-> David V6: Jasan,to nehoří...Nejspíš na Hrocháči..
Hlavně vychytat mouchy ať si tam dáme všichni pořádně do těla...
Já pojedu opět a stále se špatnou převodofkou která potvora nějak drží....nechce se mi to měnit dokud neklekne
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Prodám,na auto už nemám dostatek času atak doufám že se najde někdo kdo by v díle pokračoval.
Škoda 110LS, r.v.1973
-po zakoupení auta v roce 2003 od známého a pustil jsem se do nekonečného příběhu. Komplteně sem auto odstrojil a co šlo je nové.
bývalý majitel po uvidění auta po omlazovací kůře nevěřil, že je to jeho bohouš, jak ho dříve přezdíval, až po kontrole VINU uvěřil.
INTERIER
Čalounění dveří nově vyrobeno ze dřeva a potaženo černým semišem, dveře ještě kvuli muzice jsou 2x vytlumeny. Podlaha a včecko co je vidět je taky přečalouněno. Přístrojová deska je z hlin. plechu který je přečalouněn a je osazena budíky na teplotu,tlakoměr oleje z liazky a otáčkoměr. Volant Victor 300mm, nába vlastní výroby. Řadící tyč compass a pedály značky Jacky auto sport +plynový pedál vlastní výroby.
Sedačky RACELAND. Tříbodové pásy Raceland. Zadní sedačky jsou nahrazeny očalouněnou deskou.
AUDIO
Celé ozvučení mi navrhl kamarád. Rádio PANASONIC CQ-C5300N
EXTERIÉR
Nalepovací značka je umístěna na spoileru ktery je přilaminátováný k čelu a blatníkům. Blinkry Golf1. Víčko nádrže zavařeno. Přední lemy vytažené. Na všech dveřích odstraněny kliky a otvírání je na DO.Zavařeny zadní sloupky. Na zadku navařeny lemy z předku. Světla z avie.Zadní okna s Folií.Barva vozu je červená Rally a je smíchána s 1dcl jiné barvy kvůli originalitě odstínu. Zrcátka F1.Anténa elektrická.
V zadním čele je vyříznuta díra k lepšímu chlazení motoru.
KOLA
Mangels Triangular 7x15" ET0 195/45/15 Dunlop
10x15" ET-36 215/45/15 Dunlop (límec 16cm)
PODVOZEK
přední náprava repase,hřeben,široká M-typ,stabilizator
Tlumiče vlastní úpravy.péra vpředu zkrácena,v zadu péra nejsou vůbec
BRZDY
předek 4-pístky, desky FERRODO
zadek 4-pístky,desky FERRODO
MOTOR
Po dlouhém rozmýšlení sem se rozhodl opustit myšlenku na 1.8T a do auta pujde 2.8 V6 30v od VW :-)
Poděkovat chci za výdrž při stavbě rodičům,Lukášovi,p. Raškovi a všem ostatním. Celkem 2 roky práce a zatím 1200h, ale stojí to zato, ale ještě není hotovo.
Zdravím DAVID
Combat Sever...
Novinky z dílny ramena už sou hotoví a včera byla poslední projížďka se starým motorem.Ve středu jde auto do dílny a začne to.Motor a převodovka budou tak o víkend k mání.
AKTUALIZACE.....
MOTOR:
2,8V6 30v od VW+5q převodovka
úpravy motoru:
demontáž kompletní eletriky,sacího traktu,výfuků a všeho zbytečnýho
sání je celý nový vlastní výroby+pozinkováno
karburátory upraveny,zvětšeny difuzory ,trysky a vzdušníky,nucené otvírání druhý komory,hladina na max.
výfuk vlastní výroby už od hlavy
napínací kladka+držák vlastní výroby
zapalování favorit,rozdělovač taky favorit upraven na 6pólů+víčko a palec z fordu kapri,3bodový svýčky
úpravy převodovky:
mezikus 2cm vlastní výroby+otočená převodovka+expanska pro převodovku
podložka pod setrvákem+ubroušení bloku na startér
poloosy 1/2na1/2 audi vz škoda,začepovány a zazámkovány
Táhlo řazení nastaveno
Tak už přišlo palivový čerpadlo a filtr,včera se motor posadil na svý držáky a v týdnu bude první běh v kasli tak uvidíme
Vše už je pohromadě,motor vrčí až si sousedi stěžujou
Tak konečně jsem si zajel nějakej lepší čas:15,4s/400m
AKTUALIZACE!!!
znova přetryskováno a poladěno otvírání druhé komory
pomalu se zadělávají otvory nezbytné k funkci motoru a ve vnitř bude všě hotové
chystám jse dodělat brzdy vzadu,zatím se tam točí jenkotouče-to už neplatí
Přístrojovka přečalouněna. Ještě se dodají ovladače v barvě auta, tak už to snad bude vypadat jinak.
