Škoda 110LS/V6 Škoda 110LS/V6

komentáře | popis | fotky | David V6 | 17.06.13 19:52 | 302x v oblíbených
Prodám,na auto už nemám dostatek času atak doufám že se najde někdo kdo by v díle pokračoval.





Škoda 110LS, r.v.1973

-po zakoupení auta v roce 2003 od známého a pustil jsem se do nekonečného příběhu. Komplteně sem auto odstrojil a co šlo je nové.

bývalý majitel po uvidění auta po omlazovací kůře nevěřil, že je to jeho bohouš, jak ho dříve přezdíval, až po kontrole VINU uvěřil.



INTERIER

Čalounění dveří nově vyrobeno ze dřeva a potaženo černým semišem, dveře ještě kvuli muzice jsou 2x vytlumeny. Podlaha a včecko co je vidět je taky přečalouněno. Přístrojová deska je z hlin. plechu který je přečalouněn a je osazena budíky na teplotu,tlakoměr oleje z liazky a otáčkoměr. Volant Victor 300mm, nába vlastní výroby. Řadící tyč compass a pedály značky Jacky auto sport +plynový pedál vlastní výroby.

Sedačky RACELAND. Tříbodové pásy Raceland. Zadní sedačky jsou nahrazeny očalouněnou deskou.



AUDIO

Celé ozvučení mi navrhl kamarád. Rádio PANASONIC CQ-C5300N



EXTERIÉR

Nalepovací značka je umístěna na spoileru ktery je přilaminátováný k čelu a blatníkům. Blinkry Golf1. Víčko nádrže zavařeno. Přední lemy vytažené. Na všech dveřích odstraněny kliky a otvírání je na DO.Zavařeny zadní sloupky. Na zadku navařeny lemy z předku. Světla z avie.Zadní okna s Folií.Barva vozu je červená Rally a je smíchána s 1dcl jiné barvy kvůli originalitě odstínu. Zrcátka F1.Anténa elektrická.

V zadním čele je vyříznuta díra k lepšímu chlazení motoru.



KOLA

Mangels Triangular 7x15" ET0 195/45/15 Dunlop

10x15" ET-36 215/45/15 Dunlop (límec 16cm)



PODVOZEK

přední náprava repase,hřeben,široká M-typ,stabilizator

Tlumiče vlastní úpravy.péra vpředu zkrácena,v zadu péra nejsou vůbec



BRZDY

předek 4-pístky, desky FERRODO

zadek 4-pístky,desky FERRODO



MOTOR

Po dlouhém rozmýšlení sem se rozhodl opustit myšlenku na 1.8T a do auta pujde 2.8 V6 30v od VW :-)



Poděkovat chci za výdrž při stavbě rodičům,Lukášovi,p. Raškovi a všem ostatním. Celkem 2 roky práce a zatím 1200h, ale stojí to zato, ale ještě není hotovo.



Zdravím DAVID

Combat Sever...





Novinky z dílny ramena už sou hotoví a včera byla poslední projížďka se starým motorem.Ve středu jde auto do dílny a začne to.Motor a převodovka budou tak o víkend k mání.



AKTUALIZACE.....

MOTOR:

2,8V6 30v od VW+5q převodovka



úpravy motoru:

demontáž kompletní eletriky,sacího traktu,výfuků a všeho zbytečnýho

sání je celý nový vlastní výroby+pozinkováno

karburátory upraveny,zvětšeny difuzory ,trysky a vzdušníky,nucené otvírání druhý komory,hladina na max.

výfuk vlastní výroby už od hlavy

napínací kladka+držák vlastní výroby

zapalování favorit,rozdělovač taky favorit upraven na 6pólů+víčko a palec z fordu kapri,3bodový svýčky



úpravy převodovky:

mezikus 2cm vlastní výroby+otočená převodovka+expanska pro převodovku

podložka pod setrvákem+ubroušení bloku na startér

poloosy 1/2na1/2 audi vz škoda,začepovány a zazámkovány

Táhlo řazení nastaveno



Tak už přišlo palivový čerpadlo a filtr,včera se motor posadil na svý držáky a v týdnu bude první běh v kasli tak uvidíme



Vše už je pohromadě,motor vrčí až si sousedi stěžujou



Tak konečně jsem si zajel nějakej lepší čas:15,4s/400m







AKTUALIZACE!!!

znova přetryskováno a poladěno otvírání druhé komory

pomalu se zadělávají otvory nezbytné k funkci motoru a ve vnitř bude všě hotové

chystám jse dodělat brzdy vzadu,zatím se tam točí jenkotouče-to už neplatí



Přístrojovka přečalouněna. Ještě se dodají ovladače v barvě auta, tak už to snad bude vypadat jinak.

13.12.2007

Přibyla nová fota

přístrojovka je dokončena



Udělal jsem kontrolu rozdělovače,zjištěna vůle na hřídeli ale to je už odstraněno takže cajk,rozdělovač fávo na šestiválce se osvědčil



6.1.2008-dodělány brzdy na zadku,už je 4xkotouč

10.1.2008-na kapotě je poslední vrstva laminátu a už teď jen brousit a brousit

14.1.2008-přišel vzducháč K&N s přírubou 100mm

22.1.2008-kapota připravená na lak



13.6.2008!!!!!!!!!

