skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Prodám,na auto už nemám dostatek času atak doufám že se najde někdo kdo by v díle pokračoval.
Škoda 110LS, r.v.1973
-po zakoupení auta v roce 2003 od známého a pustil jsem se do nekonečného příběhu. Komplteně sem auto odstrojil a co šlo je nové.
bývalý majitel po uvidění auta po omlazovací kůře nevěřil, že je to jeho bohouš, jak ho dříve přezdíval, až po kontrole VINU uvěřil.
INTERIER
Čalounění dveří nově vyrobeno ze dřeva a potaženo černým semišem, dveře ještě kvuli muzice jsou 2x vytlumeny. Podlaha a včecko co je vidět je taky přečalouněno. Přístrojová deska je z hlin. plechu který je přečalouněn a je osazena budíky na teplotu,tlakoměr oleje z liazky a otáčkoměr. Volant Victor 300mm, nába vlastní výroby. Řadící tyč compass a pedály značky Jacky auto sport +plynový pedál vlastní výroby.
Sedačky RACELAND. Tříbodové pásy Raceland. Zadní sedačky jsou nahrazeny očalouněnou deskou.
AUDIO
Celé ozvučení mi navrhl kamarád. Rádio PANASONIC CQ-C5300N
EXTERIÉR
Nalepovací značka je umístěna na spoileru ktery je přilaminátováný k čelu a blatníkům. Blinkry Golf1. Víčko nádrže zavařeno. Přední lemy vytažené. Na všech dveřích odstraněny kliky a otvírání je na DO.Zavařeny zadní sloupky. Na zadku navařeny lemy z předku. Světla z avie.Zadní okna s Folií.Barva vozu je červená Rally a je smíchána s 1dcl jiné barvy kvůli originalitě odstínu. Zrcátka F1.Anténa elektrická.
V zadním čele je vyříznuta díra k lepšímu chlazení motoru.
KOLA
Mangels Triangular 7x15" ET0 195/45/15 Dunlop
10x15" ET-36 215/45/15 Dunlop (límec 16cm)
PODVOZEK
přední náprava repase,hřeben,široká M-typ,stabilizator
Tlumiče vlastní úpravy.péra vpředu zkrácena,v zadu péra nejsou vůbec
BRZDY
předek 4-pístky, desky FERRODO
zadek 4-pístky,desky FERRODO
MOTOR
Po dlouhém rozmýšlení sem se rozhodl opustit myšlenku na 1.8T a do auta pujde 2.8 V6 30v od VW :-)
Poděkovat chci za výdrž při stavbě rodičům,Lukášovi,p. Raškovi a všem ostatním. Celkem 2 roky práce a zatím 1200h, ale stojí to zato, ale ještě není hotovo.
Zdravím DAVID
Combat Sever...
Novinky z dílny ramena už sou hotoví a včera byla poslední projížďka se starým motorem.Ve středu jde auto do dílny a začne to.Motor a převodovka budou tak o víkend k mání.
AKTUALIZACE.....
MOTOR:
2,8V6 30v od VW+5q převodovka
úpravy motoru:
demontáž kompletní eletriky,sacího traktu,výfuků a všeho zbytečnýho
sání je celý nový vlastní výroby+pozinkováno
karburátory upraveny,zvětšeny difuzory ,trysky a vzdušníky,nucené otvírání druhý komory,hladina na max.
výfuk vlastní výroby už od hlavy
napínací kladka+držák vlastní výroby
zapalování favorit,rozdělovač taky favorit upraven na 6pólů+víčko a palec z fordu kapri,3bodový svýčky
úpravy převodovky:
mezikus 2cm vlastní výroby+otočená převodovka+expanska pro převodovku
podložka pod setrvákem+ubroušení bloku na startér
poloosy 1/2na1/2 audi vz škoda,začepovány a zazámkovány
Táhlo řazení nastaveno
Tak už přišlo palivový čerpadlo a filtr,včera se motor posadil na svý držáky a v týdnu bude první běh v kasli tak uvidíme
Vše už je pohromadě,motor vrčí až si sousedi stěžujou
Tak konečně jsem si zajel nějakej lepší čas:15,4s/400m
AKTUALIZACE!!!
znova přetryskováno a poladěno otvírání druhé komory
pomalu se zadělávají otvory nezbytné k funkci motoru a ve vnitř bude všě hotové
chystám jse dodělat brzdy vzadu,zatím se tam točí jenkotouče-to už neplatí
Přístrojovka přečalouněna. Ještě se dodají ovladače v barvě auta, tak už to snad bude vypadat jinak.
