-> moucan: Aha, Ty myslíš ten zadní (přední po směru jízdy) úchyt, jak tam na něm byl nabastlenej ten L profil pro přidělání k originál hlavnímu držáku výfuku, já to pochopil jako že je jinak ten úchyt k nosníku motoru (na plášti) - na fotce to tak i vypadá...
...jinak ty svody jsou del mého názoru dělané přesně na 1000 MB/kilo - podle toho tvarování. A samotný tlumič byl řekl bych universál (ač tento je samodomo, tak dle "plánu") pro všechna možná vozidla podobné kubatury...
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Lahváč je klasická a kutilem nenapadená Škoda 100 L. Vyrobenej byl v AZNP Mladá Boleslav kde sjel 24.9.1969 z linky. Následně si pak lahváče 1.10.1969 koupil můj praděda kterej ho provozoval do roku 94 kdy bohužel zemřel. Lahváč putoval přes dědictví k babče která ho společně s dědou používala. V týhle době jsem se na zadnim sedadle lahváče vozil i já a rád vzpomínám na doby kdy nás vozil na chatu. V roce 2003 ale lahváčovi skončila technická a děda s babičkou už se dál o lahváče nechtěli starat. Od tý doby byl tak odstavenej v garáži kde čekal až doteď bez jakýhokoliv hnutí, jen se na něj vršily všemožný věci. No a 4.4.2019 konečně nadešel čas kdy jsem něco s lahváčem začal dělat já a vzal jsem si ho do parády. Proběhlo vyproštění z garáže, repas brzd, dostal nový pneumatiky, kapaliny a spoustu dalších drobotin co čas sežral. Stala se z něj hezká víkendovka na který je stále co dodělávat a zkrášlovat.
Za svůj dlouhej život toho moc nenamotal, na tachometru bylo v době resuscitace nakrouceno originálních a nestočených 51300 km. Pradědou byl lahváč ježděnej pouze když nepršelo a nebo předpověď počasí nenapovídala že by snad pršet mělo. Babička s dědou už na tohle moc nedbali a tak se stávalo že lahváč stál i pře zimu v Praze mimo garáž. Na karoserii se to ale naštěstí moc nepodepsalo a je veskrze zdravá. Za svůj život schytal jen jeden ťukanec a to do předního blatníku a čela který byly následně pradědou neodborně přelakovaný což se podepsalo na jejich vzhledu, ale to je detail. K úpravám mimo originalitu ještě nutno říct že lahváč přišel o originální automatickej sytič, protože si ho praděda vzhledem k jeho nespolehlivosti předělal na klasickej manuální, dál jsou tam dodělávaný nějaký dovozový klaksony z NDR, přidělanej ukazatel stavu dobíjení baterie a zvuková signalizace směrovek. S výše popsanym ťukancem taky lahváč příšel o MBčkovej uzávěr nádrže kdy dostal pravej přední blatník už z novější stovky, vepředu na čele mu schází rakvička s lištou a na blatnících ozdobný lišty. Na tom se ale pracuje a přijde návrat do originálního stavu. Velebit musim prababičku za to že od novoty mělo auto na sedadlech bez vyjímky vždycky potahy který ušila, takže je interiér nádherně zachovalej, nepopraskanej, nepotrhanej a ta světle hnědá barva je prostě boží! Barva karoserie je lahvová zelená, od toho dostal přezdívku.
Úpravy oproti originálu:
- ukazatel dobíjení
- alternátor místo dynama
- hliníková olejová vana
Práce co byla na autě udělaná:
- repase předních brzdičů
- výměna benzínové nádrže
- výměna LZ ložiska kola
- výměna některých hadic
- výměna manžet na poloosách
- výměna klaksónů
- výměna a přetěsnění víka ventilů
- výměna předních blatníků z novějších na prvomodelový
- výměna termostatu
- celkový rozleštění a renovace laku
- přetěsnění bočního víka
- přetěsnění a výměna olejové vany za hliníkovou
- navrácení termosytiče a původního karburátoru
Jaký jsou teď s lahváčem plány?
