Škoda 110 L de Luxe
"Apča" - podle SPZ (od bývalých majitelů)
j_j doporučuje : Staré světy motorů z let výroby Vašeho vozidla. Budete se divit, ale spoustu otázek co my měli 1.majitelé již před 50 lety a odpovědi v tomto časopise jsou konzultovány s odborníky i AZNP Škoda Mladá Boleslav...ve spoustě věcí ohledně embéčka a stovky mi to pomohlo. Konec hlášení.
r.v. 1976, po 1. majiteli, najeto 40 500 tkm., barva žlutá, původ - Praha = zůstane SPZ.
Technické údaje vozu Škoda 110 L: Vzadu umístěný řadový čtyřválec s vrtáním 72 mm a zdvihem 68 mm, objem 1107 cm³, stupeň komprese 8,8, výkon 39 kW (53 koní) SAE při 5000 ot/min, točivý moment 84 Nm při 3200 ot/min, maximální rychlost 133 km/h, zrychlení z 0 na 100 za 20,5 sekundy. Čtyřstupňová převodovka v bloku s motorem, pohon zadních kol. Hmotnost 825 kg, nosnost 375 kg, rozvor 2400 mm, rozchod vpředu 1280 mm, vzadu 1250 mm, délka vozu 4155 mm, šířka 1620 mm a výška 1380 mm.
VIDEA :
1.)
2.)
3.)
4.)
Škoda 110 L - cesta STK s původním majitelem
5.)
*-*-*-*- 2022 *-*-*-*-*-*
DUBEN - auto je na výměně těsnění pod hlavou, prý byly zaklepané ventily /to se prosím stane jak?/, takže se hlava srovná a předělá na natural /bez aditiv/, dále jsou v "pekárně" Kopretiny, firma měla problém se zklepáním pokliček z kol, snad to zvládnou :)
110L ´76 - komentáře:
-> Vena: já už ale fakt snad končim

.... možná
-> Jirk@: ahoj, já moc věcí na stovku nemám (spíš jde o univerzální věci na MB/100) a věci na stovku ted spíš sháním - koupil jsem si relátko, zadní blatníky a sprinty), proč se ptáš?

upraveno 1x, naposled 03.06.2011 10:26:16
-> j_j: co máš za věci na stovku?
-> j_j: to si taky pořád říkám,už žádné auto a ejhle nedávno mi přibyla užovice.Je to nemoc

-> j_j: Koukám,že rozšiřuješ sbírku.Gratuluju k ůlovku.Chtělo by to více fotek,mimo garáž..

-> j_j: Nepokracuju, cekam, je to k zoufani nez se dohodne transfer. Zatim aspon vyklizim garaz.
-> Brabi1987: super, díky - já tě jen tak pošťuchuju
-> PAV-PO: takhle taky pěkně voní, 1. majitelé říkali že vnuk vždycky s nima chtěl jet na stodesině, jak hezky voněla vevnitř - jak pokračuješ s embé?

koukam i mezikruží....

Blahopreju, jeste si pamatuju kdyz tata privez tu nasi z Mototechny jak vevnitr vonela. Akorat byla o dva roky mladsi a svetle modra jak jiz jsem psal.
-> j_j: myslim nový.na stovky by tam nějaký věci být mohly.podívam se a dám vědět
-> Jirk@: mám věci na 1000 a 100.
-> Brabi1987: brábi, ty tvoje jetý věci si nech

ja prohledam dilnu určitě přiložim pár ND k dílu :-)
Mám novej znak De luxe(ten pod lištu) kdyžtak bych ho s tebou vyměnil za něco jinýho...
-> Alex41: díky, slev z tý tvojí nebo se majitel naštve,že to nikdo nechce a skončí v peci.

jinak tahle stodesina není 100%.
Pěknej stroj :-) Hop do oblíbených :-)
taky jsem jak blb při koupi asi 5 minut přemýšlel jakto, že se číslo kastle a motoru liší o cca milion, když u embéčka to mám jen o 17 jednotek. Je to tím, že kastle (pro 100, 100 L,110 L, 110 LS) se značily furt dál a motory se počítaly od začátku - 1107 ccm.
krasna je

j_j 29.05.11 10:33:07 napsal:
já se úplně stydim za ty fotky – mobilem a v šeru, až s ní pojedu
na STK, to vyblejsknu :)nato že je to fotene z mobilom tak su ešte pekne fotky

(to si ešte nevidel ako foti moj

)