Škoda 110 L de Luxe
"Apča" - podle SPZ (od bývalých majitelů)
j_j doporučuje : Staré světy motorů z let výroby Vašeho vozidla. Budete se divit, ale spoustu otázek co my měli 1.majitelé již před 50 lety a odpovědi v tomto časopise jsou konzultovány s odborníky i AZNP Škoda Mladá Boleslav...ve spoustě věcí ohledně embéčka a stovky mi to pomohlo. Konec hlášení.
r.v. 1976, po 1. majiteli, najeto 40 500 tkm., barva žlutá, původ - Praha = zůstane SPZ.
Technické údaje vozu Škoda 110 L: Vzadu umístěný řadový čtyřválec s vrtáním 72 mm a zdvihem 68 mm, objem 1107 cm³, stupeň komprese 8,8, výkon 39 kW (53 koní) SAE při 5000 ot/min, točivý moment 84 Nm při 3200 ot/min, maximální rychlost 133 km/h, zrychlení z 0 na 100 za 20,5 sekundy. Čtyřstupňová převodovka v bloku s motorem, pohon zadních kol. Hmotnost 825 kg, nosnost 375 kg, rozvor 2400 mm, rozchod vpředu 1280 mm, vzadu 1250 mm, délka vozu 4155 mm, šířka 1620 mm a výška 1380 mm.
VIDEA :
1.)
2.)
3.)
4.)
Škoda 110 L - cesta STK s původním majitelem
5.)
*-*-*-*- 2022 *-*-*-*-*-*
DUBEN - auto je na výměně těsnění pod hlavou, prý byly zaklepané ventily /to se prosím stane jak?/, takže se hlava srovná a předělá na natural /bez aditiv/, dále jsou v "pekárně" Kopretiny, firma měla problém se zklepáním pokliček z kol, snad to zvládnou :)
110L ´76 - komentáře:
-> j_j: Aha jasne

Ja som to tam mal tak, celkom sa to hodi k autu

-> JDean: na tý zelený,jak máš ten univerzál...tak jsem to myslel,akorát 2 kusy

-> j_j: Daj si presne take ako mam ja na mojej. Len si daj dve, len lave je malo :)
-> JDean: tak co mi navrhuješ?

-> j_j: Tieto boli všetky tri v pôvodnom stave, a ani jedna nemala zrkadlá na blatníku. Jedna má dve klasicky na dverách v chróme, druhá mala také isté, no len jedno a tretia mala jedno, ale na ráme okna dverí

-> JDean: 
já si taky vystačím s univerzály

j_j 07.06.11 15:42:24 napsal:
→ oppik: dneska mám dobrou náladu, tak mi na email
naházej fotky, jakou chceš hudbu…klidně i video užovky (já svojí stovky
zatím nemám)…
to ses dneska dobře vyspal.to je fajne

-> oppik: dneska mám dobrou náladu, tak mi na email naházej fotky, jakou chceš hudbu...klidně i video užovky (já svojí stovky zatím nemám)...

neccheš mi taky udělat nějaký to video na užovku
-> Tomáššš: budu dávat klasický univerzály... ikdyž máš pravdu, že na většině reklamních plaktátů byly tyhle s nožičkou...

mne sa zase zda ze tie LS-ka maju vacsinou spataky na blatnikoch "vsetky" ...
-> j_j: jedno take spatne zrkadlo s dlhou nozickou mam

-> Jozka: on ty byl miliontý kus škodovky s motorem vzadu, proto je možný, že mu byla věnována trochu větší péče i co se týče zrcátek
www.autoweb.cz/skoda-100-
slavi-40-let tady jí máš novou...ještě bez zrcátek..
Teda to je divný, ta 110-ka z muzea.. kliky dovnitř a tyhle blatníkový zrcátka, co pamatujou ještě MB.. neobvyklá kombinace.
vypadá krásně :) až seženu další garáž, tak bych šel do erka :) jednoho sedana už mám, tak to chce trošku změnu :) Šmoulinka to ale brzo nedovolí, je na ní hromada práce a chce to hodně financí...
-> Jirk@: díky, tu masku budu řešit tak za rok.
-> rubigall: uvidíme, na 4očko už jsem rozhodil sítě :)
-> j_j: neviem mne sa páči tento predok oveľa viac ako štvoroko... ale je to tvoje auto, sprav si ho podľa seba a nenechaj si do toho kecať

-> j_j: já myslel,že bych s tebou vyměnil ten znak de luxe za něco jinýho na stovku víš...
-> rubigall: chci - je to s nim o dost hezčí nebo si to nemyslíš?
ale dufam že tam nechceš dávať štvoroko ???