skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
IF IN DOUBT, FLAT OUT !
Plány na rok 2014 jsou vcelku smělé :-) .
Pokud to vše vyjde a povede se zaplatit tak bysme měli ject:.
4.-6. dubna - Rallye Praha Revival - třetí místo v kategorii upravených aut do 1600ccm
16.-17. května - Historic Vltava Rallye - ZRUŠENO, málo posádek
20.-21. června - Běšiny JARO 2014 - první místo ve sprintu do 1400ccm
25.-26. července - Rally Krkonoše , ZRUŠENO , přesun termínu
8.-9. srpna - Agropa Rally Pačejov, první místo v Pravidelnosti, obhajoba loňského vítězství
12.-13. září - Běšiny PODZIM 2014 - obhajoba prvního místa ve sprintu do 1400ccm z Jara
27.-28. září - Historic Rallye Kramolín - nakonec nepojedem, už je to mimo rozpočet.
25.-26.říjen - Rallye Berounka Revival - roztržený buben během druhé etapy, odstoupení
7.-8.listopadu - Rally Krkonoše - neúčast, léčení následků z Berounky
Rok 2015 odjedeme skromně asi jen s Běšinama, Revivalama a Pačejovem.
10.-12.dubna - Rallye Praha Revival - druhé místo v kategorii upravených aut do 1600ccm
19.-21.června - Běšiny JARO 2015 - druhé místo absolutně i v kategorii do 1400ccm
7.-8.srpna - Agropa Rally Pačejov - porucha motoru po RZ 1
18.-20. září - Běšiny PODZIM 2015 - první místo v kategorii speciálů do 1200ccm se záložním motorem.
24.-25. října - Rallye Berounka Revival - po nadějném úvodu utopeno v bahně :-)
2016
9.-11. dubna - Rallye Praha Revival - vynecháno, nezadařilo se s repasí motoru po Pačejově.
9.-11. září - Běšiny PODZIM 2016 - stav motoru úspěšně setrvává :-)
29.-30. října - Rallye Berounka Revival - třetí místo v kategorii upravených aut do 1600ccm
2017
28.-30. dubna - Rallye Praha Revival
Video Berounka Revival 2016 Onboardy :
Video Berounka Revival 2015 Sedlčany :
Video Berounka Revival 2015 aneb Jak jsme tahali řepu
Video Praha Revival 2015 :
Video Berounka Revival 2014 Rožmitál:
Video Berounka Revival 2014 Rožmitál :
Video Berounka Revival 2014 Písek :
Video Berounka Revival 2014 Sestřih :
Video Praha Revival 2014 :
Video Pačejov 2014 sestřih:
Video Pačejov 2014 :
Video z Běšin, podzim 2013 :
Kombík na plyn :-)
Rok výroby 1974
Barva Zeleň jarní 5020 ( dávala se na eRka, dle dobový plakátů existoval i minimálně 1 sedan s touhle barvou )
Pod autem vepředu i vzadu ližiny ze 4mm duralu, v exponovaných místech kluznice z 1,25mm plechu.
Motor:
- základ v motoru 130, jednořádkový blok, objem 1289ccm
- Klika Felicia
- Nová pístní sada 136MPi, ojnice Felicia, vše náležitě odlehčeno a vyváženo
- základ hlavy použit ze 105, úprava Zenkl, větší kanály, upravený spalovací prostor, upravené ventily z Favorita, tvrdé válcové pružiny, vodítka s guferama.
