Škoda 110LS/V6 Škoda 110LS/V6

komentáře | popis | fotky | David V6 | 17.06.13 19:52 | 302x v oblíbených
Prodám,na auto už nemám dostatek času atak doufám že se najde někdo kdo by v díle pokračoval.





Škoda 110LS, r.v.1973

-po zakoupení auta v roce 2003 od známého a pustil jsem se do nekonečného příběhu. Komplteně sem auto odstrojil a co šlo je nové.

bývalý majitel po uvidění auta po omlazovací kůře nevěřil, že je to jeho bohouš, jak ho dříve přezdíval, až po kontrole VINU uvěřil.



INTERIER

Čalounění dveří nově vyrobeno ze dřeva a potaženo černým semišem, dveře ještě kvuli muzice jsou 2x vytlumeny. Podlaha a včecko co je vidět je taky přečalouněno. Přístrojová deska je z hlin. plechu který je přečalouněn a je osazena budíky na teplotu,tlakoměr oleje z liazky a otáčkoměr. Volant Victor 300mm, nába vlastní výroby. Řadící tyč compass a pedály značky Jacky auto sport +plynový pedál vlastní výroby.

Sedačky RACELAND. Tříbodové pásy Raceland. Zadní sedačky jsou nahrazeny očalouněnou deskou.



AUDIO

Celé ozvučení mi navrhl kamarád. Rádio PANASONIC CQ-C5300N



EXTERIÉR

Nalepovací značka je umístěna na spoileru ktery je přilaminátováný k čelu a blatníkům. Blinkry Golf1. Víčko nádrže zavařeno. Přední lemy vytažené. Na všech dveřích odstraněny kliky a otvírání je na DO.Zavařeny zadní sloupky. Na zadku navařeny lemy z předku. Světla z avie.Zadní okna s Folií.Barva vozu je červená Rally a je smíchána s 1dcl jiné barvy kvůli originalitě odstínu. Zrcátka F1.Anténa elektrická.

V zadním čele je vyříznuta díra k lepšímu chlazení motoru.



KOLA

Mangels Triangular 7x15" ET0 195/45/15 Dunlop

10x15" ET-36 215/45/15 Dunlop (límec 16cm)



PODVOZEK

přední náprava repase,hřeben,široká M-typ,stabilizator

Tlumiče vlastní úpravy.péra vpředu zkrácena,v zadu péra nejsou vůbec



BRZDY

předek 4-pístky, desky FERRODO

zadek 4-pístky,desky FERRODO



MOTOR

Po dlouhém rozmýšlení sem se rozhodl opustit myšlenku na 1.8T a do auta pujde 2.8 V6 30v od VW :-)



Poděkovat chci za výdrž při stavbě rodičům,Lukášovi,p. Raškovi a všem ostatním. Celkem 2 roky práce a zatím 1200h, ale stojí to zato, ale ještě není hotovo.



Zdravím DAVID

Combat Sever...





Novinky z dílny ramena už sou hotoví a včera byla poslední projížďka se starým motorem.Ve středu jde auto do dílny a začne to.Motor a převodovka budou tak o víkend k mání.



AKTUALIZACE.....

MOTOR:

2,8V6 30v od VW+5q převodovka



úpravy motoru:

demontáž kompletní eletriky,sacího traktu,výfuků a všeho zbytečnýho

sání je celý nový vlastní výroby+pozinkováno

karburátory upraveny,zvětšeny difuzory ,trysky a vzdušníky,nucené otvírání druhý komory,hladina na max.

výfuk vlastní výroby už od hlavy

napínací kladka+držák vlastní výroby

zapalování favorit,rozdělovač taky favorit upraven na 6pólů+víčko a palec z fordu kapri,3bodový svýčky



úpravy převodovky:

mezikus 2cm vlastní výroby+otočená převodovka+expanska pro převodovku

podložka pod setrvákem+ubroušení bloku na startér

poloosy 1/2na1/2 audi vz škoda,začepovány a zazámkovány

Táhlo řazení nastaveno



Tak už přišlo palivový čerpadlo a filtr,včera se motor posadil na svý držáky a v týdnu bude první běh v kasli tak uvidíme



Vše už je pohromadě,motor vrčí až si sousedi stěžujou



Tak konečně jsem si zajel nějakej lepší čas:15,4s/400m







AKTUALIZACE!!!

znova přetryskováno a poladěno otvírání druhé komory

pomalu se zadělávají otvory nezbytné k funkci motoru a ve vnitř bude všě hotové

chystám jse dodělat brzdy vzadu,zatím se tam točí jenkotouče-to už neplatí



Přístrojovka přečalouněna. Ještě se dodají ovladače v barvě auta, tak už to snad bude vypadat jinak.

13.12.2007

Přibyla nová fota

přístrojovka je dokončena



Udělal jsem kontrolu rozdělovače,zjištěna vůle na hřídeli ale to je už odstraněno takže cajk,rozdělovač fávo na šestiválce se osvědčil



6.1.2008-dodělány brzdy na zadku,už je 4xkotouč

10.1.2008-na kapotě je poslední vrstva laminátu a už teď jen brousit a brousit

14.1.2008-přišel vzducháč K&N s přírubou 100mm

22.1.2008-kapota připravená na lak



13.6.2008!!!!!!!!!

