Škoda 110LS/V6 Škoda 110LS/V6

komentáře | popis | fotky | David V6 | 17.06.13 19:52 | 302x v oblíbených
Prodám,na auto už nemám dostatek času atak doufám že se najde někdo kdo by v díle pokračoval.





Škoda 110LS, r.v.1973

-po zakoupení auta v roce 2003 od známého a pustil jsem se do nekonečného příběhu. Komplteně sem auto odstrojil a co šlo je nové.

bývalý majitel po uvidění auta po omlazovací kůře nevěřil, že je to jeho bohouš, jak ho dříve přezdíval, až po kontrole VINU uvěřil.



INTERIER

Čalounění dveří nově vyrobeno ze dřeva a potaženo černým semišem, dveře ještě kvuli muzice jsou 2x vytlumeny. Podlaha a včecko co je vidět je taky přečalouněno. Přístrojová deska je z hlin. plechu který je přečalouněn a je osazena budíky na teplotu,tlakoměr oleje z liazky a otáčkoměr. Volant Victor 300mm, nába vlastní výroby. Řadící tyč compass a pedály značky Jacky auto sport +plynový pedál vlastní výroby.

Sedačky RACELAND. Tříbodové pásy Raceland. Zadní sedačky jsou nahrazeny očalouněnou deskou.



AUDIO

Celé ozvučení mi navrhl kamarád. Rádio PANASONIC CQ-C5300N



EXTERIÉR

Nalepovací značka je umístěna na spoileru ktery je přilaminátováný k čelu a blatníkům. Blinkry Golf1. Víčko nádrže zavařeno. Přední lemy vytažené. Na všech dveřích odstraněny kliky a otvírání je na DO.Zavařeny zadní sloupky. Na zadku navařeny lemy z předku. Světla z avie.Zadní okna s Folií.Barva vozu je červená Rally a je smíchána s 1dcl jiné barvy kvůli originalitě odstínu. Zrcátka F1.Anténa elektrická.

V zadním čele je vyříznuta díra k lepšímu chlazení motoru.



KOLA

Mangels Triangular 7x15" ET0 195/45/15 Dunlop

10x15" ET-36 215/45/15 Dunlop (límec 16cm)



PODVOZEK

přední náprava repase,hřeben,široká M-typ,stabilizator

Tlumiče vlastní úpravy.péra vpředu zkrácena,v zadu péra nejsou vůbec



BRZDY

předek 4-pístky, desky FERRODO

zadek 4-pístky,desky FERRODO



MOTOR

Po dlouhém rozmýšlení sem se rozhodl opustit myšlenku na 1.8T a do auta pujde 2.8 V6 30v od VW :-)



Poděkovat chci za výdrž při stavbě rodičům,Lukášovi,p. Raškovi a všem ostatním. Celkem 2 roky práce a zatím 1200h, ale stojí to zato, ale ještě není hotovo.



Zdravím DAVID

Combat Sever...





Novinky z dílny ramena už sou hotoví a včera byla poslední projížďka se starým motorem.Ve středu jde auto do dílny a začne to.Motor a převodovka budou tak o víkend k mání.



AKTUALIZACE.....

MOTOR:

2,8V6 30v od VW+5q převodovka



úpravy motoru:

demontáž kompletní eletriky,sacího traktu,výfuků a všeho zbytečnýho

sání je celý nový vlastní výroby+pozinkováno

karburátory upraveny,zvětšeny difuzory ,trysky a vzdušníky,nucené otvírání druhý komory,hladina na max.

výfuk vlastní výroby už od hlavy

napínací kladka+držák vlastní výroby

zapalování favorit,rozdělovač taky favorit upraven na 6pólů+víčko a palec z fordu kapri,3bodový svýčky



úpravy převodovky:

mezikus 2cm vlastní výroby+otočená převodovka+expanska pro převodovku

podložka pod setrvákem+ubroušení bloku na startér

poloosy 1/2na1/2 audi vz škoda,začepovány a zazámkovány

Táhlo řazení nastaveno



Tak už přišlo palivový čerpadlo a filtr,včera se motor posadil na svý držáky a v týdnu bude první běh v kasli tak uvidíme



Vše už je pohromadě,motor vrčí až si sousedi stěžujou



Tak konečně jsem si zajel nějakej lepší čas:15,4s/400m







AKTUALIZACE!!!

znova přetryskováno a poladěno otvírání druhé komory

pomalu se zadělávají otvory nezbytné k funkci motoru a ve vnitř bude všě hotové

chystám jse dodělat brzdy vzadu,zatím se tam točí jenkotouče-to už neplatí



Přístrojovka přečalouněna. Ještě se dodají ovladače v barvě auta, tak už to snad bude vypadat jinak.