- KP cca 11.5
- těsnění pod hlavou originál Škoda
- vačka od Urbiho s časováním 282 st. a zdvihem 7,2mm
- alternativně vačka 280 ze 120S, 10-248-1152, zdvih 6mm
- svíčky NGK BP7HS
- rozdělovač od Urbiho , základní předstih 11 stupňů , ostředivá regulace 11 stupňů , bez podtlaku
- krmeno Webrem 36 IDF , dif 32, vz. 160 , tr 155 , em. F16 , voln. 70 , ac. 60, jehla 225, v klapkách díry 1,2mm
- výfuk - svody od hlavy s podélným průchozím tlumičem od p. Hlušičky. Našopováno hliníkem
- řemenice klikovky duralová, průměr 80mm ( originál 110mm ) pro vhodné zpřevodování všeho příslušenství
- řemeny 1013mm
- vodní pumpa nová, vysoké lopatky
- chladící okruh naplněn destilovanou vodou s aditivem MoCool
- výměník voda - olej
- olej Valvoline 10W-60
- hliníkový chladič oleje, 13ti řádkový, nuceně chlazen třema ventilátorama
- repasovaný chladič vody, před ním elektrická tlačná vrtule průměr 380mm
- převodovka pětistupňová, skládáná, SP 3,9 ; 1 - 3,08 ; 2 - 2,12 ; 3 - 1,57 ; 4 - 1,21 ; 5 - 0,96
- převodovka uchycená horním držákem do karoserie
- táhlo převodovky s křížovým kloubem
Přední náprava:
- široká , maticová, vyztužená
- podložky 10mm
- tvrdé siletbloky od Pemita
- 2 stupně odklonu ( 11mm podložek pod kozlíkem )
- 2mm sbíhavost
- upravený záklon svislého čepu
- pružiny tvrdé :-) + 15mm podložka
- stabilizátor 21mm v tvrdých gumách
- tlumiče Kurka
Zadní náprava:
- široká, kyvadlová, vyztužená
- silentblok nahrazen unibalem
- nastavení sbíhavosti šroubem
- podložky 10mm
- pružiny tvrdé :-) + 5mm podložka
- tlumiče Kurka
Brzdy:
- vepředu 2 písty ze 120, destičky DS2500
- vzadu bubny, prasátka 22mm, obložení Beral
- podložená rozpěra paken kvůli účinku ruční brzdy
- závodní kapalina ATE Typ 200
- nové úchyty lanovodů v tunelu proti vytržení
Kola:
- Ronal 5x14" , pneu 185/60 R14
- vepředu ,,semislicky" Regal Racer
- vzadu Uniroyal RainExpert
- alternativně 6x14" retro bílé plecháče s chromovejma poklicema a mezikružím
Plány na rok 2014 jsou vcelku smělé :-) .
Pokud to vše vyjde a povede se zaplatit tak bysme měli ject:.
4.-6. dubna - Rallye Praha Revival - třetí místo v kategorii upravených aut do 1600ccm
16.-17. května - Historic Vltava Rallye - ZRUŠENO, málo posádek
20.-21. června - Běšiny JARO 2014 - první místo ve sprintu do 1400ccm
25.-26. července - Rally Krkonoše , ZRUŠENO , přesun termínu
8.-9. srpna - Agropa Rally Pačejov, první místo v Pravidelnosti, obhajoba loňského vítězství
12.-13. září - Běšiny PODZIM 2014 - obhajoba prvního místa ve sprintu do 1400ccm z Jara
27.-28. září - Historic Rallye Kramolín - nakonec nepojedem, už je to mimo rozpočet.
25.-26.říjen - Rallye Berounka Revival - roztržený buben během druhé etapy, odstoupení
7.-8.listopadu - Rally Krkonoše - neúčast, léčení následků z Berounky
Rok 2015 odjedeme skromně asi jen s Běšinama, Revivalama a Pačejovem.
10.-12.dubna - Rallye Praha Revival - druhé místo v kategorii upravených aut do 1600ccm
19.-21.června - Běšiny JARO 2015 - druhé místo absolutně i v kategorii do 1400ccm
7.-8.srpna - Agropa Rally Pačejov - porucha motoru po RZ 1
18.-20. září - Běšiny PODZIM 2015 - první místo v kategorii speciálů do 1200ccm se záložním motorem.
24.-25. října - Rallye Berounka Revival - po nadějném úvodu utopeno v bahně :-)
2016
9.-11. dubna - Rallye Praha Revival - vynecháno, nezadařilo se s repasí motoru po Pačejově.
9.-11. září - Běšiny PODZIM 2016 - stav motoru úspěšně setrvává :-)
29.-30. října - Rallye Berounka Revival - třetí místo v kategorii upravených aut do 1600ccm
2017
28.-30. dubna - Rallye Praha Revival
Video Berounka Revival 2016 Onboardy :
Video Berounka Revival 2015 Sedlčany :
Video Berounka Revival 2015 aneb Jak jsme tahali řepu
Video Praha Revival 2015 :
Video Berounka Revival 2014 Rožmitál:
Video Berounka Revival 2014 Rožmitál :
Video Berounka Revival 2014 Písek :
Video Berounka Revival 2014 Sestřih :
Video Praha Revival 2014 :
Video Pačejov 2014 sestřih:
Video Pačejov 2014 :
Video z Běšin, podzim 2013 :
Kombík na plyn :-)
Rok výroby 1974
Barva Zeleň jarní 5020 ( dávala se na eRka, dle dobový plakátů existoval i minimálně 1 sedan s touhle barvou )
Pod autem vepředu i vzadu ližiny ze 4mm duralu, v exponovaných místech kluznice z 1,25mm plechu.
