skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Prodám,na auto už nemám dostatek času atak doufám že se najde někdo kdo by v díle pokračoval.
Škoda 110LS, r.v.1973
-po zakoupení auta v roce 2003 od známého a pustil jsem se do nekonečného příběhu. Komplteně sem auto odstrojil a co šlo je nové.
bývalý majitel po uvidění auta po omlazovací kůře nevěřil, že je to jeho bohouš, jak ho dříve přezdíval, až po kontrole VINU uvěřil.
INTERIER
Čalounění dveří nově vyrobeno ze dřeva a potaženo černým semišem, dveře ještě kvuli muzice jsou 2x vytlumeny. Podlaha a včecko co je vidět je taky přečalouněno. Přístrojová deska je z hlin. plechu který je přečalouněn a je osazena budíky na teplotu,tlakoměr oleje z liazky a otáčkoměr. Volant Victor 300mm, nába vlastní výroby. Řadící tyč compass a pedály značky Jacky auto sport +plynový pedál vlastní výroby.
Sedačky RACELAND. Tříbodové pásy Raceland. Zadní sedačky jsou nahrazeny očalouněnou deskou.
AUDIO
Celé ozvučení mi navrhl kamarád. Rádio PANASONIC CQ-C5300N
EXTERIÉR
Nalepovací značka je umístěna na spoileru ktery je přilaminátováný k čelu a blatníkům. Blinkry Golf1. Víčko nádrže zavařeno. Přední lemy vytažené. Na všech dveřích odstraněny kliky a otvírání je na DO.Zavařeny zadní sloupky. Na zadku navařeny lemy z předku. Světla z avie.Zadní okna s Folií.Barva vozu je červená Rally a je smíchána s 1dcl jiné barvy kvůli originalitě odstínu. Zrcátka F1.Anténa elektrická.
V zadním čele je vyříznuta díra k lepšímu chlazení motoru.
KOLA
Mangels Triangular 7x15" ET0 195/45/15 Dunlop
10x15" ET-36 215/45/15 Dunlop (límec 16cm)
PODVOZEK
přední náprava repase,hřeben,široká M-typ,stabilizator
Tlumiče vlastní úpravy.péra vpředu zkrácena,v zadu péra nejsou vůbec
BRZDY
předek 4-pístky, desky FERRODO
zadek 4-pístky,desky FERRODO
MOTOR
Po dlouhém rozmýšlení sem se rozhodl opustit myšlenku na 1.8T a do auta pujde 2.8 V6 30v od VW :-)
Poděkovat chci za výdrž při stavbě rodičům,Lukášovi,p. Raškovi a všem ostatním. Celkem 2 roky práce a zatím 1200h, ale stojí to zato, ale ještě není hotovo.
Zdravím DAVID
Combat Sever...
Novinky z dílny ramena už sou hotoví a včera byla poslední projížďka se starým motorem.Ve středu jde auto do dílny a začne to.Motor a převodovka budou tak o víkend k mání.
AKTUALIZACE.....
MOTOR:
2,8V6 30v od VW+5q převodovka
úpravy motoru:
demontáž kompletní eletriky,sacího traktu,výfuků a všeho zbytečnýho
sání je celý nový vlastní výroby+pozinkováno
karburátory upraveny,zvětšeny difuzory ,trysky a vzdušníky,nucené otvírání druhý komory,hladina na max.
výfuk vlastní výroby už od hlavy
napínací kladka+držák vlastní výroby
zapalování favorit,rozdělovač taky favorit upraven na 6pólů+víčko a palec z fordu kapri,3bodový svýčky
úpravy převodovky:
mezikus 2cm vlastní výroby+otočená převodovka+expanska pro převodovku
podložka pod setrvákem+ubroušení bloku na startér
poloosy 1/2na1/2 audi vz škoda,začepovány a zazámkovány
Táhlo řazení nastaveno
Tak už přišlo palivový čerpadlo a filtr,včera se motor posadil na svý držáky a v týdnu bude první běh v kasli tak uvidíme
Vše už je pohromadě,motor vrčí až si sousedi stěžujou
Tak konečně jsem si zajel nějakej lepší čas:15,4s/400m
AKTUALIZACE!!!
znova přetryskováno a poladěno otvírání druhé komory
pomalu se zadělávají otvory nezbytné k funkci motoru a ve vnitř bude všě hotové
chystám jse dodělat brzdy vzadu,zatím se tam točí jenkotouče-to už neplatí
Přístrojovka přečalouněna. Ještě se dodají ovladače v barvě auta, tak už to snad bude vypadat jinak.