- zůstane v patinovym stavu a bude sloužit jako výleťák
- průběžně jak bude čaš opravovat drobnou korozi na spodku a jiné nedostatky
- časem snad nějaký hezký dobový liťáky když finance dovolej
- možná vrátit chromové kryty prahů
Nedostatky a závady:
- mírně natržená stropnice u pravýho B sloupku
KOUPÍM/SHÁNÍM:
- zahrádku (nejlépe skládací "harmoniku")
------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- --------------------------
4.4.2019 - vyproštění z garáže a převoz do místa bydliště
7.4.2019 - prvotní omytí, důkladnější kontrola stavu a čištění vnitřku
12.4.2019 - předběžná vyměna svíček, řemenů a zkouška protočení motoru (bohužel na sucho - ucpaný vedení benzínu)
15.4.2019 - vyndaná a vyčistěná nádrž, první start po 15ti letech, hozeno na origo 14" disky a nové protektory 155/80 r14, první krátká projížďka
1.5.2019 - předána do servisu na přípravu k STK, řešej se hlavně brzdy který na tom byly hodně bídně. Takže kompletní repas předních brzdičů, nový desky a vzadu nový pakny a vnitřnosti v bubnech. Dál budou nový výfukový svody s těsnenim, veškerý kapaliny, přetěsněný HBV, nový lanovody a dle potřeby i hadice a trubky od brzd.
11.6.2019 - konečně přebráno z opravy. Všechno potřebný je opravený. Dodělávky maličkostí před technickou. Ve čtvrtek 13.6.2019 snad STK.
13.6.2019 - hotová STK, čekají nás už jen samé jistoty a pozitiva
13.7.2019 - vyměněna benzínová nádrž za novou nepoužitou - konečně jízda bez ucpávání vedení rzí
15.8.2019 - vyndán karburátor a odeslán na ultrazvukové vyčištění - už to jelo pouze na sytič a čištění trysek nepomohlo
16.8.2019 - namontován vyčištěnej karbec a po základnim seřízení už zase vše šlape
12.9.2019 - auto opět nepojízdné a tentokrát už z neznámého důvodu. I přes ultrazvukem vyčištěný karburátor přestal absolutně držet volnoběh. Auto nejede v nízkejch otáčkách, okamžitě zdechá a na jízdu je potřeba rvát to do otáček. Jakékoliv štelování nepomáhá. Jede už opět jen na sytič a už i tak blbě.
26.9.2019 - konečně to vypadá že vše šlape jako hodinky. Před Hundertgangem 2019 proběhla pořádná očista, doplnění maziva do ložiska větráku a do vodní pumpy. Kontrola provozních kapalin a vše se zdá být ok. Dál jsem srovnal přirubu karburátoru a vyměnil veškerý těsnění u příruby i u filtrboxu. Auto startuje na drc i bez plynu, volnoběh krásně drží a neposkakuje. Snad vše půjde hladce.
28.9.2019 - účast na Hundertgangu. Zakončeno v sobotu večer kdy se při orienťáku vysypalo ložisko zadního kola a na bubnu jsme si mohli opékat volský oka. Jinak parádní akce a o další práci postaráno ...
30.10.2019 - konečně uklizen na servis toho vysypanýho ložiska
3.11.2019 - ložisko zadního kola vyměněný, s ním i manžety na poloosách .... pro změnu začalo blbnout dobíjení. Asi altík?!
28.11.2019 - Lahváč se po vlastní ose přestěhoval do nového bydliště.
3.1.2020 - Proběhla výměna silentbloků motoru. Revize spodku ukázala že si pár jízd v děšti a půl roku parkování mimo garáž vybralo daň na zadní části spodku podlahy a na brzdovejch trubkách právě v ohybu na konci podlahy. S tím budu muset něco provést přes sezónu.
3.2.2020 - Proběhlo zpochodnění kontrolky mazání a řeším teď nefunkční klakson kde je kvůli fanfárám nějaký divoký relé který už to má zasebou a proto je nejspíš klaskon mrtvej. Musim sehnat náhradu.
20.2.2020 - Sehnány 2 rakvičky. Jedna po smrti která poslouží jako šablona pro 3D tisk a pokus o výrobu nový rakvičky. Druhá sebraná hrobníkovi z lopaty a uvedená do použitelnýho stavu, takže se brzo objeví na autě.
22.2.2020 - Namontovaná rakvička na předek a vyměněná šaltpáka (nová hlavice a chrom kryt tyčky). Výlet do Mladý Boleslavi bez problému.
