skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Je to škoda 100 z roku 1971,kupil som ju od jednej vdovy v roku 2008 za 1500sk,mala najazdenych 48000km.Vroku 2009 som ju dal vyvarit a nastriekat,vsetky plechy okrem dveri si na aute nove.
Motor:1,3 +turbo ....ostrá vačka , hlava velké kanály, znížená Gemini Racing 2xtesnenie pod hlavou a medzikus pre zníženie
kompresného pomeru, spodok séria+ložisko v kluke, nové
ložiská,nové piesty,krúžky,leštené ojnice a kluka, odlahčený a vyvážený zotrvák ,tvrdé
silentbloky, vystužený nosník motora,intercooler avia+ostrek, megasquirt, Al lyžina pod motorom
Prevodovka: 4q, 4,22 vymenené synchróny za staré origo,ocelové víka diferáku. Na tiahle je kĺbik z volantovej tyče, namiesto
silentbloku.
Podvozok:vpredu- pružiny T2, tlmiče Koni sport -nastavitelné, odlahčené náboje, brzdiče po repase, obloženie DS 2500, 18mm
stabilizátor na unibaloch (pistaa),celá náprava na unibaloch ramená ovarené komplet,nápravnica tiež ovarená dookola, ostrý
hreben
vzadu -pružiny zrezané, tlmiče 1203, vzpera navarená medzi tlmičmi,Vstužené ramené+ tvrdé
buchty, vystužené uloženie kasni,všade alkyton
brzdy: 4piest
Interiér: kaplička s otáčkomerom , teplomerom oleja a tlakomerom+tlak turba, škrupiny micro, 6bodový
pás OMP,
Doterajšie úspechy v seriáli Miny Rally Cup
Celkove prvé miesto za sezónu 2012 v seriáli Minirally Cup, v kategórii kategórii zadný náhon do 1500ccm
Celkové prvé miesto za sezónu 2013 v seriáli Minirally Cup, v kategórii kategórii zadný náhon do 1500ccm
Celkové prvé miesto za sezónu 2014 v seriáli Minirally Cup, v kategórii kategórii zadný náhon do 1500ccm
Celkové prvé miesto za sezónu 2015 v seriáli Minirally Cup, v kategórii kategórii zadný náhon do 1500ccm
Celkové druhé miesto za sezónu 2016 v seriáli Minirally Cup, v kategórii kategórii zadný náhon nad 1500ccm (1300x1,7)
Nejaké videá
Motor:1,3 +turbo ....ostrá vačka , hlava velké kanály, znížená Gemini Racing 2xtesnenie pod hlavou a medzikus pre zníženie
kompresného pomeru, spodok séria+ložisko v kluke, nové
ložiská,nové piesty,krúžky,leštené ojnice a kluka, odlahčený a vyvážený zotrvák ,tvrdé
silentbloky, vystužený nosník motora,intercooler avia+ostrek, megasquirt, Al lyžina pod motorom
Prevodovka: 4q, 4,22 vymenené synchróny za staré origo,ocelové víka diferáku. Na tiahle je kĺbik z volantovej tyče, namiesto
silentbloku.
