Škoda 110LS/V6 Škoda 110LS/V6

komentáře | popis | fotky | David V6 | 17.06.13 19:52 | 302x v oblíbených
Prodám,na auto už nemám dostatek času atak doufám že se najde někdo kdo by v díle pokračoval.





Škoda 110LS, r.v.1973

-po zakoupení auta v roce 2003 od známého a pustil jsem se do nekonečného příběhu. Komplteně sem auto odstrojil a co šlo je nové.

bývalý majitel po uvidění auta po omlazovací kůře nevěřil, že je to jeho bohouš, jak ho dříve přezdíval, až po kontrole VINU uvěřil.



INTERIER

Čalounění dveří nově vyrobeno ze dřeva a potaženo černým semišem, dveře ještě kvuli muzice jsou 2x vytlumeny. Podlaha a včecko co je vidět je taky přečalouněno. Přístrojová deska je z hlin. plechu který je přečalouněn a je osazena budíky na teplotu,tlakoměr oleje z liazky a otáčkoměr. Volant Victor 300mm, nába vlastní výroby. Řadící tyč compass a pedály značky Jacky auto sport +plynový pedál vlastní výroby.

Sedačky RACELAND. Tříbodové pásy Raceland. Zadní sedačky jsou nahrazeny očalouněnou deskou.



AUDIO

Celé ozvučení mi navrhl kamarád. Rádio PANASONIC CQ-C5300N



EXTERIÉR

Nalepovací značka je umístěna na spoileru ktery je přilaminátováný k čelu a blatníkům. Blinkry Golf1. Víčko nádrže zavařeno. Přední lemy vytažené. Na všech dveřích odstraněny kliky a otvírání je na DO.Zavařeny zadní sloupky. Na zadku navařeny lemy z předku. Světla z avie.Zadní okna s Folií.Barva vozu je červená Rally a je smíchána s 1dcl jiné barvy kvůli originalitě odstínu. Zrcátka F1.Anténa elektrická.

V zadním čele je vyříznuta díra k lepšímu chlazení motoru.



KOLA

Mangels Triangular 7x15" ET0 195/45/15 Dunlop

10x15" ET-36 215/45/15 Dunlop (límec 16cm)



PODVOZEK

přední náprava repase,hřeben,široká M-typ,stabilizator

Tlumiče vlastní úpravy.péra vpředu zkrácena,v zadu péra nejsou vůbec



BRZDY

předek 4-pístky, desky FERRODO

zadek 4-pístky,desky FERRODO



MOTOR

Po dlouhém rozmýšlení sem se rozhodl opustit myšlenku na 1.8T a do auta pujde 2.8 V6 30v od VW :-)



Poděkovat chci za výdrž při stavbě rodičům,Lukášovi,p. Raškovi a všem ostatním. Celkem 2 roky práce a zatím 1200h, ale stojí to zato, ale ještě není hotovo.



Zdravím DAVID

Combat Sever...





Novinky z dílny ramena už sou hotoví a včera byla poslední projížďka se starým motorem.Ve středu jde auto do dílny a začne to.Motor a převodovka budou tak o víkend k mání.



AKTUALIZACE.....

MOTOR:

2,8V6 30v od VW+5q převodovka



úpravy motoru:

demontáž kompletní eletriky,sacího traktu,výfuků a všeho zbytečnýho

sání je celý nový vlastní výroby+pozinkováno

karburátory upraveny,zvětšeny difuzory ,trysky a vzdušníky,nucené otvírání druhý komory,hladina na max.

výfuk vlastní výroby už od hlavy

napínací kladka+držák vlastní výroby

zapalování favorit,rozdělovač taky favorit upraven na 6pólů+víčko a palec z fordu kapri,3bodový svýčky



úpravy převodovky:

mezikus 2cm vlastní výroby+otočená převodovka+expanska pro převodovku

podložka pod setrvákem+ubroušení bloku na startér

poloosy 1/2na1/2 audi vz škoda,začepovány a zazámkovány

Táhlo řazení nastaveno



Tak už přišlo palivový čerpadlo a filtr,včera se motor posadil na svý držáky a v týdnu bude první běh v kasli tak uvidíme



Vše už je pohromadě,motor vrčí až si sousedi stěžujou



Tak konečně jsem si zajel nějakej lepší čas:15,4s/400m







AKTUALIZACE!!!

znova přetryskováno a poladěno otvírání druhé komory

pomalu se zadělávají otvory nezbytné k funkci motoru a ve vnitř bude všě hotové

chystám jse dodělat brzdy vzadu,zatím se tam točí jenkotouče-to už neplatí



Přístrojovka přečalouněna. Ještě se dodají ovladače v barvě auta, tak už to snad bude vypadat jinak.

13.12.2007

Přibyla nová fota

přístrojovka je dokončena



Udělal jsem kontrolu rozdělovače,zjištěna vůle na hřídeli ale to je už odstraněno takže cajk,rozdělovač fávo na šestiválce se osvědčil



6.1.2008-dodělány brzdy na zadku,už je 4xkotouč

10.1.2008-na kapotě je poslední vrstva laminátu a už teď jen brousit a brousit

14.1.2008-přišel vzducháč K&N s přírubou 100mm

22.1.2008-kapota připravená na lak



13.6.2008!!!!!!!!!

