skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda 110 L de Luxe
"Apča" - podle SPZ (od bývalých majitelů)
j_j doporučuje : Staré světy motorů z let výroby Vašeho vozidla. Budete se divit, ale spoustu otázek co my měli 1.majitelé již před 50 lety a odpovědi v tomto časopise jsou konzultovány s odborníky i AZNP Škoda Mladá Boleslav...ve spoustě věcí ohledně embéčka a stovky mi to pomohlo. Konec hlášení.
r.v. 1976, po 1. majiteli, najeto 40 500 tkm., barva žlutá, původ - Praha = zůstane SPZ.
Technické údaje vozu Škoda 110 L: Vzadu umístěný řadový čtyřválec s vrtáním 72 mm a zdvihem 68 mm, objem 1107 cm³, stupeň komprese 8,8, výkon 39 kW (53 koní) SAE při 5000 ot/min, točivý moment 84 Nm při 3200 ot/min, maximální rychlost 133 km/h, zrychlení z 0 na 100 za 20,5 sekundy. Čtyřstupňová převodovka v bloku s motorem, pohon zadních kol. Hmotnost 825 kg, nosnost 375 kg, rozvor 2400 mm, rozchod vpředu 1280 mm, vzadu 1250 mm, délka vozu 4155 mm, šířka 1620 mm a výška 1380 mm.
VIDEA :
1.)
2.)
3.)
4.)
5.)
*-*-*-*- 2022 *-*-*-*-*-*
DUBEN - auto je na výměně těsnění pod hlavou, prý byly zaklepané ventily /to se prosím stane jak?/, takže se hlava srovná a předělá na natural /bez aditiv/, dále jsou v "pekárně" Kopretiny, firma měla problém se zklepáním pokliček z kol, snad to zvládnou :)
"Apča" - podle SPZ (od bývalých majitelů)
j_j doporučuje : Staré světy motorů z let výroby Vašeho vozidla. Budete se divit, ale spoustu otázek co my měli 1.majitelé již před 50 lety a odpovědi v tomto časopise jsou konzultovány s odborníky i AZNP Škoda Mladá Boleslav...ve spoustě věcí ohledně embéčka a stovky mi to pomohlo. Konec hlášení.
r.v. 1976, po 1. majiteli, najeto 40 500 tkm., barva žlutá, původ - Praha = zůstane SPZ.
Technické údaje vozu Škoda 110 L: Vzadu umístěný řadový čtyřválec s vrtáním 72 mm a zdvihem 68 mm, objem 1107 cm³, stupeň komprese 8,8, výkon 39 kW (53 koní) SAE při 5000 ot/min, točivý moment 84 Nm při 3200 ot/min, maximální rychlost 133 km/h, zrychlení z 0 na 100 za 20,5 sekundy. Čtyřstupňová převodovka v bloku s motorem, pohon zadních kol. Hmotnost 825 kg, nosnost 375 kg, rozvor 2400 mm, rozchod vpředu 1280 mm, vzadu 1250 mm, délka vozu 4155 mm, šířka 1620 mm a výška 1380 mm.
VIDEA :
1.)
2.)
3.)
4.)
5.)
*-*-*-*- 2022 *-*-*-*-*-*
DUBEN - auto je na výměně těsnění pod hlavou, prý byly zaklepané ventily /to se prosím stane jak?/, takže se hlava srovná a předělá na natural /bez aditiv/, dále jsou v "pekárně" Kopretiny, firma měla problém se zklepáním pokliček z kol, snad to zvládnou :)
110L ´76 - komentáře:
02:03:55
20.02.2014
20.02.2014
Jozka
-> j_j: super nápad..
17:52:22
11.02.2014
11.02.2014
Tomáššš
23:10:53
10.02.2014
10.02.2014
j_j
to je jako za války...němečtí pancéřoví granátníci číhají na sovětský tank...
12:59:39
24.01.2014
24.01.2014
Jozka
-> j_j: To jenom někdo chtěl aby jeho auto vypadalo jako mercedes alespoň když zastaví..
12:35:21
24.01.2014
24.01.2014
j_j
vzácná vývozní vrtule na Severní pól
img.skoda-virt.cz/forum_u pload/.../8_590_176003__20 14-01-24_12-27-57_7.jpg
img.skoda-virt.cz/forum_u pload/.../8_590_176003__20 14-01-24_12-27-57_7.jpg
20:58:00
04.12.2013
04.12.2013
j_j
-> Enggik: to ještě nevíš že DP končila " oužovky stály totál za píču, embéčka a stovky byla proti nim zlatá, všichni na ně se slzou v oku vzpomínali"
19:21:02
29.11.2013
29.11.2013
Enggik
-> j_j 27.11.13 20:34:34: Se nediv, když už nový kila se prodávali orezlý
20:35:30
27.11.2013
27.11.2013
j_j
ještě nějaký kecy proti KILU ?
18:44:07
27.10.2013
27.10.2013
j_j
-> DEAtH ROLL: seženu, víc přes SZ
18:12:16
15.10.2013
15.10.2013
DEAtH ROLL
-> j_j: Ahoj vedúci tá nálepka "schéma radenia 4q" by bolo k mání prosím pekne?
22:03:52
05.09.2013
05.09.2013
Enggik