skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
IF IN DOUBT, FLAT OUT !
Plány na rok 2014 jsou vcelku smělé :-) .
Pokud to vše vyjde a povede se zaplatit tak bysme měli ject:.
4.-6. dubna - Rallye Praha Revival - třetí místo v kategorii upravených aut do 1600ccm
16.-17. května - Historic Vltava Rallye - ZRUŠENO, málo posádek
20.-21. června - Běšiny JARO 2014 - první místo ve sprintu do 1400ccm
25.-26. července - Rally Krkonoše , ZRUŠENO , přesun termínu
8.-9. srpna - Agropa Rally Pačejov, první místo v Pravidelnosti, obhajoba loňského vítězství
12.-13. září - Běšiny PODZIM 2014 - obhajoba prvního místa ve sprintu do 1400ccm z Jara
27.-28. září - Historic Rallye Kramolín - nakonec nepojedem, už je to mimo rozpočet.
25.-26.říjen - Rallye Berounka Revival - roztržený buben během druhé etapy, odstoupení
7.-8.listopadu - Rally Krkonoše - neúčast, léčení následků z Berounky
Rok 2015 odjedeme skromně asi jen s Běšinama, Revivalama a Pačejovem.
10.-12.dubna - Rallye Praha Revival - druhé místo v kategorii upravených aut do 1600ccm
19.-21.června - Běšiny JARO 2015 - druhé místo absolutně i v kategorii do 1400ccm
7.-8.srpna - Agropa Rally Pačejov - porucha motoru po RZ 1
18.-20. září - Běšiny PODZIM 2015 - první místo v kategorii speciálů do 1200ccm se záložním motorem.
24.-25. října - Rallye Berounka Revival - po nadějném úvodu utopeno v bahně :-)
2016
9.-11. dubna - Rallye Praha Revival - vynecháno, nezadařilo se s repasí motoru po Pačejově.
9.-11. září - Běšiny PODZIM 2016 - stav motoru úspěšně setrvává :-)
29.-30. října - Rallye Berounka Revival - třetí místo v kategorii upravených aut do 1600ccm
2017
28.-30. dubna - Rallye Praha Revival
Video Berounka Revival 2016 Onboardy :
Video Berounka Revival 2015 Sedlčany :
Video Berounka Revival 2015 aneb Jak jsme tahali řepu
Video Praha Revival 2015 :
Video Berounka Revival 2014 Rožmitál:
Video Berounka Revival 2014 Rožmitál :
Video Berounka Revival 2014 Písek :
Video Berounka Revival 2014 Sestřih :
Video Praha Revival 2014 :
Video Pačejov 2014 sestřih:
Video Pačejov 2014 :
Video z Běšin, podzim 2013 :
Kombík na plyn :-)
Rok výroby 1974
Barva Zeleň jarní 5020 ( dávala se na eRka, dle dobový plakátů existoval i minimálně 1 sedan s touhle barvou )
Pod autem vepředu i vzadu ližiny ze 4mm duralu, v exponovaných místech kluznice z 1,25mm plechu.
Motor:
- základ v motoru 130, jednořádkový blok, objem 1289ccm
- Klika Felicia
- Nová pístní sada 136MPi, ojnice Felicia, vše náležitě odlehčeno a vyváženo
- základ hlavy použit ze 105, úprava Zenkl, větší kanály, upravený spalovací prostor, upravené ventily z Favorita, tvrdé válcové pružiny, vodítka s guferama.
