-> Eidy 09.02.14 20:42:34: to já zejtra pořídím novej, tenhle už jsem zavrhnul
Jinak je to vše snad na dobré cestě. Počítám že o víkendu by to mohlo jezdit. Chybí mi ke štěstí asi jen feldí startér a preventivně vyčistit chladič.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
IF IN DOUBT, FLAT OUT !
Plány na rok 2014 jsou vcelku smělé :-) .
Pokud to vše vyjde a povede se zaplatit tak bysme měli ject:.
4.-6. dubna - Rallye Praha Revival - třetí místo v kategorii upravených aut do 1600ccm
16.-17. května - Historic Vltava Rallye - ZRUŠENO, málo posádek
20.-21. června - Běšiny JARO 2014 - první místo ve sprintu do 1400ccm
25.-26. července - Rally Krkonoše , ZRUŠENO , přesun termínu
8.-9. srpna - Agropa Rally Pačejov, první místo v Pravidelnosti, obhajoba loňského vítězství
12.-13. září - Běšiny PODZIM 2014 - obhajoba prvního místa ve sprintu do 1400ccm z Jara
27.-28. září - Historic Rallye Kramolín - nakonec nepojedem, už je to mimo rozpočet.
25.-26.říjen - Rallye Berounka Revival - roztržený buben během druhé etapy, odstoupení
7.-8.listopadu - Rally Krkonoše - neúčast, léčení následků z Berounky
Rok 2015 odjedeme skromně asi jen s Běšinama, Revivalama a Pačejovem.
10.-12.dubna - Rallye Praha Revival - druhé místo v kategorii upravených aut do 1600ccm
19.-21.června - Běšiny JARO 2015 - druhé místo absolutně i v kategorii do 1400ccm
7.-8.srpna - Agropa Rally Pačejov - porucha motoru po RZ 1
18.-20. září - Běšiny PODZIM 2015 - první místo v kategorii speciálů do 1200ccm se záložním motorem.
24.-25. října - Rallye Berounka Revival - po nadějném úvodu utopeno v bahně :-)
2016
9.-11. dubna - Rallye Praha Revival - vynecháno, nezadařilo se s repasí motoru po Pačejově.
9.-11. září - Běšiny PODZIM 2016 - stav motoru úspěšně setrvává :-)
29.-30. října - Rallye Berounka Revival - třetí místo v kategorii upravených aut do 1600ccm
2017
28.-30. dubna - Rallye Praha Revival
Video Berounka Revival 2016 Onboardy :
Video Berounka Revival 2015 Sedlčany :
Video Berounka Revival 2015 aneb Jak jsme tahali řepu
Video Praha Revival 2015 :
Video Berounka Revival 2014 Rožmitál:
Video Berounka Revival 2014 Rožmitál :
Video Berounka Revival 2014 Písek :
Video Berounka Revival 2014 Sestřih :
Video Praha Revival 2014 :
Video Pačejov 2014 sestřih:
Video Pačejov 2014 :
Video z Běšin, podzim 2013 :
Kombík na plyn :-)
Rok výroby 1974
Barva Zeleň jarní 5020 ( dávala se na eRka, dle dobový plakátů existoval i minimálně 1 sedan s touhle barvou )
Pod autem vepředu i vzadu ližiny ze 4mm duralu, v exponovaných místech kluznice z 1,25mm plechu.
Motor:
- základ v motoru 130, jednořádkový blok, objem 1289ccm
- Klika Felicia
- Nová pístní sada 136MPi, ojnice Felicia, vše náležitě odlehčeno a vyváženo
- základ hlavy použit ze 105, úprava Zenkl, větší kanály, upravený spalovací prostor, upravené ventily z Favorita, tvrdé válcové pružiny, vodítka s guferama.