13.12.2007
Přibyla nová fota
přístrojovka je dokončena
Udělal jsem kontrolu rozdělovače,zjištěna vůle na hřídeli ale to je už odstraněno takže cajk,rozdělovač fávo na šestiválce se osvědčil
6.1.2008-dodělány brzdy na zadku,už je 4xkotouč
10.1.2008-na kapotě je poslední vrstva laminátu a už teď jen brousit a brousit
14.1.2008-přišel vzducháč K&N s přírubou 100mm
22.1.2008-kapota připravená na lak
13.6.2008!!!!!!!!!
První poháry pro DÓDO
Třetí místo v Tuning Cupu v kategorii Oldies
Druhý místo ve sprintech v kategorii speciál(ze dvou s drakstrem)
Třetí místo ve sprintech na našem srazu
První místo v Plasech u Plzně za stiling
24.12.2008
Motor opět vyjmut z auta,spasovaný s převodovkou z transportéra2,kompletně nalakováno
kompletní nalakování spodku vozu+podběhů do černého lesku
motorový prostor přelakován z matu do lesku+pár leštěných doplňků
dosazeny nové péra na zadek+opětovné přitvrzení vlastních tlumičů
masuzapi.unas.cz/stranky/ s110ls.htm
Video rozjezdu na srazu:
www.stream.cz/video/50760 4-david-a-jeho-skoda-110ls -v6
první zkoušky vzducháče
23.01.2011
Poprvé na autě vyzkoušen dodělaný vzduchový podvozek.První dojmy supr.
Necháte nafoukat kompresor a pak si už jen s autem hrajete.
Všem mohu jen doporučit,jasný že jako s autem na HP či jiným sportovním vzducháči to není ale je to zase uplně něco jinýho.
Po sestavení motoru
Škoda 110LS, r.v.1973
-po zakoupení auta v roce 2003 od známého a pustil jsem se do nekonečného příběhu. Komplteně sem auto odstrojil a co šlo je nové.
bývalý majitel po uvidění auta po omlazovací kůře nevěřil, že je to jeho bohouš, jak ho dříve přezdíval, až po kontrole VINU uvěřil.
INTERIER
Čalounění dveří nově vyrobeno ze dřeva a potaženo černým semišem, dveře ještě kvuli muzice jsou 2x vytlumeny. Podlaha a včecko co je vidět je taky přečalouněno. Přístrojová deska je z hlin. plechu který je přečalouněn a je osazena budíky na teplotu,tlakoměr oleje z liazky a otáčkoměr. Volant Victor 300mm, nába vlastní výroby. Řadící tyč compass a pedály značky Jacky auto sport +plynový pedál vlastní výroby.
Sedačky RACELAND. Tříbodové pásy Raceland. Zadní sedačky jsou nahrazeny očalouněnou deskou.
AUDIO
Celé ozvučení mi navrhl kamarád. Rádio PANASONIC CQ-C5300N
EXTERIÉR
Nalepovací značka je umístěna na spoileru ktery je přilaminátováný k čelu a blatníkům. Blinkry Golf1. Víčko nádrže zavařeno. Přední lemy vytažené. Na všech dveřích odstraněny kliky a otvírání je na DO.Zavařeny zadní sloupky. Na zadku navařeny lemy z předku. Světla z avie.Zadní okna s Folií.Barva vozu je červená Rally a je smíchána s 1dcl jiné barvy kvůli originalitě odstínu. Zrcátka F1.Anténa elektrická.
