110 rallye 110 rallye

komentáře | popis | fotky | Radar | 21.02.13 18:24 | 72x v oblíbených
Auto je vyrobeno roku 1969.

Současný motor je Škoda 110 R. Hlava je snížená a jsou větší a leštěné kanály. Ojnice jsou odlehčeny a sváženy. Klika je nově přebroušena a jsou tam všude nová ložiska. Setrvačník je odlehčen a svážen s klikou a řemenicí. Vačka je tam 260/260. Karburátor jedeme EDSR. Chladič je klasicky vzadu. Zkoušeli jsme elektrický ventilátor (Suzuki Svift), ale neuchladilo se to. Tak je tam zpět klasika s řemenem. V plánu je alespoň plastová vrtule. Ideální je vrtule z Mini Coopera, ale ta je asi nesehnatelná. Jinak podvozek má zatím pouze zkrácené pružiny a tvrdé uložení zadních ramen. I tak jsou jízdní vlastnosti velice pěkné. Karoserie je celkově vyvařena, mezi zadní tlumiče je vevařena výstuha. Interier má sportovní sedačky, čtyřbodové pásy,nad přístrojovkou kaplička, tunel u řadicí páky domácí výroby, hasičák 2 kg, mapovka před spolujezdcem. Na loukotích jezdíme pneu 165/65-13 (zapsáno v TP) a na plecháčích, co používáme na závodech, 175/60-13 + 2 cm podložky.



A nejbližší plány?

alespoň přitvrzené tlumiče a tvrdá péra (hlavně vpředu)

olejový chladič z erka

hlavně nový lak



A do budoucna?

laděné výfukové svody

karburátor Weber se sáním přes hlavu

polorám



8.7.2010 - nová technická a výmaz motoru - úspěšně hotovo, Plány do dalších týdnů? Určitě vrátit do stavu před technickou :-)

29.8.2010 - objednané všechny nové trubičky komplet z mědi, přední pružiny od kalmara, přitvrzené tlumiče, dlouhá jednička už taky ve výrobě...čeká se už jenom, až to všechno přijde.



25.9. 2010 Tak aby se neřeklo že nic nedělám, tak jsem zrepásnul přední nápravu, nové pružiny od Vostrýho, tlumiče Kůrka. Dál převodovka s dlouhou jedničkou, nové 4 bodové pasy OMP a dekly na světla Hella 1000



6.10. 2010 - Auto po geometrii, tlumiče od Kůrky jsou parádní, zatím to funguje s pružinama od "Tymáka dobře"

V sobotu jedem na slalom do Janovic, tam se uvidí...

Navenek změn moc není až na kryty světel, ale technika se hodně změnila. Repasovaná náprava se zvětšenými odklony a převodovka s dlouhou jedničkou je podstatná změna a autu se hodně měnilo chování. Styl jízdy je teď úplně jiný.



12.5.2011 - Tak padlo důležité rozhodnutí!!! Do Zimy se s autem už nic dělat nebude, odjedou se výroční běšiny a poté auto půjde do garáže a začíná se znova, hezky od začátku a bude se stavět homologované auto škoda 110L rallye...Dáváme tomu tak cca 2 roky. Snad to stihneme :) jediná brzda budou jak jinak než peníze.



21.2.2013 - Nic se neděje, auto stojí vyrámované v garáži a nějak není čas s tím pohnout. Teď je hlavní priorita škola, udělat bc a přijímačky na navazující. Je potřeba udělat ještě trochu karosařiny. Potom fouknout do barvy podlahy, podběhy, motorovej prostor a kufr, zbytek nechám na lakýrníkovi.

110 rallye - komentáře:

Extreme Tyres