První poháry pro DÓDO

Třetí místo v Tuning Cupu v kategorii Oldies

Druhý místo ve sprintech v kategorii speciál(ze dvou s drakstrem)

Třetí místo ve sprintech na našem srazu

První místo v Plasech u Plzně za stiling











24.12.2008

Motor opět vyjmut z auta,spasovaný s převodovkou z transportéra2,kompletně nalakováno

kompletní nalakování spodku vozu+podběhů do černého lesku

motorový prostor přelakován z matu do lesku+pár leštěných doplňků

dosazeny nové péra na zadek+opětovné přitvrzení vlastních tlumičů







masuzapi.unas.cz/stranky/ s110ls.htm



Video rozjezdu na srazu:

www.stream.cz/video/50760 4-david-a-jeho-skoda-110ls -v6



první zkoušky vzducháče

Škoda 110LS/V6 na vzduchu


Škoda 110LS/V6 na vzduchu




23.01.2011

Poprvé na autě vyzkoušen dodělaný vzduchový podvozek.První dojmy supr.

Necháte nafoukat kompresor a pak si už jen s autem hrajete.

Všem mohu jen doporučit,jasný že jako s autem na HP či jiným sportovním vzducháči to není ale je to zase uplně něco jinýho.





Po sestavení motoru

Bez výfuku šlehaj plamínky

Škoda 110LS/V6 - komentáře:

00:46:56
15.12.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> m8rinek 13.12.10 20:36:25: Zpocené ruce z rukacic Sparco po dojetí 10minutovky v Mostě 4



-> David V6 14.12.10 20:24:36: JJ to je známá věc, ale jsem na Tvou tvorbu zvědavý. 4
20:24:36
14.12.2010
David V6
-> Tuner#2: hele stejně pružiny jsou pružiny to na sportovním autě nezměníš, ale jinak vzducháč je supr věc
20:36:25
13.12.2010
m8rinek
-> Tuner#2: bílou rukavici jsi měl?
20:31:01
13.12.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> m8rinek 13.12.10 20:28:23: Já jo 40 ale jen za gumu na nárazníku, zkoušet odpružení o blatník zakazuju i u sebe 5
20:28:23
13.12.2010
m8rinek
-> Tuner#2: počkej, chceš říct, že Eidyho auta se někdo směl dotknout? :D:D:D
20:26:09
13.12.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> m8rinek 13.12.10 20:17:06: Pokud jsi někdy zkoušel zmáčknout Eidyho auto, tak si myslím, že to lze už říct i teď, na druhou stranu "svařit" ho v učité poloze jako motokára je u auta taky blbost.
20:17:06
13.12.2010
m8rinek
-> David V6: to tam, ale pak nemusí dávat nic...
18:43:56
13.12.2010
David V6
-> Eidy: tak jsem dneska poprví zkoušel podvozek,na tlaku 2bary se auto začalo pomalu zvedat,při třech a půl už je auto na horních dorazech a při 5,5 už je podvozek natvrdo,první jízda byla ok.podvozek tvrdej,takže když si seženeš krátký měchy který se dělají tak na okruh máš perfektní podvozek1 1 1
18:35:33
07.12.2010
David V6
-> Eidy: hlavní rozvod 12mm a postupně až ke kolům 8mm,na tlaku 2barů už je max zvedlý ale na jízdu je dobrých 6barů to je podvozek jak beton ,jinak já budu mít 6barů max na jímce
00:31:47
07.12.2010
Eidy
-> David V6: Jakej průměr trubek budeš tahat a na jakým tlaku se to vůbec provozuje? Jsem zvědavej na finále. Pak dej nějaký video up&down 1
18:50:40
06.12.2010
-> David V6: : a to je ještě nějaký vyztužený na ty tlumiče? a já myslel z jakýho jsou původně auta?
18:36:50
06.12.2010
David V6
-> T: tlumiče jsou uchyceny na šikmině podběhu+vzpěra mezi tlumičema,tlumiče jsou vmsport
18:27:09
06.12.2010
-> David V6: : no konečně 156 moc pěkný, jsem zvěda va funkci 4 a tlumiče máš chycený kde? a škodovácký? nebo jaký?
20:13:27
05.12.2010
David V6
-> jok3r: hele ted už začínám na zadku a až dodělám novou audio zástavbu tak dám kompresor a jímku,jinak vzduchový rozvod začínám tahat
21:48:01
04.12.2010
jok3r
-> David V6: to ja se jen ptal protoze me to zajimalo jak pokracujes ve vyvoji:) dorazy sem ani nak neskoumal, spis jako ze to je inovace,,,
18:28:59
04.12.2010
David V6
-> jok3r: JEŠTĚ TO NENÍ ÚPLNĚ HOTOVÝ,PROTO JSOU DORAZY VYTOČENÝ NADORAZ ABYCH SE NESPOLÉHAL NA VZDUCH
18:24:12
04.12.2010
jok3r
cau, jak ti slape vzduchac?:)
07:44:58
28.11.2010
David V6
-> Del_Gado: dík dík
23:36:20
25.11.2010
Del_Gado
opravdu nádherná práce :))...
18:18:10
14.11.2010
David V6
rozprodávám,více v inzerci1
Extreme Tyres