Škoda 110LS/V6 Škoda 110LS/V6

komentáře | popis | fotky | David V6 | 17.06.13 19:52 | 302x v oblíbených
Prodám,na auto už nemám dostatek času atak doufám že se najde někdo kdo by v díle pokračoval.





Škoda 110LS, r.v.1973

-po zakoupení auta v roce 2003 od známého a pustil jsem se do nekonečného příběhu. Komplteně sem auto odstrojil a co šlo je nové.

bývalý majitel po uvidění auta po omlazovací kůře nevěřil, že je to jeho bohouš, jak ho dříve přezdíval, až po kontrole VINU uvěřil.



INTERIER

Čalounění dveří nově vyrobeno ze dřeva a potaženo černým semišem, dveře ještě kvuli muzice jsou 2x vytlumeny. Podlaha a včecko co je vidět je taky přečalouněno. Přístrojová deska je z hlin. plechu který je přečalouněn a je osazena budíky na teplotu,tlakoměr oleje z liazky a otáčkoměr. Volant Victor 300mm, nába vlastní výroby. Řadící tyč compass a pedály značky Jacky auto sport +plynový pedál vlastní výroby.

Sedačky RACELAND. Tříbodové pásy Raceland. Zadní sedačky jsou nahrazeny očalouněnou deskou.



AUDIO

Celé ozvučení mi navrhl kamarád. Rádio PANASONIC CQ-C5300N



EXTERIÉR

Nalepovací značka je umístěna na spoileru ktery je přilaminátováný k čelu a blatníkům. Blinkry Golf1. Víčko nádrže zavařeno. Přední lemy vytažené. Na všech dveřích odstraněny kliky a otvírání je na DO.Zavařeny zadní sloupky. Na zadku navařeny lemy z předku. Světla z avie.Zadní okna s Folií.Barva vozu je červená Rally a je smíchána s 1dcl jiné barvy kvůli originalitě odstínu. Zrcátka F1.Anténa elektrická.

V zadním čele je vyříznuta díra k lepšímu chlazení motoru.



KOLA

Mangels Triangular 7x15" ET0 195/45/15 Dunlop

10x15" ET-36 215/45/15 Dunlop (límec 16cm)



PODVOZEK

přední náprava repase,hřeben,široká M-typ,stabilizator

Tlumiče vlastní úpravy.péra vpředu zkrácena,v zadu péra nejsou vůbec



BRZDY

předek 4-pístky, desky FERRODO

zadek 4-pístky,desky FERRODO



MOTOR

Po dlouhém rozmýšlení sem se rozhodl opustit myšlenku na 1.8T a do auta pujde 2.8 V6 30v od VW :-)



Poděkovat chci za výdrž při stavbě rodičům,Lukášovi,p. Raškovi a všem ostatním. Celkem 2 roky práce a zatím 1200h, ale stojí to zato, ale ještě není hotovo.



Zdravím DAVID

Combat Sever...





Novinky z dílny ramena už sou hotoví a včera byla poslední projížďka se starým motorem.Ve středu jde auto do dílny a začne to.Motor a převodovka budou tak o víkend k mání.



AKTUALIZACE.....

MOTOR:

2,8V6 30v od VW+5q převodovka



úpravy motoru:

demontáž kompletní eletriky,sacího traktu,výfuků a všeho zbytečnýho

sání je celý nový vlastní výroby+pozinkováno

karburátory upraveny,zvětšeny difuzory ,trysky a vzdušníky,nucené otvírání druhý komory,hladina na max.

výfuk vlastní výroby už od hlavy

napínací kladka+držák vlastní výroby

zapalování favorit,rozdělovač taky favorit upraven na 6pólů+víčko a palec z fordu kapri,3bodový svýčky



úpravy převodovky:

mezikus 2cm vlastní výroby+otočená převodovka+expanska pro převodovku

podložka pod setrvákem+ubroušení bloku na startér

poloosy 1/2na1/2 audi vz škoda,začepovány a zazámkovány

Táhlo řazení nastaveno



Tak už přišlo palivový čerpadlo a filtr,včera se motor posadil na svý držáky a v týdnu bude první běh v kasli tak uvidíme



Vše už je pohromadě,motor vrčí až si sousedi stěžujou



Tak konečně jsem si zajel nějakej lepší čas:15,4s/400m







AKTUALIZACE!!!

znova přetryskováno a poladěno otvírání druhé komory

pomalu se zadělávají otvory nezbytné k funkci motoru a ve vnitř bude všě hotové

chystám jse dodělat brzdy vzadu,zatím se tam točí jenkotouče-to už neplatí



Přístrojovka přečalouněna. Ještě se dodají ovladače v barvě auta, tak už to snad bude vypadat jinak.

13.12.2007

Přibyla nová fota

přístrojovka je dokončena



Udělal jsem kontrolu rozdělovače,zjištěna vůle na hřídeli ale to je už odstraněno takže cajk,rozdělovač fávo na šestiválce se osvědčil



6.1.2008-dodělány brzdy na zadku,už je 4xkotouč

10.1.2008-na kapotě je poslední vrstva laminátu a už teď jen brousit a brousit

14.1.2008-přišel vzducháč K&N s přírubou 100mm

22.1.2008-kapota připravená na lak



13.6.2008!!!!!!!!!