- KP cca 11.5
- těsnění pod hlavou originál Škoda
- vačka od Urbiho s časováním 282 st. a zdvihem 7,2mm
- alternativně vačka 280 ze 120S, 10-248-1152, zdvih 6mm
- svíčky NGK BP7HS
- rozdělovač od Urbiho , základní předstih 11 stupňů , ostředivá regulace 11 stupňů , bez podtlaku
- krmeno Webrem 36 IDF , dif 32, vz. 160 , tr 155 , em. F16 , voln. 70 , ac. 60, jehla 225, v klapkách díry 1,2mm
- výfuk - svody od hlavy s podélným průchozím tlumičem od p. Hlušičky. Našopováno hliníkem
- řemenice klikovky duralová, průměr 80mm ( originál 110mm ) pro vhodné zpřevodování všeho příslušenství
- řemeny 1013mm
- vodní pumpa nová, vysoké lopatky
- chladící okruh naplněn destilovanou vodou s aditivem MoCool
- výměník voda - olej
- olej Valvoline 10W-60
- hliníkový chladič oleje, 13ti řádkový, nuceně chlazen třema ventilátorama
- repasovaný chladič vody, před ním elektrická tlačná vrtule průměr 380mm
- převodovka pětistupňová, skládáná, SP 3,9 ; 1 - 3,08 ; 2 - 2,12 ; 3 - 1,57 ; 4 - 1,21 ; 5 - 0,96
- převodovka uchycená horním držákem do karoserie
- táhlo převodovky s křížovým kloubem
Přední náprava:
- široká , maticová, vyztužená
- podložky 10mm
- tvrdé siletbloky od Pemita
- 2 stupně odklonu ( 11mm podložek pod kozlíkem )
- 2mm sbíhavost
- upravený záklon svislého čepu
- pružiny tvrdé :-) + 15mm podložka
- stabilizátor 21mm v tvrdých gumách
- tlumiče Kurka
Zadní náprava:
- široká, kyvadlová, vyztužená
- silentblok nahrazen unibalem
- nastavení sbíhavosti šroubem
- podložky 10mm
- pružiny tvrdé :-) + 5mm podložka
- tlumiče Kurka
Brzdy:
- vepředu 2 písty ze 120, destičky DS2500
- vzadu bubny, prasátka 22mm, obložení Beral
- podložená rozpěra paken kvůli účinku ruční brzdy
- závodní kapalina ATE Typ 200
- nové úchyty lanovodů v tunelu proti vytržení
Kola:
- Ronal 5x14" , pneu 185/60 R14
- vepředu ,,semislicky" Regal Racer
- vzadu Uniroyal RainExpert
- alternativně 6x14" retro bílé plecháče s chromovejma poklicema a mezikružím
Plány na rok 2014 jsou vcelku smělé :-) .
Pokud to vše vyjde a povede se zaplatit tak bysme měli ject:.
4.-6. dubna - Rallye Praha Revival - třetí místo v kategorii upravených aut do 1600ccm
16.-17. května - Historic Vltava Rallye - ZRUŠENO, málo posádek
20.-21. června - Běšiny JARO 2014 - první místo ve sprintu do 1400ccm
25.-26. července - Rally Krkonoše , ZRUŠENO , přesun termínu
8.-9. srpna - Agropa Rally Pačejov, první místo v Pravidelnosti, obhajoba loňského vítězství
12.-13. září - Běšiny PODZIM 2014 - obhajoba prvního místa ve sprintu do 1400ccm z Jara
27.-28. září - Historic Rallye Kramolín - nakonec nepojedem, už je to mimo rozpočet.
25.-26.říjen - Rallye Berounka Revival - roztržený buben během druhé etapy, odstoupení
7.-8.listopadu - Rally Krkonoše - neúčast, léčení následků z Berounky
Rok 2015 odjedeme skromně asi jen s Běšinama, Revivalama a Pačejovem.
10.-12.dubna - Rallye Praha Revival - druhé místo v kategorii upravených aut do 1600ccm
19.-21.června - Běšiny JARO 2015 - druhé místo absolutně i v kategorii do 1400ccm
7.-8.srpna - Agropa Rally Pačejov - porucha motoru po RZ 1
18.-20. září - Běšiny PODZIM 2015 - první místo v kategorii speciálů do 1200ccm se záložním motorem.
24.-25. října - Rallye Berounka Revival - po nadějném úvodu utopeno v bahně :-)
2016
9.-11. dubna - Rallye Praha Revival - vynecháno, nezadařilo se s repasí motoru po Pačejově.
9.-11. září - Běšiny PODZIM 2016 - stav motoru úspěšně setrvává :-)
29.-30. října - Rallye Berounka Revival - třetí místo v kategorii upravených aut do 1600ccm
2017
28.-30. dubna - Rallye Praha Revival
Video Berounka Revival 2016 Onboardy :
Video Berounka Revival 2015 Sedlčany :
Video Berounka Revival 2015 aneb Jak jsme tahali řepu
Video Praha Revival 2015 :
Video Berounka Revival 2014 Rožmitál:
Video Berounka Revival 2014 Rožmitál :
Video Berounka Revival 2014 Písek :
Video Berounka Revival 2014 Sestřih :
Video Praha Revival 2014 :
Video Pačejov 2014 sestřih:
Video Pačejov 2014 :
Video z Běšin, podzim 2013 :
Kombík na plyn :-)
Rok výroby 1974
Barva Zeleň jarní 5020 ( dávala se na eRka, dle dobový plakátů existoval i minimálně 1 sedan s touhle barvou )
Pod autem vepředu i vzadu ližiny ze 4mm duralu, v exponovaných místech kluznice z 1,25mm plechu.