13.12.2007
Přibyla nová fota
přístrojovka je dokončena
Udělal jsem kontrolu rozdělovače,zjištěna vůle na hřídeli ale to je už odstraněno takže cajk,rozdělovač fávo na šestiválce se osvědčil
6.1.2008-dodělány brzdy na zadku,už je 4xkotouč
10.1.2008-na kapotě je poslední vrstva laminátu a už teď jen brousit a brousit
14.1.2008-přišel vzducháč K&N s přírubou 100mm
22.1.2008-kapota připravená na lak
13.6.2008!!!!!!!!!
První poháry pro DÓDO
Třetí místo v Tuning Cupu v kategorii Oldies
Druhý místo ve sprintech v kategorii speciál(ze dvou s drakstrem)
Třetí místo ve sprintech na našem srazu
První místo v Plasech u Plzně za stiling
24.12.2008
Motor opět vyjmut z auta,spasovaný s převodovkou z transportéra2,kompletně nalakováno
kompletní nalakování spodku vozu+podběhů do černého lesku
motorový prostor přelakován z matu do lesku+pár leštěných doplňků
dosazeny nové péra na zadek+opětovné přitvrzení vlastních tlumičů
masuzapi.unas.cz/stranky/ s110ls.htm
Video rozjezdu na srazu:
www.stream.cz/video/50760 4-david-a-jeho-skoda-110ls -v6
první zkoušky vzducháče
23.01.2011
Poprvé na autě vyzkoušen dodělaný vzduchový podvozek.První dojmy supr.
Necháte nafoukat kompresor a pak si už jen s autem hrajete.
Všem mohu jen doporučit,jasný že jako s autem na HP či jiným sportovním vzducháči to není ale je to zase uplně něco jinýho.
Po sestavení motoru
Škoda 110LS, r.v.1973
-po zakoupení auta v roce 2003 od známého a pustil jsem se do nekonečného příběhu. Komplteně sem auto odstrojil a co šlo je nové.
bývalý majitel po uvidění auta po omlazovací kůře nevěřil, že je to jeho bohouš, jak ho dříve přezdíval, až po kontrole VINU uvěřil.
INTERIER
Čalounění dveří nově vyrobeno ze dřeva a potaženo černým semišem, dveře ještě kvuli muzice jsou 2x vytlumeny. Podlaha a včecko co je vidět je taky přečalouněno. Přístrojová deska je z hlin. plechu který je přečalouněn a je osazena budíky na teplotu,tlakoměr oleje z liazky a otáčkoměr. Volant Victor 300mm, nába vlastní výroby. Řadící tyč compass a pedály značky Jacky auto sport +plynový pedál vlastní výroby.
Sedačky RACELAND. Tříbodové pásy Raceland. Zadní sedačky jsou nahrazeny očalouněnou deskou.
AUDIO
Celé ozvučení mi navrhl kamarád. Rádio PANASONIC CQ-C5300N
EXTERIÉR
Nalepovací značka je umístěna na spoileru ktery je přilaminátováný k čelu a blatníkům. Blinkry Golf1. Víčko nádrže zavařeno. Přední lemy vytažené. Na všech dveřích odstraněny kliky a otvírání je na DO.Zavařeny zadní sloupky. Na zadku navařeny lemy z předku. Světla z avie.Zadní okna s Folií.Barva vozu je červená Rally a je smíchána s 1dcl jiné barvy kvůli originalitě odstínu. Zrcátka F1.Anténa elektrická.
V zadním čele je vyříznuta díra k lepšímu chlazení motoru.
KOLA
Mangels Triangular 7x15" ET0 195/45/15 Dunlop
10x15" ET-36 215/45/15 Dunlop (límec 16cm)
PODVOZEK
přední náprava repase,hřeben,široká M-typ,stabilizator
Tlumiče vlastní úpravy.péra vpředu zkrácena,v zadu péra nejsou vůbec
BRZDY
předek 4-pístky, desky FERRODO
zadek 4-pístky,desky FERRODO
MOTOR
Po dlouhém rozmýšlení sem se rozhodl opustit myšlenku na 1.8T a do auta pujde 2.8 V6 30v od VW :-)
Poděkovat chci za výdrž při stavbě rodičům,Lukášovi,p. Raškovi a všem ostatním. Celkem 2 roky práce a zatím 1200h, ale stojí to zato, ale ještě není hotovo.
Zdravím DAVID
Combat Sever...
Novinky z dílny ramena už sou hotoví a včera byla poslední projížďka se starým motorem.Ve středu jde auto do dílny a začne to.Motor a převodovka budou tak o víkend k mání.
AKTUALIZACE.....
