Tak sestava na fotce je na prodej,jde o:
2x Chlazený kotouč 280mm
2x Držák brzdiče 1203,tatra
2x rozšiřovací set na brzdič+šrouby
Takže po obdržení setu demontujete náboj s kotoučem a sundáte kotouč,přišroubujete nový kotouč.Držák 2q nebo4q demontujete a nasadíte nové držáky a přišroubujete,nasadíte nový kotouč,ovzdušníéte a jedete,mám vyzkoušeno že na 15palcové mangelsy se to vejde v poho,14 litý by se taky měli ještě točit.
skoda.virt.cz odkaz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Prodám,na auto už nemám dostatek času atak doufám že se najde někdo kdo by v díle pokračoval.
Škoda 110LS, r.v.1973
-po zakoupení auta v roce 2003 od známého a pustil jsem se do nekonečného příběhu. Komplteně sem auto odstrojil a co šlo je nové.
bývalý majitel po uvidění auta po omlazovací kůře nevěřil, že je to jeho bohouš, jak ho dříve přezdíval, až po kontrole VINU uvěřil.
INTERIER
Čalounění dveří nově vyrobeno ze dřeva a potaženo černým semišem, dveře ještě kvuli muzice jsou 2x vytlumeny. Podlaha a včecko co je vidět je taky přečalouněno. Přístrojová deska je z hlin. plechu který je přečalouněn a je osazena budíky na teplotu,tlakoměr oleje z liazky a otáčkoměr. Volant Victor 300mm, nába vlastní výroby. Řadící tyč compass a pedály značky Jacky auto sport +plynový pedál vlastní výroby.
Sedačky RACELAND. Tříbodové pásy Raceland. Zadní sedačky jsou nahrazeny očalouněnou deskou.
AUDIO
Celé ozvučení mi navrhl kamarád. Rádio PANASONIC CQ-C5300N
EXTERIÉR
Nalepovací značka je umístěna na spoileru ktery je přilaminátováný k čelu a blatníkům. Blinkry Golf1. Víčko nádrže zavařeno. Přední lemy vytažené. Na všech dveřích odstraněny kliky a otvírání je na DO.Zavařeny zadní sloupky. Na zadku navařeny lemy z předku. Světla z avie.Zadní okna s Folií.Barva vozu je červená Rally a je smíchána s 1dcl jiné barvy kvůli originalitě odstínu. Zrcátka F1.Anténa elektrická.
V zadním čele je vyříznuta díra k lepšímu chlazení motoru.
KOLA
Mangels Triangular 7x15" ET0 195/45/15 Dunlop
10x15" ET-36 215/45/15 Dunlop (límec 16cm)
PODVOZEK
přední náprava repase,hřeben,široká M-typ,stabilizator
Tlumiče vlastní úpravy.péra vpředu zkrácena,v zadu péra nejsou vůbec
BRZDY
předek 4-pístky, desky FERRODO
zadek 4-pístky,desky FERRODO
MOTOR
Po dlouhém rozmýšlení sem se rozhodl opustit myšlenku na 1.8T a do auta pujde 2.8 V6 30v od VW :-)
Poděkovat chci za výdrž při stavbě rodičům,Lukášovi,p. Raškovi a všem ostatním. Celkem 2 roky práce a zatím 1200h, ale stojí to zato, ale ještě není hotovo.
Zdravím DAVID
Combat Sever...
Novinky z dílny ramena už sou hotoví a včera byla poslední projížďka se starým motorem.Ve středu jde auto do dílny a začne to.Motor a převodovka budou tak o víkend k mání.
AKTUALIZACE.....
MOTOR:
2,8V6 30v od VW+5q převodovka
úpravy motoru:
demontáž kompletní eletriky,sacího traktu,výfuků a všeho zbytečnýho
sání je celý nový vlastní výroby+pozinkováno
karburátory upraveny,zvětšeny difuzory ,trysky a vzdušníky,nucené otvírání druhý komory,hladina na max.
výfuk vlastní výroby už od hlavy
napínací kladka+držák vlastní výroby
zapalování favorit,rozdělovač taky favorit upraven na 6pólů+víčko a palec z fordu kapri,3bodový svýčky
úpravy převodovky:
mezikus 2cm vlastní výroby+otočená převodovka+expanska pro převodovku
podložka pod setrvákem+ubroušení bloku na startér
poloosy 1/2na1/2 audi vz škoda,začepovány a zazámkovány
Táhlo řazení nastaveno
Tak už přišlo palivový čerpadlo a filtr,včera se motor posadil na svý držáky a v týdnu bude první běh v kasli tak uvidíme
Vše už je pohromadě,motor vrčí až si sousedi stěžujou
Tak konečně jsem si zajel nějakej lepší čas:15,4s/400m
AKTUALIZACE!!!
znova přetryskováno a poladěno otvírání druhé komory
pomalu se zadělávají otvory nezbytné k funkci motoru a ve vnitř bude všě hotové
chystám jse dodělat brzdy vzadu,zatím se tam točí jenkotouče-to už neplatí
Přístrojovka přečalouněna. Ještě se dodají ovladače v barvě auta, tak už to snad bude vypadat jinak.