25.2.2020 - Vyměněn volant za hezčí bez prasklin. Uvidim zda zachránim potah.
8.7.2020 - Po roce jsem se konečně dokopal přijít na to proč nefungujou klaksony. Po všemožnym prolejzání elektriky, výměny spínacího relátka a proměřování jsem jako viníky určil přímo fanfáry. Z neznámýho důvodu jsou po smrti a ani nehlesnou. Tak jsem místo nich dal sice nadmíru nepůvodní ale o to víc funkční dvoutóny z jedničkový Octavky. Vse funguje.
9.8.2020 - Sehnány a namontovány fousky k rakvičce na přední čelo.
10.10.2020 - Sehnán prvomodelový PP blatník, je na čase začít akci "návrat do původna"
25.10.2020 - Namontován LSkový volant a LS řadička
16.11.2020 - Sundány přední blatníky, zítra jedou k lakýrníkovi. Zatim bude probíhat připrava kastle na jejich nasazení.
22.11.2020 - Opravenej a převařenej nosnej lem na PP blatník, zbývá jen dolepit těsnění a bude připraveno na nasazení blatníků.
27.11.2020 - Přední blatníky vyzvednutý z lakovny a začíná kompletace do správný podoby prvomodelu.
29.11.2020 - Blatníky jsou na autě, s tim i veškerý ozdoby. Z Lahváče je konečně zase prvomodelovka se všim všady.
23.2.2021 - První letošní projíždka po zimě. V řešení je renovace laku a celkový rozleštění auta + čištění interiéru aby to na jaro bylo hotový a připravený. Dál řešim Abarth výfuk a připravuju k namontování na auto.
4.3.2021 - Namontován upravený karbec a teď bude na řadě dát na auto Abartha. Nutno nejdřív pořesit uchycení.
10.3.2021 - Namontován dobový sportovní výfuk Abarth
14.3.2021 - Udělaný profesionální rozleštění laku
20.3.2021 - Z důvodu nevyhovujícího posezu za volantem odstraněn Rkovej volant a namontován Kolíňák
3.4.2021 - Navrácení sériového výfuku i karburátoru - nejelo to tak jak mělo a nepovedlo se mi to vyladit tak aby to slušně fungovalo
8.7.2021 - Nic moc se teď nedělo. Na ježdění nebyl čas. Lahváč má od 17.6. novou STK kterou prošel s odřenou prdelí i prsama a podmínkou že dám do kupy pravej čep řízení. Nějaký úniky oleje se taky našly. Čepy jsem dal nový rovnou oba, pohrál jsem si s utěsněnim přívodu paliva do karburátoru kde to trochu haprovalo a taky jsem utěsnil výfuk. Tak je zas na čase začít trochu motat kilometry.
13.8.2021 - Dokončeno přetěsnění motoru. Pod ventildeklem, bočnim víkem a na vaně jsou nový kožený těsnění, tak snad už si nebude tolik po jízdě značkovat území. Dál proběhla výměna vany z plechu na hliník. Teď ještě opět laborování s vynechávánim a pocukávánim který stále neodeznělo.
10.10.2021 - Zpátky namontován karburátor s termosytičem, v autě nově dobový potahy a zpět i původní sériová řadička a volant.
14.2.2022 - Prodáno. Lahváč odjel do nového domova.
Za svůj dlouhej život toho moc nenamotal, na tachometru bylo v době resuscitace nakrouceno originálních a nestočených 51300 km. Pradědou byl lahváč ježděnej pouze když nepršelo a nebo předpověď počasí nenapovídala že by snad pršet mělo. Babička s dědou už na tohle moc nedbali a tak se stávalo že lahváč stál i pře zimu v Praze mimo garáž. Na karoserii se to ale naštěstí moc nepodepsalo a je veskrze zdravá. Za svůj život schytal jen jeden ťukanec a to do předního blatníku a čela který byly následně pradědou neodborně přelakovaný což se podepsalo na jejich vzhledu, ale to je detail. K úpravám mimo originalitu ještě nutno říct že lahváč přišel o originální automatickej sytič, protože si ho praděda vzhledem k jeho nespolehlivosti předělal na klasickej manuální, dál jsou tam dodělávaný nějaký dovozový klaksony z NDR, přidělanej ukazatel stavu dobíjení baterie a zvuková signalizace směrovek. S výše popsanym ťukancem taky lahváč příšel o MBčkovej uzávěr nádrže kdy dostal pravej přední blatník už z novější stovky, vepředu na čele mu schází rakvička s lištou a na blatnících ozdobný lišty. Na tom se ale pracuje a přijde návrat do originálního stavu. Velebit musim prababičku za to že od novoty mělo auto na sedadlech bez vyjímky vždycky potahy který ušila, takže je interiér nádherně zachovalej, nepopraskanej, nepotrhanej a ta světle hnědá barva je prostě boží! Barva karoserie je lahvová zelená, od toho dostal přezdívku.
