014
Jozka
-> j_j: S vrypem na hadici od levýho držáku motoru se dají najezdit desetitisíce kilometrů, to je standart..
21:43:06
22.03.2014
22.03.2014
j_j
při krátkém dnešním pomazlení s kilem jsem zjistil drobnou závadu - hadice motoru (pumpa/chladič) narážením na ostrou hranu držáku motoru utrpěla újmu a hrozí proděravění, takové vytečení vody tzv. "praskla mi voda, lásko" by bylo velmi nepříjemné na cestě :)
18:21:28
15.03.2014
15.03.2014
Enggik
23:33:50
23.02.2014
23.02.2014
dragon_cb_cz
Jinak kurva, nedělej mi chutě, zabíjačka vypadá dobře
23:33:31
23.02.2014
23.02.2014
dragon_cb_cz
-> j_j: Tak už jsi taky odzimoval? Mě za týden končí STK, takže mě to taky čeká, ale vzhledem k panujícímu jaru....
20:06:15
23.02.2014
23.02.2014
j_j
Ad škoda 110L (Apolena) po zimě byla holka celá zatuhlá, nastartovala dobře (to je ještě moje chyba, že vždy nevím jestli je přechlastaná nebo ne...to musím doladit), pak se jí nechtělo do kopce, chcípla v něm,tak jsem 5 m zcouval na polní cestu, nastartoval a vyjel, pak místo topení jsem pustil stěrače a zůstaly v půlce viset, když jsem dorazil pro kámošku (cca 10 km jízdy) tak jsem otevřel přední kufr a z motorku stěračů se kouřilo, tak to je v prdeli jsem si řekl, ale pak se zase rozběhly a snad v pořádku :) na cestě nazpátek už bylo všechno v pořádku jela si svých 80km/h okreskových (tacho kila skoro vůbec +- neproměřuje), karbec necukal, vše v pořádku. Mám Tě rád a neopustím Tě Apoleno :) Ještě k té fotce s červeným kilem - není to LS, ale jen klasika kilo, v létě s ním jela nějaká paní cca 40 let a blikali jsme na sebe, když jsem jel v kilku :)
20:02:06
23.02.2014
23.02.2014
bajou
20:01:41
23.02.2014
23.02.2014
j_j
-> mirecek.666: hele nerozumím tomu :) on to má spíš pro radost a ještě není dodělanej ;) pak má ještě stadiona 11 i 22, no prostě dost těhle malejch... :) tak 5,6...a tu jsem já se zabijačkovým gulášem = můj výtvor :)
19:58:32
23.02.2014
23.02.2014
mirecek.666
-> j_j: nechyběj tomu linky? Škoda, že na tom jsou ty chrom ráfky, nemaj na tom co dělat, je to velkej mýtus kterej je ted v módě