První poháry pro DÓDO

Třetí místo v Tuning Cupu v kategorii Oldies

Druhý místo ve sprintech v kategorii speciál(ze dvou s drakstrem)

Třetí místo ve sprintech na našem srazu

První místo v Plasech u Plzně za stiling











24.12.2008

Motor opět vyjmut z auta,spasovaný s převodovkou z transportéra2,kompletně nalakováno

kompletní nalakování spodku vozu+podběhů do černého lesku

motorový prostor přelakován z matu do lesku+pár leštěných doplňků

dosazeny nové péra na zadek+opětovné přitvrzení vlastních tlumičů







masuzapi.unas.cz/stranky/ s110ls.htm



Video rozjezdu na srazu:

www.stream.cz/video/50760 4-david-a-jeho-skoda-110ls -v6



první zkoušky vzducháče

Škoda 110LS/V6 na vzduchu


Škoda 110LS/V6 na vzduchu




23.01.2011

Poprvé na autě vyzkoušen dodělaný vzduchový podvozek.První dojmy supr.

Necháte nafoukat kompresor a pak si už jen s autem hrajete.

Všem mohu jen doporučit,jasný že jako s autem na HP či jiným sportovním vzducháči to není ale je to zase uplně něco jinýho.





Po sestavení motoru

Bez výfuku šlehaj plamínky

Škoda 110LS/V6 - komentáře:

20:40:00
20.02.2010
David V6
tak jsem si na leštění udělal i příravek na brusku a skvěle se osvědčil
zvětšit Škoda 110LS/V6 - obrázek od David V6 vložen 20.02.2010 20:40:00
21:38:43
12.01.2010
Sp4rc0
kazdopadne to bude luxus!5 drzim palce4
21:16:58
12.01.2010
David V6
-> Eidy: jo to je přesně ono,jo jemný tahokov ho bude chránit
20:39:37
12.01.2010
Eidy
-> David V6: Takže takhle nějak cdn-www.rsportscars.com/i mages/.../ford-focus-rs-20 09.jpg

A dáš před to nějakou ochranu? Nemyslím kondom1 , třeba tahokov jako já? Já to dal z důvodu kamínků. Pár let nic a pak mi jeden trefil chladič a trochu pošramotil lamely a trubičku.
20:13:07
12.01.2010
David V6
-> Sp4rc0: ještě rozmýšlím nad barvou možná to dám do černý,pak to vypadá jako by na autě nic nebylo,viděl jsem to na seat leon a moc se mi to líbilo

uvidím
20:09:58
12.01.2010
Sp4rc0
Sakra!! to bude vypadat brutalne!4
18:45:41
10.01.2010
David V6
-> Vita ze Sudet: na autě o proti mě 10xtolik1
10:44:26
10.01.2010
Vita ze Sudet
-> Eidy: Durch svátky asi na obojím viď david 1
02:03:36
10.01.2010
Eidy
-> David V6: kila příbejvají na autě nebo na tobě? 1
21:10:22
09.01.2010
David V6
-> TUNER: dneska už mi ani na výkonu nezáleží,dřív jsem to řešil ale s přibývajícímy kily už je mi to jedno ale na brzdu půjdu aspoň jednou
21:00:56
09.01.2010
David V6
-> TUNER: já odhaduju kolem 190,výpočtem my vyšlo 189koní ale uvidíme
20:24:27
09.01.2010
TUNER
Ok,tak když už se takhle odhaduje výkon,tak já si tipuju že to k těm 200 mít nebude.. 4
18:20:37
09.01.2010
David V6
-> 8-valec: tak špatný to není ale je to jen upravený auto1
16:33:07
09.01.2010
8-valec
musi byt zazitok povozit sa v takomto stroji....dost zavidim majitelovy ze mal vydrz pracovat na takomto projekte a ako vidim este stale je co upravovat...drzim palce
10:28:53
09.01.2010
David V6
-> TUNER: to jo ale jiný plnění a sposta dalších úprav,neberu to takhle ale beru porovnání časů a hmotnosti s víťou,

dokud to nebude odbržděný tak se nemá cenu dohadovat
10:25:47
09.01.2010
TUNER
-> David V6: Necelejch 200 PS měla ta 2,8ka ne ? Pokud tam máš 2,4ku,tak ty mívali kolem 170 PS ??
23:14:32
08.01.2010
David V6
-> Marecek-16: necelých 200koní ale neodbržděných takže to nevím na sto pro,tenhle rok jedu na brzdu tak pak se uvidí

-> laudan: dík,asi ne nejkrásnější ale dík
22:17:13
08.01.2010
laudan
ty si zabil, krajsiu skodovku som nevidel gratulujem je uzasna ja som sa do nej zblaznil boze si zabil.....
22:07:15
08.01.2010
Marecek-16
s takého auta urobiť také žihadlo si normálne umelec 6 koľko to má kW?
21:09:39
19.12.2009
David V6
-> Vita ze Sudet: jako z lokomotivy,jen půl2 2 2
Extreme Tyres