Motor:
- základ v motoru 130, jednořádkový blok, objem 1289ccm
- Klika Felicia
- Nová pístní sada 136MPi, ojnice Felicia, vše náležitě odlehčeno a vyváženo
- základ hlavy použit ze 105, úprava Zenkl, větší kanály, upravený spalovací prostor, upravené ventily z Favorita, tvrdé válcové pružiny, vodítka s guferama.
- KP cca 11.5
- těsnění pod hlavou originál Škoda
- vačka od Urbiho s časováním 282 st. a zdvihem 7,2mm
- alternativně vačka 280 ze 120S, 10-248-1152, zdvih 6mm
- svíčky NGK BP7HS
- rozdělovač od Urbiho , základní předstih 11 stupňů , ostředivá regulace 11 stupňů , bez podtlaku
- krmeno Webrem 36 IDF , dif 32, vz. 160 , tr 155 , em. F16 , voln. 70 , ac. 60, jehla 225, v klapkách díry 1,2mm
- výfuk - svody od hlavy s podélným průchozím tlumičem od p. Hlušičky. Našopováno hliníkem
- řemenice klikovky duralová, průměr 80mm ( originál 110mm ) pro vhodné zpřevodování všeho příslušenství
- řemeny 1013mm
- vodní pumpa nová, vysoké lopatky
- chladící okruh naplněn destilovanou vodou s aditivem MoCool
- výměník voda - olej
- olej Valvoline 10W-60
- hliníkový chladič oleje, 13ti řádkový, nuceně chlazen třema ventilátorama
- repasovaný chladič vody, před ním elektrická tlačná vrtule průměr 380mm
- převodovka pětistupňová, skládáná, SP 3,9 ; 1 - 3,08 ; 2 - 2,12 ; 3 - 1,57 ; 4 - 1,21 ; 5 - 0,96
- převodovka uchycená horním držákem do karoserie
- táhlo převodovky s křížovým kloubem
Přední náprava:
- široká , maticová, vyztužená
- podložky 10mm
- tvrdé siletbloky od Pemita
- 2 stupně odklonu ( 11mm podložek pod kozlíkem )
- 2mm sbíhavost
- upravený záklon svislého čepu
- pružiny tvrdé :-) + 15mm podložka
- stabilizátor 21mm v tvrdých gumách
- tlumiče Kurka
Zadní náprava:
- široká, kyvadlová, vyztužená
- silentblok nahrazen unibalem
- nastavení sbíhavosti šroubem
- podložky 10mm
- pružiny tvrdé :-) + 5mm podložka
- tlumiče Kurka
Brzdy:
- vepředu 2 písty ze 120, destičky DS2500
- vzadu bubny, prasátka 22mm, obložení Beral
- podložená rozpěra paken kvůli účinku ruční brzdy
- závodní kapalina ATE Typ 200
- nové úchyty lanovodů v tunelu proti vytržení
Kola:
- Ronal 5x14" , pneu 185/60 R14
- vepředu ,,semislicky" Regal Racer
- vzadu Uniroyal RainExpert
- alternativně 6x14" retro bílé plecháče s chromovejma poklicema a mezikružím
Vhml / Škoda 110LS - komentáře:
21:14:19
29.10.2014
29.10.2014
MOLSO
-> vhml: kurňa to snad neni mozne jak ti to krasne ide
21:10:57
29.10.2014
29.10.2014
Deacon
-> vhml: Moc hezký, klobouček!
21:07:41
29.10.2014
29.10.2014
vhml
Tak už mám konečně to ,,hlavní" video na youtubu. Obzváště pyšnej jsem na otočku v čase 1:52.
V druhém průjezdu jsme to dokonce celé jeli ještě o 6 ! sekund rychlejš včetně předjíždění nějaké Audiny na výletě na rovince mezi časem 1:47 a 1:52. A že ta cesta není úplně široká...
V druhém průjezdu jsme to dokonce celé jeli ještě o 6 ! sekund rychlejš včetně předjíždění nějaké Audiny na výletě na rovince mezi časem 1:47 a 1:52. A že ta cesta není úplně široká...
