skoda.virt.cz odkaz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Prodám,na auto už nemám dostatek času atak doufám že se najde někdo kdo by v díle pokračoval.
Škoda 110LS, r.v.1973
-po zakoupení auta v roce 2003 od známého a pustil jsem se do nekonečného příběhu. Komplteně sem auto odstrojil a co šlo je nové.
bývalý majitel po uvidění auta po omlazovací kůře nevěřil, že je to jeho bohouš, jak ho dříve přezdíval, až po kontrole VINU uvěřil.
INTERIER
Čalounění dveří nově vyrobeno ze dřeva a potaženo černým semišem, dveře ještě kvuli muzice jsou 2x vytlumeny. Podlaha a včecko co je vidět je taky přečalouněno. Přístrojová deska je z hlin. plechu který je přečalouněn a je osazena budíky na teplotu,tlakoměr oleje z liazky a otáčkoměr. Volant Victor 300mm, nába vlastní výroby. Řadící tyč compass a pedály značky Jacky auto sport +plynový pedál vlastní výroby.
Sedačky RACELAND. Tříbodové pásy Raceland. Zadní sedačky jsou nahrazeny očalouněnou deskou.
AUDIO
Celé ozvučení mi navrhl kamarád. Rádio PANASONIC CQ-C5300N
EXTERIÉR
Nalepovací značka je umístěna na spoileru ktery je přilaminátováný k čelu a blatníkům. Blinkry Golf1. Víčko nádrže zavařeno. Přední lemy vytažené. Na všech dveřích odstraněny kliky a otvírání je na DO.Zavařeny zadní sloupky. Na zadku navařeny lemy z předku. Světla z avie.Zadní okna s Folií.Barva vozu je červená Rally a je smíchána s 1dcl jiné barvy kvůli originalitě odstínu. Zrcátka F1.Anténa elektrická.
V zadním čele je vyříznuta díra k lepšímu chlazení motoru.
KOLA
Mangels Triangular 7x15" ET0 195/45/15 Dunlop
10x15" ET-36 215/45/15 Dunlop (límec 16cm)
PODVOZEK
přední náprava repase,hřeben,široká M-typ,stabilizator
Tlumiče vlastní úpravy.péra vpředu zkrácena,v zadu péra nejsou vůbec
BRZDY
předek 4-pístky, desky FERRODO
zadek 4-pístky,desky FERRODO
MOTOR
Po dlouhém rozmýšlení sem se rozhodl opustit myšlenku na 1.8T a do auta pujde 2.8 V6 30v od VW :-)
Poděkovat chci za výdrž při stavbě rodičům,Lukášovi,p. Raškovi a všem ostatním. Celkem 2 roky práce a zatím 1200h, ale stojí to zato, ale ještě není hotovo.
Zdravím DAVID
Combat Sever...
Novinky z dílny ramena už sou hotoví a včera byla poslední projížďka se starým motorem.Ve středu jde auto do dílny a začne to.Motor a převodovka budou tak o víkend k mání.
AKTUALIZACE.....
MOTOR:
2,8V6 30v od VW+5q převodovka
úpravy motoru:
demontáž kompletní eletriky,sacího traktu,výfuků a všeho zbytečnýho
sání je celý nový vlastní výroby+pozinkováno
karburátory upraveny,zvětšeny difuzory ,trysky a vzdušníky,nucené otvírání druhý komory,hladina na max.
výfuk vlastní výroby už od hlavy
napínací kladka+držák vlastní výroby
zapalování favorit,rozdělovač taky favorit upraven na 6pólů+víčko a palec z fordu kapri,3bodový svýčky
úpravy převodovky:
mezikus 2cm vlastní výroby+otočená převodovka+expanska pro převodovku
podložka pod setrvákem+ubroušení bloku na startér
poloosy 1/2na1/2 audi vz škoda,začepovány a zazámkovány
Táhlo řazení nastaveno
Tak už přišlo palivový čerpadlo a filtr,včera se motor posadil na svý držáky a v týdnu bude první běh v kasli tak uvidíme
Vše už je pohromadě,motor vrčí až si sousedi stěžujou
Tak konečně jsem si zajel nějakej lepší čas:15,4s/400m
AKTUALIZACE!!!
znova přetryskováno a poladěno otvírání druhé komory
pomalu se zadělávají otvory nezbytné k funkci motoru a ve vnitř bude všě hotové
chystám jse dodělat brzdy vzadu,zatím se tam točí jenkotouče-to už neplatí
Přístrojovka přečalouněna. Ještě se dodají ovladače v barvě auta, tak už to snad bude vypadat jinak.
