Škoda 110LS/V6 Škoda 110LS/V6

komentáře | popis | fotky | David V6 | 17.06.13 19:52 | 302x v oblíbených
Prodám,na auto už nemám dostatek času atak doufám že se najde někdo kdo by v díle pokračoval.





Škoda 110LS, r.v.1973

-po zakoupení auta v roce 2003 od známého a pustil jsem se do nekonečného příběhu. Komplteně sem auto odstrojil a co šlo je nové.

bývalý majitel po uvidění auta po omlazovací kůře nevěřil, že je to jeho bohouš, jak ho dříve přezdíval, až po kontrole VINU uvěřil.



INTERIER

Čalounění dveří nově vyrobeno ze dřeva a potaženo černým semišem, dveře ještě kvuli muzice jsou 2x vytlumeny. Podlaha a včecko co je vidět je taky přečalouněno. Přístrojová deska je z hlin. plechu který je přečalouněn a je osazena budíky na teplotu,tlakoměr oleje z liazky a otáčkoměr. Volant Victor 300mm, nába vlastní výroby. Řadící tyč compass a pedály značky Jacky auto sport +plynový pedál vlastní výroby.

Sedačky RACELAND. Tříbodové pásy Raceland. Zadní sedačky jsou nahrazeny očalouněnou deskou.



AUDIO

Celé ozvučení mi navrhl kamarád. Rádio PANASONIC CQ-C5300N



EXTERIÉR

Nalepovací značka je umístěna na spoileru ktery je přilaminátováný k čelu a blatníkům. Blinkry Golf1. Víčko nádrže zavařeno. Přední lemy vytažené. Na všech dveřích odstraněny kliky a otvírání je na DO.Zavařeny zadní sloupky. Na zadku navařeny lemy z předku. Světla z avie.Zadní okna s Folií.Barva vozu je červená Rally a je smíchána s 1dcl jiné barvy kvůli originalitě odstínu. Zrcátka F1.Anténa elektrická.

V zadním čele je vyříznuta díra k lepšímu chlazení motoru.



KOLA

Mangels Triangular 7x15" ET0 195/45/15 Dunlop

10x15" ET-36 215/45/15 Dunlop (límec 16cm)



PODVOZEK

přední náprava repase,hřeben,široká M-typ,stabilizator

Tlumiče vlastní úpravy.péra vpředu zkrácena,v zadu péra nejsou vůbec



BRZDY

předek 4-pístky, desky FERRODO

zadek 4-pístky,desky FERRODO



MOTOR

Po dlouhém rozmýšlení sem se rozhodl opustit myšlenku na 1.8T a do auta pujde 2.8 V6 30v od VW :-)



Poděkovat chci za výdrž při stavbě rodičům,Lukášovi,p. Raškovi a všem ostatním. Celkem 2 roky práce a zatím 1200h, ale stojí to zato, ale ještě není hotovo.



Zdravím DAVID

Combat Sever...





Novinky z dílny ramena už sou hotoví a včera byla poslední projížďka se starým motorem.Ve středu jde auto do dílny a začne to.Motor a převodovka budou tak o víkend k mání.



AKTUALIZACE.....

MOTOR:

2,8V6 30v od VW+5q převodovka



úpravy motoru:

demontáž kompletní eletriky,sacího traktu,výfuků a všeho zbytečnýho

sání je celý nový vlastní výroby+pozinkováno

karburátory upraveny,zvětšeny difuzory ,trysky a vzdušníky,nucené otvírání druhý komory,hladina na max.

výfuk vlastní výroby už od hlavy

napínací kladka+držák vlastní výroby

zapalování favorit,rozdělovač taky favorit upraven na 6pólů+víčko a palec z fordu kapri,3bodový svýčky



úpravy převodovky:

mezikus 2cm vlastní výroby+otočená převodovka+expanska pro převodovku

podložka pod setrvákem+ubroušení bloku na startér

poloosy 1/2na1/2 audi vz škoda,začepovány a zazámkovány

Táhlo řazení nastaveno



Tak už přišlo palivový čerpadlo a filtr,včera se motor posadil na svý držáky a v týdnu bude první běh v kasli tak uvidíme



Vše už je pohromadě,motor vrčí až si sousedi stěžujou



Tak konečně jsem si zajel nějakej lepší čas:15,4s/400m







AKTUALIZACE!!!

znova přetryskováno a poladěno otvírání druhé komory

pomalu se zadělávají otvory nezbytné k funkci motoru a ve vnitř bude všě hotové

chystám jse dodělat brzdy vzadu,zatím se tam točí jenkotouče-to už neplatí



Přístrojovka přečalouněna. Ještě se dodají ovladače v barvě auta, tak už to snad bude vypadat jinak.

13.12.2007

Přibyla nová fota

přístrojovka je dokončena



Udělal jsem kontrolu rozdělovače,zjištěna vůle na hřídeli ale to je už odstraněno takže cajk,rozdělovač fávo na šestiválce se osvědčil



6.1.2008-dodělány brzdy na zadku,už je 4xkotouč

10.1.2008-na kapotě je poslední vrstva laminátu a už teď jen brousit a brousit

14.1.2008-přišel vzducháč K&N s přírubou 100mm

22.1.2008-kapota připravená na lak



13.6.2008!!!!!!!!!