13.12.2007
Přibyla nová fota
přístrojovka je dokončena
Udělal jsem kontrolu rozdělovače,zjištěna vůle na hřídeli ale to je už odstraněno takže cajk,rozdělovač fávo na šestiválce se osvědčil
6.1.2008-dodělány brzdy na zadku,už je 4xkotouč
10.1.2008-na kapotě je poslední vrstva laminátu a už teď jen brousit a brousit
14.1.2008-přišel vzducháč K&N s přírubou 100mm
22.1.2008-kapota připravená na lak
13.6.2008!!!!!!!!!
První poháry pro DÓDO
Třetí místo v Tuning Cupu v kategorii Oldies
Druhý místo ve sprintech v kategorii speciál(ze dvou s drakstrem)
Třetí místo ve sprintech na našem srazu
První místo v Plasech u Plzně za stiling
24.12.2008
Motor opět vyjmut z auta,spasovaný s převodovkou z transportéra2,kompletně nalakováno
kompletní nalakování spodku vozu+podběhů do černého lesku
motorový prostor přelakován z matu do lesku+pár leštěných doplňků
dosazeny nové péra na zadek+opětovné přitvrzení vlastních tlumičů
masuzapi.unas.cz/stranky/ s110ls.htm
Video rozjezdu na srazu:
www.stream.cz/video/50760 4-david-a-jeho-skoda-110ls -v6
první zkoušky vzducháče
23.01.2011
Poprvé na autě vyzkoušen dodělaný vzduchový podvozek.První dojmy supr.
Necháte nafoukat kompresor a pak si už jen s autem hrajete.
Všem mohu jen doporučit,jasný že jako s autem na HP či jiným sportovním vzducháči to není ale je to zase uplně něco jinýho.
Po sestavení motoru
Škoda 110LS, r.v.1973
-po zakoupení auta v roce 2003 od známého a pustil jsem se do nekonečného příběhu. Komplteně sem auto odstrojil a co šlo je nové.
bývalý majitel po uvidění auta po omlazovací kůře nevěřil, že je to jeho bohouš, jak ho dříve přezdíval, až po kontrole VINU uvěřil.
INTERIER
Čalounění dveří nově vyrobeno ze dřeva a potaženo černým semišem, dveře ještě kvuli muzice jsou 2x vytlumeny. Podlaha a včecko co je vidět je taky přečalouněno. Přístrojová deska je z hlin. plechu který je přečalouněn a je osazena budíky na teplotu,tlakoměr oleje z liazky a otáčkoměr. Volant Victor 300mm, nába vlastní výroby. Řadící tyč compass a pedály značky Jacky auto sport +plynový pedál vlastní výroby.
Sedačky RACELAND. Tříbodové pásy Raceland. Zadní sedačky jsou nahrazeny očalouněnou deskou.
AUDIO
Celé ozvučení mi navrhl kamarád. Rádio PANASONIC CQ-C5300N
EXTERIÉR
Nalepovací značka je umístěna na spoileru ktery je přilaminátováný k čelu a blatníkům. Blinkry Golf1. Víčko nádrže zavařeno. Přední lemy vytažené. Na všech dveřích odstraněny kliky a otvírání je na DO.Zavařeny zadní sloupky. Na zadku navařeny lemy z předku. Světla z avie.Zadní okna s Folií.Barva vozu je červená Rally a je smíchána s 1dcl jiné barvy kvůli originalitě odstínu. Zrcátka F1.Anténa elektrická.
V zadním čele je vyříznuta díra k lepšímu chlazení motoru.
KOLA
Mangels Triangular 7x15" ET0 195/45/15 Dunlop
10x15" ET-36 215/45/15 Dunlop (límec 16cm)
PODVOZEK
přední náprava repase,hřeben,široká M-typ,stabilizator
Tlumiče vlastní úpravy.péra vpředu zkrácena,v zadu péra nejsou vůbec
BRZDY
předek 4-pístky, desky FERRODO
zadek 4-pístky,desky FERRODO
MOTOR
Po dlouhém rozmýšlení sem se rozhodl opustit myšlenku na 1.8T a do auta pujde 2.8 V6 30v od VW :-)
Poděkovat chci za výdrž při stavbě rodičům,Lukášovi,p. Raškovi a všem ostatním. Celkem 2 roky práce a zatím 1200h, ale stojí to zato, ale ještě není hotovo.