13.12.2007
Přibyla nová fota
přístrojovka je dokončena
Udělal jsem kontrolu rozdělovače,zjištěna vůle na hřídeli ale to je už odstraněno takže cajk,rozdělovač fávo na šestiválce se osvědčil
6.1.2008-dodělány brzdy na zadku,už je 4xkotouč
10.1.2008-na kapotě je poslední vrstva laminátu a už teď jen brousit a brousit
14.1.2008-přišel vzducháč K&N s přírubou 100mm
22.1.2008-kapota připravená na lak
13.6.2008!!!!!!!!!
První poháry pro DÓDO
Třetí místo v Tuning Cupu v kategorii Oldies
Druhý místo ve sprintech v kategorii speciál(ze dvou s drakstrem)
Třetí místo ve sprintech na našem srazu
První místo v Plasech u Plzně za stiling
24.12.2008
Motor opět vyjmut z auta,spasovaný s převodovkou z transportéra2,kompletně nalakováno
kompletní nalakování spodku vozu+podběhů do černého lesku
motorový prostor přelakován z matu do lesku+pár leštěných doplňků
dosazeny nové péra na zadek+opětovné přitvrzení vlastních tlumičů
masuzapi.unas.cz/stranky/ s110ls.htm
Video rozjezdu na srazu:
www.stream.cz/video/50760 4-david-a-jeho-skoda-110ls -v6
první zkoušky vzducháče
23.01.2011
Poprvé na autě vyzkoušen dodělaný vzduchový podvozek.První dojmy supr.
Necháte nafoukat kompresor a pak si už jen s autem hrajete.
Všem mohu jen doporučit,jasný že jako s autem na HP či jiným sportovním vzducháči to není ale je to zase uplně něco jinýho.
Po sestavení motoru
Škoda 110LS, r.v.1973
-po zakoupení auta v roce 2003 od známého a pustil jsem se do nekonečného příběhu. Komplteně sem auto odstrojil a co šlo je nové.
bývalý majitel po uvidění auta po omlazovací kůře nevěřil, že je to jeho bohouš, jak ho dříve přezdíval, až po kontrole VINU uvěřil.
INTERIER
Čalounění dveří nově vyrobeno ze dřeva a potaženo černým semišem, dveře ještě kvuli muzice jsou 2x vytlumeny. Podlaha a včecko co je vidět je taky přečalouněno. Přístrojová deska je z hlin. plechu který je přečalouněn a je osazena budíky na teplotu,tlakoměr oleje z liazky a otáčkoměr. Volant Victor 300mm, nába vlastní výroby. Řadící tyč compass a pedály značky Jacky auto sport +plynový pedál vlastní výroby.
Sedačky RACELAND. Tříbodové pásy Raceland. Zadní sedačky jsou nahrazeny očalouněnou deskou.
AUDIO
Celé ozvučení mi navrhl kamarád. Rádio PANASONIC CQ-C5300N
EXTERIÉR
Nalepovací značka je umístěna na spoileru ktery je přilaminátováný k čelu a blatníkům. Blinkry Golf1. Víčko nádrže zavařeno. Přední lemy vytažené. Na všech dveřích odstraněny kliky a otvírání je na DO.Zavařeny zadní sloupky. Na zadku navařeny lemy z předku. Světla z avie.Zadní okna s Folií.Barva vozu je červená Rally a je smíchána s 1dcl jiné barvy kvůli originalitě odstínu. Zrcátka F1.Anténa elektrická.
V zadním čele je vyříznuta díra k lepšímu chlazení motoru.
KOLA
Mangels Triangular 7x15" ET0 195/45/15 Dunlop
10x15" ET-36 215/45/15 Dunlop (límec 16cm)
PODVOZEK
přední náprava repase,hřeben,široká M-typ,stabilizator
Tlumiče vlastní úpravy.péra vpředu zkrácena,v zadu péra nejsou vůbec
BRZDY
předek 4-pístky, desky FERRODO
zadek 4-pístky,desky FERRODO
MOTOR
Po dlouhém rozmýšlení sem se rozhodl opustit myšlenku na 1.8T a do auta pujde 2.8 V6 30v od VW :-)
Poděkovat chci za výdrž při stavbě rodičům,Lukášovi,p. Raškovi a všem ostatním. Celkem 2 roky práce a zatím 1200h, ale stojí to zato, ale ještě není hotovo.
Zdravím DAVID
Combat Sever...
Novinky z dílny ramena už sou hotoví a včera byla poslední projížďka se starým motorem.Ve středu jde auto do dílny a začne to.Motor a převodovka budou tak o víkend k mání.
AKTUALIZACE.....