První poháry pro DÓDO

Třetí místo v Tuning Cupu v kategorii Oldies

Druhý místo ve sprintech v kategorii speciál(ze dvou s drakstrem)

Třetí místo ve sprintech na našem srazu

První místo v Plasech u Plzně za stiling











24.12.2008

Motor opět vyjmut z auta,spasovaný s převodovkou z transportéra2,kompletně nalakováno

kompletní nalakování spodku vozu+podběhů do černého lesku

motorový prostor přelakován z matu do lesku+pár leštěných doplňků

dosazeny nové péra na zadek+opětovné přitvrzení vlastních tlumičů







masuzapi.unas.cz/stranky/ s110ls.htm



Video rozjezdu na srazu:

www.stream.cz/video/50760 4-david-a-jeho-skoda-110ls -v6



první zkoušky vzducháče

Škoda 110LS/V6 na vzduchu


Škoda 110LS/V6 na vzduchu




23.01.2011

Poprvé na autě vyzkoušen dodělaný vzduchový podvozek.První dojmy supr.

Necháte nafoukat kompresor a pak si už jen s autem hrajete.

Všem mohu jen doporučit,jasný že jako s autem na HP či jiným sportovním vzducháči to není ale je to zase uplně něco jinýho.





Po sestavení motoru

Bez výfuku šlehaj plamínky

Škoda 110LS/V6 - komentáře:

22:47:25
09.11.2009
U-Geen
-> mirek105: co vidi pouze admini? tvoji IP, kterou tu nikdo nenapsal?
22:46:21
09.11.2009
mirek105
Verejna urcite neni, protoze ji vidi pouze admini.
22:45:12
09.11.2009
U-Geen
-> petr s:

% Information related to '90.177.221.0 - 90.177.221.255'



-> mirek105: to je verejna informace, tvoji konkretni IP tu nikdo nesdelil
22:41:27
09.11.2009
mirek105
To me strasne sere nejakej perm ban. To by v dnesni dobe zvladla obejit pulka virtu.1
22:39:39
09.11.2009
Kaprof-Pisařík
-> mirek105: ten už se ti chysta3
22:36:49
09.11.2009
mirek105
Neni to nahodou zneuzivani admin pravomoci ? Tohle by melo slouzit spis jako soukroma informace, treba pro perm ban na ip, ne ?
22:28:50
09.11.2009
U-Geen
-> petr s: majitel celeho rozsahu.
22:28:33
09.11.2009
mirek105
Presne, ja si zase delam prdel z vas, tak je to obousmerny aspon.
22:24:58
09.11.2009
Tommyk
-> mirek105: už jsem na to přišel... je to audi Q7 na dálkové ovládání 3 3

promin..



.... mě je to upřímně jedno, jezdi si třeba v tanku :D jen si z někoho potřebuju udělat prdel.. 3
22:24:04
09.11.2009
mirek105
3 3 3

Jinak na Avanta se vyser, A8 4.2 v quattru je taky paradni vozitko.2
22:22:03
09.11.2009
petr s
proč mě vypadlo podle ip tohle?

: Jiri Hvezda

address: Telefonica O2 Czech Republic, a.s.

address: Za Brumlovkou 2

address: Prague 4 - 140 22

address: The Czech Republic

phone: +420 2 84084222

e-mail: jiri.hvezda@o2.com

e-mail: jiri.hvezda@ct.cz
22:18:43
09.11.2009
U-Geen
-> radekp: jj jsou nejhorsi, rovnez planuju casem A4ku Avanta
22:13:41
09.11.2009
radekp
-> mirek105: Ano, nepochopil jsi vůbec nic, psal jsem, že nezáleží jaké auto máš...fakt mě to nezajímá
22:11:31
09.11.2009
mirek105
Ani A3.
22:09:21
09.11.2009
mirek105
Opravdu nemam 80, 100, 2001.3
22:07:49
09.11.2009
radekp
-> mirek105: Nedávno psali, že řidiči Audi a BMW jsou nejhorší...asi mysleli řidiči,ale jak čtu, mají asi v hlavě seno. Je mi úplně u zadnice, že si tu tvou vozíš v daleko lepším autě než jsou škodovky. Svým způsobem musíš být přece jenom chudák, když se tady navážíš do lidí, jejich koníčků....třeba nemají tak super auto jakým je tvoje Audi 80, třeba je na tom baví i lidi okolo, ke kterým ty rozhodně nepatříš a asi ani nevíš o čem mluvím.



(kdybys to nepochopil, tak je jedno, jestli máš audi 80, nebo 100)
22:01:48
09.11.2009
Tommyk
-> mirek105: audi A3? 3
21:43:06
09.11.2009
mirek105
Bohuzel uz nejsem vlastnikem zadneho vozu znacky skoda, tak by to nejspis nemelo ani smysl.
21:40:54
09.11.2009
Pavel P..
-> mirek105: tak si aspoň vyplň ID kartu, ať teda víme s kym máme tu čest... rozdávat rozumy umíš tak pár jednoduchých udajů bys taky mohl zvládnout vypsat4
21:31:23
09.11.2009
mirek105
Ja jsem chodim uz dyl, ale zaregistroval jsem se az nedavno, abych mohl reagovat na to co se tady deje.
Extreme Tyres