V zadním čele je vyříznuta díra k lepšímu chlazení motoru.
KOLA
Mangels Triangular 7x15" ET0 195/45/15 Dunlop
10x15" ET-36 215/45/15 Dunlop (límec 16cm)
PODVOZEK
přední náprava repase,hřeben,široká M-typ,stabilizator
Tlumiče vlastní úpravy.péra vpředu zkrácena,v zadu péra nejsou vůbec
BRZDY
předek 4-pístky, desky FERRODO
zadek 4-pístky,desky FERRODO
MOTOR
Po dlouhém rozmýšlení sem se rozhodl opustit myšlenku na 1.8T a do auta pujde 2.8 V6 30v od VW :-)
Poděkovat chci za výdrž při stavbě rodičům,Lukášovi,p. Raškovi a všem ostatním. Celkem 2 roky práce a zatím 1200h, ale stojí to zato, ale ještě není hotovo.
Zdravím DAVID
Combat Sever...
Novinky z dílny ramena už sou hotoví a včera byla poslední projížďka se starým motorem.Ve středu jde auto do dílny a začne to.Motor a převodovka budou tak o víkend k mání.
AKTUALIZACE.....
MOTOR:
2,8V6 30v od VW+5q převodovka
úpravy motoru:
demontáž kompletní eletriky,sacího traktu,výfuků a všeho zbytečnýho
sání je celý nový vlastní výroby+pozinkováno
karburátory upraveny,zvětšeny difuzory ,trysky a vzdušníky,nucené otvírání druhý komory,hladina na max.
výfuk vlastní výroby už od hlavy
napínací kladka+držák vlastní výroby
zapalování favorit,rozdělovač taky favorit upraven na 6pólů+víčko a palec z fordu kapri,3bodový svýčky
úpravy převodovky:
mezikus 2cm vlastní výroby+otočená převodovka+expanska pro převodovku
podložka pod setrvákem+ubroušení bloku na startér
poloosy 1/2na1/2 audi vz škoda,začepovány a zazámkovány
Táhlo řazení nastaveno
Tak už přišlo palivový čerpadlo a filtr,včera se motor posadil na svý držáky a v týdnu bude první běh v kasli tak uvidíme
Vše už je pohromadě,motor vrčí až si sousedi stěžujou
Tak konečně jsem si zajel nějakej lepší čas:15,4s/400m
AKTUALIZACE!!!
znova přetryskováno a poladěno otvírání druhé komory
pomalu se zadělávají otvory nezbytné k funkci motoru a ve vnitř bude všě hotové
chystám jse dodělat brzdy vzadu,zatím se tam točí jenkotouče-to už neplatí
Přístrojovka přečalouněna. Ještě se dodají ovladače v barvě auta, tak už to snad bude vypadat jinak.
13.12.2007
Přibyla nová fota
přístrojovka je dokončena
Udělal jsem kontrolu rozdělovače,zjištěna vůle na hřídeli ale to je už odstraněno takže cajk,rozdělovač fávo na šestiválce se osvědčil
6.1.2008-dodělány brzdy na zadku,už je 4xkotouč
10.1.2008-na kapotě je poslední vrstva laminátu a už teď jen brousit a brousit
14.1.2008-přišel vzducháč K&N s přírubou 100mm
22.1.2008-kapota připravená na lak
13.6.2008!!!!!!!!!
První poháry pro DÓDO
Třetí místo v Tuning Cupu v kategorii Oldies
Druhý místo ve sprintech v kategorii speciál(ze dvou s drakstrem)
Třetí místo ve sprintech na našem srazu
První místo v Plasech u Plzně za stiling
24.12.2008
Motor opět vyjmut z auta,spasovaný s převodovkou z transportéra2,kompletně nalakováno
kompletní nalakování spodku vozu+podběhů do černého lesku
motorový prostor přelakován z matu do lesku+pár leštěných doplňků
dosazeny nové péra na zadek+opětovné přitvrzení vlastních tlumičů
masuzapi.unas.cz/stranky/ s110ls.htm
Video rozjezdu na srazu:
www.stream.cz/video/50760 4-david-a-jeho-skoda-110ls -v6
první zkoušky vzducháče
23.01.2011
Poprvé na autě vyzkoušen dodělaný vzduchový podvozek.První dojmy supr.
