
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Auto je vyrobeno roku 1969.
Současný motor je Škoda 110 R. Hlava je snížená a jsou větší a leštěné kanály. Ojnice jsou odlehčeny a sváženy. Klika je nově přebroušena a jsou tam všude nová ložiska. Setrvačník je odlehčen a svážen s klikou a řemenicí. Vačka je tam 260/260. Karburátor jedeme EDSR. Chladič je klasicky vzadu. Zkoušeli jsme elektrický ventilátor (Suzuki Svift), ale neuchladilo se to. Tak je tam zpět klasika s řemenem. V plánu je alespoň plastová vrtule. Ideální je vrtule z Mini Coopera, ale ta je asi nesehnatelná. Jinak podvozek má zatím pouze zkrácené pružiny a tvrdé uložení zadních ramen. I tak jsou jízdní vlastnosti velice pěkné. Karoserie je celkově vyvařena, mezi zadní tlumiče je vevařena výstuha. Interier má sportovní sedačky, čtyřbodové pásy,nad přístrojovkou kaplička, tunel u řadicí páky domácí výroby, hasičák 2 kg, mapovka před spolujezdcem. Na loukotích jezdíme pneu 165/65-13 (zapsáno v TP) a na plecháčích, co používáme na závodech, 175/60-13 + 2 cm podložky.
A nejbližší plány?
alespoň přitvrzené tlumiče a tvrdá péra (hlavně vpředu)
olejový chladič z erka
hlavně nový lak
A do budoucna?
laděné výfukové svody
karburátor Weber se sáním přes hlavu
polorám
8.7.2010 - nová technická a výmaz motoru - úspěšně hotovo, Plány do dalších týdnů? Určitě vrátit do stavu před technickou :-)
29.8.2010 - objednané všechny nové trubičky komplet z mědi, přední pružiny od kalmara, přitvrzené tlumiče, dlouhá jednička už taky ve výrobě...čeká se už jenom, až to všechno přijde.
25.9. 2010 Tak aby se neřeklo že nic nedělám, tak jsem zrepásnul přední nápravu, nové pružiny od Vostrýho, tlumiče Kůrka. Dál převodovka s dlouhou jedničkou, nové 4 bodové pasy OMP a dekly na světla Hella 1000
6.10. 2010 - Auto po geometrii, tlumiče od Kůrky jsou parádní, zatím to funguje s pružinama od "Tymáka dobře"
V sobotu jedem na slalom do Janovic, tam se uvidí...
Navenek změn moc není až na kryty světel, ale technika se hodně změnila. Repasovaná náprava se zvětšenými odklony a převodovka s dlouhou jedničkou je podstatná změna a autu se hodně měnilo chování. Styl jízdy je teď úplně jiný.
12.5.2011 - Tak padlo důležité rozhodnutí!!! Do Zimy se s autem už nic dělat nebude, odjedou se výroční běšiny a poté auto půjde do garáže a začíná se znova, hezky od začátku a bude se stavět homologované auto škoda 110L rallye...Dáváme tomu tak cca 2 roky. Snad to stihneme :) jediná brzda budou jak jinak než peníze.
21.2.2013 - Nic se neděje, auto stojí vyrámované v garáži a nějak není čas s tím pohnout. Teď je hlavní priorita škola, udělat bc a přijímačky na navazující. Je potřeba udělat ještě trochu karosařiny. Potom fouknout do barvy podlahy, podběhy, motorovej prostor a kufr, zbytek nechám na lakýrníkovi.
Současný motor je Škoda 110 R. Hlava je snížená a jsou větší a leštěné kanály. Ojnice jsou odlehčeny a sváženy. Klika je nově přebroušena a jsou tam všude nová ložiska. Setrvačník je odlehčen a svážen s klikou a řemenicí. Vačka je tam 260/260. Karburátor jedeme EDSR. Chladič je klasicky vzadu. Zkoušeli jsme elektrický ventilátor (Suzuki Svift), ale neuchladilo se to. Tak je tam zpět klasika s řemenem. V plánu je alespoň plastová vrtule. Ideální je vrtule z Mini Coopera, ale ta je asi nesehnatelná. Jinak podvozek má zatím pouze zkrácené pružiny a tvrdé uložení zadních ramen. I tak jsou jízdní vlastnosti velice pěkné. Karoserie je celkově vyvařena, mezi zadní tlumiče je vevařena výstuha. Interier má sportovní sedačky, čtyřbodové pásy,nad přístrojovkou kaplička, tunel u řadicí páky domácí výroby, hasičák 2 kg, mapovka před spolujezdcem. Na loukotích jezdíme pneu 165/65-13 (zapsáno v TP) a na plecháčích, co používáme na závodech, 175/60-13 + 2 cm podložky.
A nejbližší plány?
alespoň přitvrzené tlumiče a tvrdá péra (hlavně vpředu)
olejový chladič z erka
hlavně nový lak
A do budoucna?
laděné výfukové svody
karburátor Weber se sáním přes hlavu
polorám
8.7.2010 - nová technická a výmaz motoru - úspěšně hotovo, Plány do dalších týdnů? Určitě vrátit do stavu před technickou :-)
29.8.2010 - objednané všechny nové trubičky komplet z mědi, přední pružiny od kalmara, přitvrzené tlumiče, dlouhá jednička už taky ve výrobě...čeká se už jenom, až to všechno přijde.
25.9. 2010 Tak aby se neřeklo že nic nedělám, tak jsem zrepásnul přední nápravu, nové pružiny od Vostrýho, tlumiče Kůrka. Dál převodovka s dlouhou jedničkou, nové 4 bodové pasy OMP a dekly na světla Hella 1000
6.10. 2010 - Auto po geometrii, tlumiče od Kůrky jsou parádní, zatím to funguje s pružinama od "Tymáka dobře"
V sobotu jedem na slalom do Janovic, tam se uvidí...
Navenek změn moc není až na kryty světel, ale technika se hodně změnila. Repasovaná náprava se zvětšenými odklony a převodovka s dlouhou jedničkou je podstatná změna a autu se hodně měnilo chování. Styl jízdy je teď úplně jiný.
12.5.2011 - Tak padlo důležité rozhodnutí!!! Do Zimy se s autem už nic dělat nebude, odjedou se výroční běšiny a poté auto půjde do garáže a začíná se znova, hezky od začátku a bude se stavět homologované auto škoda 110L rallye...Dáváme tomu tak cca 2 roky. Snad to stihneme :) jediná brzda budou jak jinak než peníze.
21.2.2013 - Nic se neděje, auto stojí vyrámované v garáži a nějak není čas s tím pohnout. Teď je hlavní priorita škola, udělat bc a přijímačky na navazující. Je potřeba udělat ještě trochu karosařiny. Potom fouknout do barvy podlahy, podběhy, motorovej prostor a kufr, zbytek nechám na lakýrníkovi.
110 rallye - komentáře:
-> Radar: autem ne a víjmeĝně jzem nebil any na kukaĝku,erko ztojý od řýjna a ještě jzem na něj nehrábnul :) ale jeho ĝaz přyjde 

