Jelikož si pamatuju prd, tak si to radši napíšu. Proto tento příspěvek ignorujte :-)
Na volnoběh bez záteže dobíjí 13,0V , s plnou zátěží 11,8V
Na 3000ot. ( altík vzhledem k řemenicím může dávat 45A z 55A ) dobíjí 14,5V bez zátěže, 14,0V s tlumenýma a 13,5V s plnou zátěží.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
IF IN DOUBT, FLAT OUT !
Plány na rok 2014 jsou vcelku smělé :-) .
Pokud to vše vyjde a povede se zaplatit tak bysme měli ject:.
4.-6. dubna - Rallye Praha Revival - třetí místo v kategorii upravených aut do 1600ccm
16.-17. května - Historic Vltava Rallye - ZRUŠENO, málo posádek
20.-21. června - Běšiny JARO 2014 - první místo ve sprintu do 1400ccm
25.-26. července - Rally Krkonoše , ZRUŠENO , přesun termínu
8.-9. srpna - Agropa Rally Pačejov, první místo v Pravidelnosti, obhajoba loňského vítězství
12.-13. září - Běšiny PODZIM 2014 - obhajoba prvního místa ve sprintu do 1400ccm z Jara
27.-28. září - Historic Rallye Kramolín - nakonec nepojedem, už je to mimo rozpočet.
25.-26.říjen - Rallye Berounka Revival - roztržený buben během druhé etapy, odstoupení
7.-8.listopadu - Rally Krkonoše - neúčast, léčení následků z Berounky
Rok 2015 odjedeme skromně asi jen s Běšinama, Revivalama a Pačejovem.
10.-12.dubna - Rallye Praha Revival - druhé místo v kategorii upravených aut do 1600ccm
19.-21.června - Běšiny JARO 2015 - druhé místo absolutně i v kategorii do 1400ccm
7.-8.srpna - Agropa Rally Pačejov - porucha motoru po RZ 1
18.-20. září - Běšiny PODZIM 2015 - první místo v kategorii speciálů do 1200ccm se záložním motorem.
24.-25. října - Rallye Berounka Revival - po nadějném úvodu utopeno v bahně :-)
2016
9.-11. dubna - Rallye Praha Revival - vynecháno, nezadařilo se s repasí motoru po Pačejově.
9.-11. září - Běšiny PODZIM 2016 - stav motoru úspěšně setrvává :-)
29.-30. října - Rallye Berounka Revival - třetí místo v kategorii upravených aut do 1600ccm
2017
28.-30. dubna - Rallye Praha Revival
Video Berounka Revival 2016 Onboardy :
Video Berounka Revival 2015 Sedlčany :
Video Berounka Revival 2015 aneb Jak jsme tahali řepu
Video Praha Revival 2015 :
Video Berounka Revival 2014 Rožmitál:
Video Berounka Revival 2014 Rožmitál :
Video Berounka Revival 2014 Písek :
Video Berounka Revival 2014 Sestřih :
Video Praha Revival 2014 :
Video Pačejov 2014 sestřih:
Video Pačejov 2014 :
Video z Běšin, podzim 2013 :
Kombík na plyn :-)
Rok výroby 1974
Barva Zeleň jarní 5020 ( dávala se na eRka, dle dobový plakátů existoval i minimálně 1 sedan s touhle barvou )
Pod autem vepředu i vzadu ližiny ze 4mm duralu, v exponovaných místech kluznice z 1,25mm plechu.
Motor:
- základ v motoru 130, jednořádkový blok, objem 1289ccm
- Klika Felicia
- Nová pístní sada 136MPi, ojnice Felicia, vše náležitě odlehčeno a vyváženo
- základ hlavy použit ze 105, úprava Zenkl, větší kanály, upravený spalovací prostor, upravené ventily z Favorita, tvrdé válcové pružiny, vodítka s guferama.