Necháte nafoukat kompresor a pak si už jen s autem hrajete.
Všem mohu jen doporučit,jasný že jako s autem na HP či jiným sportovním vzducháči to není ale je to zase uplně něco jinýho.
Po sestavení motoru
Škoda 110LS/V6 - komentáře:
21:29:10
09.11.2009
09.11.2009
Kaprof-Pisařík
-> mirek105: Zeptam se jen mimo mísu proč sem vlastně chodíš?
21:26:40
09.11.2009
09.11.2009
mirek105
Jo to umi, ale ja to nemam zapotrebi.
21:22:23
09.11.2009
09.11.2009
MATTESS
-> mirek105: kecat umí každý
21:21:55
09.11.2009
09.11.2009
mirek105
Trefa. A ted se smichi treba pochci
21:20:37
09.11.2009
09.11.2009
Kaprof-Pisařík
-> mirek105: šmarja Audi? jen nevim proč u vw koncernu pišeš auto opravdu ne
21:17:57
09.11.2009
09.11.2009
mirek105
Vedle
21:17:19
09.11.2009
09.11.2009
Quest
-> mirek105:
seat?
seat?
21:16:14
09.11.2009
09.11.2009
mirek105
Jakej dukaz ? Jako fotku ? Ja nemam potrebu si svoje auta fotit, ja je vidam kazdy den . Je to ze stejnyho koncernu jako VW .
21:14:05
09.11.2009
09.11.2009
Kaprof-Pisařík
-> mirek105: tak co maš za auto ?jestli rekneš VW tak asi chytnu vytlem
21:12:45
09.11.2009
09.11.2009
jok3r
moc hezky auticko a preju jeste hodne poharu a poradim moto... "kdyz se mu to nelibi, at ti prdel polibi"
21:07:21
09.11.2009
09.11.2009
MATTESS
-> mirek105: chceme důkaz místo keců......
20:51:59
09.11.2009
09.11.2009
mirek105
Libi se mi ta vase mentalita tady. Kdyz uz nevite jak, tak zkousite ty vase hovna jako : "tak čím vůbec jezdíš", nebo "je ti už aspoň18". Chlapce jak uz jsem psal, tak ja jsem se skodovkama najezdil uz dost. Ale to ty si jeste nejspis tahal kacera a mel sen o tom jak narves do sade nejakej sestivalec, a jak to bude husty kdyz budes vyhravat poharky. Jinak muj vozovy park opravdu nezahrnuje vlak ani autobus, dokonce ani metro ne, ale to ti muze bejt jedno cim ja vlastne jezdim, protoze o tom si muzes nechat jenom zdat. Kdyz budes mit zajem tak bych te mozna i svezl kousek, abys videl jak vypada auto.
