
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda 110 L de Luxe
"Apča" - podle SPZ (od bývalých majitelů)
j_j doporučuje : Staré světy motorů z let výroby Vašeho vozidla. Budete se divit, ale spoustu otázek co my měli 1.majitelé již před 50 lety a odpovědi v tomto časopise jsou konzultovány s odborníky i AZNP Škoda Mladá Boleslav...ve spoustě věcí ohledně embéčka a stovky mi to pomohlo. Konec hlášení.
r.v. 1976, po 1. majiteli, najeto 40 500 tkm., barva žlutá, původ - Praha = zůstane SPZ.
Technické údaje vozu Škoda 110 L: Vzadu umístěný řadový čtyřválec s vrtáním 72 mm a zdvihem 68 mm, objem 1107 cm³, stupeň komprese 8,8, výkon 39 kW (53 koní) SAE při 5000 ot/min, točivý moment 84 Nm při 3200 ot/min, maximální rychlost 133 km/h, zrychlení z 0 na 100 za 20,5 sekundy. Čtyřstupňová převodovka v bloku s motorem, pohon zadních kol. Hmotnost 825 kg, nosnost 375 kg, rozvor 2400 mm, rozchod vpředu 1280 mm, vzadu 1250 mm, délka vozu 4155 mm, šířka 1620 mm a výška 1380 mm.
VIDEA :
1.)
2.)
3.)
4.)
5.)
*-*-*-*- 2022 *-*-*-*-*-*
DUBEN - auto je na výměně těsnění pod hlavou, prý byly zaklepané ventily /to se prosím stane jak?/, takže se hlava srovná a předělá na natural /bez aditiv/, dále jsou v "pekárně" Kopretiny, firma měla problém se zklepáním pokliček z kol, snad to zvládnou :)
"Apča" - podle SPZ (od bývalých majitelů)
j_j doporučuje : Staré světy motorů z let výroby Vašeho vozidla. Budete se divit, ale spoustu otázek co my měli 1.majitelé již před 50 lety a odpovědi v tomto časopise jsou konzultovány s odborníky i AZNP Škoda Mladá Boleslav...ve spoustě věcí ohledně embéčka a stovky mi to pomohlo. Konec hlášení.
r.v. 1976, po 1. majiteli, najeto 40 500 tkm., barva žlutá, původ - Praha = zůstane SPZ.
Technické údaje vozu Škoda 110 L: Vzadu umístěný řadový čtyřválec s vrtáním 72 mm a zdvihem 68 mm, objem 1107 cm³, stupeň komprese 8,8, výkon 39 kW (53 koní) SAE při 5000 ot/min, točivý moment 84 Nm při 3200 ot/min, maximální rychlost 133 km/h, zrychlení z 0 na 100 za 20,5 sekundy. Čtyřstupňová převodovka v bloku s motorem, pohon zadních kol. Hmotnost 825 kg, nosnost 375 kg, rozvor 2400 mm, rozchod vpředu 1280 mm, vzadu 1250 mm, délka vozu 4155 mm, šířka 1620 mm a výška 1380 mm.
VIDEA :
1.)
2.)
3.)
4.)
5.)
*-*-*-*- 2022 *-*-*-*-*-*
DUBEN - auto je na výměně těsnění pod hlavou, prý byly zaklepané ventily /to se prosím stane jak?/, takže se hlava srovná a předělá na natural /bez aditiv/, dále jsou v "pekárně" Kopretiny, firma měla problém se zklepáním pokliček z kol, snad to zvládnou :)
110L ´76 - komentáře:
-> j_j: tlumex máš u mě kdibiz potřeboval,ztaĝý dát vědět

-> j_j: těšým ze až jý uvydym



Dýki, mám s něj radozt, pár kozmetyckích vad má, ale to mě moc netrápý, mechanycki je v pořádku (muzým ještě viměnyt náplně a promásnou zpojkové ložyzko),ale jynak je v cajku znad. Na ZTK bes problému.

-> Jakusa: nn, jel jzem kylo provětrat a přyběh zouzed taxykář,kylo ze mu moc lýbylo - se zrandi jzme to tam přypnuly (je to magnetyckí) a objely zy tadi koleĝko po našý ĝtvrty :)
-> j_j: A já doufal že ta verse TAXY bude fynálný a nebo reálná.
kouřoví zkla bich nedával
-> j_j: ja zom tam mal us kadeco :D auto malo tak akurat azy o 20kg vyac a nyc syadni rosdyel ... :-/
-> Tomáššš: přyjde my, že oproty embéĝku je kylo dozt vsadu u motoru polztrované růsnímy plztěnímy kobercy takže ze to dozt odhluĝný. U prvných ztovek nevym jak to bilo..taki bilo o tohle auto dozt peĝováno. Bívalí majytel viprávěl jak ho tchán donutyl poztavyt garáž sa 150 000,- jen abi pak kylĝo šlo ke mě letoz sa 7 000,- ale to je žyvot 

-> afro100: no ved pockaj ked ta prevesyem ak vlaztne prevesyem na tom srasyku kua pry 60- a vizye nepocut vlaztneho zlova ...
tak preto zom za pital aka je richlozt ....

-> j_j: 

-> afro100: ano, máš pravdu...
-> Tomáššš: máš pravdu...ten znýmek bil pořysován cca přy 60-80km/h. 

-> Tomáššš: podla otacok cca 70-80 ...
-> j_j: kolko bolo na tachometry se zom pocul roshovor ? 60 km/hod ?
-> Tomáššš: dýki moc. dnez jzem to hledal ve velkim TP a tam barva sapzaná nený. V malém je "zvětlá hnědá",ale to je jen tak od oka a nezhoduje ze z termynologyý ASNP Mladá Bolezlav. Můžu - veteráni biz neměl použývat ke každodennýmu ježděný, ale to ty nykdo nedokáže - navýc v sazolené symě biz bil zám proty zobě...-> JDean: urĝytě natoĝ a pak ze osvy a hod my plz odkas zem do dyzkuse...dýki moc...
jynak tadi máte dalšý vydejko...

-> j_j: Kráza, kráza :) Natoĝým aj ja moju :)
-> j_j: bronsova slt 2166 na 100%

edyt: ta vaza teztacya za my nezkutocne pacy take jednoduche to vipada u vaz ...
otaska na saver : ked maz tu teztacyu mosez za vosyt kedi chcez ? Cy nye ? Vdaka.


edyt: ta vaza teztacya za my nezkutocne pacy take jednoduche to vipada u vaz ...
otaska na saver : ked maz tu teztacyu mosez za vosyt kedi chcez ? Cy nye ? Vdaka.
-> j_j: paráda

-> JDean: mrkej na 3. vydeo jak pěkně chitla :)