- KP cca 11.5
- těsnění pod hlavou originál Škoda
- vačka od Urbiho s časováním 282 st. a zdvihem 7,2mm
- alternativně vačka 280 ze 120S, 10-248-1152, zdvih 6mm
- svíčky NGK BP7HS
- rozdělovač od Urbiho , základní předstih 11 stupňů , ostředivá regulace 11 stupňů , bez podtlaku
- krmeno Webrem 36 IDF , dif 32, vz. 160 , tr 155 , em. F16 , voln. 70 , ac. 60, jehla 225, v klapkách díry 1,2mm
- výfuk - svody od hlavy s podélným průchozím tlumičem od p. Hlušičky. Našopováno hliníkem
- řemenice klikovky duralová, průměr 80mm ( originál 110mm ) pro vhodné zpřevodování všeho příslušenství
- řemeny 1013mm
- vodní pumpa nová, vysoké lopatky
- chladící okruh naplněn destilovanou vodou s aditivem MoCool
- výměník voda - olej
- olej Valvoline 10W-60
- hliníkový chladič oleje, 13ti řádkový, nuceně chlazen třema ventilátorama
- repasovaný chladič vody, před ním elektrická tlačná vrtule průměr 380mm
- převodovka pětistupňová, skládáná, SP 3,9 ; 1 - 3,08 ; 2 - 2,12 ; 3 - 1,57 ; 4 - 1,21 ; 5 - 0,96
- převodovka uchycená horním držákem do karoserie
- táhlo převodovky s křížovým kloubem
Přední náprava:
- široká , maticová, vyztužená
- podložky 10mm
- tvrdé siletbloky od Pemita
- 2 stupně odklonu ( 11mm podložek pod kozlíkem )
- 2mm sbíhavost
- upravený záklon svislého čepu
- pružiny tvrdé :-) + 15mm podložka
- stabilizátor 21mm v tvrdých gumách
- tlumiče Kurka
Zadní náprava:
- široká, kyvadlová, vyztužená
- silentblok nahrazen unibalem
- nastavení sbíhavosti šroubem
- podložky 10mm
- pružiny tvrdé :-) + 5mm podložka
- tlumiče Kurka
Brzdy:
- vepředu 2 písty ze 120, destičky DS2500
- vzadu bubny, prasátka 22mm, obložení Beral
- podložená rozpěra paken kvůli účinku ruční brzdy
- závodní kapalina ATE Typ 200
- nové úchyty lanovodů v tunelu proti vytržení
Kola:
- Ronal 5x14" , pneu 185/60 R14
- vepředu ,,semislicky" Regal Racer
- vzadu Uniroyal RainExpert
- alternativně 6x14" retro bílé plecháče s chromovejma poklicema a mezikružím
Plány na rok 2014 jsou vcelku smělé :-) .
Pokud to vše vyjde a povede se zaplatit tak bysme měli ject:.
4.-6. dubna - Rallye Praha Revival - třetí místo v kategorii upravených aut do 1600ccm
16.-17. května - Historic Vltava Rallye - ZRUŠENO, málo posádek
20.-21. června - Běšiny JARO 2014 - první místo ve sprintu do 1400ccm
25.-26. července - Rally Krkonoše , ZRUŠENO , přesun termínu
8.-9. srpna - Agropa Rally Pačejov, první místo v Pravidelnosti, obhajoba loňského vítězství
12.-13. září - Běšiny PODZIM 2014 - obhajoba prvního místa ve sprintu do 1400ccm z Jara
27.-28. září - Historic Rallye Kramolín - nakonec nepojedem, už je to mimo rozpočet.
25.-26.říjen - Rallye Berounka Revival - roztržený buben během druhé etapy, odstoupení
7.-8.listopadu - Rally Krkonoše - neúčast, léčení následků z Berounky
Rok 2015 odjedeme skromně asi jen s Běšinama, Revivalama a Pačejovem.