13.12.2007
Přibyla nová fota
přístrojovka je dokončena
Udělal jsem kontrolu rozdělovače,zjištěna vůle na hřídeli ale to je už odstraněno takže cajk,rozdělovač fávo na šestiválce se osvědčil
6.1.2008-dodělány brzdy na zadku,už je 4xkotouč
10.1.2008-na kapotě je poslední vrstva laminátu a už teď jen brousit a brousit
14.1.2008-přišel vzducháč K&N s přírubou 100mm
22.1.2008-kapota připravená na lak
13.6.2008!!!!!!!!!
První poháry pro DÓDO
Třetí místo v Tuning Cupu v kategorii Oldies
Druhý místo ve sprintech v kategorii speciál(ze dvou s drakstrem)
Třetí místo ve sprintech na našem srazu
První místo v Plasech u Plzně za stiling
24.12.2008
Motor opět vyjmut z auta,spasovaný s převodovkou z transportéra2,kompletně nalakováno
kompletní nalakování spodku vozu+podběhů do černého lesku
motorový prostor přelakován z matu do lesku+pár leštěných doplňků
dosazeny nové péra na zadek+opětovné přitvrzení vlastních tlumičů
masuzapi.unas.cz/stranky/ s110ls.htm
Video rozjezdu na srazu:
www.stream.cz/video/50760 4-david-a-jeho-skoda-110ls -v6
první zkoušky vzducháče
23.01.2011
Poprvé na autě vyzkoušen dodělaný vzduchový podvozek.První dojmy supr.
Necháte nafoukat kompresor a pak si už jen s autem hrajete.
Všem mohu jen doporučit,jasný že jako s autem na HP či jiným sportovním vzducháči to není ale je to zase uplně něco jinýho.
Po sestavení motoru
Škoda 110LS, r.v.1973
-po zakoupení auta v roce 2003 od známého a pustil jsem se do nekonečného příběhu. Komplteně sem auto odstrojil a co šlo je nové.
bývalý majitel po uvidění auta po omlazovací kůře nevěřil, že je to jeho bohouš, jak ho dříve přezdíval, až po kontrole VINU uvěřil.
INTERIER
Čalounění dveří nově vyrobeno ze dřeva a potaženo černým semišem, dveře ještě kvuli muzice jsou 2x vytlumeny. Podlaha a včecko co je vidět je taky přečalouněno. Přístrojová deska je z hlin. plechu který je přečalouněn a je osazena budíky na teplotu,tlakoměr oleje z liazky a otáčkoměr. Volant Victor 300mm, nába vlastní výroby. Řadící tyč compass a pedály značky Jacky auto sport +plynový pedál vlastní výroby.
Sedačky RACELAND. Tříbodové pásy Raceland. Zadní sedačky jsou nahrazeny očalouněnou deskou.
AUDIO
Celé ozvučení mi navrhl kamarád. Rádio PANASONIC CQ-C5300N
EXTERIÉR
Nalepovací značka je umístěna na spoileru ktery je přilaminátováný k čelu a blatníkům. Blinkry Golf1. Víčko nádrže zavařeno. Přední lemy vytažené. Na všech dveřích odstraněny kliky a otvírání je na DO.Zavařeny zadní sloupky. Na zadku navařeny lemy z předku. Světla z avie.Zadní okna s Folií.Barva vozu je červená Rally a je smíchána s 1dcl jiné barvy kvůli originalitě odstínu. Zrcátka F1.Anténa elektrická.
V zadním čele je vyříznuta díra k lepšímu chlazení motoru.
KOLA
Mangels Triangular 7x15" ET0 195/45/15 Dunlop
10x15" ET-36 215/45/15 Dunlop (límec 16cm)
PODVOZEK
přední náprava repase,hřeben,široká M-typ,stabilizator
Tlumiče vlastní úpravy.péra vpředu zkrácena,v zadu péra nejsou vůbec
BRZDY
předek 4-pístky, desky FERRODO
zadek 4-pístky,desky FERRODO
MOTOR
Po dlouhém rozmýšlení sem se rozhodl opustit myšlenku na 1.8T a do auta pujde 2.8 V6 30v od VW :-)
Poděkovat chci za výdrž při stavbě rodičům,Lukášovi,p. Raškovi a všem ostatním. Celkem 2 roky práce a zatím 1200h, ale stojí to zato, ale ještě není hotovo.
Zdravím DAVID
Combat Sever...
Novinky z dílny ramena už sou hotoví a včera byla poslední projížďka se starým motorem.Ve středu jde auto do dílny a začne to.Motor a převodovka budou tak o víkend k mání.
AKTUALIZACE.....