-> venny: Ti jzy vlaztně nebil na zrasu vyď, co to?
-> Péďa17: Dyki, ted pomalu saĝneme ztavět homologacy..znad ze všechno povede.
-> Radar: moc pěkné kylo
-> venny: No hned jak jzem přyjel, cca v půl dezáté v zobotu jzem ho tam vyděl a kupoval :-D
-> Radar: tak to jzy měl koukam šteztý,to dotiĝní vibalyl a tiz ho hned vsal ne? sa ti prachi tam nemohlo ležet déle jak mynutu 

-> venny: ne ne, je přýmo s kempu...
-> Radar: jo,kdiž jzem tě vyděl profrĝet v zobotu přez vez tak jzem zy taki řýkal,že jzy masáný azy roschodyl...Jynak záný je s nedělný bursi?
jo jo..už je vše v pořádku, bila to moje chiba, sapomněl jzem tam ten půlmězýc našroubovat :)
-> Radar: tak už to maže ?
-> Radar: Ako to vipada ? Konyec prasdnyn us je tak ako ?



-> Radar: ten tvoj vsor bol vsorom aj pre mna ... len s toho nejak syzlo ...(mosno cazom :) )
ale saze zom rad se mam to co mam
tak nech za dary ...zom svedavi na vizledok ... 




krázna
-> Cába: Sdari..no jo, ztane ze :-)
-> Radar: jj, racy je nejesdy, snaz ze, vyz jak to dopadlo letoz v Bezynach

-> Radar: nye zy zma co shana tye vonkajzye prahove lyzti ...



Potřebuju někde zehnat ještě ti prahové lyšti a dobovki zedaĝki.
Tak nejesdýme ĝazto...bojym ze o ný :-) A na sávodi nejedu loukotě
na tich loukotach vipada nadherne :) ale nenycyl bi zom ju na ralli ... moj nasor ... ale tak to je us tvoja vec
ezte ras moc pekna :)

Chcelo bi to vyac fotyek a nejaki popyz