Zdravím DAVID
Combat Sever...
Novinky z dílny ramena už sou hotoví a včera byla poslední projížďka se starým motorem.Ve středu jde auto do dílny a začne to.Motor a převodovka budou tak o víkend k mání.
AKTUALIZACE.....
MOTOR:
2,8V6 30v od VW+5q převodovka
úpravy motoru:
demontáž kompletní eletriky,sacího traktu,výfuků a všeho zbytečnýho
sání je celý nový vlastní výroby+pozinkováno
karburátory upraveny,zvětšeny difuzory ,trysky a vzdušníky,nucené otvírání druhý komory,hladina na max.
výfuk vlastní výroby už od hlavy
napínací kladka+držák vlastní výroby
zapalování favorit,rozdělovač taky favorit upraven na 6pólů+víčko a palec z fordu kapri,3bodový svýčky
úpravy převodovky:
mezikus 2cm vlastní výroby+otočená převodovka+expanska pro převodovku
podložka pod setrvákem+ubroušení bloku na startér
poloosy 1/2na1/2 audi vz škoda,začepovány a zazámkovány
Táhlo řazení nastaveno
Tak už přišlo palivový čerpadlo a filtr,včera se motor posadil na svý držáky a v týdnu bude první běh v kasli tak uvidíme
Vše už je pohromadě,motor vrčí až si sousedi stěžujou
Tak konečně jsem si zajel nějakej lepší čas:15,4s/400m
AKTUALIZACE!!!
znova přetryskováno a poladěno otvírání druhé komory
pomalu se zadělávají otvory nezbytné k funkci motoru a ve vnitř bude všě hotové
chystám jse dodělat brzdy vzadu,zatím se tam točí jenkotouče-to už neplatí
Přístrojovka přečalouněna. Ještě se dodají ovladače v barvě auta, tak už to snad bude vypadat jinak.
13.12.2007
Přibyla nová fota
přístrojovka je dokončena
Udělal jsem kontrolu rozdělovače,zjištěna vůle na hřídeli ale to je už odstraněno takže cajk,rozdělovač fávo na šestiválce se osvědčil
6.1.2008-dodělány brzdy na zadku,už je 4xkotouč
10.1.2008-na kapotě je poslední vrstva laminátu a už teď jen brousit a brousit
14.1.2008-přišel vzducháč K&N s přírubou 100mm
22.1.2008-kapota připravená na lak
13.6.2008!!!!!!!!!
První poháry pro DÓDO
Třetí místo v Tuning Cupu v kategorii Oldies
Druhý místo ve sprintech v kategorii speciál(ze dvou s drakstrem)
Třetí místo ve sprintech na našem srazu
První místo v Plasech u Plzně za stiling
24.12.2008
Motor opět vyjmut z auta,spasovaný s převodovkou z transportéra2,kompletně nalakováno
kompletní nalakování spodku vozu+podběhů do černého lesku
motorový prostor přelakován z matu do lesku+pár leštěných doplňků
dosazeny nové péra na zadek+opětovné přitvrzení vlastních tlumičů
masuzapi.unas.cz/stranky/ s110ls.htm
Video rozjezdu na srazu:
www.stream.cz/video/50760 4-david-a-jeho-skoda-110ls -v6
první zkoušky vzducháče
23.01.2011
Poprvé na autě vyzkoušen dodělaný vzduchový podvozek.První dojmy supr.
Necháte nafoukat kompresor a pak si už jen s autem hrajete.
Všem mohu jen doporučit,jasný že jako s autem na HP či jiným sportovním vzducháči to není ale je to zase uplně něco jinýho.
Po sestavení motoru
Škoda 110LS/V6 - komentáře:
20:09:09
09.10.2010
09.10.2010
David V6
-> Kurier Grobar: pět let práce není co závidět,jinak dík
18:00:12
09.10.2010
09.10.2010
Kurier Grobar
clovece ty si zasluzis riadnu obdivu fakt masaker ja som sa skoro posral jak som toto tu videl
14:35:29
30.08.2010
30.08.2010
T
-> David V6: . to věřim, když máš za zadkem jednou takovej obsah, než původně
18:59:13
26.08.2010
26.08.2010
David V6
-> T: ne ne na pořádný časy už to nikdy nebude ale občas se svézt je dobrý
20:59:14
25.08.2010
25.08.2010
T
-> David V6: : no teď koukam na výsledky ze Lhoty a pár lidí by se tím dalo zajet ale teď s rámem a muzikou a pak vzduchem..no nevim nevim
21:36:13
24.08.2010
24.08.2010
Péďa17
-> Tuner#2: asi máš pravdu,jde jenom o zvyk
20:26:23
24.08.2010
24.08.2010
David V6
-> T: naposledy na podzim bez rámu a muziky 14,08.
