Škoda 110LS/V6 Škoda 110LS/V6

komentáře | popis | fotky | David V6 | 17.06.13 19:52 | 302x v oblíbených
Prodám,na auto už nemám dostatek času atak doufám že se najde někdo kdo by v díle pokračoval.





Škoda 110LS, r.v.1973

-po zakoupení auta v roce 2003 od známého a pustil jsem se do nekonečného příběhu. Komplteně sem auto odstrojil a co šlo je nové.

bývalý majitel po uvidění auta po omlazovací kůře nevěřil, že je to jeho bohouš, jak ho dříve přezdíval, až po kontrole VINU uvěřil.



INTERIER

Čalounění dveří nově vyrobeno ze dřeva a potaženo černým semišem, dveře ještě kvuli muzice jsou 2x vytlumeny. Podlaha a včecko co je vidět je taky přečalouněno. Přístrojová deska je z hlin. plechu který je přečalouněn a je osazena budíky na teplotu,tlakoměr oleje z liazky a otáčkoměr. Volant Victor 300mm, nába vlastní výroby. Řadící tyč compass a pedály značky Jacky auto sport +plynový pedál vlastní výroby.

Sedačky RACELAND. Tříbodové pásy Raceland. Zadní sedačky jsou nahrazeny očalouněnou deskou.



AUDIO

Celé ozvučení mi navrhl kamarád. Rádio PANASONIC CQ-C5300N



EXTERIÉR

Nalepovací značka je umístěna na spoileru ktery je přilaminátováný k čelu a blatníkům. Blinkry Golf1. Víčko nádrže zavařeno. Přední lemy vytažené. Na všech dveřích odstraněny kliky a otvírání je na DO.Zavařeny zadní sloupky. Na zadku navařeny lemy z předku. Světla z avie.Zadní okna s Folií.Barva vozu je červená Rally a je smíchána s 1dcl jiné barvy kvůli originalitě odstínu. Zrcátka F1.Anténa elektrická.

V zadním čele je vyříznuta díra k lepšímu chlazení motoru.



KOLA

Mangels Triangular 7x15" ET0 195/45/15 Dunlop

10x15" ET-36 215/45/15 Dunlop (límec 16cm)



PODVOZEK

přední náprava repase,hřeben,široká M-typ,stabilizator

Tlumiče vlastní úpravy.péra vpředu zkrácena,v zadu péra nejsou vůbec



BRZDY

předek 4-pístky, desky FERRODO

zadek 4-pístky,desky FERRODO



MOTOR

Po dlouhém rozmýšlení sem se rozhodl opustit myšlenku na 1.8T a do auta pujde 2.8 V6 30v od VW :-)



Poděkovat chci za výdrž při stavbě rodičům,Lukášovi,p. Raškovi a všem ostatním. Celkem 2 roky práce a zatím 1200h, ale stojí to zato, ale ještě není hotovo.



Zdravím DAVID

Combat Sever...





Novinky z dílny ramena už sou hotoví a včera byla poslední projížďka se starým motorem.Ve středu jde auto do dílny a začne to.Motor a převodovka budou tak o víkend k mání.



AKTUALIZACE.....

MOTOR:

2,8V6 30v od VW+5q převodovka



úpravy motoru:

demontáž kompletní eletriky,sacího traktu,výfuků a všeho zbytečnýho

sání je celý nový vlastní výroby+pozinkováno

karburátory upraveny,zvětšeny difuzory ,trysky a vzdušníky,nucené otvírání druhý komory,hladina na max.

výfuk vlastní výroby už od hlavy

napínací kladka+držák vlastní výroby

zapalování favorit,rozdělovač taky favorit upraven na 6pólů+víčko a palec z fordu kapri,3bodový svýčky



úpravy převodovky:

mezikus 2cm vlastní výroby+otočená převodovka+expanska pro převodovku

podložka pod setrvákem+ubroušení bloku na startér

poloosy 1/2na1/2 audi vz škoda,začepovány a zazámkovány

Táhlo řazení nastaveno



Tak už přišlo palivový čerpadlo a filtr,včera se motor posadil na svý držáky a v týdnu bude první běh v kasli tak uvidíme



Vše už je pohromadě,motor vrčí až si sousedi stěžujou



Tak konečně jsem si zajel nějakej lepší čas:15,4s/400m







AKTUALIZACE!!!

znova přetryskováno a poladěno otvírání druhé komory

pomalu se zadělávají otvory nezbytné k funkci motoru a ve vnitř bude všě hotové

chystám jse dodělat brzdy vzadu,zatím se tam točí jenkotouče-to už neplatí



Přístrojovka přečalouněna. Ještě se dodají ovladače v barvě auta, tak už to snad bude vypadat jinak.

13.12.2007

Přibyla nová fota

přístrojovka je dokončena



Udělal jsem kontrolu rozdělovače,zjištěna vůle na hřídeli ale to je už odstraněno takže cajk,rozdělovač fávo na šestiválce se osvědčil



6.1.2008-dodělány brzdy na zadku,už je 4xkotouč

10.1.2008-na kapotě je poslední vrstva laminátu a už teď jen brousit a brousit

14.1.2008-přišel vzducháč K&N s přírubou 100mm

22.1.2008-kapota připravená na lak



13.6.2008!!!!!!!!!

