
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda 110 L de Luxe
"Apča" - podle SPZ (od bývalých majitelů)
j_j doporučuje : Staré světy motorů z let výroby Vašeho vozidla. Budete se divit, ale spoustu otázek co my měli 1.majitelé již před 50 lety a odpovědi v tomto časopise jsou konzultovány s odborníky i AZNP Škoda Mladá Boleslav...ve spoustě věcí ohledně embéčka a stovky mi to pomohlo. Konec hlášení.
r.v. 1976, po 1. majiteli, najeto 40 500 tkm., barva žlutá, původ - Praha = zůstane SPZ.
Technické údaje vozu Škoda 110 L: Vzadu umístěný řadový čtyřválec s vrtáním 72 mm a zdvihem 68 mm, objem 1107 cm³, stupeň komprese 8,8, výkon 39 kW (53 koní) SAE při 5000 ot/min, točivý moment 84 Nm při 3200 ot/min, maximální rychlost 133 km/h, zrychlení z 0 na 100 za 20,5 sekundy. Čtyřstupňová převodovka v bloku s motorem, pohon zadních kol. Hmotnost 825 kg, nosnost 375 kg, rozvor 2400 mm, rozchod vpředu 1280 mm, vzadu 1250 mm, délka vozu 4155 mm, šířka 1620 mm a výška 1380 mm.
VIDEA :
1.)
2.)
3.)
4.)
5.)
*-*-*-*- 2022 *-*-*-*-*-*
DUBEN - auto je na výměně těsnění pod hlavou, prý byly zaklepané ventily /to se prosím stane jak?/, takže se hlava srovná a předělá na natural /bez aditiv/, dále jsou v "pekárně" Kopretiny, firma měla problém se zklepáním pokliček z kol, snad to zvládnou :)
"Apča" - podle SPZ (od bývalých majitelů)
j_j doporučuje : Staré světy motorů z let výroby Vašeho vozidla. Budete se divit, ale spoustu otázek co my měli 1.majitelé již před 50 lety a odpovědi v tomto časopise jsou konzultovány s odborníky i AZNP Škoda Mladá Boleslav...ve spoustě věcí ohledně embéčka a stovky mi to pomohlo. Konec hlášení.
r.v. 1976, po 1. majiteli, najeto 40 500 tkm., barva žlutá, původ - Praha = zůstane SPZ.
Technické údaje vozu Škoda 110 L: Vzadu umístěný řadový čtyřválec s vrtáním 72 mm a zdvihem 68 mm, objem 1107 cm³, stupeň komprese 8,8, výkon 39 kW (53 koní) SAE při 5000 ot/min, točivý moment 84 Nm při 3200 ot/min, maximální rychlost 133 km/h, zrychlení z 0 na 100 za 20,5 sekundy. Čtyřstupňová převodovka v bloku s motorem, pohon zadních kol. Hmotnost 825 kg, nosnost 375 kg, rozvor 2400 mm, rozchod vpředu 1280 mm, vzadu 1250 mm, délka vozu 4155 mm, šířka 1620 mm a výška 1380 mm.
VIDEA :
1.)
2.)
3.)
4.)
5.)
*-*-*-*- 2022 *-*-*-*-*-*
DUBEN - auto je na výměně těsnění pod hlavou, prý byly zaklepané ventily /to se prosím stane jak?/, takže se hlava srovná a předělá na natural /bez aditiv/, dále jsou v "pekárně" Kopretiny, firma měla problém se zklepáním pokliček z kol, snad to zvládnou :)
110L ´76 - komentáře:
tedle hever nejhorší co soudruzi vymmyslely do prahu daj trubku výstuha k smích a zvedáš polovinu váhy super
a kyvka i vlečka každá má svoje

-> j_j: Na zvedání při výměně kola je origo hever v pohodě, ale kilí mi moc nevyhovuje - nemá doraz, takže to musíš trefit ručně abys ho do trubky zastrčil akorát aby se to moc nenamáhalo a zase ne moc abys si neodřel dveře 

-> DEAtH ROLL: ne, zítra tu čekej foto :)
-> Power of Bass: jasně
ono to jsou takový škodovácký virťácký bajky, který se tady neustále objevujou a) origo hever je podle nich na hovno b) kývka je podle nich na hovno c) emko je nejlepší na světě
a podobně....

-> Power of Bass: jasně


fotka 16/17 ,koukám zvedáš natvrdo origo trhačem :D (já taky :) ), a konečně vím k čemu je zespod uprostřed kapoty ta guma.. :D ...
-> j_j: To je v pohode, to má čas
Som ti vravel, že nič mi za to nemusíš dávať


-> j_j:
z čoho je to video? Inak mám nové piestiky do brzdičov, tak ak by si ich chcel tak sa koncom leta pripomeň až pôjdem späť do cz



Kilínko vs. velorex, když jsem ho předjížděl v kopci, tak mával a smál se...holt 110tka naládovaná 98 oktanama :) posléze mě ale nasraly 2 věci na chatě : a) můj kámoš (cca 80 let) prodal východoněmecké embéčko (vývozka, německý štítek) a koupil si bledě modrýho pošahanýho favorita b) viděl jsem stovku s dědkem, tak jsem zastavil a chtěl pokecat a nějak se to minulo účinkem, tak jsem odjel...(PS : většinou i dědci, co mají škodovky (MB a kilka) 40 let tak pokecají a v pohodě, ale tenhle moc ne e 

tady vcelku nazajímavý a nudný pohled na zadní sedačky - potahy + na zadní podlahy jsem dal textilní koberce na kovraly, vepředu mám úplně gumové koberce a kovraly jsou shované, aby se neničily
-> j_j: No, je sice krapet větší, ale líbí se mi. 

-> kyfkař: díky za názor, ono některý místa (vrypy atd) tím vezmu, třeba na PP blatníku bývalému majiteli nějaké dítě napsalo písmeno "K" :) jinak si taky myslím, že by vosk stačil :)
-> Bajou: no je děsná, navíc jsem jí zapojil a nešla - takže jsem konec zailozoval elektrikářskou páskou a strčil do mlhovky
mám 2 roky na nápravu, aby šla :) -> Tomanek007šade: dík za názor...právě nevím jestli to není na ten lak zbytečný dryják, protože ono ho stačí umejt mejdlem a leskne se = lak ještě není zdaleka ještě po smrti...takže on bude stačit asi nějaký vosk zatím...

-> j_j: ten olej co sis koupil je do škodovky dobrej mam to vyskoušený
jen to vylešti 


-> j_j: pouzivam tu samou lestenku podle me paradni vysledek 

a poslední fotka...srát na to nebo to tím vyleštit ? děkuju za rady.....
na doporučení jsem koupil tenhle převodový olej
Mogul 80W-90 (4ku)