10.-12.dubna - Rallye Praha Revival - druhé místo v kategorii upravených aut do 1600ccm
19.-21.června - Běšiny JARO 2015 - druhé místo absolutně i v kategorii do 1400ccm
7.-8.srpna - Agropa Rally Pačejov - porucha motoru po RZ 1
18.-20. září - Běšiny PODZIM 2015 - první místo v kategorii speciálů do 1200ccm se záložním motorem.
24.-25. října - Rallye Berounka Revival - po nadějném úvodu utopeno v bahně :-)
2016
9.-11. dubna - Rallye Praha Revival - vynecháno, nezadařilo se s repasí motoru po Pačejově.
9.-11. září - Běšiny PODZIM 2016 - stav motoru úspěšně setrvává :-)
29.-30. října - Rallye Berounka Revival - třetí místo v kategorii upravených aut do 1600ccm
2017
28.-30. dubna - Rallye Praha Revival
Video Berounka Revival 2016 Onboardy :
Video Berounka Revival 2015 Sedlčany :
Video Berounka Revival 2015 aneb Jak jsme tahali řepu
Video Praha Revival 2015 :
Video Berounka Revival 2014 Rožmitál:
Video Berounka Revival 2014 Rožmitál :
Video Berounka Revival 2014 Písek :
Video Berounka Revival 2014 Sestřih :
Video Praha Revival 2014 :
Video Pačejov 2014 sestřih:
Video Pačejov 2014 :
Video z Běšin, podzim 2013 :
Kombík na plyn :-)
Rok výroby 1974
Barva Zeleň jarní 5020 ( dávala se na eRka, dle dobový plakátů existoval i minimálně 1 sedan s touhle barvou )
Pod autem vepředu i vzadu ližiny ze 4mm duralu, v exponovaných místech kluznice z 1,25mm plechu.
Motor:
- základ v motoru 130, jednořádkový blok, objem 1289ccm
- Klika Felicia
- Nová pístní sada 136MPi, ojnice Felicia, vše náležitě odlehčeno a vyváženo
- základ hlavy použit ze 105, úprava Zenkl, větší kanály, upravený spalovací prostor, upravené ventily z Favorita, tvrdé válcové pružiny, vodítka s guferama.
- KP cca 11.5
- těsnění pod hlavou originál Škoda
- vačka od Urbiho s časováním 282 st. a zdvihem 7,2mm
- alternativně vačka 280 ze 120S, 10-248-1152, zdvih 6mm
- svíčky NGK BP7HS
- rozdělovač od Urbiho , základní předstih 11 stupňů , ostředivá regulace 11 stupňů , bez podtlaku
- krmeno Webrem 36 IDF , dif 32, vz. 160 , tr 155 , em. F16 , voln. 70 , ac. 60, jehla 225, v klapkách díry 1,2mm
- výfuk - svody od hlavy s podélným průchozím tlumičem od p. Hlušičky. Našopováno hliníkem
- řemenice klikovky duralová, průměr 80mm ( originál 110mm ) pro vhodné zpřevodování všeho příslušenství
- řemeny 1013mm
- vodní pumpa nová, vysoké lopatky
- chladící okruh naplněn destilovanou vodou s aditivem MoCool
- výměník voda - olej
- olej Valvoline 10W-60
- hliníkový chladič oleje, 13ti řádkový, nuceně chlazen třema ventilátorama
- repasovaný chladič vody, před ním elektrická tlačná vrtule průměr 380mm
- převodovka pětistupňová, skládáná, SP 3,9 ; 1 - 3,08 ; 2 - 2,12 ; 3 - 1,57 ; 4 - 1,21 ; 5 - 0,96
- převodovka uchycená horním držákem do karoserie
- táhlo převodovky s křížovým kloubem
Přední náprava:
- široká , maticová, vyztužená
- podložky 10mm
- tvrdé siletbloky od Pemita
- 2 stupně odklonu ( 11mm podložek pod kozlíkem )
