Škoda 110LS/V6 Škoda 110LS/V6

komentáře | popis | fotky | David V6 | 17.06.13 19:52 | 302x v oblíbených
Prodám,na auto už nemám dostatek času atak doufám že se najde někdo kdo by v díle pokračoval.





Škoda 110LS, r.v.1973

-po zakoupení auta v roce 2003 od známého a pustil jsem se do nekonečného příběhu. Komplteně sem auto odstrojil a co šlo je nové.

bývalý majitel po uvidění auta po omlazovací kůře nevěřil, že je to jeho bohouš, jak ho dříve přezdíval, až po kontrole VINU uvěřil.



INTERIER

Čalounění dveří nově vyrobeno ze dřeva a potaženo černým semišem, dveře ještě kvuli muzice jsou 2x vytlumeny. Podlaha a včecko co je vidět je taky přečalouněno. Přístrojová deska je z hlin. plechu který je přečalouněn a je osazena budíky na teplotu,tlakoměr oleje z liazky a otáčkoměr. Volant Victor 300mm, nába vlastní výroby. Řadící tyč compass a pedály značky Jacky auto sport +plynový pedál vlastní výroby.

Sedačky RACELAND. Tříbodové pásy Raceland. Zadní sedačky jsou nahrazeny očalouněnou deskou.



AUDIO

Celé ozvučení mi navrhl kamarád. Rádio PANASONIC CQ-C5300N



EXTERIÉR

Nalepovací značka je umístěna na spoileru ktery je přilaminátováný k čelu a blatníkům. Blinkry Golf1. Víčko nádrže zavařeno. Přední lemy vytažené. Na všech dveřích odstraněny kliky a otvírání je na DO.Zavařeny zadní sloupky. Na zadku navařeny lemy z předku. Světla z avie.Zadní okna s Folií.Barva vozu je červená Rally a je smíchána s 1dcl jiné barvy kvůli originalitě odstínu. Zrcátka F1.Anténa elektrická.

V zadním čele je vyříznuta díra k lepšímu chlazení motoru.



KOLA

Mangels Triangular 7x15" ET0 195/45/15 Dunlop

10x15" ET-36 215/45/15 Dunlop (límec 16cm)



PODVOZEK

přední náprava repase,hřeben,široká M-typ,stabilizator

Tlumiče vlastní úpravy.péra vpředu zkrácena,v zadu péra nejsou vůbec



BRZDY

předek 4-pístky, desky FERRODO

zadek 4-pístky,desky FERRODO



MOTOR

Po dlouhém rozmýšlení sem se rozhodl opustit myšlenku na 1.8T a do auta pujde 2.8 V6 30v od VW :-)



Poděkovat chci za výdrž při stavbě rodičům,Lukášovi,p. Raškovi a všem ostatním. Celkem 2 roky práce a zatím 1200h, ale stojí to zato, ale ještě není hotovo.



Zdravím DAVID

Combat Sever...





Novinky z dílny ramena už sou hotoví a včera byla poslední projížďka se starým motorem.Ve středu jde auto do dílny a začne to.Motor a převodovka budou tak o víkend k mání.



AKTUALIZACE.....

MOTOR:

2,8V6 30v od VW+5q převodovka



úpravy motoru:

demontáž kompletní eletriky,sacího traktu,výfuků a všeho zbytečnýho

sání je celý nový vlastní výroby+pozinkováno

karburátory upraveny,zvětšeny difuzory ,trysky a vzdušníky,nucené otvírání druhý komory,hladina na max.

výfuk vlastní výroby už od hlavy

napínací kladka+držák vlastní výroby

zapalování favorit,rozdělovač taky favorit upraven na 6pólů+víčko a palec z fordu kapri,3bodový svýčky



úpravy převodovky:

mezikus 2cm vlastní výroby+otočená převodovka+expanska pro převodovku

podložka pod setrvákem+ubroušení bloku na startér

poloosy 1/2na1/2 audi vz škoda,začepovány a zazámkovány

Táhlo řazení nastaveno



Tak už přišlo palivový čerpadlo a filtr,včera se motor posadil na svý držáky a v týdnu bude první běh v kasli tak uvidíme



Vše už je pohromadě,motor vrčí až si sousedi stěžujou



Tak konečně jsem si zajel nějakej lepší čas:15,4s/400m







AKTUALIZACE!!!

znova přetryskováno a poladěno otvírání druhé komory

pomalu se zadělávají otvory nezbytné k funkci motoru a ve vnitř bude všě hotové

chystám jse dodělat brzdy vzadu,zatím se tam točí jenkotouče-to už neplatí



Přístrojovka přečalouněna. Ještě se dodají ovladače v barvě auta, tak už to snad bude vypadat jinak.

13.12.2007

Přibyla nová fota

přístrojovka je dokončena



Udělal jsem kontrolu rozdělovače,zjištěna vůle na hřídeli ale to je už odstraněno takže cajk,rozdělovač fávo na šestiválce se osvědčil



6.1.2008-dodělány brzdy na zadku,už je 4xkotouč

10.1.2008-na kapotě je poslední vrstva laminátu a už teď jen brousit a brousit

14.1.2008-přišel vzducháč K&N s přírubou 100mm

22.1.2008-kapota připravená na lak



13.6.2008!!!!!!!!!