Podvozok:vpredu- pružiny T2, tlmiče Koni sport -nastavitelné, odlahčené náboje, brzdiče po repase, obloženie DS 2500, 18mm
stabilizátor na unibaloch (pistaa),celá náprava na unibaloch ramená ovarené komplet,nápravnica tiež ovarená dookola, ostrý
hreben
vzadu -pružiny zrezané, tlmiče 1203, vzpera navarená medzi tlmičmi,Vstužené ramené+ tvrdé
buchty, vystužené uloženie kasni,všade alkyton
brzdy: 4piest
Interiér: kaplička s otáčkomerom , teplomerom oleja a tlakomerom+tlak turba, škrupiny micro, 6bodový
pás OMP,
Doterajšie úspechy v seriáli Miny Rally Cup
Celkove prvé miesto za sezónu 2012 v seriáli Minirally Cup, v kategórii kategórii zadný náhon do 1500ccm
Celkové prvé miesto za sezónu 2013 v seriáli Minirally Cup, v kategórii kategórii zadný náhon do 1500ccm
Celkové prvé miesto za sezónu 2014 v seriáli Minirally Cup, v kategórii kategórii zadný náhon do 1500ccm
Celkové prvé miesto za sezónu 2015 v seriáli Minirally Cup, v kategórii kategórii zadný náhon do 1500ccm
Celkové druhé miesto za sezónu 2016 v seriáli Minirally Cup, v kategórii kategórii zadný náhon nad 1500ccm (1300x1,7)
Nejaké videá
Majklsto/škoda 100 - komentáře:
22:39:37
14.07.2012
14.07.2012
Tomáššš
-> afro100: vdaka
18:30:21
14.07.2012
14.07.2012
afro100
-> Tomáššš 13.07.12 16:20:40: afro100 13.05.12 14:17:00 napsal:
→ TTomas: nezda … tusim 1100MB na vyvoz alebo daco
podobne ..
→ TTomas: nezda … tusim 1100MB na vyvoz alebo daco
podobne ..
16:20:40
13.07.2012
13.07.2012
Tomáššš
m8rinek 08.05.12 10:39:52 napsal:
→ afro100: dovezeno až ze Slovače :D.to bola bezna vrtula do kila ?
→ afro100: dovezeno až ze Slovače :D.to bola bezna vrtula do kila ?
15:25:22
15.05.2012
15.05.2012
Majklsto
-> TTomas: vymenik pojde určite až s fabkou do auta a asi to račej pozichrujem aj chladičom oleja
23:27:22
14.05.2012
14.05.2012
TTomas
-> Majklsto: Pokud nemas problem s chlazenim vody, tak klidne vymenik. Ja ale chtel chlazeni posilit, takze jsem dal chladic.
20:35:37
13.05.2012
13.05.2012
Majklsto
tak dnes som tomu trošku naložil, až kým teplota oleja vyliezla na 100 stupňov- merané čidlom v zátke na vani. Takto teplota stúpla jazdou prevážne na 2. a 3. kvatl. Potom som roztiahol štvorku na nejakých 160-170 a asi po 2 km jazdy teplota krásne zliezla dolu. Toto majú na svedomí asi tie hnusné nevkusné násosy na kapsách, ale základ je že to plní účel. Tiež som si všimol že odkedy mám vzadu lyžinu tak je teplota oleja stabilne o 10 stupňov vyššie ako bývala. Teraz zvažujem či použiť chladič oleja alebo výmenník
15:29:37
13.05.2012
13.05.2012
m8rinek
-> TTomas: já to vidim, na normální spínač ventilátoru, přecijen jich je fůra, včetně dvoukruhovejch...
sepnuto 1 - pres odpor
sepnuto 2 - na ostro
sepnuto 1 - pres odpor
sepnuto 2 - na ostro
15:27:46
13.05.2012
13.05.2012
TTomas
-> m8rinek: Ja to budu mit programovatelne na konkretni cidlo...kdyz se to vsechno podari, tak ti ho rad taky opatrim pokud uz to nebude mit vyresene:)
15:20:19
13.05.2012
13.05.2012
m8rinek
-> TTomas: vim o čem mluvíš, já mam odzkoušené, že moje řešení funguje, jen mam menší ochlazovanou plochu. Jen ještě musim doladit spínací čidlo, který může spínat později a rozpínat ještě mnohem výš, takhle mi při ,,přehřátí,, musí Spal motor ,,podchladit,, pod obvyklou provozní teplotu, aby vypnul, což by nebylo nutné.
v reálu to vypadá tak, že tomu dám napít sepne se Spal, stabilizuje teplotu a pomalu dochlazuje, zvolnim, ale stále jedu svižně a ventilátor stále fučí, takže musim zvolnit uplně, aby se rozepl...
v reálu to vypadá tak, že tomu dám napít sepne se Spal, stabilizuje teplotu a pomalu dochlazuje, zvolnim, ale stále jedu svižně a ventilátor stále fučí, takže musim zvolnit uplně, aby se rozepl...