- 2mm sbíhavost
- upravený záklon svislého čepu
- pružiny tvrdé :-) + 15mm podložka
- stabilizátor 21mm v tvrdých gumách
- tlumiče Kurka
Zadní náprava:
- široká, kyvadlová, vyztužená
- silentblok nahrazen unibalem
- nastavení sbíhavosti šroubem
- podložky 10mm
- pružiny tvrdé :-) + 5mm podložka
- tlumiče Kurka
Brzdy:
- vepředu 2 písty ze 120, destičky DS2500
- vzadu bubny, prasátka 22mm, obložení Beral
- podložená rozpěra paken kvůli účinku ruční brzdy
- závodní kapalina ATE Typ 200
- nové úchyty lanovodů v tunelu proti vytržení
Kola:
- Ronal 5x14" , pneu 185/60 R14
- vepředu ,,semislicky" Regal Racer
- vzadu Uniroyal RainExpert
- alternativně 6x14" retro bílé plecháče s chromovejma poklicema a mezikružím
Vhml / Škoda 110LS - komentáře:
20:31:44
24.03.2014
24.03.2014
vhml
11:36:05
22.03.2014
22.03.2014
vhml
Tak 10W-60 nalitej, pytlíček plnej trysek připravenej, ideální příležitost začít hledat dosud nenalezné koně :-)
19:17:12
20.03.2014
20.03.2014
m8rinek
-> Toušík: HP dělá o něco měkčí pružiny, ale ne zásadně, koupil bych holý tlumiče, řekl výrobci tuhosti pružin a zkusil to.
-> Olgoj Chorchoj: Vole gumo! Vždyť jsem to tak jezdil asi rok :D.
-> Tuner#2: Že jsem omladina já už jsem si zvykl, ale že už i Hml. :D
-> vhml: Naštěstí nejsme inženýři :D.
-> Olgoj Chorchoj: Vole gumo! Vždyť jsem to tak jezdil asi rok :D.
-> Tuner#2: Že jsem omladina já už jsem si zvykl, ale že už i Hml. :D
-> vhml: Naštěstí nejsme inženýři :D.
12:19:25
20.03.2014
20.03.2014
vhml
-> Olgoj Chorchoj 20.03.14 11:07:06: vymontuješ gumovej ,,nárazník", namontoješ heligon :-)
-> Toušík 20.03.14 11:00:03: V litru byly tlumiče HP, ale pružiny nějaký těžce dobový neznámejch parametrů. Údajně snad dobovej originál z A2.
-> Toušík 20.03.14 11:00:03: V litru byly tlumiče HP, ale pružiny nějaký těžce dobový neznámejch parametrů. Údajně snad dobovej originál z A2.
11:07:06
20.03.2014
20.03.2014
Olgoj Chorchoj
První fotka lukrativní jak turbopes!!! Nafoť prosimtě eště, jak máš chycený ty přídavný heligony... Dík
11:00:03
20.03.2014
20.03.2014
Toušík
Hele pro mě info z jiného soudku než z dohadů :)
Mám od T2 přední pera. Ale určitě jak bude nějaká kačka po testování koupit na příští rok nejspíš HP a celej komplet tlumiče+pera. Nebo má na to někdo jinej názor? -> vhml: by mohl vědět když jezdil s Litrama..
Mám od T2 přední pera. Ale určitě jak bude nějaká kačka po testování koupit na příští rok nejspíš HP a celej komplet tlumiče+pera. Nebo má na to někdo jinej názor? -> vhml: by mohl vědět když jezdil s Litrama..
10:59:38
20.03.2014
20.03.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml 20.03.14 10:49:16: Tady nejde o to, že jsi mě to neřekl, ale o ty posměšné posty a to, že jsi překroutil to co jsem psal v SZ a ještě to šířil dál, aby jste se tomu překroucenému mohli s m8 zasmát v nějaké chat diskuzi... Pokud je tohle posmívání a překrucování SZ pro Tebe sranda, tak sorry pro mě ne.