18:07:32
24.08.2010
24.08.2010
T
-> David V6: . no to je blbý no a když už jsme u toho a koukam na to video od T2, kolik máš čas na 400m?
21:09:58
23.08.2010
23.08.2010
David V6
-> Tuner#2: ono odladit škodováckej motor je ve finále hračka
já jsem dodnes nesehnal hodnoty předstihu v rosahu otáček,podtlaková regulace na rozdělovači není,pětiventilová technika taky snese víc benzínu,každý karburátor byl odladěný na 1,4sport jedním starým pánem z mostu který staví karburátory celý život,takže zvěčil difuzory,natryskoval atd,ale stále se po nějakém čase ulily svíčky a zkratovaly se takže další jako by problém,pak jsem zjistil že je to 2,4 a ne 2,8 takže se šlo s tryskama dolů ale nakonec to jezdí něco mezi díky pětiventilu,odladění svíček bylo taky docela dobrý ale osvědčily se mi obyčejné naše brisky,o samovolném přestavování vaček nebudu ani mluvit to je už taky vyřešené atd atd až po dnešek,prostě na odladění něco dobrýho a hodně sem se přitom naučil
já jsem dodnes nesehnal hodnoty předstihu v rosahu otáček,podtlaková regulace na rozdělovači není,pětiventilová technika taky snese víc benzínu,každý karburátor byl odladěný na 1,4sport jedním starým pánem z mostu který staví karburátory celý život,takže zvěčil difuzory,natryskoval atd,ale stále se po nějakém čase ulily svíčky a zkratovaly se takže další jako by problém,pak jsem zjistil že je to 2,4 a ne 2,8 takže se šlo s tryskama dolů ale nakonec to jezdí něco mezi díky pětiventilu,odladění svíček bylo taky docela dobrý ale osvědčily se mi obyčejné naše brisky,o samovolném přestavování vaček nebudu ani mluvit to je už taky vyřešené atd atd až po dnešek,prostě na odladění něco dobrýho a hodně sem se přitom naučil
20:58:06
23.08.2010
23.08.2010
David V6
-> T: já si sním rád zajezdím ,jen škoda že vychází sprnty zároven s swon and shine
20:57:18
23.08.2010
23.08.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> David V6 23.08.10 20:48:28:
-> David V6 23.08.10 20:54:28: Nevadí, třeba někdy jindy ale potěšil jsi mě, že to konečně chodí
-> David V6 23.08.10 20:54:28: Nevadí, třeba někdy jindy ale potěšil jsi mě, že to konečně chodí
20:56:18
23.08.2010
23.08.2010
David V6
-> MATTESS: v tunelu supr,podřadil správně a zvuk nádhera
20:54:28
23.08.2010
23.08.2010
David V6
-> Tuner#2: to mě ani nenapadlo sem tě mohl svést,příště
20:52:59
23.08.2010
23.08.2010
MATTESS
-> David V6: to mi dělá Honza s oblibou..... A pak jedu na pětku 1500 a ono to nejede
20:48:28
23.08.2010
23.08.2010
David V6
-> Tuner#2: jo v tunelu to bylo supr při výjezdu jsem ani nevěděl co mám za kval na autě protože nebylo nic jinýho slyšet než tebe,fakt pěkný
jinak auto ted je už doladěný ještě mám možnost změny trysky na druhý komoře ale jede to na obě a to už musí na brzdě,co nevidět se chystám
jinak auto ted je už doladěný ještě mám možnost změny trysky na druhý komoře ale jede to na obě a to už musí na brzdě,co nevidět se chystám
19:46:20
23.08.2010
23.08.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> David V6: Tak tady je video: www.stream.cz/video/50760
4-david-a-jeho-skoda-110ls
-v6
Pro Tebe jsem to poslal ještě přes úschovnu. Stáhneš zip a v Total Comanderu rozbalíš. Jsou tam dvě videa vždy 2 x pokaždé jiný formát, tak aby Tě to šlo přehrát.
Pro Tebe jsem to poslal ještě přes úschovnu. Stáhneš zip a v Total Comanderu rozbalíš. Jsou tam dvě videa vždy 2 x pokaždé jiný formát, tak aby Tě to šlo přehrát.
19:36:57
23.08.2010
23.08.2010
MATTESS
-> David V6: právě jsem viděl video od Honzi ze Lhoty a je už radost pohledět, že motor pracuje o hodně lépe
-> T: není zač
-> T: není zač
16:18:23
23.08.2010
23.08.2010
T
-> MATTESS: : děkuji za info
18:36:39
22.08.2010
22.08.2010
MATTESS
-> T: od Honzi vím, že David byl třetí, Honta čtvrtý v oldies