Úpravy oproti originálu:
- ukazatel dobíjení
- alternátor místo dynama
- hliníková olejová vana
Práce co byla na autě udělaná:
- repase předních brzdičů
- výměna benzínové nádrže
- výměna LZ ložiska kola
- výměna některých hadic
- výměna manžet na poloosách
- výměna klaksónů
- výměna a přetěsnění víka ventilů
- výměna předních blatníků z novějších na prvomodelový
- výměna termostatu
- celkový rozleštění a renovace laku
- přetěsnění bočního víka
- přetěsnění a výměna olejové vany za hliníkovou
- navrácení termosytiče a původního karburátoru
Jaký jsou teď s lahváčem plány?
- zůstane v patinovym stavu a bude sloužit jako výleťák
- průběžně jak bude čaš opravovat drobnou korozi na spodku a jiné nedostatky
- časem snad nějaký hezký dobový liťáky když finance dovolej
- možná vrátit chromové kryty prahů
Nedostatky a závady:
- mírně natržená stropnice u pravýho B sloupku
KOUPÍM/SHÁNÍM:
- zahrádku (nejlépe skládací "harmoniku")
------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- --------------------------
4.4.2019 - vyproštění z garáže a převoz do místa bydliště
7.4.2019 - prvotní omytí, důkladnější kontrola stavu a čištění vnitřku
12.4.2019 - předběžná vyměna svíček, řemenů a zkouška protočení motoru (bohužel na sucho - ucpaný vedení benzínu)
15.4.2019 - vyndaná a vyčistěná nádrž, první start po 15ti letech, hozeno na origo 14" disky a nové protektory 155/80 r14, první krátká projížďka
1.5.2019 - předána do servisu na přípravu k STK, řešej se hlavně brzdy který na tom byly hodně bídně. Takže kompletní repas předních brzdičů, nový desky a vzadu nový pakny a vnitřnosti v bubnech. Dál budou nový výfukový svody s těsnenim, veškerý kapaliny, přetěsněný HBV, nový lanovody a dle potřeby i hadice a trubky od brzd.
11.6.2019 - konečně přebráno z opravy. Všechno potřebný je opravený. Dodělávky maličkostí před technickou. Ve čtvrtek 13.6.2019 snad STK.
13.6.2019 - hotová STK, čekají nás už jen samé jistoty a pozitiva
13.7.2019 - vyměněna benzínová nádrž za novou nepoužitou - konečně jízda bez ucpávání vedení rzí
15.8.2019 - vyndán karburátor a odeslán na ultrazvukové vyčištění - už to jelo pouze na sytič a čištění trysek nepomohlo
16.8.2019 - namontován vyčištěnej karbec a po základnim seřízení už zase vše šlape
12.9.2019 - auto opět nepojízdné a tentokrát už z neznámého důvodu. I přes ultrazvukem vyčištěný karburátor přestal absolutně držet volnoběh. Auto nejede v nízkejch otáčkách, okamžitě zdechá a na jízdu je potřeba rvát to do otáček. Jakékoliv štelování nepomáhá. Jede už opět jen na sytič a už i tak blbě.
26.9.2019 - konečně to vypadá že vše šlape jako hodinky. Před Hundertgangem 2019 proběhla pořádná očista, doplnění maziva do ložiska větráku a do vodní pumpy. Kontrola provozních kapalin a vše se zdá být ok. Dál jsem srovnal přirubu karburátoru a vyměnil veškerý těsnění u příruby i u filtrboxu. Auto startuje na drc i bez plynu, volnoběh krásně drží a neposkakuje. Snad vše půjde hladce.