-> sep 20.03.14 10:50:45: Psanou formu mám pořád stejnou a nic na tom nehodlám (a ani netuším co) měnit.
-> sep 20.03.14 10:50:45: Psanou formu mám pořád stejnou a nic na tom nehodlám (a ani netuším co) měnit.
10:50:45
20.03.2014
20.03.2014
sep
-> Tuner#2: :pokouším se jen říct že zatímco s obsahem toho co píšeš se občas snad i souhlasit dá,formou kterou to podáváš to celé shodíš,ale s větrným mlýnem se do boje vážně pouštět nehodlám= jak myslíš.
10:49:16
20.03.2014
20.03.2014
vhml
-> Tuner#2 - zrušená registrace 20.03.14 10:45:54: zachoval tak, že jsem ti neřekl kdo vyrábí pružiny na přání výrobce? Stejně jako ty nechceš říkat jak máš upravený odklony?
A že si z tebe občas nejenom já dělám srandu? To nejsi sám :-)
Čímž bych asi v míru uzavřel tuhle nikam nevedoucí diskuzi...
A že si z tebe občas nejenom já dělám srandu? To nejsi sám :-)
Čímž bych asi v míru uzavřel tuhle nikam nevedoucí diskuzi...
10:45:54
20.03.2014
20.03.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> sep 20.03.14 08:33:32: To, že mě nemusíš, tady už dávno všichni ví... Nikdo není uraženej a nikdo ani netrucuje, je mě 35 a tohle co popisuješ vážně nedělám a nemám zapotřebí. Jen je mě smutno, že si dnešní omladina ničeho neváží a po tom co jsem Vencovi kdy poradil se takto zachoval.
08:33:32
20.03.2014
20.03.2014
sep
-> Tuner#2: :úctu a uznání okolí se urážením a trucováním pokoušeli získávat někteří jedinci v mateřské školce,bohužel už tehdy marně,není čas změnit taktiku?
07:36:15
20.03.2014
20.03.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml 20.03.14 06:52:23: a to si myslíš, že jsi to tímhle postem/postojem spravil?
06:52:23
20.03.2014
20.03.2014
vhml
-> Tuner#2 - zrušená registrace 19.03.14 22:56:45: víš co? Máš pravdu.
Jinak to bude pořád dokola...
Jinak to bude pořád dokola...
22:56:45
19.03.2014
19.03.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
Na toho rychle vyrostlého druhého rejpala reagovat nebudu, ale -> vhml 19.03.14 22:15:06: ty bys trochu úcty a pokory mít mohl po tom co jsi ještě před 2 lety tady tvrdošíjně tvrdil, jak jsou 80kN pružiny nesmysl, že to nebude fungovat atd. O nastavení větší odklonů, toho jak jsi se zachoval k tajemství a k tomu, že jsi ještě nedávno nevěděl, že eMko má v předu výš vykrojené lemy a žebral jsi po mě postisk budíku už raději ani nemluvě... Promiň, ale takhle si přátelství nepředstavuju...
22:32:44
19.03.2014
19.03.2014
Eidy
-> m8rinek: :)
22:26:11
19.03.2014
19.03.2014
m8rinek
-> Eidy: Tak jako šlo :)))...
22:24:28
19.03.2014
19.03.2014
Eidy
-> m8rinek: Šlo.
22:23:58
19.03.2014
19.03.2014
Eidy
-> vhml: Dobře, ale máte snad dost rozumu to ukončit, ne? No nic. V Běšinech si dejte všichni do huby. Myslím pivo. A já se přidám.
22:23:16
19.03.2014
19.03.2014
m8rinek
-> Eidy: Sorry, ale zareagovat takhle -> Tuner#2 - zrušená registrace 19.03.14 22:12:08: to nešlo nechat bez povšimnutí...