- KP cca 11.5
- těsnění pod hlavou originál Škoda
- vačka od Urbiho s časováním 282 st. a zdvihem 7,2mm
- alternativně vačka 280 ze 120S, 10-248-1152, zdvih 6mm
- svíčky NGK BP7HS
- rozdělovač od Urbiho , základní předstih 11 stupňů , ostředivá regulace 11 stupňů , bez podtlaku
- krmeno Webrem 36 IDF , dif 32, vz. 160 , tr 155 , em. F16 , voln. 70 , ac. 60, jehla 225, v klapkách díry 1,2mm
- výfuk - svody od hlavy s podélným průchozím tlumičem od p. Hlušičky. Našopováno hliníkem
- řemenice klikovky duralová, průměr 80mm ( originál 110mm ) pro vhodné zpřevodování všeho příslušenství
- řemeny 1013mm
- vodní pumpa nová, vysoké lopatky
- chladící okruh naplněn destilovanou vodou s aditivem MoCool
- výměník voda - olej
- olej Valvoline 10W-60
- hliníkový chladič oleje, 13ti řádkový, nuceně chlazen třema ventilátorama
- repasovaný chladič vody, před ním elektrická tlačná vrtule průměr 380mm
- převodovka pětistupňová, skládáná, SP 3,9 ; 1 - 3,08 ; 2 - 2,12 ; 3 - 1,57 ; 4 - 1,21 ; 5 - 0,96
- převodovka uchycená horním držákem do karoserie
- táhlo převodovky s křížovým kloubem
Přední náprava:
- široká , maticová, vyztužená
- podložky 10mm
- tvrdé siletbloky od Pemita
- 2 stupně odklonu ( 11mm podložek pod kozlíkem )
- 2mm sbíhavost
- upravený záklon svislého čepu
- pružiny tvrdé :-) + 15mm podložka
- stabilizátor 21mm v tvrdých gumách
- tlumiče Kurka
Zadní náprava:
- široká, kyvadlová, vyztužená
- silentblok nahrazen unibalem
- nastavení sbíhavosti šroubem
- podložky 10mm
- pružiny tvrdé :-) + 5mm podložka
- tlumiče Kurka
Brzdy:
- vepředu 2 písty ze 120, destičky DS2500
- vzadu bubny, prasátka 22mm, obložení Beral
- podložená rozpěra paken kvůli účinku ruční brzdy
- závodní kapalina ATE Typ 200
- nové úchyty lanovodů v tunelu proti vytržení
Kola:
- Ronal 5x14" , pneu 185/60 R14
- vepředu ,,semislicky" Regal Racer
- vzadu Uniroyal RainExpert
- alternativně 6x14" retro bílé plecháče s chromovejma poklicema a mezikružím
Plány na rok 2014 jsou vcelku smělé :-) .
Pokud to vše vyjde a povede se zaplatit tak bysme měli ject:.
4.-6. dubna - Rallye Praha Revival - třetí místo v kategorii upravených aut do 1600ccm
16.-17. května - Historic Vltava Rallye - ZRUŠENO, málo posádek
20.-21. června - Běšiny JARO 2014 - první místo ve sprintu do 1400ccm
25.-26. července - Rally Krkonoše , ZRUŠENO , přesun termínu
8.-9. srpna - Agropa Rally Pačejov, první místo v Pravidelnosti, obhajoba loňského vítězství
12.-13. září - Běšiny PODZIM 2014 - obhajoba prvního místa ve sprintu do 1400ccm z Jara
27.-28. září - Historic Rallye Kramolín - nakonec nepojedem, už je to mimo rozpočet.
25.-26.říjen - Rallye Berounka Revival - roztržený buben během druhé etapy, odstoupení
7.-8.listopadu - Rally Krkonoše - neúčast, léčení následků z Berounky
Rok 2015 odjedeme skromně asi jen s Běšinama, Revivalama a Pačejovem.
10.-12.dubna - Rallye Praha Revival - druhé místo v kategorii upravených aut do 1600ccm
19.-21.června - Běšiny JARO 2015 - druhé místo absolutně i v kategorii do 1400ccm
7.-8.srpna - Agropa Rally Pačejov - porucha motoru po RZ 1
18.-20. září - Běšiny PODZIM 2015 - první místo v kategorii speciálů do 1200ccm se záložním motorem.
24.-25. října - Rallye Berounka Revival - po nadějném úvodu utopeno v bahně :-)
2016
9.-11. dubna - Rallye Praha Revival - vynecháno, nezadařilo se s repasí motoru po Pačejově.