MOTOR:
2,8V6 30v od VW+5q převodovka
úpravy motoru:
demontáž kompletní eletriky,sacího traktu,výfuků a všeho zbytečnýho
sání je celý nový vlastní výroby+pozinkováno
karburátory upraveny,zvětšeny difuzory ,trysky a vzdušníky,nucené otvírání druhý komory,hladina na max.
výfuk vlastní výroby už od hlavy
napínací kladka+držák vlastní výroby
zapalování favorit,rozdělovač taky favorit upraven na 6pólů+víčko a palec z fordu kapri,3bodový svýčky
úpravy převodovky:
mezikus 2cm vlastní výroby+otočená převodovka+expanska pro převodovku
podložka pod setrvákem+ubroušení bloku na startér
poloosy 1/2na1/2 audi vz škoda,začepovány a zazámkovány
Táhlo řazení nastaveno
Tak už přišlo palivový čerpadlo a filtr,včera se motor posadil na svý držáky a v týdnu bude první běh v kasli tak uvidíme
Vše už je pohromadě,motor vrčí až si sousedi stěžujou
Tak konečně jsem si zajel nějakej lepší čas:15,4s/400m
AKTUALIZACE!!!
znova přetryskováno a poladěno otvírání druhé komory
pomalu se zadělávají otvory nezbytné k funkci motoru a ve vnitř bude všě hotové
chystám jse dodělat brzdy vzadu,zatím se tam točí jenkotouče-to už neplatí
Přístrojovka přečalouněna. Ještě se dodají ovladače v barvě auta, tak už to snad bude vypadat jinak.
13.12.2007
Přibyla nová fota
přístrojovka je dokončena
Udělal jsem kontrolu rozdělovače,zjištěna vůle na hřídeli ale to je už odstraněno takže cajk,rozdělovač fávo na šestiválce se osvědčil
6.1.2008-dodělány brzdy na zadku,už je 4xkotouč
10.1.2008-na kapotě je poslední vrstva laminátu a už teď jen brousit a brousit
14.1.2008-přišel vzducháč K&N s přírubou 100mm
22.1.2008-kapota připravená na lak
13.6.2008!!!!!!!!!
První poháry pro DÓDO
Třetí místo v Tuning Cupu v kategorii Oldies
Druhý místo ve sprintech v kategorii speciál(ze dvou s drakstrem)
Třetí místo ve sprintech na našem srazu
První místo v Plasech u Plzně za stiling
24.12.2008
Motor opět vyjmut z auta,spasovaný s převodovkou z transportéra2,kompletně nalakováno
kompletní nalakování spodku vozu+podběhů do černého lesku
motorový prostor přelakován z matu do lesku+pár leštěných doplňků
dosazeny nové péra na zadek+opětovné přitvrzení vlastních tlumičů
masuzapi.unas.cz/stranky/ s110ls.htm
Video rozjezdu na srazu:
www.stream.cz/video/50760 4-david-a-jeho-skoda-110ls -v6
první zkoušky vzducháče
23.01.2011
Poprvé na autě vyzkoušen dodělaný vzduchový podvozek.První dojmy supr.
Necháte nafoukat kompresor a pak si už jen s autem hrajete.
Všem mohu jen doporučit,jasný že jako s autem na HP či jiným sportovním vzducháči to není ale je to zase uplně něco jinýho.
Po sestavení motoru
Škoda 110LS/V6 - komentáře:
11:30:17
18.06.2008
18.06.2008
TUNER
10:20:53
18.06.2008
18.06.2008
David V6
-> TUNER: vžyť já sem minulej týnec taky jeden sprint nedojel ještě že si tam měl tu sadu imbusů,jo a ten jeden sem našel v autě tak až se potkáme tak ti ho vrátím
a jinak já ten můj článek nemyslel nějak proti tobě to bych si ani nedovolil ale já jen konstatoval moje rozhodnutí pro můj motor
jinak včera jsem vyměnil svíčku na čtvrtym válci a je vše OK přitom byly nový tak ji jdu dneska vyměnit
a jinak já ten můj článek nemyslel nějak proti tobě to bych si ani nedovolil ale já jen konstatoval moje rozhodnutí pro můj motor
jinak včera jsem vyměnil svíčku na čtvrtym válci a je vše OK přitom byly nový tak ji jdu dneska vyměnit
12:01:39
17.06.2008
17.06.2008
TUNER
-> Zdenek z Lovo: Ale nic by jsi nezničil....s těma převodovkama se musí počítat už od začátku a pokud to vozíš na podvalu,tak bych se toho nebál jako David a klidně využil plnej výkon motoru...Na těch pár sprintů co s tim najedete to musí bejt v pohodě.
