Vhml / Škoda 110LS Vhml / Škoda 110LS

komentáře | popis | fotky | vhml | 26.06.18 22:20 | 162x v oblíbených
IF IN DOUBT, FLAT OUT !



Plány na rok 2014 jsou vcelku smělé :-) .

Pokud to vše vyjde a povede se zaplatit tak bysme měli ject:.



4.-6. dubna - Rallye Praha Revival - třetí místo v kategorii upravených aut do 1600ccm

16.-17. května - Historic Vltava Rallye - ZRUŠENO, málo posádek

20.-21. června - Běšiny JARO 2014 - první místo ve sprintu do 1400ccm

25.-26. července - Rally Krkonoše , ZRUŠENO , přesun termínu

8.-9. srpna - Agropa Rally Pačejov, první místo v Pravidelnosti, obhajoba loňského vítězství

12.-13. září - Běšiny PODZIM 2014 - obhajoba prvního místa ve sprintu do 1400ccm z Jara

27.-28. září - Historic Rallye Kramolín - nakonec nepojedem, už je to mimo rozpočet.

25.-26.říjen - Rallye Berounka Revival - roztržený buben během druhé etapy, odstoupení

7.-8.listopadu - Rally Krkonoše - neúčast, léčení následků z Berounky



Rok 2015 odjedeme skromně asi jen s Běšinama, Revivalama a Pačejovem.



10.-12.dubna - Rallye Praha Revival - druhé místo v kategorii upravených aut do 1600ccm

19.-21.června - Běšiny JARO 2015 - druhé místo absolutně i v kategorii do 1400ccm

7.-8.srpna - Agropa Rally Pačejov - porucha motoru po RZ 1

18.-20. září - Běšiny PODZIM 2015 - první místo v kategorii speciálů do 1200ccm se záložním motorem.

24.-25. října - Rallye Berounka Revival - po nadějném úvodu utopeno v bahně :-)



2016



9.-11. dubna - Rallye Praha Revival - vynecháno, nezadařilo se s repasí motoru po Pačejově.

9.-11. září - Běšiny PODZIM 2016 - stav motoru úspěšně setrvává :-)

29.-30. října - Rallye Berounka Revival - třetí místo v kategorii upravených aut do 1600ccm



2017

28.-30. dubna - Rallye Praha Revival









Video Berounka Revival 2016 Onboardy :
110LS - Rallye Berounka Revival 2016




Video Berounka Revival 2015 Sedlčany :
110LS - Težká noha, prázdná hlava :-)




Video Berounka Revival 2015 aneb Jak jsme tahali řepu
110LS - Jak jsme tahali řepu




Video Praha Revival 2015 :
Rallye Praha Revival 2015 SS Chuchle (Historic rally cars Legend) Part 2




Video Berounka Revival 2014 Rožmitál:
110LS - Rally Berounka Revival 2014, SS1 Rožmitál




Video Berounka Revival 2014 Rožmitál :
Rally Legends - Ford Escort - škoda MB1000




Video Berounka Revival 2014 Písek :
Berounka Revival 2014 - posádka VÁCLAV HORN ML. / LENKA HORNOVÁ




Video Berounka Revival 2014 Sestřih :
110LS - Rallye Berounka Revival 2014




Video Praha Revival 2014 :
Rally Praha Revival 2014 SS Panenský Týnec (Fans Osek)




Video Pačejov 2014 sestřih:
EPLcond Rally Agropa Pačejov 2014 | 146 | Václav Horn ml.




Video Pačejov 2014 :
110LS - Pačejov 2014




Video z Běšin, podzim 2013 :
DSCN3844




Kombík na plyn :-)
Kombík na plyn.wmv






Rok výroby 1974



Barva Zeleň jarní 5020 ( dávala se na eRka, dle dobový plakátů existoval i minimálně 1 sedan s touhle barvou )



Pod autem vepředu i vzadu ližiny ze 4mm duralu, v exponovaných místech kluznice z 1,25mm plechu.