9.-11. září - Běšiny PODZIM 2016 - stav motoru úspěšně setrvává :-)
29.-30. října - Rallye Berounka Revival - třetí místo v kategorii upravených aut do 1600ccm
2017
28.-30. dubna - Rallye Praha Revival
Video Berounka Revival 2016 Onboardy :
Video Berounka Revival 2015 Sedlčany :
Video Berounka Revival 2015 aneb Jak jsme tahali řepu
Video Praha Revival 2015 :
Video Berounka Revival 2014 Rožmitál:
Video Berounka Revival 2014 Rožmitál :
Video Berounka Revival 2014 Písek :
Video Berounka Revival 2014 Sestřih :
Video Praha Revival 2014 :
Video Pačejov 2014 sestřih:
Video Pačejov 2014 :
Video z Běšin, podzim 2013 :
Kombík na plyn :-)
Rok výroby 1974
Barva Zeleň jarní 5020 ( dávala se na eRka, dle dobový plakátů existoval i minimálně 1 sedan s touhle barvou )
Pod autem vepředu i vzadu ližiny ze 4mm duralu, v exponovaných místech kluznice z 1,25mm plechu.
Motor:
- základ v motoru 130, jednořádkový blok, objem 1289ccm
- Klika Felicia
- Nová pístní sada 136MPi, ojnice Felicia, vše náležitě odlehčeno a vyváženo
- základ hlavy použit ze 105, úprava Zenkl, větší kanály, upravený spalovací prostor, upravené ventily z Favorita, tvrdé válcové pružiny, vodítka s guferama.
- KP cca 11.5
- těsnění pod hlavou originál Škoda
- vačka od Urbiho s časováním 282 st. a zdvihem 7,2mm
- alternativně vačka 280 ze 120S, 10-248-1152, zdvih 6mm
- svíčky NGK BP7HS
- rozdělovač od Urbiho , základní předstih 11 stupňů , ostředivá regulace 11 stupňů , bez podtlaku
- krmeno Webrem 36 IDF , dif 32, vz. 160 , tr 155 , em. F16 , voln. 70 , ac. 60, jehla 225, v klapkách díry 1,2mm
- výfuk - svody od hlavy s podélným průchozím tlumičem od p. Hlušičky. Našopováno hliníkem
- řemenice klikovky duralová, průměr 80mm ( originál 110mm ) pro vhodné zpřevodování všeho příslušenství
- řemeny 1013mm
- vodní pumpa nová, vysoké lopatky
- chladící okruh naplněn destilovanou vodou s aditivem MoCool
- výměník voda - olej
- olej Valvoline 10W-60
- hliníkový chladič oleje, 13ti řádkový, nuceně chlazen třema ventilátorama
- repasovaný chladič vody, před ním elektrická tlačná vrtule průměr 380mm
- převodovka pětistupňová, skládáná, SP 3,9 ; 1 - 3,08 ; 2 - 2,12 ; 3 - 1,57 ; 4 - 1,21 ; 5 - 0,96
- převodovka uchycená horním držákem do karoserie
- táhlo převodovky s křížovým kloubem
Přední náprava:
- široká , maticová, vyztužená
- podložky 10mm
- tvrdé siletbloky od Pemita
- 2 stupně odklonu ( 11mm podložek pod kozlíkem )
- 2mm sbíhavost
- upravený záklon svislého čepu
- pružiny tvrdé :-) + 15mm podložka
- stabilizátor 21mm v tvrdých gumách
- tlumiče Kurka
Zadní náprava:
- široká, kyvadlová, vyztužená
- silentblok nahrazen unibalem
- nastavení sbíhavosti šroubem
- podložky 10mm
- pružiny tvrdé :-) + 5mm podložka
- tlumiče Kurka
Brzdy:
- vepředu 2 písty ze 120, destičky DS2500
- vzadu bubny, prasátka 22mm, obložení Beral
- podložená rozpěra paken kvůli účinku ruční brzdy
- závodní kapalina ATE Typ 200
- nové úchyty lanovodů v tunelu proti vytržení
Kola:
- Ronal 5x14" , pneu 185/60 R14
- vepředu ,,semislicky" Regal Racer
- vzadu Uniroyal RainExpert
- alternativně 6x14" retro bílé plecháče s chromovejma poklicema a mezikružím
Vhml / Škoda 110LS - komentáře:
20:45:19
09.02.2014
09.02.2014
vhml
20:45:00
09.02.2014
09.02.2014
Kuba105
-> vhml: aby si zítra nehledal ten motor
20:42:34
09.02.2014
09.02.2014
Eidy
-> vhml: Ve spojmatu mají spoustu pytlíčků a až najdeš ten ztracenej, použiješ ho jinde.
20:41:24
09.02.2014
09.02.2014
vhml
-> Eidy 09.02.14 20:38:53: nenasypu. Někde je tu pytlík novejch pozinků. Ale kde?