28.9.2019 - účast na Hundertgangu. Zakončeno v sobotu večer kdy se při orienťáku vysypalo ložisko zadního kola a na bubnu jsme si mohli opékat volský oka. Jinak parádní akce a o další práci postaráno ...
30.10.2019 - konečně uklizen na servis toho vysypanýho ložiska
3.11.2019 - ložisko zadního kola vyměněný, s ním i manžety na poloosách .... pro změnu začalo blbnout dobíjení. Asi altík?!
28.11.2019 - Lahváč se po vlastní ose přestěhoval do nového bydliště.
3.1.2020 - Proběhla výměna silentbloků motoru. Revize spodku ukázala že si pár jízd v děšti a půl roku parkování mimo garáž vybralo daň na zadní části spodku podlahy a na brzdovejch trubkách právě v ohybu na konci podlahy. S tím budu muset něco provést přes sezónu.
3.2.2020 - Proběhlo zpochodnění kontrolky mazání a řeším teď nefunkční klakson kde je kvůli fanfárám nějaký divoký relé který už to má zasebou a proto je nejspíš klaskon mrtvej. Musim sehnat náhradu.
20.2.2020 - Sehnány 2 rakvičky. Jedna po smrti která poslouží jako šablona pro 3D tisk a pokus o výrobu nový rakvičky. Druhá sebraná hrobníkovi z lopaty a uvedená do použitelnýho stavu, takže se brzo objeví na autě.
22.2.2020 - Namontovaná rakvička na předek a vyměněná šaltpáka (nová hlavice a chrom kryt tyčky). Výlet do Mladý Boleslavi bez problému.
25.2.2020 - Vyměněn volant za hezčí bez prasklin. Uvidim zda zachránim potah.
8.7.2020 - Po roce jsem se konečně dokopal přijít na to proč nefungujou klaksony. Po všemožnym prolejzání elektriky, výměny spínacího relátka a proměřování jsem jako viníky určil přímo fanfáry. Z neznámýho důvodu jsou po smrti a ani nehlesnou. Tak jsem místo nich dal sice nadmíru nepůvodní ale o to víc funkční dvoutóny z jedničkový Octavky. Vse funguje.
9.8.2020 - Sehnány a namontovány fousky k rakvičce na přední čelo.
10.10.2020 - Sehnán prvomodelový PP blatník, je na čase začít akci "návrat do původna"
25.10.2020 - Namontován LSkový volant a LS řadička
16.11.2020 - Sundány přední blatníky, zítra jedou k lakýrníkovi. Zatim bude probíhat připrava kastle na jejich nasazení.
22.11.2020 - Opravenej a převařenej nosnej lem na PP blatník, zbývá jen dolepit těsnění a bude připraveno na nasazení blatníků.
27.11.2020 - Přední blatníky vyzvednutý z lakovny a začíná kompletace do správný podoby prvomodelu.
29.11.2020 - Blatníky jsou na autě, s tim i veškerý ozdoby. Z Lahváče je konečně zase prvomodelovka se všim všady.
23.2.2021 - První letošní projíždka po zimě. V řešení je renovace laku a celkový rozleštění auta + čištění interiéru aby to na jaro bylo hotový a připravený. Dál řešim Abarth výfuk a připravuju k namontování na auto.
4.3.2021 - Namontován upravený karbec a teď bude na řadě dát na auto Abartha. Nutno nejdřív pořesit uchycení.
10.3.2021 - Namontován dobový sportovní výfuk Abarth
14.3.2021 - Udělaný profesionální rozleštění laku
20.3.2021 - Z důvodu nevyhovujícího posezu za volantem odstraněn Rkovej volant a namontován Kolíňák
3.4.2021 - Navrácení sériového výfuku i karburátoru - nejelo to tak jak mělo a nepovedlo se mi to vyladit tak aby to slušně fungovalo
8.7.2021 - Nic moc se teď nedělo. Na ježdění nebyl čas. Lahváč má od 17.6. novou STK kterou prošel s odřenou prdelí i prsama a podmínkou že dám do kupy pravej čep řízení. Nějaký úniky oleje se taky našly. Čepy jsem dal nový rovnou oba, pohrál jsem si s utěsněnim přívodu paliva do karburátoru kde to trochu haprovalo a taky jsem utěsnil výfuk. Tak je zas na čase začít trochu motat kilometry.