Motor:



- základ v motoru 130, jednořádkový blok, objem 1289ccm



- Klika Felicia



- Nová pístní sada 136MPi, ojnice Felicia, vše náležitě odlehčeno a vyváženo



- základ hlavy použit ze 105, úprava Zenkl, větší kanály, upravený spalovací prostor, upravené ventily z Favorita, tvrdé válcové pružiny, vodítka s guferama.



- KP cca 11.5



- těsnění pod hlavou originál Škoda



- vačka od Urbiho s časováním 282 st. a zdvihem 7,2mm



- alternativně vačka 280 ze 120S, 10-248-1152, zdvih 6mm



- svíčky NGK BP7HS



- rozdělovač od Urbiho , základní předstih 11 stupňů , ostředivá regulace 11 stupňů , bez podtlaku



- krmeno Webrem 36 IDF , dif 32, vz. 160 , tr 155 , em. F16 , voln. 70 , ac. 60, jehla 225, v klapkách díry 1,2mm



- výfuk - svody od hlavy s podélným průchozím tlumičem od p. Hlušičky. Našopováno hliníkem



- řemenice klikovky duralová, průměr 80mm ( originál 110mm ) pro vhodné zpřevodování všeho příslušenství



- řemeny 1013mm



- vodní pumpa nová, vysoké lopatky



- chladící okruh naplněn destilovanou vodou s aditivem MoCool



- výměník voda - olej



- olej Valvoline 10W-60



- hliníkový chladič oleje, 13ti řádkový, nuceně chlazen třema ventilátorama



- repasovaný chladič vody, před ním elektrická tlačná vrtule průměr 380mm



- převodovka pětistupňová, skládáná, SP 3,9 ; 1 - 3,08 ; 2 - 2,12 ; 3 - 1,57 ; 4 - 1,21 ; 5 - 0,96



- převodovka uchycená horním držákem do karoserie



- táhlo převodovky s křížovým kloubem









Přední náprava:



- široká , maticová, vyztužená



- podložky 10mm



- tvrdé siletbloky od Pemita



- 2 stupně odklonu ( 11mm podložek pod kozlíkem )



- 2mm sbíhavost



- upravený záklon svislého čepu



- pružiny tvrdé :-) + 15mm podložka



- stabilizátor 21mm v tvrdých gumách



- tlumiče Kurka





Zadní náprava:



- široká, kyvadlová, vyztužená



- silentblok nahrazen unibalem



- nastavení sbíhavosti šroubem



- podložky 10mm



- pružiny tvrdé :-) + 5mm podložka



- tlumiče Kurka





Brzdy:



- vepředu 2 písty ze 120, destičky DS2500



- vzadu bubny, prasátka 22mm, obložení Beral



- podložená rozpěra paken kvůli účinku ruční brzdy



- závodní kapalina ATE Typ 200



- nové úchyty lanovodů v tunelu proti vytržení





Kola:



- Ronal 5x14" , pneu 185/60 R14



- vepředu ,,semislicky" Regal Racer



- vzadu Uniroyal RainExpert



- alternativně 6x14" retro bílé plecháče s chromovejma poklicema a mezikružím





Vhml / Škoda 110LS - komentáře:

20:05:49
23.09.2014
vhml
-> TTomas 23.09.14 20:04:20: jo viděl jsem že to dělá i Millers. Zázrak neočekávám, ale stupínek ke stupínku a ono se to nakonci bude počítat...
20:04:20
23.09.2014
TTomas
-> vhml: Pouzival jsem neco podobneho od Millersu a zadnej zazrak se nekonal.
11:48:19
23.09.2014
vhml
Máte někdo zkušenost s aditivací chladících kapalin? Tohle mi docela zaujmulo. www.motul.com/system/.../ MoCool_GB.pdf?1290086772



Nedělám si iluze o zázraku, ale zase Motulu bych věřil, že to něco málo pomůže a je to za dostupný peníze ( 300Kč na 10litrů chladící kapaliny ).