15:15:37
13.05.2012
13.05.2012
TTomas
-> m8rinek: Tak zkusit se ma vsechno...ja stale verim, ze to ten muj vetrak utahne a bude se dokonce regulavat i vypinat. Kdyz ho sepnu, tak funi jak mechanika v hodne vysokejch otackach. Ja tu mechaniku jezdil taky leta, ale sere me, ze ubira nejvic vykonu nahore, a temhle malejm motorum se pak nechce vubec do otacek.
15:09:25
13.05.2012
13.05.2012
m8rinek
-> TTomas: nooo mě na dvou kolech v Sosnový stačil 3list, tlačná se ani nesepla, horší je třeba dálnice...
Mam tu tohle img07.allegroimg.pl/photo s/.../2298888569_1 , tak to třeba naroubuju na náboj z vrtue, než vyřežu raritu :).
Mam tu tohle img07.allegroimg.pl/photo s/.../2298888569_1 , tak to třeba naroubuju na náboj z vrtue, než vyřežu raritu :).
15:02:23
13.05.2012
13.05.2012
TTomas
-> m8rinek: Dimenzovanej je...resil jsem to primo s vyrobcem a bude mit i regulaci otacek, takze si i trochu odychne, ale je to zatim teorie...posledni mesic stehuju garaz, takze ostatni hrnu pred sebou. Jak to odzkousim, tak ti podam podrobny referat:) Puvodne jsem chtel taky saci + tlacnou, ale po konzultaci s panem Kasparem jsem dal jednu silnou.
To kilo z revivalu ma vrtulku z miniho, ale dle slov majitele to v tom horku taky uplne idealne nechladilo, takze na dalsi zavody mel nachystanou vyrezanou serii.
To kilo z revivalu ma vrtulku z miniho, ale dle slov majitele to v tom horku taky uplne idealne nechladilo, takze na dalsi zavody mel nachystanou vyrezanou serii.
14:47:38
13.05.2012
13.05.2012
m8rinek
-> TTomas: já bych se spíš zkusil ubrat směrem poshánění nějaký moderní plastovky a výrobě náboje, jako mělo to kilo na rally revival, proto jsem ji zatim nerozřezal...
BTW: tobě to jezdí s tim Spalem jak? Nevěřim tomu, že je ten ventilátor dimenzovanej na permanentní provoz...
BTW: tobě to jezdí s tim Spalem jak? Nevěřim tomu, že je ten ventilátor dimenzovanej na permanentní provoz...
14:40:47
13.05.2012
13.05.2012
TTomas
-> m8rinek: Jo ma to slepici a hlavne to vazi min jak pulku, coz bude hodne znat natoz s vyrezanejma listama, ale pochopitelne to muze pochazet ze vseho mozneho. Mozna i tim lip by to mohlo jit sehnat.
14:36:53
13.05.2012
13.05.2012
m8rinek
-> TTomas: ten 10list od Wance má i jinak tvarovaný lopatky. Co kam patří nevim, skoro bych se i klaněl k nějakej agregátům, svářečkám atp. (přestože ta tvoje má na sobě slepici, nicméně nevyvracim, že to nemohli montovat na cokoli :)))
14:25:26
13.05.2012
13.05.2012
TTomas
Ja uz mam porizenou plastovou, ale on se ji jiste nekdo ujme:) ...jen jsem nevedel, ze byly i hlinikove..vi nekdo kam patri jake?
14:21:45
13.05.2012
13.05.2012
peter l
-> TTomas: Ja taku vrtulu mam na š1100 s 10-timi lopatkami ak by niekto chcel.
14:17:00
13.05.2012
13.05.2012
afro100
-> TTomas: nezda ... tusim 1100MB na vyvoz alebo daco podobne ..
14:07:18
13.05.2012
13.05.2012
TTomas
-> m8rinek: Zda se mi to nebo je to 10listej hlinik? Ja myslel, ze byly jen plast.
11:15:39
08.05.2012
08.05.2012
Majklsto
-> m8rinek: skúsim teda co udelá rámeček a uvidíme čo ďalej