První poháry pro DÓDO

Třetí místo v Tuning Cupu v kategorii Oldies

Druhý místo ve sprintech v kategorii speciál(ze dvou s drakstrem)

Třetí místo ve sprintech na našem srazu

První místo v Plasech u Plzně za stiling











24.12.2008

Motor opět vyjmut z auta,spasovaný s převodovkou z transportéra2,kompletně nalakováno

kompletní nalakování spodku vozu+podběhů do černého lesku

motorový prostor přelakován z matu do lesku+pár leštěných doplňků

dosazeny nové péra na zadek+opětovné přitvrzení vlastních tlumičů







masuzapi.unas.cz/stranky/ s110ls.htm



Video rozjezdu na srazu:

www.stream.cz/video/50760 4-david-a-jeho-skoda-110ls -v6



první zkoušky vzducháče

Škoda 110LS/V6 na vzduchu


Škoda 110LS/V6 na vzduchu




23.01.2011

Poprvé na autě vyzkoušen dodělaný vzduchový podvozek.První dojmy supr.

Necháte nafoukat kompresor a pak si už jen s autem hrajete.

Všem mohu jen doporučit,jasný že jako s autem na HP či jiným sportovním vzducháči to není ale je to zase uplně něco jinýho.





Po sestavení motoru

Bez výfuku šlehaj plamínky

Škoda 110LS/V6 - komentáře:

16:14:24
09.11.2007
ZbyŠek
-> David V6: ok
16:13:39
09.11.2007
David V6
-> Alchymista: zítra to nafotím ju
07:10:28
08.11.2007
David V6
tak se autíčko po třech měsících vrátil ozpět do garáže,no hrůza,konečně zase v teple
13:53:02
25.10.2007
David V6
-> Luukkyy: to nejsou lobra nebo takhle jsou ale doma dělaný.

úhel je trochu divnej dřív s tím byli problémy ale teď už je to všechno cajk.
13:42:26
25.10.2007
zufo
tak to je mazec , ty slépky co jsou vidět za těma karburatorama musi byt upečeny když to mezi něma nastrartuješ 3. Fakt nadhera držím place
18:33:30
24.10.2007
Luukkyy
-> David V6: Nemaj ty lobra u převodovky nějakej divnej úhel?
12:07:49
04.10.2007
David V6
-> gabo00000: jo těď už je to cajk.
23:15:46
03.10.2007
gabo000000 - zrušená registrace
-> David V6: aha ..takze ok ..v poho chapem len to vyzeralo ako abnorman muscle car a nejako to nechcelo ist....dufam ze nee buduci rok sa na hrochaci ukazes a uz to aj pojedee:) len fakt som zvedavy a chcel by som na zivo vidiet ako to ide...4
19:13:24
03.10.2007
TUNER
-> David V6: Pojeeeeď,teď když už ti to jedeeee... 4
16:53:40
03.10.2007
Zdenek z Lovo
-> David V6 03.10.07 13:35:05: Tak si hod marod ve čtvrtek a máš vyřešeno1
13:35:05
03.10.2007
David V6
-> Zdenek z Lovo: to si děláš kozi ne to jsou hovada.hele já taky asi nejedu zatím se mi nepovedlo vyměnit šichtu takže nevím.
16:46:59
02.10.2007
P.T.
-> Zdenek z Lovo: Já bych jim obědnal aspoň pomstu přes Northmusic3
11:23:39
02.10.2007
TUNER
-> Zdenek z Lovo: Stížnost,čojku,něco na ně poslat ....a samozřejmě vymáhat náhradu....120
10:41:43
02.10.2007
Zdenek z Lovo
-> TUNER 02.10.07 06:14:31: Hádal jsem se jak pes ale když už i sám velký majitel mě vykopnul jak psa a věřil těm svým idiotům že nic neudělali že to už bylo tak mi začala téct pěna z huby a vzdal jsem to.Když ti někdo před svým šéfem lže do očí tak ti nezbívá než si ho odchytit a dát mu do držky!Jenže na to už seru,protože po zkušenostech by se na mě hojil8 .No nejvíc mě na tom sere že jsem tam samotnýmu veliteli jeho mužstva a nějaký píče z kanclu a dvou pikolíkům co na tom dělali,IDIOTA s kterým si vytřeli kaďák.Omlouvám se za vugarizmus ale musel jsem si tak trochu ulevit6
06:14:31
02.10.2007
TUNER
-> Zdenek z Lovo: To si děláš srandu ne? A to jsi se nechal jen tak vyhodit?9
14:48:41
01.10.2007
Zdenek z Lovo
-> David V6 27.09.07 14:13:44: Čus Davide.Tak na Bešiny s váma bohužel nejedu,jelikož jsem si nechával dneska seřídit zbíhavost a co se nestalo Pán Mechanik mi promačkal prahy.Šikovný kluci u Hyundai Háša.A nejlepší je na tom to že mě vykopli s tím že to neudělali oni i když jsem to vyděl na vlastní oči10 .No nic těšil jsem se a nakonec nejedu,mohl bych ale chtěl jsem jed v plný parádě a ne zvohybanou plechovkou.Tak zase do dílny a opravovat2
14:13:44
27.09.2007
David V6
-> gabo00000: jenom techniká závada,je to tak jak píše tuner,teď už je to ok a jen se to dolaďuje
22:21:07
25.09.2007
Fifa
-> TUNER: Svatá pravda...
06:40:57
25.09.2007
TUNER
-> gabo00000: Teď už to jede jak má,neboj....Každý přestavěný auto se musí "vychytat"....* 4*
Extreme Tyres