Motor:
- základ v motoru 130, jednořádkový blok, objem 1289ccm
- Klika Felicia
- Nová pístní sada 136MPi, ojnice Felicia, vše náležitě odlehčeno a vyváženo
- základ hlavy použit ze 105, úprava Zenkl, větší kanály, upravený spalovací prostor, upravené ventily z Favorita, tvrdé válcové pružiny, vodítka s guferama.
- KP cca 11.5
- těsnění pod hlavou originál Škoda
- vačka od Urbiho s časováním 282 st. a zdvihem 7,2mm
- alternativně vačka 280 ze 120S, 10-248-1152, zdvih 6mm
- svíčky NGK BP7HS
- rozdělovač od Urbiho , základní předstih 11 stupňů , ostředivá regulace 11 stupňů , bez podtlaku
- krmeno Webrem 36 IDF , dif 32, vz. 160 , tr 155 , em. F16 , voln. 70 , ac. 60, jehla 225, v klapkách díry 1,2mm
- výfuk - svody od hlavy s podélným průchozím tlumičem od p. Hlušičky. Našopováno hliníkem
- řemenice klikovky duralová, průměr 80mm ( originál 110mm ) pro vhodné zpřevodování všeho příslušenství
- řemeny 1013mm
- vodní pumpa nová, vysoké lopatky
- chladící okruh naplněn destilovanou vodou s aditivem MoCool
- výměník voda - olej
- olej Valvoline 10W-60
- hliníkový chladič oleje, 13ti řádkový, nuceně chlazen třema ventilátorama
- repasovaný chladič vody, před ním elektrická tlačná vrtule průměr 380mm
- převodovka pětistupňová, skládáná, SP 3,9 ; 1 - 3,08 ; 2 - 2,12 ; 3 - 1,57 ; 4 - 1,21 ; 5 - 0,96
- převodovka uchycená horním držákem do karoserie
- táhlo převodovky s křížovým kloubem
Přední náprava:
- široká , maticová, vyztužená
- podložky 10mm
- tvrdé siletbloky od Pemita
- 2 stupně odklonu ( 11mm podložek pod kozlíkem )
- 2mm sbíhavost
- upravený záklon svislého čepu
- pružiny tvrdé :-) + 15mm podložka
- stabilizátor 21mm v tvrdých gumách
- tlumiče Kurka
Zadní náprava:
- široká, kyvadlová, vyztužená
- silentblok nahrazen unibalem
- nastavení sbíhavosti šroubem
- podložky 10mm
- pružiny tvrdé :-) + 5mm podložka
- tlumiče Kurka
Brzdy:
- vepředu 2 písty ze 120, destičky DS2500
- vzadu bubny, prasátka 22mm, obložení Beral
- podložená rozpěra paken kvůli účinku ruční brzdy
- závodní kapalina ATE Typ 200
- nové úchyty lanovodů v tunelu proti vytržení
Kola:
- Ronal 5x14" , pneu 185/60 R14
- vepředu ,,semislicky" Regal Racer
- vzadu Uniroyal RainExpert
- alternativně 6x14" retro bílé plecháče s chromovejma poklicema a mezikružím
Vhml / Škoda 110LS - komentáře:
07:22:18
31.10.2014
31.10.2014
vhml
-> U-Geen 30.10.14 22:30:42: Umím. Ale proč bych to dělal?
22:51:05
30.10.2014
30.10.2014
MajoLR
Dverami napred to je ono...
22:30:42
30.10.2014
30.10.2014
U-Geen
-> vhml: ty fakt neumis projet zatacku normalne, to je strasny.... kurnik jak ja uz se tesim na snih az pujde utrhnout i ta moje 2.5l lemra :)
21:12:49
30.10.2014
30.10.2014
T
-> vhml: pak nějaký čep ? ale to asi těžko :-/
já to měl bodnuté, jak píšu no nějakou chvilku to jezdilo....
a když budeš mít po dotažení bubnu správnou polohu kroužku, tak kam by jsi ho pak chtěl posouvat ? teda pokud nebudeš dávat zase jiný buben
já to měl bodnuté, jak píšu no nějakou chvilku to jezdilo....
a když budeš mít po dotažení bubnu správnou polohu kroužku, tak kam by jsi ho pak chtěl posouvat ? teda pokud nebudeš dávat zase jiný buben
21:08:46
30.10.2014
30.10.2014
vhml
-> T 30.10.14 21:07:56: ne. Kroužek musí jít utažením bubnu posunout.