10:13:36
29.10.2014
29.10.2014
vhml
-> Luky 29.10.14 10:09:51: což jen tak mimochodem, chci na Prahu koupit šotolinový Vraníky, jen je nemůžu nikde sehnat ve 14". Skladem už nikde nejsou a výrobce nemá kostry :-/
A na 13" disky nedám chromovaný poklice, bez kterejch prostě nejedu
A na 13" disky nedám chromovaný poklice, bez kterejch prostě nejedu
10:09:51
29.10.2014
29.10.2014
Luky
10:08:12
29.10.2014
29.10.2014
vhml
-> Luky 29.10.14 10:06:23: Ale tak to by taky nemuselo bejt blbý svezení takhle nakombinovat si několik aut. Jen kde je vzít :-D
Základ je beztak ject pořád bokem, zbytek je vedlejší
Základ je beztak ject pořád bokem, zbytek je vedlejší
10:06:23
29.10.2014
29.10.2014
Luky
-> vhml: no já si právě říkám, že jak se to tam profesonalizuje, stejně jako všechny motoristické závody, je jen otázka času, než pracháči budou mít před každou SS zaparkovaný speciál. V Písku "motokáru", v Sedlčanech něco rallycrossovýho...
10:04:00
29.10.2014
29.10.2014
vhml
-> Luky 29.10.14 09:36:40: To je ovšem geniální myšlenka. Dokonce je to i stejná třída
No hele rána na spodek to byla strašná. Ženu pořád ještě bolí záda, dost možná, že od tohohle. Nemít ližinu tak to vana nemůže přežít.
No hele rána na spodek to byla strašná. Ženu pořád ještě bolí záda, dost možná, že od tohohle. Nemít ližinu tak to vana nemůže přežít.
09:36:40
29.10.2014
29.10.2014
Luky
-> vhml 28.10.14 20:24:26: Eda přeci říkal, že v průběhu soutěže je možné měnit auta. Nech si tam příště přistavit 140LS a jen přendáš čísla. Odkroužíš, přesedneš zpátky do 110LS a pojedeš pryč
Ten přejezd přes obrubníček nebyl moc hezkej teda Zejména na tom videu co jsi mi posílal přes úschovnu, tam jsou ty jiskry docela vidět
Ten přejezd přes obrubníček nebyl moc hezkej teda Zejména na tom videu co jsi mi posílal přes úschovnu, tam jsou ty jiskry docela vidět
07:14:38
29.10.2014
29.10.2014
vhml
Už se ke mě dostalo i to ,dle mého, nejzajímavější video z kasáren v Rožmitále. Večer to nahrnu všechno na youtube. uloz.to/xKrhWikU/mvi-7247
-mov
21:24:17
28.10.2014
28.10.2014
Eidy
-> vhml: Já teda nevím, ale podle toho jak tě znám a jak znám tvůj styl, tak mi to přijde naprosto věrný. Šílenec jako vždycky. Pecka jízda.
20:36:20
28.10.2014
28.10.2014
vhml
-> rOMAN 28.10.14 20:32:59: směs půlmilimetrovýho vzorku a drátů
20:32:59
28.10.2014
28.10.2014
rOMAN
-> vhml 28.10.14 20:20:12: pekne :) ..co tam mas obuto?
20:24:26
28.10.2014
28.10.2014
vhml
-> MOLSO 28.10.14 20:22:20: nutně potřebuju silnější motor, resp auto. Když jen vemu v úvahu jaký zlo by tam šlo dělat se 140LS
20:22:20
28.10.2014
28.10.2014
MOLSO
-> vhml: ide ti to pekne
20:20:12
28.10.2014
28.10.2014
vhml
Facebookáři si můžou pustit video z Písku, které opět považuji za nějakou montáž, protože takhle zhovadile určitě nejezdím :-D
www.facebook.com/video.ph p?v=10152362...
www.facebook.com/video.ph p?v=10152362...
19:52:42
27.10.2014
27.10.2014
vhml
Jinak dneska proběhlo další jednání o převodovce a asi už máme definitivní verzi:
3,08 - 2,12 - 1,57 - 1,19 - 0,83
3,08 - 2,12 - 1,57 - 1,19 - 0,83
19:49:35
27.10.2014
27.10.2014
vhml
-> T 27.10.14 18:43:27: i já. Snad to nějak fungovat bude
18:43:27
27.10.2014
27.10.2014
T
-> vhml: hodnoty zajímací, jen jsem zvědav jaké budou v létě