MOTOR:
2,8V6 30v od VW+5q převodovka
úpravy motoru:
demontáž kompletní eletriky,sacího traktu,výfuků a všeho zbytečnýho
sání je celý nový vlastní výroby+pozinkováno
karburátory upraveny,zvětšeny difuzory ,trysky a vzdušníky,nucené otvírání druhý komory,hladina na max.
výfuk vlastní výroby už od hlavy
napínací kladka+držák vlastní výroby
zapalování favorit,rozdělovač taky favorit upraven na 6pólů+víčko a palec z fordu kapri,3bodový svýčky
úpravy převodovky:
mezikus 2cm vlastní výroby+otočená převodovka+expanska pro převodovku
podložka pod setrvákem+ubroušení bloku na startér
poloosy 1/2na1/2 audi vz škoda,začepovány a zazámkovány
Táhlo řazení nastaveno
Tak už přišlo palivový čerpadlo a filtr,včera se motor posadil na svý držáky a v týdnu bude první běh v kasli tak uvidíme
Vše už je pohromadě,motor vrčí až si sousedi stěžujou
Tak konečně jsem si zajel nějakej lepší čas:15,4s/400m
AKTUALIZACE!!!
znova přetryskováno a poladěno otvírání druhé komory
pomalu se zadělávají otvory nezbytné k funkci motoru a ve vnitř bude všě hotové
chystám jse dodělat brzdy vzadu,zatím se tam točí jenkotouče-to už neplatí
Přístrojovka přečalouněna. Ještě se dodají ovladače v barvě auta, tak už to snad bude vypadat jinak.
13.12.2007
Přibyla nová fota
přístrojovka je dokončena
Udělal jsem kontrolu rozdělovače,zjištěna vůle na hřídeli ale to je už odstraněno takže cajk,rozdělovač fávo na šestiválce se osvědčil
6.1.2008-dodělány brzdy na zadku,už je 4xkotouč
10.1.2008-na kapotě je poslední vrstva laminátu a už teď jen brousit a brousit
14.1.2008-přišel vzducháč K&N s přírubou 100mm
22.1.2008-kapota připravená na lak
13.6.2008!!!!!!!!!
První poháry pro DÓDO
Třetí místo v Tuning Cupu v kategorii Oldies
Druhý místo ve sprintech v kategorii speciál(ze dvou s drakstrem)
Třetí místo ve sprintech na našem srazu
První místo v Plasech u Plzně za stiling
24.12.2008
Motor opět vyjmut z auta,spasovaný s převodovkou z transportéra2,kompletně nalakováno
kompletní nalakování spodku vozu+podběhů do černého lesku
motorový prostor přelakován z matu do lesku+pár leštěných doplňků
dosazeny nové péra na zadek+opětovné přitvrzení vlastních tlumičů
masuzapi.unas.cz/stranky/ s110ls.htm
Video rozjezdu na srazu:
www.stream.cz/video/50760 4-david-a-jeho-skoda-110ls -v6
první zkoušky vzducháče
23.01.2011
Poprvé na autě vyzkoušen dodělaný vzduchový podvozek.První dojmy supr.
Necháte nafoukat kompresor a pak si už jen s autem hrajete.
Všem mohu jen doporučit,jasný že jako s autem na HP či jiným sportovním vzducháči to není ale je to zase uplně něco jinýho.
Po sestavení motoru
Škoda 110LS/V6 - komentáře:
22:28:40
24.09.2007
24.09.2007
gabo000000 - zrušená registrace
-> David V6: zdravim .... ja by som len chcel vediet ze preco ti na hrochaci islo toto nadherne auticko tak chorlavo..alebo sa mi to len zdalo? ..nejak cudne to cukalo...a neslo do otacok...hm?
21:17:51
24.09.2007
24.09.2007
David V6
-> Zdenek z Lovo: to že jsou kosek vyosený do předu furt neni takový jako ten výškovej rozdíl což z tohohle pohledu není vidět.Jedna poloosa už to odsrala ale to bylo hned ze začátku a teď už to je vychytaný a je to bez problémů
18:39:24
24.09.2007
24.09.2007
Milan 136
-> Zdenek z Lovo: Škoda 200 RS to měla taky tak
16:11:41
24.09.2007
24.09.2007
Zdenek z Lovo
-> TUNER 24.09.07 13:53:34: Jj.Ale asi to nelze technicky dopředu,jedině by to vyřešil zásach do karoserie.Nebo David ví proč to takhle udělal
13:53:34
24.09.2007
24.09.2007
TUNER
Taky na to koukam...chtělo by to tak o 10 cm dopředu....