MOTOR:
2,8V6 30v od VW+5q převodovka
úpravy motoru:
demontáž kompletní eletriky,sacího traktu,výfuků a všeho zbytečnýho
sání je celý nový vlastní výroby+pozinkováno
karburátory upraveny,zvětšeny difuzory ,trysky a vzdušníky,nucené otvírání druhý komory,hladina na max.
výfuk vlastní výroby už od hlavy
napínací kladka+držák vlastní výroby
zapalování favorit,rozdělovač taky favorit upraven na 6pólů+víčko a palec z fordu kapri,3bodový svýčky
úpravy převodovky:
mezikus 2cm vlastní výroby+otočená převodovka+expanska pro převodovku
podložka pod setrvákem+ubroušení bloku na startér
poloosy 1/2na1/2 audi vz škoda,začepovány a zazámkovány
Táhlo řazení nastaveno
Tak už přišlo palivový čerpadlo a filtr,včera se motor posadil na svý držáky a v týdnu bude první běh v kasli tak uvidíme
Vše už je pohromadě,motor vrčí až si sousedi stěžujou
Tak konečně jsem si zajel nějakej lepší čas:15,4s/400m
AKTUALIZACE!!!
znova přetryskováno a poladěno otvírání druhé komory
pomalu se zadělávají otvory nezbytné k funkci motoru a ve vnitř bude všě hotové
chystám jse dodělat brzdy vzadu,zatím se tam točí jenkotouče-to už neplatí
Přístrojovka přečalouněna. Ještě se dodají ovladače v barvě auta, tak už to snad bude vypadat jinak.
13.12.2007
Přibyla nová fota
přístrojovka je dokončena
Udělal jsem kontrolu rozdělovače,zjištěna vůle na hřídeli ale to je už odstraněno takže cajk,rozdělovač fávo na šestiválce se osvědčil
6.1.2008-dodělány brzdy na zadku,už je 4xkotouč
10.1.2008-na kapotě je poslední vrstva laminátu a už teď jen brousit a brousit
14.1.2008-přišel vzducháč K&N s přírubou 100mm
22.1.2008-kapota připravená na lak
13.6.2008!!!!!!!!!
První poháry pro DÓDO
Třetí místo v Tuning Cupu v kategorii Oldies
Druhý místo ve sprintech v kategorii speciál(ze dvou s drakstrem)
Třetí místo ve sprintech na našem srazu
První místo v Plasech u Plzně za stiling
24.12.2008
Motor opět vyjmut z auta,spasovaný s převodovkou z transportéra2,kompletně nalakováno
kompletní nalakování spodku vozu+podběhů do černého lesku
motorový prostor přelakován z matu do lesku+pár leštěných doplňků
dosazeny nové péra na zadek+opětovné přitvrzení vlastních tlumičů
masuzapi.unas.cz/stranky/ s110ls.htm
Video rozjezdu na srazu:
www.stream.cz/video/50760 4-david-a-jeho-skoda-110ls -v6
první zkoušky vzducháče
23.01.2011
Poprvé na autě vyzkoušen dodělaný vzduchový podvozek.První dojmy supr.
Necháte nafoukat kompresor a pak si už jen s autem hrajete.
Všem mohu jen doporučit,jasný že jako s autem na HP či jiným sportovním vzducháči to není ale je to zase uplně něco jinýho.
Po sestavení motoru
Škoda 110LS/V6 - komentáře:
12:37:18
22.08.2010
22.08.2010
stevotuner
velmi chvalim pekna pracicka ten chladic je tam fakt zauimavo dany vydno ze si sa stym pekne pohral. musim sa zastavit uvas v CZ na navstevu na neaky zraz. vela zdaru
12:19:01
22.08.2010
22.08.2010
T
-> Tuner#2: , -> David V6: : a nějaké pohárky byly? nebo jak to dopadlo?
11:19:28
22.08.2010
22.08.2010
T
-> MATTESS: : nojo to já neznám, já nejsem místní
-> Tuner#2: : no to já bych se svezl hned říkal jsem , že je škoda takovýho auta jako "show car" , líbilo by se mi víc na ježdění, jako má zelenka
-> Tuner#2: : no to já bych se svezl hned říkal jsem , že je škoda takovýho auta jako "show car" , líbilo by se mi víc na ježdění, jako má zelenka
11:11:38
22.08.2010
22.08.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T: NJ je tam stejně 80km/h, tak jsem tam přibrzdil a vedle jel David s podvalem a ukazoval ať tomu trochu přidám. Nesvezl, ale viděl jsem to z venku a natočil video. Auto už jsem viděl v akci několikrát, ale nikdy to nebyla "žádná sláva", ale teď to David fakt vychytal a jede to hezky.
11:10:41
22.08.2010
22.08.2010
MATTESS
-> T: ve Valíku je max. 80km/h
10:52:14
22.08.2010
22.08.2010
T
-> Tuner#2: : až na dvojku ? no hezký už abych taky měl výfuk
a pochopil sjem, že jsi se vezl s Davidem? a ja kto jede?
a pochopil sjem, že jsi se vezl s Davidem? a ja kto jede?
