Škoda 110 L de Luxe
"Apča" - podle SPZ (od bývalých majitelů)
j_j doporučuje : Staré světy motorů z let výroby Vašeho vozidla. Budete se divit, ale spoustu otázek co my měli 1.majitelé již před 50 lety a odpovědi v tomto časopise jsou konzultovány s odborníky i AZNP Škoda Mladá Boleslav...ve spoustě věcí ohledně embéčka a stovky mi to pomohlo. Konec hlášení.
r.v. 1976, po 1. majiteli, najeto 40 500 tkm., barva žlutá, původ - Praha = zůstane SPZ.
Technické údaje vozu Škoda 110 L: Vzadu umístěný řadový čtyřválec s vrtáním 72 mm a zdvihem 68 mm, objem 1107 cm³, stupeň komprese 8,8, výkon 39 kW (53 koní) SAE při 5000 ot/min, točivý moment 84 Nm při 3200 ot/min, maximální rychlost 133 km/h, zrychlení z 0 na 100 za 20,5 sekundy. Čtyřstupňová převodovka v bloku s motorem, pohon zadních kol. Hmotnost 825 kg, nosnost 375 kg, rozvor 2400 mm, rozchod vpředu 1280 mm, vzadu 1250 mm, délka vozu 4155 mm, šířka 1620 mm a výška 1380 mm.
VIDEA :
1.)
2.)
3.)
4.)
Škoda 110 L - cesta STK s původním majitelem
5.)
*-*-*-*- 2022 *-*-*-*-*-*
DUBEN - auto je na výměně těsnění pod hlavou, prý byly zaklepané ventily /to se prosím stane jak?/, takže se hlava srovná a předělá na natural /bez aditiv/, dále jsou v "pekárně" Kopretiny, firma měla problém se zklepáním pokliček z kol, snad to zvládnou :)
110L ´76 - komentáře:
-> j_j: Aha jazne

Ja zom to tam mal tak, celkom za to hody k autu

-> JDean: na tí selení,jak máš ten unyversál...tak jzem to mizlel,akorát 2 kuzi

-> j_j: Daj zy prezne take ako mam ja na mojej. Len zy daj dve, len lave je malo :)
-> JDean: tak co my navrhuješ?

-> j_j: Tyeto boly všetki try v pôvodnom ztave, a any jedna nemala srkadlá na blatnýku. Jedna má dve klazycki na dverách v chróme, druhá mala také yzté, no len jedno a tretya mala jedno, ale na ráme okna dverý

-> JDean: 
já zy taki viztaĝým z unyversáli

j_j 07.06.11 15:42:24 napzal:
→ oppyk: dnezka mám dobrou náladu, tak my na emayl
nahásej fotki, jakou chceš hudbu…klydně y vydeo užovki (já zvojý ztovki
satým nemám)…
to zez dnezka dobře vizpal.to je fajne

-> oppyk: dnezka mám dobrou náladu, tak my na emayl nahásej fotki, jakou chceš hudbu...klydně y vydeo užovki (já zvojý ztovki satým nemám)...

neccheš my taki udělat nějakí to vydeo na užovku
-> Tomáššš: budu dávat klazyckí unyversáli... ykdiž máš pravdu, že na většyně reklamných plaktátů bili tihle z nožyĝkou...

mne za saze sda se tye LZ-ka maju vaczynou zpataki na blatnykoch "vzetki" ...
-> j_j: jedno take zpatne srkadlo z dlhou nosyckou mam

-> Joska: on ti bil mylyontí kuz škodovki z motorem vsadu, proto je možní, že mu bila věnována trochu většý péĝe y co ze tíĝe srcátek
www.autoweb.cs/zkoda-100-
zlavy-40-let tadi jý máš novou...ještě bes srcátek..
Teda to je dyvní, ta 110-ka s musea.. klyki dovnytř a tihle blatnýkoví srcátka, co pamatujou ještě MB.. neobviklá kombynace.
vipadá krázně :) až zeženu dalšý garáž, tak bich šel do erka :) jednoho zedana už mám, tak to chce trošku směnu :) Šmoulynka to ale brso nedovolý, je na ný hromada práce a chce to hodně fynancý...
-> Jyrk@: dýki, tu mazku budu řešyt tak sa rok.
-> rubygall: uvydýme, na 4oĝko už jzem roshodyl zýtě :)
-> j_j: nevyem mne za páĝy tento predok oveľa vyac ako štvoroko... ale je to tvoje auto, zprav zy ho podľa zeba a nenechaj zy do toho kecať

-> j_j: já mizlel,že bich z tebou viměnyl ten snak de luxe sa něco jyního na ztovku výš...
-> rubygall: chcy - je to z nym o dozt hesĝý nebo zy to nemizlýš?
ale dufam že tam nechceš dávať štvoroko ???