První poháry pro DÓDO

Třetí místo v Tuning Cupu v kategorii Oldies

Druhý místo ve sprintech v kategorii speciál(ze dvou s drakstrem)

Třetí místo ve sprintech na našem srazu

První místo v Plasech u Plzně za stiling











24.12.2008

Motor opět vyjmut z auta,spasovaný s převodovkou z transportéra2,kompletně nalakováno

kompletní nalakování spodku vozu+podběhů do černého lesku

motorový prostor přelakován z matu do lesku+pár leštěných doplňků

dosazeny nové péra na zadek+opětovné přitvrzení vlastních tlumičů







masuzapi.unas.cz/stranky/ s110ls.htm



Video rozjezdu na srazu:

www.stream.cz/video/50760 4-david-a-jeho-skoda-110ls -v6



první zkoušky vzducháče

Škoda 110LS/V6 na vzduchu


Škoda 110LS/V6 na vzduchu




23.01.2011

Poprvé na autě vyzkoušen dodělaný vzduchový podvozek.První dojmy supr.

Necháte nafoukat kompresor a pak si už jen s autem hrajete.

Všem mohu jen doporučit,jasný že jako s autem na HP či jiným sportovním vzducháči to není ale je to zase uplně něco jinýho.





Po sestavení motoru

Bez výfuku šlehaj plamínky

Škoda 110LS/V6 - komentáře:

06:28:29
19.09.2007
TUNER
-> Vita ze Sudet: Jo to sice říkají,ale nemáte to k němu tak daleko a aspoň by to bylo odpovídající porovnání se mnou....

Jinak raději když mi řekne někdo nižší číslo,než aby mi tvrdil že tam mam 200 koní. Těm 160 já docela i věřim....a na kolech nebude zdaleka ani to....4
21:29:01
18.09.2007
Vita ze Sudet
Tady máš ten odkaz
21:03:00
18.09.2007
Vita ze Sudet
-> TUNER: Ale ne k JirkoviŠ9 tam to ukazuje málo1 řikaj to lidi5
16:51:10
18.09.2007
Zdenek z Lovo
-> David V6 18.09.07 12:22:38: Jj,ozvu se ti tedy až se mi to vyjde2
12:49:06
18.09.2007
TUNER
-> David V6: Nj,pak už zbejvá jen zaject na válce....4
12:22:38
18.09.2007
David V6
-> Zdenek z Lovo: s tou váhou motoru seš natom jako já akorát že převodovka je taky těžší ještě k tomu mám těžký zadní ramena a všechny držáky jsou z pořádnýho matroše např držáky převodovky jsou z pásoviny 50x20mm
12:20:29
18.09.2007
David V6
-> TUNER: já bych se možná tenhle týden dostal na váhu a pak se uvidí jak jsem na tom.
12:19:14
18.09.2007
David V6
-> Zdenek z Lovo: výkendy jsem doma protože rekonstruju barák takže nikde jinde nejsem.Když by si se stavil tak mi zavolej a já tě navedu
09:53:23
18.09.2007
TUNER
-> Zdenek z Lovo: No váhu počítam že budeš mít taky přes tunu,ale aspoň na to máš výkon.....záleží jak dlouho....s tou seriofkou.....1
09:53:20
18.09.2007
Zdenek z Lovo
-> David V6 18.09.07 06:10:14: Jsem pro že bych se stavil.Někdy o víkendu?
09:51:39
18.09.2007
Zdenek z Lovo
-> TUNER 18.09.07 06:44:33: Nějak ti přibrala škodovčička1 .A jsem zvědavej na sebe10 Ale asi budu mít o trochu víc než ty jelikož motor váží jak hovado,když vezmu v potaz že ve 4 lidech jsme toho měly plný brýle když jsme ho nesli na paleťe a škodováckej unesou 2 v poho1
06:44:33
18.09.2007
TUNER
-> David V6: Váha 1050 kg výkon cca 160 PS a čas kolem 15-15,5 sekundy... 4
06:30:51
18.09.2007
David V6
-> TUNER: Jakej máš ty výkon a váhu,jo a nějakej čas ze sprintů(takovej průměr ne ten nejlepší).Já počítám s tím že se mi čas ještě zlepší protože ještě nejsem pořádně s autem sladěnej takže chyba na mý straně a ne v autě.
06:11:15
18.09.2007
David V6
-> TUNER: Chce to brzdu a budem chytřejší.
06:10:14
18.09.2007
David V6
-> Zdenek z Lovo: Jo jo je to kousek.Chceš se stavit?Že by jsme pokecali.
22:50:47
17.09.2007
Vita ze Sudet
-> Zdenek z Lovo: Přesněji 27,23km
17:00:54
17.09.2007
Zdenek z Lovo
-> David V6 17.09.07 11:55:23: Dozvěděl jsem se Davide že jsi ze Slavětína.To je kousek ode mě cca 20 km od Lovosic1
16:59:13
17.09.2007
Zdenek z Lovo
-> TUNER 17.09.07 13:21:34: Pravda je že se to nedá takhle odhadnout.Jedine na válcích bys me byli chytřejší2
13:21:34
17.09.2007
TUNER
-> gldkljsas: Právě když srovnam svoje časy a váhu,tak mi i těch 170 přijde dost......4
Extreme Tyres