19:41:59
09.11.2009
09.11.2009
David V6
tak jste se mi tu pěkně pohádali chlapci ale oprávněně tak teď já
-> mirek105: tak ti moc děkuju za tvůj názor ale beru ho jako hovno u cesty,každý máme na věci svůj názor ale takhle to neprožíváme aby jsme až takhle uráželi všechny,koukal jsem že tady nemáš založený žádný auto tak čím vůbec jezdíš(autobus,vlak,metro )nebo se necháváš vozit od kamarádů a říkáš jim jak mají ošklivá auta,to bych tě hned kopnul do prdele.je ti už aspoň18(kdyžtak napiš do sekce daruji a někdo ti škodovku v originálu daruje)
bez urážky vole
-> mirek105: tak ti moc děkuju za tvůj názor ale beru ho jako hovno u cesty,každý máme na věci svůj názor ale takhle to neprožíváme aby jsme až takhle uráželi všechny,koukal jsem že tady nemáš založený žádný auto tak čím vůbec jezdíš(autobus,vlak,metro )nebo se necháváš vozit od kamarádů a říkáš jim jak mají ošklivá auta,to bych tě hned kopnul do prdele.je ti už aspoň18(kdyžtak napiš do sekce daruji a někdo ti škodovku v originálu daruje)
bez urážky vole
17:28:51
09.11.2009
09.11.2009
Borin - Král tuzerů
-> mirek105: Koukám inteligent...A co vůbec na těchhle stránkách hledáš, když je to tady samej hnus ???...moje auto je taky hnus, Tunerova zelenka je taky mrdka s jiným motorem a nesériovejma kolama a takovej sraček tu jsou desítky....bejt tebou tak sem už nechodím, aby jsi z toho neměl nějakou psychyckou újmu...bež se v klidu vyzvracet někam do keře a popřemejšlej nad tím, jestli ti stojí za ty nervy a žaludeční vředy chodit na tyhle debilní stránky plný divnejch lidí s vykurvenejma autama
12:28:47
09.11.2009
09.11.2009
T
-> mirek105: : moc často se do debat nevměšuju,ale v tomhle případě by mě strašně zajímalo v čem je problém? proč někomu říkáš takový věci? i kdyby tam dal motor trabanta,tak je to jeho věc a nevim proč musíš někomu psát,že je to hnus???protože víšproč tady ty lidi staví ty auta? protože si tím plní sny...jstli víš co to je a když je něčí sen V6 ve 100-ce tak proč ne,zvlášť v případě Davida,který si myslím, že zpracování má hodně slušný...a klidně i Hoblíka...když to byla jeho představa a udělal to hezky,tak proč ne?
08:13:26
09.11.2009
09.11.2009
TUNER
Je až zarážející,jak si lidi přes net vyskakujou.......proč to někdy těm votuzenejm autum a jejich majitelům nepřijedou říct osobně??? Mají strach??? Nedokážou si obhájit svůj názor?? ....nebo mají hovno,závidí a nechce se jim cestovat vlakem??
...a nebo se dozvíme že má akorát velkou hubu a na takovýhle akce přece on nejezdí,ty jsou jen pro děti........no,každopádně to bude "velký odborník přes škodovky",tak se držme jeho rad a názorů...........a asi řekneme Vráťovi ať si k tomu V8 4,2 co má v erku přidá biturbo,že to prej teď frčí......
...a nebo se dozvíme že má akorát velkou hubu a na takovýhle akce přece on nejezdí,ty jsou jen pro děti........no,každopádně to bude "velký odborník přes škodovky",tak se držme jeho rad a názorů...........a asi řekneme Vráťovi ať si k tomu V8 4,2 co má v erku přidá biturbo,že to prej teď frčí......
07:04:43
09.11.2009
09.11.2009
Vita ze Sudet
-> mirek105: Jen počkej ty hnuse až přijde DavidV6, on už si tě podá
07:01:07
09.11.2009
09.11.2009
MATTESS
-> mirek105: nuda
23:35:10
08.11.2009
08.11.2009
mirek105
A co na tom nechapes ? Za svym nazorem si stojim. Hodit auto do puvodniho stavu a jezdit. Nejspis by to dalo daleko vic prace nez z toho udelat tohle, ale bylo by to taky daleko lepsi.
23:32:18
08.11.2009
08.11.2009
m8rinek
-> U-Geen: já bych se, ale docela vrátil na začátek debaty kde se psalo
,,To je hnus tohle to. Hod tam motor co tam ma bejt, nejaky normalni kola, intros do originalu a jezdi. Kdyz tenhle motor, tak do auta ve kterym ma bejt, a ne ho takhle zprasit do sade.,,
,,To je hnus tohle to. Hod tam motor co tam ma bejt, nejaky normalni kola, intros do originalu a jezdi. Kdyz tenhle motor, tak do auta ve kterym ma bejt, a ne ho takhle zprasit do sade.,,