21:07:56
30.10.2014
30.10.2014
T
-> vhml: a zezadu by jsi mohl, ne ? pokud to teda nevadí nějak zásadně něčemu jinému....
20:55:57
30.10.2014
30.10.2014
vhml
-> T 30.10.14 20:53:03: opěrný kroužky musím nějak vyřešit. Posouvají se. Bodnout je ale nemůžeš, pak nenapasuješ buben přesně na kužel...
20:53:03
30.10.2014
30.10.2014
T
-> vhml: hele a opěrný kroužky na ložisko máš pořád na stejném místě ? nebo je máš pro jistotu třeba nabodovaný nebo něco takovýho ? jen se ptám
jinak jak tak koukám na ty videa, tak jak by jsi chtěl mít jednu normální fotku "nebokem" když žádnou zatáčku jsi "normálně" neprojel
jinak jak tak koukám na ty videa, tak jak by jsi chtěl mít jednu normální fotku "nebokem" když žádnou zatáčku jsi "normálně" neprojel
20:46:59
30.10.2014
30.10.2014
vhml
19:24:00
30.10.2014
30.10.2014
Jirik_Tuňák1983
-> vhml 30.10.14 18:54:47: Já jí mám právě na votuzidle kejvadlo taky. Jinak k heveru, pamatuju si, jak se mi to před vyvařením skoro vylomilo, tak od té doby je uklizenej v brašně. Rozhodně je ale praktičtější než ty v dnešních autech, to je tragédie a navíc u toho škodováckýho (žiguláckýho) si nevojebeš prsty o silnici při točení.
18:54:47
30.10.2014
30.10.2014
vhml
-> Tuner#2 - zrušená registrace 30.10.14 17:57:03: tak dohromady ale copa je tohle za ubližování, jen to jde bokem.To poskakování v lomech je horší :-/ Dneska to video z lomu asi dodělám.
-> Jirik_Tuňák1983 30.10.14 17:59:03: Používám všude a nemám problém.
-> Jirik_Tuňák1983 30.10.14 17:59:03: Používám všude a nemám problém.
18:09:43
30.10.2014
30.10.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Jirik_Tuňák1983 30.10.14 18:00:53: Klidně ať začnou, já mám nový a ještě vyztužený. Myslím, že až na Žlutce praskne, tak my tady už nebudem...
18:00:53
30.10.2014
30.10.2014
Jirik_Tuňák1983
-> Tuner#2 - zrušená registrace 30.10.14 17:57:03: No, teď se to povědomí zlomilo a od teď se začne psát nový VHML kalendář.
Od zejtra začnou praskat ráhmena na vlečkách.
Od zejtra začnou praskat ráhmena na vlečkách.
17:59:03
30.10.2014
30.10.2014
Jirik_Tuňák1983
-> Luky 30.10.14 15:36:54: Copak to, ale já bych se bál ten hever použít i do vyvařený škodovky.
17:57:03
30.10.2014
30.10.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml: Já bejt kyvkou na Tvém autě, tak si nechám prasknout poloosu hned za slavnostním startem při přejezdu na první RZ aby jsi mě nemohl takhle ubližovat Pacient.
15:41:24
30.10.2014
30.10.2014
vhml
-> Luky 30.10.14 15:36:54: jako správnej tým jsme do nový etapy nasadili nový gumy. A ano, už začaly docházet i dráty
15:36:54
30.10.2014
30.10.2014
Luky
-> vhml: hele teď koukám na tu fotku bez bubnu - ty jsi jel neděli na ronalech? To došly dráty v původních gumách?
15:17:20
30.10.2014
30.10.2014
Luky
-> vhml: prima, tak já ti zase někdy přijdu na startovní čáru poradit
15:11:26
30.10.2014
30.10.2014
vhml
15:03:20
30.10.2014
30.10.2014
Luky
-> vhml 30.10.14 12:51:20: jo to je to jak jsem ti v zatáčce fandil a ty jsi pak zablokoval na minutu trať, jo?