-> radekp: Nové jsou jen vnější límce, (kompletní kola jsme měli k jednomu jinému vozu, ale s úzkými límcemi...) šířka přední 7"; zadní 8 1/2" a v týdnu se obuly do: přední 175/50, zadní 185/60 Fulda Assuro, kdy se dostanu k nafocení a přidání new foto ale nevím.
-> U-Geen: nic už tam není (teda kola jakožto rychle vyměnitelnou vec nepočítám)
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Pořízena od Dobrušky v květnu 2006
původní stav - originál - přestavba ze Š 1000 v 98
Úpravy:
Nápravy: eMkové
Přední - odlehčené náboje, čtyřpístky, tvrdší tlumiče, pružiny od T2, stabilizátor 19 mm, u tlumičů a stab. tvrdé silentbloky, vrtané kotouče
Zadní - tvrdší tlumiče, prasátka 22 mm, tvrdé silentbloky ramen
Kola Loukotě, pneu Fulda 175/50, ARC vpředu 7,5" pneu Fulda 175/50, vzadu 8,5" pneu Fulda 185/60
Motor: Š 135 (Rapid), sportovní filtr, olejový chladič, tvrdé silentbloky, elektrická vrtule z Felicie 1.9D, příčný výfuk
Převodovka: Š 120, tvrdý silentblok, startér z Felicie
Karoserie: zadní kulaté lemy, beskydky, rampa + 4 světla, nové chrom nárazníky, černé kapoty odstín Toyota, oranžová Fiat
Interiér: skořepinové sedačky od sportovnisedacky.cz, 4bodové pásy Sparco, volant tříramený škoda - velur, střed volantu ŠRT, dveřní čalounění velur, odpojovač baterie, přídavné budíky (otáčkoměr a voltmetr)
Chystané změny: karburátory Weber + sání přes, snížená hlava, ventilové víko Duma, výfukové svody Fabia + nerez trubka (HRS), zadní lamino blatníky
Více fotek zde: stovkari.rajce.idnes.cz/_ ____-
_________________________ ___________________
původní stav - originál - přestavba ze Š 1000 v 98
Úpravy:
Nápravy: eMkové
Přední - odlehčené náboje, čtyřpístky, tvrdší tlumiče, pružiny od T2, stabilizátor 19 mm, u tlumičů a stab. tvrdé silentbloky, vrtané kotouče
Zadní - tvrdší tlumiče, prasátka 22 mm, tvrdé silentbloky ramen
Kola Loukotě, pneu Fulda 175/50, ARC vpředu 7,5" pneu Fulda 175/50, vzadu 8,5" pneu Fulda 185/60
Motor: Š 135 (Rapid), sportovní filtr, olejový chladič, tvrdé silentbloky, elektrická vrtule z Felicie 1.9D, příčný výfuk
Převodovka: Š 120, tvrdý silentblok, startér z Felicie
Karoserie: zadní kulaté lemy, beskydky, rampa + 4 světla, nové chrom nárazníky, černé kapoty odstín Toyota, oranžová Fiat
Interiér: skořepinové sedačky od sportovnisedacky.cz, 4bodové pásy Sparco, volant tříramený škoda - velur, střed volantu ŠRT, dveřní čalounění velur, odpojovač baterie, přídavné budíky (otáčkoměr a voltmetr)
Chystané změny: karburátory Weber + sání přes, snížená hlava, ventilové víko Duma, výfukové svody Fabia + nerez trubka (HRS), zadní lamino blatníky
Více fotek zde: stovkari.rajce.idnes.cz/_ ____-
_________________________ ___________________
Petrušky Š100 - komentáře:
-> Pavel P@nkáč 11.01.09 22:02:13: tak tak, souhlas...
zmizej predpokladam vsechny bily doplnky?
zmizej predpokladam vsechny bily doplnky?
-> Petruška: Pěkné ARC:-), nové,že? můžu vědět šířku?
-> Petruška: fakt krásne autičko ... vidieť že niekto sa on stará srdcom
-> Petruška: hezkej predek jeste ze ten bilej naraznik je pryc, co v zadu? zatim zadnej?
-> Petruška: No panečku. To bude supr kilčo. Moc pěkný změny.

tak takovou změnu jsem vubec nečekal.Už se těšim až ji uvydím na vlasní oči




Pekny!

-> Petruška: Teda ta poslední fotka je perfektní jak tam sedíte s Lůďou :) tu si schovej na ukázku pro potomstvo
Jinak motůrek to je samozřejmě bašta to nepotřebuje komentář



o jé tady je vidět kus práce,, ten motor je jak ze škatulky :) už se těšim na ty ARC..



-> Petruška: ahoj koupím tvoje kola nabízím 10-15tis.
-> Petruška: To je škoda 

-> kája: Hehe, ty se nezdáš



-> kája: bohužel máš smůlu, už sem na plný úvazek zamstananá u Lůdi (SiKiho)
ČAUKY , NECHTĚLA BYS MI DĚLAT MECHANIČKU NA MÍCH VOZECH A(UDRŽOVAT LESK ) 

jo, líbý všecko máš pěkně ošeřený natřený precizní práce , je to super

všem mooooooc děkuju za chválu, jsem ráda, že se líbí
-> kája: na Doksy, ale v květnu asi nepojedu, nebude na to čas

-> Petruška: NAJAKÝ SRAZY JEZDÍŠ?