13.8.2021 - Dokončeno přetěsnění motoru. Pod ventildeklem, bočnim víkem a na vaně jsou nový kožený těsnění, tak snad už si nebude tolik po jízdě značkovat území. Dál proběhla výměna vany z plechu na hliník. Teď ještě opět laborování s vynechávánim a pocukávánim který stále neodeznělo.
10.10.2021 - Zpátky namontován karburátor s termosytičem, v autě nově dobový potahy a zpět i původní sériová řadička a volant.
14.2.2022 - Prodáno. Lahváč odjel do nového domova.
Lahváč/Škoda 100L - komentáře:
12:44:54
22.02.2021
22.02.2021
Bukaj
12:30:45
22.02.2021
22.02.2021
moucan - zrušená registrace
-> Bukaj: Ten od tebe má to zadní uchycení navařený až na svodu. Ten černej co jsem teď dosehnal má zadní uchycení ještě na těle tlumiče. Je mezi tim celkem velkej rozdíl a co jsem to nahrubo přikládal pod auto tak napřesno na origo uchycení Kila sedí ten černej. Nevim na čem byl původně ten nerez ale kilčo ani MBčko to nejspíš nebylo. Ale už je to v řešení. Z toho nerezu použiju svody a vstupní trubku a tu nechám navařit na ten černej kde je zase podivně úzká. V týdnu bych to měl mít hotový. Otázka je zda to budu dávat hned na auto protože mě za 4 měsíce čeká STK a nevim nevim jak by se na to tvářili. Možná ho tam dám až po.
11:52:36
22.02.2021
22.02.2021
Bukaj
-> moucan: Ale kilo i MB mají ty úchyty na levém držáku motoru stejně, tak nevidím důvod, aby byl výfuk v jiné poloze od motoru. Ale je pravda, že ten pomocný držáček originál výfuku měly MB jiné, než první stovky - otázka, zda se měnil jen tvar držáku jen kvůli úspoře materiálu, nebo i finální poloha výfuku...
Ty pomocné držáky MB/kilo výfuku po ruce nemám, tak nemohu ověřit...
Ty pomocné držáky MB/kilo výfuku po ruce nemám, tak nemohu ověřit...
20:53:11
20.02.2021
20.02.2021
moucan - zrušená registrace
-> Eidy: Kdyť to poměřim vedle sebe tak ty vstupní trubajzny jsou dýlkou a polohou stejný. Jediný co nesedí jsou úchyty. Mam podezření že ten nerezovej nebyl původně na kile.
16:53:25
20.02.2021
20.02.2021
Eidy
-> moucan: Nebude problém to předělat, ale chytit správnou polohu. Nejlíp to bodnout na autě.
15:54:59
20.02.2021
20.02.2021
moucan - zrušená registrace
-> Eidy: Sám jsem na to zvědav, jen budu muset nechat ufiknout z toho černýho tu úzkou vstupní trubajznu a nechat tam navařit větší průměr, protože ty svody z nerezovýho maj větší průměr. Ale to by měla snad být pro nějakýho svářeče brnkačka.
15:48:00
20.02.2021
20.02.2021
Eidy
-> moucan: Pěkný. Už si nepamatuju, jestli jsem ten tlumič někdy slyšel naživo.
15:45:55
20.02.2021
20.02.2021
moucan - zrušená registrace
Nějak se mi rozmnožili Abarthi obecní ... Úkol bude udělat z toho jeden dobrej.
10:23:22
08.02.2021
08.02.2021
moucan - zrušená registrace
-> Bukaj: No hele v tu dobu co jsem to psal opravdu mělo ještě týden lejt a 2 dny jim to i vyšlo. Zbytek už chumelí. Až mě to štve, šel bych se pořadně projet.
A s tou nebohou co semnou chce být si to trefil.
A s tou nebohou co semnou chce být si to trefil.
08:59:07
08.02.2021
08.02.2021
Bukaj
-> moucan:
Jen asi žiješ v nějakém jiném časoprostoru, když píšeš, že u vás má týden "lejt" - pokud tím tedy nemyslíš bojkot "suchého února" - dle předpovědi mají teď týden být maximální teploty kolem pěti stupňů pod nulou a ty minimální ještě o 15° nižší...
