skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
100s.webnode.cz/
Začátek stavby dne 23. 2. 2008
karoserie
- krom střechy všechny díly laminátové, ochranný rám, vše krom čelního skla makrolon.
- přepracovaná kufrová část - vynechání seriové nádrže a umístění AL nádrže a baterie na nejnižší místo.
převodovka
- 4q převodovka, SP 4.44
převody: 1. - 3,800, 2. - 2,125, 3. - 1,409, 4. - 1,083.
motor
- základ felicia MPI 1,3 , T-písty, vačka 311/304, rovné Al sání + 2x Dellorto 40 DHLA
- upravená hlava felicia - ventily sací 36mm / výfukové 31mm, upravené spalováky, sací kanály 30mm, tvrdé ventilové pružiny.
Podvozek
- široká přední náprava se šnekovým řízením, tvrdé uložení ramen, tvrdé pružiny, tlumiče žigul.
- kyvná náprava široký typ, kratké tvrdé pružiny, tvrdé tlumiče, stabilizátor 20mm.
- zadní kola dělítka elektron 7" , přední kola vlastní výroby 6,25" (slicky AVON zadní 8,0/19,5 + přední 7,0/19,5)
/ v přípravě: kompletně přepracovat auto, aby vypadalo a hlavně bylo vše funkční
Začátek stavby dne 23. 2. 2008
karoserie
- krom střechy všechny díly laminátové, ochranný rám, vše krom čelního skla makrolon.
- přepracovaná kufrová část - vynechání seriové nádrže a umístění AL nádrže a baterie na nejnižší místo.
převodovka
- 4q převodovka, SP 4.44
převody: 1. - 3,800, 2. - 2,125, 3. - 1,409, 4. - 1,083.
motor
- základ felicia MPI 1,3 , T-písty, vačka 311/304, rovné Al sání + 2x Dellorto 40 DHLA
- upravená hlava felicia - ventily sací 36mm / výfukové 31mm, upravené spalováky, sací kanály 30mm, tvrdé ventilové pružiny.
Podvozek
- široká přední náprava se šnekovým řízením, tvrdé uložení ramen, tvrdé pružiny, tlumiče žigul.
- kyvná náprava široký typ, kratké tvrdé pružiny, tvrdé tlumiče, stabilizátor 20mm.
- zadní kola dělítka elektron 7" , přední kola vlastní výroby 6,25" (slicky AVON zadní 8,0/19,5 + přední 7,0/19,5)
/ v přípravě: kompletně přepracovat auto, aby vypadalo a hlavně bylo vše funkční
Ivo / Škoda 100s - komentáře:
21:01:49
26.02.2012
26.02.2012
exwrcteam
hezka pani ta je vlastni?
20:43:42
18.02.2012
18.02.2012
omaret
Maty110
V pohodě, akorát tam byla v podstatě inzerce a nepatřilo to sem k autu, tak to Zazaa mázl na moje požádání děkuji za chválu, ale počkal bych s tím, až to pojede (hlavně jak)
V pohodě, akorát tam byla v podstatě inzerce a nepatřilo to sem k autu, tak to Zazaa mázl na moje požádání děkuji za chválu, ale počkal bych s tím, až to pojede (hlavně jak)
20:37:24
18.02.2012
18.02.2012
Maty110l
ježiš co mu tu blbnete??já mu fandít,kola jsou super a je vidět,že ho to baví,tak ať se mu daří!!!
19:48:34
18.02.2012
18.02.2012
DEKODOVAC
krasne tie delitka aj tie široke prototypove kopretiny
13:15:42
18.01.2012
18.01.2012
castrol
kopretina sa mi nikdy nepacila ale v takomto podani by som si ju vedel predstavit
12:51:38
18.01.2012
18.01.2012
Tomáššš
kopretina je uplne super ! To asi nie je kompletna kopretina ze ?
12:02:03
18.01.2012
18.01.2012
Toušík
-> omaret: Opravdu to vypadá hezky!!
11:50:51
18.01.2012
18.01.2012
omaret
-> radekp:
Zadek dělítka, předek prototypy :-)
-> Toušík:
Je tam udělaný osazení stejně jako na dělítku ;-)
-> vhml:
přesně tak, jak píšeš
Zadek dělítka, předek prototypy :-)
-> Toušík:
Je tam udělaný osazení stejně jako na dělítku ;-)
-> vhml:
přesně tak, jak píšeš
11:45:05
18.01.2012
18.01.2012
Toušík
-> omaret: Zajímavé kola!! Mě by zajímal ten spoj?
11:41:44
18.01.2012
18.01.2012
vhml
-> omaret: to jsou rozpichlý kopretiny spareny s limcema?
11:39:14
18.01.2012
18.01.2012
radekp
-> omaret: Tak jaké vůbec budeš jezdit - kopretinodělítka, nebo dělítka?
11:02:44
18.01.2012
18.01.2012
m8rinek
-> omaret: kola jsou supr, závodím :)))
11:01:19
18.01.2012
18.01.2012
Dakos
Kola vypadaj zajímavě, že bych na stará kolena začal fandit otvírákům