Nj,asi je ten Týnec zakletej...loni mi vypadlo táhlo a teď zase David problém s poloosou....
Nj,asi je ten Týnec zakletej...loni mi vypadlo táhlo a teď zase David problém s poloosou....
10:25:08
17.06.2008
17.06.2008
Zdenek z Lovo
Pánové hlavně se neperte Luboš to myslel v dobrým.Takhle když jsem Davida viděl jezdit obě dvě jízdy a jak to jelo i když na 5 válcu tak jsem to chtěl taky zažít.Jen chci říct že mě fascinovalo jak David tomu naložil při rozjezdu.Plný kopr a hned pustil spojku,vystřelilo to jak ďas a pak bohužel po deseti metrech ta poloosa.Kdybych to udělal při rozjezdu jako David tak se ta převodovka rozlítne mezi divákyNejvíce mě sere to že jsem tam dal takový výkoný motor a pak musím jezdit jak posranej a být pro smích ostatním Ale na druhou stranu by mi bylo líto auta že ho tak ničím
16:36:40
16.06.2008
16.06.2008
TUNER
-> David V6: Nenarážim vůbec na nic...to bylo jen konstatování.......a nebavim se o svym motoru ale o Zdeňkovo motoru kterej se s tebou chce svézt...a ten tam 1,8T nemá....
15:25:52
16.06.2008
16.06.2008
David V6
-> TUNER: na co narážíš je mi jasný že turbo motory jsou lepší ale já jsem maximálně spokojen s tím co mám a jsem rád že jsem nedodělal s víťou montáž 1.8T do mýho auta ne že bych proti tumu motoru něco měl ale má ho ve škodovce už dost lidí a tak jsem zvolil něco jinýho jako zděnek
15:22:32
16.06.2008
16.06.2008
David V6
-> Zdenek z Lovo: já se chci s tebou taky svést tak někdy jindy hlavně abych tě nemusel odstrkávat jako ty mě
já mám na tejnici smůlu
já mám na tejnici smůlu
15:21:11
16.06.2008
16.06.2008
David V6
-> Tuner#2: to jak se teď ukroutila nemá vliv na to jak je zlomená to bylo ve sváru dneska už se pracuje na nový takže Hrocháč jedu
15:14:10
16.06.2008
16.06.2008
TUNER
-> Zdenek z Lovo: ....ale bez šnečka... )))
13:42:08
16.06.2008
16.06.2008
Zdenek z Lovo
-> David V6: Tak jsem se těšil že se s tebou svezu když já jsem zaspal a bohužel to nevyšlo. Tak snad to vyjde příště a hlavně s 6 hrnky
22:20:03
15.06.2008
15.06.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> David V6: Gratulace k TC a sprintům. Škoda té poloosy, snad to dáš brzo do kupy. Nešlo by pustit převodovku trochu níž, protože jí máš dost "zlomenou" nahoru?
19:52:34
12.06.2008
12.06.2008
David V6
-> Zdenek z Lovo: dík přesně tak sem se řídil,už jen naleštit
08:04:36
12.06.2008
12.06.2008
Zdenek z Lovo
-> David V6: Tak vnitřek už máš taky vymlasklejJednoduchý ale hezký.Jak se říká v jednoduchosti je krása Už jen naleštit a hurá na Panenský Týnec.
19:16:04
01.05.2008
01.05.2008
David V6
-> Vita ze Sudet: jo jo dobrej den chvíli po víjezdu mi přišla domů hned stížnost kuli hluku prej je to hodně slišet
-> Zdenek z Lovo: přesně tak ale vyhovuje mi to
-> Zdenek z Lovo: přesně tak ale vyhovuje mi to
13:10:19
30.04.2008
30.04.2008
Zdenek z Lovo
-> David V6: Dobrej dědeček hříbeček A kapotu otvíráš až když vyndáš filtr?Jestli se nepletu.
09:47:02
30.04.2008
30.04.2008
TUNER
-> David V6: Aby ten filt ve 150 neulítnul....přece jen tam budou asi pěkný turbulence
09:32:04
30.04.2008
30.04.2008
Vita ze Sudet
-> David V6: Mazec houba nad kapotou Já ji taky dávám ven. Proč ji schovávat v autě, když potřebuje LUFT
PS: To si dovolil dědovi se o to i opřít ? Tos měl zrovna hodně dobrej den
PS: To si dovolil dědovi se o to i opřít ? Tos měl zrovna hodně dobrej den
09:19:59
30.04.2008
30.04.2008
David V6
-> RaWeN: to aspoň ještě líp pojede za deště,to neřešim
14:32:17
28.04.2008
28.04.2008
...belino
nadhera ae co budes robit z tou siskou ked zacne prsat??
17:14:56
06.04.2008
06.04.2008
David V6
díky všem za hlasy