skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
100s.webnode.cz/
Začátek stavby dne 23. 2. 2008
karoserie
- krom střechy všechny díly laminátové, ochranný rám, vše krom čelního skla makrolon.
- přepracovaná kufrová část - vynechání seriové nádrže a umístění AL nádrže a baterie na nejnižší místo.
převodovka
- 4q převodovka, SP 4.44
převody: 1. - 3,800, 2. - 2,125, 3. - 1,409, 4. - 1,083.
motor
- základ felicia MPI 1,3 , T-písty, vačka 311/304, rovné Al sání + 2x Dellorto 40 DHLA
- upravená hlava felicia - ventily sací 36mm / výfukové 31mm, upravené spalováky, sací kanály 30mm, tvrdé ventilové pružiny.
Podvozek
- široká přední náprava se šnekovým řízením, tvrdé uložení ramen, tvrdé pružiny, tlumiče žigul.
- kyvná náprava široký typ, kratké tvrdé pružiny, tvrdé tlumiče, stabilizátor 20mm.
- zadní kola dělítka elektron 7" , přední kola vlastní výroby 6,25" (slicky AVON zadní 8,0/19,5 + přední 7,0/19,5)
/ v přípravě: kompletně přepracovat auto, aby vypadalo a hlavně bylo vše funkční
Začátek stavby dne 23. 2. 2008
karoserie
- krom střechy všechny díly laminátové, ochranný rám, vše krom čelního skla makrolon.
- přepracovaná kufrová část - vynechání seriové nádrže a umístění AL nádrže a baterie na nejnižší místo.
převodovka
- 4q převodovka, SP 4.44
převody: 1. - 3,800, 2. - 2,125, 3. - 1,409, 4. - 1,083.
motor
- základ felicia MPI 1,3 , T-písty, vačka 311/304, rovné Al sání + 2x Dellorto 40 DHLA
- upravená hlava felicia - ventily sací 36mm / výfukové 31mm, upravené spalováky, sací kanály 30mm, tvrdé ventilové pružiny.
Podvozek
- široká přední náprava se šnekovým řízením, tvrdé uložení ramen, tvrdé pružiny, tlumiče žigul.
- kyvná náprava široký typ, kratké tvrdé pružiny, tvrdé tlumiče, stabilizátor 20mm.
- zadní kola dělítka elektron 7" , přední kola vlastní výroby 6,25" (slicky AVON zadní 8,0/19,5 + přední 7,0/19,5)
/ v přípravě: kompletně přepracovat auto, aby vypadalo a hlavně bylo vše funkční
Ivo / Škoda 100s - komentáře:
-> omaret: a jakpak to tady pokračuje???
No ani moc ne, musím nahodit bubny se širokejma šteftama (zatím leží tady pod stolem u PC). Kdyby se nedělalo na baráku, aby se stihl do zimy, tak by to bylo jinak. Motor je nachystanej komplet na složení, takže ten by mohl do měsíce bejt nasazenej v autě :-)
-> omaret: Hezky pěkně!
-> MaxSvratka: polotovary jsou ode mě, takže jestli se něco nezměnilo bude to kopretino dělítko ;).
Ahoj.Zajímaly by mě ty přední kola domácí výroby - také mám v hlavě podobný pokus tak se nechám inspirovat - prosím o foto buď sem nebo na Max.svratka@seznam.cz
-> omaret: zrovna jsem se chtěl zeptat, kdy to vyjede![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> omaret: Bolo by na čase vyskúšať to :) držím palce![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Tak po delší odmlce se něco děje. Auto už je komplet až na lak dveří, motor se skladá, takže tuhle sezonu už bych mohl konečně zkusit jak jsem to složil ![6](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
-> omaret: tak jak se daří kamaráde co???
koukám že pěkně pokračuješ jen tak dál![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> 4dams: foto napr. www.fire-rallyteam.cz/fot
o/.../Foto%20012.jpg
zdroj: www.fire-rallyteam.cz/fot o/index.php?cat=1
zdroj: www.fire-rallyteam.cz/fot o/index.php?cat=1
inak krasne kilečko:)
-> 4dams: robili a prave pre 120s a 130rs ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> omaret: robili sa aj osemkanalove liatinove hlavy? to som nevedel
daš potom foto?
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
-> 4dams:
jak jsem napsal, je to něco mezi 120S a mou fantazií, jinak když tam dám LITINOVEJ osmikanál, tak to právě bude ke 120S mít rázem blíž![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
jak jsem napsal, je to něco mezi 120S a mou fantazií, jinak když tam dám LITINOVEJ osmikanál, tak to právě bude ke 120S mít rázem blíž
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
(plán na léto 2010 litinový osmikanál, sání přes hlavu + 2× weber 40DCOE a taky spec. výfukový svody na míru)... ale toto uz nebude original 120 S
-> omaret:
Tak to jo
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)