První poháry pro DÓDO

Třetí místo v Tuning Cupu v kategorii Oldies

Druhý místo ve sprintech v kategorii speciál(ze dvou s drakstrem)

Třetí místo ve sprintech na našem srazu

První místo v Plasech u Plzně za stiling











24.12.2008

Motor opět vyjmut z auta,spasovaný s převodovkou z transportéra2,kompletně nalakováno

kompletní nalakování spodku vozu+podběhů do černého lesku

motorový prostor přelakován z matu do lesku+pár leštěných doplňků

dosazeny nové péra na zadek+opětovné přitvrzení vlastních tlumičů







masuzapi.unas.cz/stranky/ s110ls.htm



Video rozjezdu na srazu:

www.stream.cz/video/50760 4-david-a-jeho-skoda-110ls -v6



první zkoušky vzducháče

Škoda 110LS/V6 na vzduchu


Škoda 110LS/V6 na vzduchu




23.01.2011

Poprvé na autě vyzkoušen dodělaný vzduchový podvozek.První dojmy supr.

Necháte nafoukat kompresor a pak si už jen s autem hrajete.

Všem mohu jen doporučit,jasný že jako s autem na HP či jiným sportovním vzducháči to není ale je to zase uplně něco jinýho.





Po sestavení motoru

Bez výfuku šlehaj plamínky

Škoda 110LS/V6 - komentáře:

08:50:03
25.06.2008
Vita ze Sudet
-> David V6: Kdes to slyšel? Si s nim v kontaktu? Tak to bys mohl dosahnout na bednu1
14:48:23
24.06.2008
David V6
andruchovič asi nepřijede má nějaký problémy s motorem tak nevím
14:14:45
24.06.2008
Vita ze Sudet
-> TUNER: Nebojim1 a je to docela i možný, ale huntovat si nový autíčko nebudu. kor když mám nové kolečka i gumičky2
07:58:31
24.06.2008
TUNER
-> Vita ze Sudet: Se bojíš že by tě sklepnul starej pán s litrem co 1
15:25:21
23.06.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Vita ze Sudet: Tak David nepsal který pátek, ale je fakt, že tenhle pátek by tam byla asi sám a nebo s motorkářema?1
15:23:31
23.06.2008
Vita ze Sudet
-> David V6: Tak hrocháč je až 12.7. ty trdlo 3 3
14:06:06
22.06.2008
David V6
-> Vita ze Sudet: tebe ještě sfouknem a něco ukážeš

já jedu hrocháč už v pátek
13:22:47
22.06.2008
Vita ze Sudet
Tak gratulace. Tak dva tvé pohárky už asi letos nedoženu1. Jinak teda premejslim podle casu ze bych se na Vas sjel kouknout na hroch s TT2 2



Ale rozhodně bych teda s Vámi nezávodil3
10:44:02
22.06.2008
David V6
-> favo110lrs: tak nějak to nechápe a neřeší
20:42:40
19.06.2008
favo110lrs
cáuves pekný to máš ale nejlespi je foto jak tam je děda u kila:) zajimalo by me co tomu asi řiká:)
07:00:43
19.06.2008
David V6
tak už je hotová poloosa s tepelným zpracováním a začne se testovat rozjíždění bez hrabání tak uvidíme

příští týden se začne vyrábět nová poloosa z jednoho kusu
06:37:08
19.06.2008
David V6
-> Zdenek z Lovo: pardubice určitě ne protože mám hasičský závody takže až hrocháč
02:38:05
19.06.2008
Zdenek z Lovo
-> David V6: Ahoj,jedeš teď o víkendu na sraz do Pardubic?
23:01:48
18.06.2008
David V6
-> Eidy: já s tím žádný dálky nejezdím
15:25:13
18.06.2008
Eidy
-> David V6: Tak na mosteckym okruhu není nikdy víc jak 15°C což je málo. Měl jsem na mysli jestli jsi někdy jel dálku třeba při 30°C.
13:28:50
18.06.2008
David V6
-> Eidy: dlouho sem s tím jel na mosteckým okruhu a bylo to v poho i na sprintech v poho až se zděnek divil když ke mě přisedl.

a je to normální ze 120 akorát má převařený konce

-> TUNER: jo tak na hrocháči

když ti tam odejde poloosa tak tě odvezu neboj nebo tuner dvojka na laně
13:23:05
18.06.2008
Eidy
-> David V6: Jak jsi na tom se svým chladičem? Už jsi s tím jel dlouho v horku? Naložil jsi tomu? Chladilo to dobře nebo se to hřálo? A z čeho je ten chladič?
11:39:38
18.06.2008
TUNER
-> VeTëV: ...třeba i dříve.4
11:37:51
18.06.2008
VeTeV
-> TUNER: klekne v hrochu 4
Extreme Tyres