( mimochodem jsem nemohl dneska najít ani setrvák ) :-)
( mimochodem jsem nemohl dneska najít ani setrvák ) :-)
20:39:47
09.02.2014
09.02.2014
Kuba105
-> vhml: to je smula a vsadím se že se ti hrozně chtělo dneska na tom makat
20:38:53
09.02.2014
09.02.2014
Eidy
-> vhml: To sou obyč M6. Nasyp tam co najdeš.
20:37:37
09.02.2014
09.02.2014
vhml
-> Kuba105 09.02.14 20:31:28: no, to já taky :-D
Zatím jsem dneska skončil na tom, že jsem někam dal pytlíček se šroubama na vanu a nemůžu ho najít
Zatím jsem dneska skončil na tom, že jsem někam dal pytlíček se šroubama na vanu a nemůžu ho najít
20:31:28
09.02.2014
09.02.2014
Kuba105
-> vhml: jsem zvědav jak se ti to povedlo
14:58:16
02.01.2014
02.01.2014
vhml
-> Shader 02.01.14 10:58:20: s tímhle to byla sranda, to už je po servisu. Dvě rychlostky ( 5km a 12km +cca 30km přejezdů) po utržení jsme jeli, že to bylo zdrátovaný jen 3x dokola, protože v autě víc drátu prostě nebylo...
Když to vezmu zpětně tak bych se na to asi vysral. Svezení žádný, zničený obě zadní gumy, ale odstupuj z prvního místa...
Když to vezmu zpětně tak bych se na to asi vysral. Svezení žádný, zničený obě zadní gumy, ale odstupuj z prvního místa...
10:58:20
02.01.2014
02.01.2014
Shader
-> vhml: Fotka č. 27 mazec . S tímhle si vážně jel jo?
08:04:29
20.12.2013
20.12.2013
vhml
Včera jsem nalil hlavu a dneska namodeloval spalovák. Současný KP je 10 tudíž musíme o 1mm dolů aby to trošku jelo :-)
12:23:54
17.12.2013
17.12.2013
Jozka
-> vhml: Celkem dost pěkný i takhle.. ale s echt nápisem (a po vyretušování RZ) by to s touhle fotkou tak, jak je (i když víc silnice před autem = fakt lepší), bylo pro mě skutečně parádní retro.
www.eurooldtimers.com/cze /.../54387-skoda-110-r-ori ginal-plakatek-prospekt-.h tml
www.eurooldtimers.com/cze /.../54387-skoda-110-r-ori ginal-plakatek-prospekt-.h tml
12:13:06
17.12.2013
17.12.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml: Tak mě jí hoď do mailu tak jak vznikla, ale neslibuju kdy se k tomu dostanu, do Vánoc spíš ne
12:07:10
17.12.2013
17.12.2013
vhml
-> Tuner#2 - zrušená registrace 17.12.13 12:02:28: s tím by se nechalo pohnout, je to maličko oříznutý. Právě proto hledám nějakou uměleckou duši, která ty chyby vidí, já to nepoznám.
Ostrost je slabší, ale těžko po čtvrt roce nějak vylepším :-) A ,,zajímavější" fotku nemám.
Ostrost je slabší, ale těžko po čtvrt roce nějak vylepším :-) A ,,zajímavější" fotku nemám.
12:02:28
17.12.2013
17.12.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml: Hlavně teda nic moc fotka na plakát. Před autem chybí část vozovky v poměru k tomu, kolik je za zadkem. Vypadá to kompozičně blbě jako že chce vyjet z fotky, moc oříznutá, navíc i ostrost co jsem viděl nebyla žádná sláva.
11:51:16
17.12.2013
17.12.2013
vhml
-> T 17.12.13 10:49:47: praveze jen vypadá. Ale ve skutečnosti to přesné není. Hlavně ty čísla jsou jiný.
10:49:47
17.12.2013
17.12.2013
T
-> vhml: : tohle vypadá přímo jako škoda, ne ? mě se líbí
07:00:33
17.12.2013
17.12.2013
vhml
Pokouším se o nějaký umění a nechám nasekat plakáty. Bude to takhle dobrý? Nemáte někdo font, kterej bude víc ,,škoda" ?
18:55:54
09.12.2013
09.12.2013
vhml
-> minno 09.12.13 12:37:08: dneska jsem to tam nasazel a jsem na hodnote 20-25. Všechny vložky jsou v super rovině, ale proti bloku to trochu lže. Přece jenom už něco pamatuje.