13:35:04
24.09.2007
24.09.2007
Zdenek z Lovo
-> David V6 20.09.07 07:03:34: Čau Davide,pěkně napasovaná převodovčička.Akorád mě fascinuje ta nesouosost poloosy vůči převodovce.Zřejmě se na dýlku nevešla převodovka aby to bylo na proti sobě ale nepůjdou do kopru kvůli tý nesouososti?
06:43:57
21.09.2007
21.09.2007
MATTESS
-> TUNER: nebuď drzí
06:41:50
21.09.2007
21.09.2007
TUNER
-> MATTESS: Seš pomalej......doufam že na tebe dneska nebudeme muset čekat.....
06:34:47
21.09.2007
21.09.2007
MATTESS
-> TUNER: když jsem to psal, tvoje reakce tu ještě nebyla
06:32:54
21.09.2007
21.09.2007
TUNER
-> MATTESS: ....no W12 asi nebude lehčí než V8.....
06:28:13
21.09.2007
21.09.2007
MATTESS
-> Vita ze Sudet: W12??
06:27:49
21.09.2007
21.09.2007
TUNER
-> Vita ze Sudet: Bláááázne...to je moc těžký....))
16:00:44
20.09.2007
20.09.2007
Vita ze Sudet
-> TUNER: Jakej ? V8?
14:38:29
20.09.2007
20.09.2007
P.T.
-> TUNER: Hehe, kamarádovi jednou praskla převodovka na srazu v mimoni, tak mazali domů (70km) s kamáredem pro novou a pak jí přehazoval v mimoni
13:59:07
20.09.2007
20.09.2007
David V6
-> TUNER: to já chápu a zároveń to i oceňuju že máš tu odvahu.Všechna čest tobě a všem co mají tu odvahu
07:20:13
20.09.2007
20.09.2007
TUNER
-> David V6: Nj,ale jsou i lidi,jako třeba já,který nechtí řezat do (skoro) nový kastle aby mohli zvyšovat výkon a nebát se o převodovku.Vy klucí jezdíte na podvalech,takže vy můžete ladit jak chcete,ale já,pokud mam seriovou převodovku a jezdim po ose,tak u mě nějaký ladění motorů nepřipadá v úvahu. Tobě nebo komukoliv jinýmu kdo jezdí s podvalem když kiksne auto na srazu,nic se neděje. Naložíte auto na podval a jedete domů.......co bych ale dělal já 200 km od baráku s kiksnutym autem? Takže takhle se to určitě brát nedá.........A věř tomu že jednou ta chvíle přijde,kdy do toho říznu a vyměnim převodovku a možná i motor.....ale to bude za dlouhoooooo.
PS : Nabídku na jinej motor jsem nějakou dostal,ale zatim neci....
PS : Nabídku na jinej motor jsem nějakou dostal,ale zatim neci....
07:03:34
20.09.2007
20.09.2007
David V6
-> TUNER: Tunere takhle to neřešte,já nevím kolik tam mám ale je mi to jedno celkem jsem zajel už slušnej čas,a na to jak jsem ten motor předělal tak jsem vůbec rád že to aspoň takhle zatím jede.Není moc velký umění dát do auta motor i s elektrikou a pak máš zaručenej výkon.u mě spíš maj uznání lidi který prostě motor předělaly jakým koli způsobem a neřikám to kuli tomu že jsem se takhle rozhodl já ale celkově se mi to prostě líbý,ale zase na druhou stranu když vym jakej problém je s tou eletrikou tak to je taky pakárna a to byla jedna z věcí proč jsem si ten motor takhle předělal.
Jinak všem co se nějak snažej předělat výkon motoru jak výměnou za jiný nebo upravením stávajícího všechna čest
Jinak všem co se nějak snažej předělat výkon motoru jak výměnou za jiný nebo upravením stávajícího všechna čest
06:41:31
20.09.2007
20.09.2007
TUNER
-> Vita ze Sudet: Nj,tak já nepotřebuju honit koně jako čajda abych pak měl radost že tam mam to co tam nemam....))))
Pojedu jinam,naměří mi 180 koní a já si budu říkat jakto že jezdim tak špatný časy a budu někde hledat chybu....Takhle jsem spokojenej....
Pojedu jinam,naměří mi 180 koní a já si budu říkat jakto že jezdim tak špatný časy a budu někde hledat chybu....Takhle jsem spokojenej....
23:46:00
19.09.2007
19.09.2007
Vita ze Sudet
-> TUNER: No won mi něco i řikal ukecanej čajda, tak to nebyla narážka na tebe
08:31:26
19.09.2007
19.09.2007
David V6
-> Zdenek z Lovo: Počítám s tebou