13.12.2007

Přibyla nová fota

přístrojovka je dokončena



Udělal jsem kontrolu rozdělovače,zjištěna vůle na hřídeli ale to je už odstraněno takže cajk,rozdělovač fávo na šestiválce se osvědčil



6.1.2008-dodělány brzdy na zadku,už je 4xkotouč

10.1.2008-na kapotě je poslední vrstva laminátu a už teď jen brousit a brousit

14.1.2008-přišel vzducháč K&N s přírubou 100mm

22.1.2008-kapota připravená na lak



13.6.2008!!!!!!!!!

První poháry pro DÓDO

Třetí místo v Tuning Cupu v kategorii Oldies

Druhý místo ve sprintech v kategorii speciál(ze dvou s drakstrem)

Třetí místo ve sprintech na našem srazu

První místo v Plasech u Plzně za stiling











24.12.2008

Motor opět vyjmut z auta,spasovaný s převodovkou z transportéra2,kompletně nalakováno

kompletní nalakování spodku vozu+podběhů do černého lesku

motorový prostor přelakován z matu do lesku+pár leštěných doplňků

dosazeny nové péra na zadek+opětovné přitvrzení vlastních tlumičů







masuzapi.unas.cz/stranky/ s110ls.htm



Video rozjezdu na srazu:

www.stream.cz/video/50760 4-david-a-jeho-skoda-110ls -v6



první zkoušky vzducháče

Škoda 110LS/V6 na vzduchu


Škoda 110LS/V6 na vzduchu




23.01.2011

Poprvé na autě vyzkoušen dodělaný vzduchový podvozek.První dojmy supr.

Necháte nafoukat kompresor a pak si už jen s autem hrajete.

Všem mohu jen doporučit,jasný že jako s autem na HP či jiným sportovním vzducháči to není ale je to zase uplně něco jinýho.





Po sestavení motoru

Bez výfuku šlehaj plamínky

Škoda 110LS/V6 - komentáře:

14:56:53
12.06.2007
TUNER
14:33:25
12.06.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: V Blatný nebyl vůbec, už jsem se ho ptal na Drag fóru.
13:41:51
12.06.2007
TUNER
-> TUNER: Koukal jsem v Blatnej na časy.Přihlášenej byl,ale nezajel ani jeden měřenej čas,takže zase nějaký problémy...:-( Když jsem mu včera psal,tak jsem mluvil s přítelkou a říkala že je v garáži,tak se v tom asik zase hrabal....4

Co konkrétně teď nevim. Napřed to byla váha,pak palivový čerpadlo.....
13:38:40
12.06.2007
havlik
-> TUNER: a co s tim má?8
13:34:59
12.06.2007
TUNER
-> David V6: Jako akce se mu loni líbila,tak by rád jel,ale pořád má s autem problémy,tak nevim jak se rozhodne...Ale myslim že by rád přijel... 4
13:32:42
12.06.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> David V6: Klikneš na vložit nick - je to tesně pod nickem.
13:31:51
12.06.2007
David V6
Jinak jsem takovej antitalent na net čím se zvírazní jméno v příspěvku-prostě to neumim
13:30:22
12.06.2007
David V6
-Tuner-to snad ne,jede klásek?
12:12:20
11.06.2007
TUNER
Jééé,tak to na mě zbyde tak 5 místo.....ale nevadí,aspoň bude na co koukat...1
11:05:56
11.06.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> David V6: Tak to je super, už se moc těším.4
06:17:34
11.06.2007
David V6
-Víťa:S těma brzdama se něco vymyslí neboj.Jinak v sobotu byla testovací jízda s novou poloosou je je vše OK.3 3 3

Už se těším na hrocháč.1
16:48:11
08.06.2007
Vita ze Sudet
-> Tuner#2: Zapojení mám trochu jináč 8 a nechce se mi to nějak předělávat ale možná budu musit. Je fakt, že jedna kostka je tam stará taková polomrtvá... tu taky vyměnim ale už ted je mi jasny ze to bude furt to samé1
16:22:57
08.06.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
16:06:26
08.06.2007
Labros
-> Tuner#2: A kde? Že bych se přidal.. Dej odkaz.
16:05:18
08.06.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Labros: JJ já jsem si zas rýpnul do chookiho, chudák tu má 3 dni téma ani jeden příspěvek :o))
16:04:14
08.06.2007
Labros
-> Tuner#2: To víš blíží se víkend a nálada se zlepšuje 4
14:48:32
08.06.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Labros: Teda Ty máš dneska taky rejpavou co? 1
14:37:59
08.06.2007
Labros
Nejlepší rada je: Nefungují ti brzdy? Tak to vem na letiště, pořádně to tam rozjeď a třeba se umoudřej 3
14:12:39
08.06.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: Mě když tenkrát chcali brzdy, tak jsem tomu dal čas od září do ledna 8
14:00:55
08.06.2007
TUNER
-> Tuner#2: -> Vita ze Sudet: Chce to čas,kucí. Snad to o víkendu protáhnete na tom letišti a zlepší se to.....4
Extreme Tyres