A s "nebožkou" jsem předpokládal dvě varianty - "ta nebohá, co s Tebou musí (chce) být" nebo "ex", ale u té druhé varianty nevím, nevím, jestli chvilku po rozchodu bys zveřejňoval společné "šťastné a veselé" fotky...
Jen asi žiješ v nějakém jiném časoprostoru, když píšeš, že u vás má týden "lejt" - pokud tím tedy nemyslíš bojkot "suchého února" - dle předpovědi mají teď týden být maximální teploty kolem pěti stupňů pod nulou a ty minimální ještě o 15° nižší...
A s "nebožkou" jsem předpokládal dvě varianty - "ta nebohá, co s Tebou musí (chce) být" nebo "ex", ale u té druhé varianty nevím, nevím, jestli chvilku po rozchodu bys zveřejňoval společné "šťastné a veselé" fotky...
12:58:55
06.02.2021
06.02.2021
moucan - zrušená registrace
-> Bukaj: No příznaky byly jasný viz níž. Nevim co se mu stalo ale provoz už moc nedával. Teď po výměně se auto na sytič a volnoběh ohřálo na provozku cca do 10ti minut což uz vypadá o dost líp. Ještě uvidim co za jízdy ale teď zas má týden lejt takže to nevyzkoušim.
I kdyby ten novej fungoval dva tři roky ... holt kdyžtak dám zas jinej. Vyměna na půl hoďky.
S nebožkou buď v klidu ... to je kódový označení skoromanželky. Ta když už semnou přežila 8 let tak přežije všechno.
I kdyby ten novej fungoval dva tři roky ... holt kdyžtak dám zas jinej. Vyměna na půl hoďky.
S nebožkou buď v klidu ... to je kódový označení skoromanželky. Ta když už semnou přežila 8 let tak přežije všechno.
12:30:44
06.02.2021
06.02.2021
Bukaj
-> moucan - zrušená registrace 06.02.21 09:48:32: Divný - tyhle lihové termostaty většinou fungovaly spolehlivě do doby, než se měch prodřel o vzpěru při chybné montáži...
-> moucan - zrušená registrace 06.02.21 09:49:37: Tento voskový by fungovat měl, ale otázka, jak dlouho... Nicméně při sezonním použití vozu předpokládám, že pár pětiletek dá...
-> moucan - zrušená registrace 05.02.21 21:23:13: Nebožka?
-> moucan - zrušená registrace 06.02.21 09:49:37: Tento voskový by fungovat měl, ale otázka, jak dlouho... Nicméně při sezonním použití vozu předpokládám, že pár pětiletek dá...
-> moucan - zrušená registrace 05.02.21 21:23:13: Nebožka?
09:49:37
06.02.2021
06.02.2021
moucan - zrušená registrace
Snad tahle potvora z garážovejch zásob po dědovi bude chodit jak má.
09:48:32
06.02.2021
06.02.2021
moucan - zrušená registrace
Tak jak jsem predpokládal ... termostat ještě pùvodní. No na to že mu je 52 let vypadá dobře.
21:23:13
05.02.2021
05.02.2021
moucan - zrušená registrace
-> Tomáššš: Dík. Pokud mysliš ty podzimní tak k tomu mě přemluvila nebožka.
21:07:42
05.02.2021
05.02.2021
Tomáššš
-> moucan: krásne fotky
19:51:43
05.02.2021
05.02.2021
moucan - zrušená registrace
-> hans1: Bylo 7°C a vzhledem k předchozímu chování to je anomálie. Na pozdim jsem jezdil i v noci kdy bylo -1°C a vždycky se teplota držela minimálně na 80°C - tzn. začátku zelenýho pole. Tohle budu muset vyřešit.
18:48:33
05.02.2021
05.02.2021
hans1
-> moucan - zrušená registrace 05.02.21 17:15:37: nevím teda jak je u vás teplo ale mě to tak zlý nepřijde 10km není moc... termostat spíš vždycky zůstane otevřenej než zavřenej vaření bych se nebál.
17:47:09
05.02.2021
05.02.2021
moucan - zrušená registrace
-> Eidy: Aha ... v tom mam vždycky bordel.
17:45:06
05.02.2021
05.02.2021
Eidy
-> moucan: Právě naopak, otvírá moc.