10:49:58
22.08.2010
22.08.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 22.08.10 10:47:33: Pod vrchem valík jsem v tunelu odřadil z 5tky až na dvojku a trochu to tam protáhnul Dělá to tam moc hezkou ozvěnu
10:47:33
22.08.2010
22.08.2010
T
-> Tuner#2: :
co jste kde prováděli v jakym tunelu?
co jste kde prováděli v jakym tunelu?
10:09:10
22.08.2010
22.08.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Péďa17 21.08.10 22:27:03: Téčko to myslel tak, že na živo to nevypadá tak zle jako na fotkách a jsou i úphly pohledu kdy je to moc hezky.
-> David V6: Musím uznat, že ve Lhotě jsem měl z Tvého auta konečně radost a to ani ne tak kvůli vzhledu, ale kvůli tomu jak to jede. Konečně jsem to viděl odladěné, bez škytání a výpadků v tahu a musím uznat, že paráda. Videa dodám hned jak se k tomu dostanu, ale bydlím teď u přítelkyně, takže to bude trvat.
P.S. Doufám, že se představení v tunelu líbilo
EDIT: Teď jsem četl SZ, že jo
-> David V6: Musím uznat, že ve Lhotě jsem měl z Tvého auta konečně radost a to ani ne tak kvůli vzhledu, ale kvůli tomu jak to jede. Konečně jsem to viděl odladěné, bez škytání a výpadků v tahu a musím uznat, že paráda. Videa dodám hned jak se k tomu dostanu, ale bydlím teď u přítelkyně, takže to bude trvat.
P.S. Doufám, že se představení v tunelu líbilo
EDIT: Teď jsem četl SZ, že jo
22:27:03
21.08.2010
21.08.2010
Péďa17
-> T: nejsi sám komu tam ten chladič nesedí
18:58:29
21.08.2010
21.08.2010
T
tak jsem auto viděl konečně naživo a musím říci, že ne úplně z každého úhlu tam ten chladič nesedí
20:41:41
20.08.2010
20.08.2010
David V6
-> m8rinek: jo
22:04:48
19.08.2010
19.08.2010
m8rinek
-> David V6: jsi si jist, že používaj, přesně ty sedačkový měchy? O nic nejde, já se jen snažil zamyslet nad problémem...
21:28:17
19.08.2010
19.08.2010
David V6
-> m8rinek: kdyby ses kouknul na stránky Gasu tak je tam uvidíš,a když se koukneš na nějaký stránky offroad tak je používají na džípy který mají na nápravě větčí váhu jak jednu celou škodovku,takže asi to vydrží
a uvědom si jaká je ta páka na sedačce takže tam není jen hmotnost řidiče
P.S.nikomu to nutit nebudu a nic neprodám dřív než to vyzkouším
a uvědom si jaká je ta páka na sedačce takže tam není jen hmotnost řidiče
P.S.nikomu to nutit nebudu a nic neprodám dřív než to vyzkouším
21:07:20
18.08.2010
18.08.2010
m8rinek
Dost pochybuju, že profici stavěj vzducháče na sedačkovejch měchách. Tohle Jíňovo řešení funkční je, nicméně, na kolik je stavěnej měch sedačky řidiče? 100kg? 150kg? A žádný velký rázy...
19:59:50
18.08.2010
18.08.2010
jok3r
-> David V6: tak fajn:) tak se pak nak ozvy az budes vedet jak to vychazi a pripadne problemy a muzem se domluvit:)
19:57:38
18.08.2010
18.08.2010
David V6
-> jok3r: těch rozumnejch tolik není počítej na podzim nebo zimu,to jen na nápravy má jedno ryziko při jízdě ale to si pak všechno povíme,a aby to jezdilo když to bude nazemi není problém vše se dá nastavit
19:45:57
18.08.2010
18.08.2010
jok3r
-> David V6: to ja bych kdyztak chtel taky jen napravy,, proste at muzu bud normalne jezdit nebo aby to bylo na zemi a kdyby to jezdilo i na zemi tak by to bylo super:) tak pak treba napis zpravu az budes vedet:) chapu ze by kazdej pomlouval ale kdyz to delas poprvi tak to rozumny lidi pochopej
19:36:39
18.08.2010
18.08.2010
David V6
-> jok3r: hele nejdřív vyzkouším pořádně vim jak by to dopadlo kdyby bylo něco špatně jak by všichni pomlouvali atd.
jinak cena se bude lišit hlavně podle toho jestli se budou ovládat jen přední a zadní náprava nebo každý kolo zvlášt,já pro sebe dělám každý zvlášt a na tu feldu chce kluk jen nápravy
jinak cena se bude lišit hlavně podle toho jestli se budou ovládat jen přední a zadní náprava nebo každý kolo zvlášt,já pro sebe dělám každý zvlášt a na tu feldu chce kluk jen nápravy