První poháry pro DÓDO

Třetí místo v Tuning Cupu v kategorii Oldies

Druhý místo ve sprintech v kategorii speciál(ze dvou s drakstrem)

Třetí místo ve sprintech na našem srazu

První místo v Plasech u Plzně za stiling











24.12.2008

Motor opět vyjmut z auta,spasovaný s převodovkou z transportéra2,kompletně nalakováno

kompletní nalakování spodku vozu+podběhů do černého lesku

motorový prostor přelakován z matu do lesku+pár leštěných doplňků

dosazeny nové péra na zadek+opětovné přitvrzení vlastních tlumičů







masuzapi.unas.cz/stranky/ s110ls.htm



Video rozjezdu na srazu:

www.stream.cz/video/50760 4-david-a-jeho-skoda-110ls -v6



první zkoušky vzducháče

Škoda 110LS/V6 na vzduchu


Škoda 110LS/V6 na vzduchu




23.01.2011

Poprvé na autě vyzkoušen dodělaný vzduchový podvozek.První dojmy supr.

Necháte nafoukat kompresor a pak si už jen s autem hrajete.

Všem mohu jen doporučit,jasný že jako s autem na HP či jiným sportovním vzducháči to není ale je to zase uplně něco jinýho.





Po sestavení motoru

Bez výfuku šlehaj plamínky

Škoda 110LS/V6 - komentáře:

19:28:00
18.08.2010
jok3r
-> David V6: a na kolik vyjde takovej vzduchac kdybych o nej mel od tebe zajem?
19:23:35
18.08.2010
David V6
-> Eidy: jo jo klasický měchy ze sedačky,budeš se divit ale gas kterej chce 69990kč za vzducháč od feldy až po superba tak na ně staví všechno takže není co vymýšlet

ted jsem ve fázy že mám všechno připravený a jen čekám na konec sezony a hned nahodím na auto,počítám s tím že jich pár udělám i jiným lidem,už mám na jednu feldu po jednoho známýho a mám rozdělanou i fábii takže se uvidí
22:09:35
17.08.2010
Eidy
-> David V6: Jakej vzducháč to bude? Ze sedaček z náklaďáku?
21:32:52
17.08.2010
-> David V6: : a v jaký je fázi vzducháč? 4
19:42:38
15.08.2010
David V6
-> T: taky jsem zvědav
12:00:15
15.08.2010
-> David V6: : to je fakt, teď se jen těšim jak to bude vypadat se vzducháčem 40 4
20:47:34
12.08.2010
David V6
-> T: jo ale ted je jen na to když auto nejede,změna je život
12:21:15
12.08.2010
-> David V6: : no jasně, ale teď to jezdilo těch 5 let nebo kolik s timhle,tak prč změna? zadek chladí správně?
22:30:24
10.08.2010
David V6
-> T: když se koukneš na uplně první fotku tady v moji galerii tak ta je z roku 2005 a tam už je auto s tim chladičem

-> Tuner#2: něco hodím,je to takový sporný ale spíš slyším ohlasy že je ten předek lepší takhle,hlavně nižší ale ted dělám na vzduchovzm podvozku takže to bude sedět na asfaltě uplně
21:14:35
10.08.2010
-> Syny: : no myslíš, že je sranda zatáčet s Mangels Triangular 7×15" ET0 195/45/15 Dunlop a tim malym volantíkem? 4 3
19:04:37
10.08.2010
Syny
Ten posilovac rizeni je masakr :) Ale neni to zbytecny, kdyz vepredu neni motor a tim padem hmostnost predku neni zas tak velka?
15:50:21
10.08.2010
-> David V6: : no tak jsem do Příbrami vzhloedem k počasí nejel, ale taky jsem koukal na tuningy gallery.tuningy.com/displ ayimage.php?album=287&... a mě se to pořád nelíbí ještě 10 možná blbá fotka no 8 a důvod vlastně proč jsi to dělal? ten zadek už nechladil?
10:37:07
10.08.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> David V6: Koukal jsem na tuningy a ten předek nevypadá zle. Tady z té fotky z předu to vypadalo tragicky, ale z celkového pohledu je to pěkný. Nahoď nějaké fotky i sem.
22:13:32
23.07.2010
David V6
-> Tomáššš: jo klasika A3
21:09:34
22.07.2010
Tomáššš
-> David V6: je daky plagat v tom casaku ? ak ano aky ? :) dik.





P:S mne sa to stale nedari zohnat tak aspon ci je tam daky plagat ... 6
20:40:18
22.07.2010
-> David V6: : no tak pokud nebudou padat teda hovna s háčkama, tak se potkám...a čtu dobře vzduchový podvozek? 131
21:51:17
19.07.2010
David V6
-> T: příbram určitě ale sobotní tejnici fakt nevím
21:21:52
19.07.2010
-> David V6: : ježiš tak se v tom rejpat v sezoně...počkej na zimu 4 jinak odufám, že Příbram stíháš? 5
22:13:12
02.07.2010
David V6
-> T: jeste ne,dělám na zadní kapotě,o prodlouženým víkendu chci umít a vyrazím na první sraz,teď jsem začal pracovat na vzduchovým podvozku
20:58:50
01.07.2010
-> David V6: : jezis nemuzu se dockat, jak to vypada,jeste jsi nestihnul ani vyjet pred garaz a blejsknout to? 4 40
Extreme Tyres