Ještě mi napadlo jestli jsou nějaký rozdíly ve ,,výkonu" chladících kapalin. G11 vs G12++ atd. Motul opět vyrábí nějakou super kapalinu, ale náplň do stovky vyjde asi na 700Kč. Ne že bych na tom zkrachoval, ale kdyby G12++ byla dramaticky lepší než G11, vyšlo by to levnějš.
upraveno 1x, naposled 23.09.2014 11:50:22
16:37:28
16.09.2014
vhml
-> m8rinek 16.09.14 16:17:38: a nějaký oddůvodnění? Vždyť je tam směšnej tlak na poměry hydrauliky...
16:17:38
16.09.2014
m8rinek
-> vhml: Pokud to nemáš na beztlakou větev (vracečka do nádrže sucháče), tak bych dal tlakovou...
13:57:08
16.09.2014
vhml
-> m8rinek 16.09.14 13:42:52: spíše shrnutí 3



Ještě mi trápí hadice. Má význam tam dávat hydraulický hadice? Podle mě je to nesmysl a musí bohatě stačit palivová s opletem. Do 20bar, do 125 stupnu... www.hadice.info/hadice-pr o-ropne-produkty/petrotec- bgo
13:42:52
16.09.2014
m8rinek
-> vhml: deja vu? :D
12:37:15
16.09.2014
vhml
-> m8rinek 16.09.14 11:55:02: sám nevím 3



Asi prostě dám dlohou pětku a kdyby to bylo špatně, tak jen nechám vyrobit nějakou jinou a na autě shodím zadní víko a přendám to.
11:55:02
16.09.2014
m8rinek
-> vhml: Nějak nevim co chceš slyšet :D Hele představ si, že máš motor jako já a mezi 4-5 máš díru jako 4q, ale celý to je o 20kmph někde jinde :D.... Na to těžko odpovědět :D
11:31:54
16.09.2014
vhml
-> m8rinek 16.09.14 11:31:05: ti děkuju za pěknou radu 3
11:31:05
16.09.2014
m8rinek
-> vhml: Budeš muset tu 4 víc roztáhnout..
11:04:40
16.09.2014
vhml
-> Luky 16.09.14 10:40:43: spočítaný to mám. Jen nedokážu takhle od stolu říct, jak to bude probíhat, až ve 90km rychlosti přeřadím ze 4000 na 2500...



On ten skok otáčkově je stejnej jako u sériovýho 4kvaltu. Jenže se odehrává o 20km vejš, kde už jsou úplně jiný odpory a s jinde položeným kroutakem nez u série.
10:57:34
16.09.2014
Luky
Tak na pětku to točí v rozmezí cca 1500 až 4000 ot/min, v závislosti na aktuální rychlosti 3



Jsem rád že jsem mohl pomoci 1
10:44:30
16.09.2014
Luky
-> m8rinek: já vim, proto se ptám, jestli chce vědět kolik to točí, jestli to bude alespoň nad volnoběžnými otáčkami jeho motoru 47
10:42:53
16.09.2014
m8rinek
-> Luky: Má strach jestli ji vůbec zařadí s velkym skokem ve vysoký rychlosti :))). Navíc s motorem, kterej jede jinde než seriovka.
10:40:43
16.09.2014
Luky
-> vhml: na hovno 3 Teda na přesuny samozřejmě dobrý ale na závody je zbytečná. Což vím že na závody ji nepotřebuješ. Mám ti okouknout kolik to točí na pětku nebo si to spočítáš?
10:29:37
16.09.2014
vhml
-> Luky 16.09.14 09:55:37: tradičně od Freiů 4



A ty jako velkomajitel rapidů mi řekni jak to jezdí na pětku :-D
upraveno 1x, naposled 16.09.2014 10:30:12
09:55:37
16.09.2014
Luky
-> vhml: já se ptal na převodovku, ne chladič 3
08:42:50
16.09.2014
vhml
-> Luky 16.09.14 07:41:10: chladič, ne převodovku...



Jinak mám zásadní dotaz na provozovatele pětikvaltů: Není ta pětka ( sp 3.9 ) přehnaně dlouhá? Mám strach aby to motor nějak rozumně uvezl. Přece jenom mám kroutak posunutej trochu vejš než série a v kombinaci s krátkou 4kou a sériovou pětkou tam bude dost velký skok. Nedokážu ale odhadnout jak velkej průser to bude...
07:41:10
16.09.2014
Luky
-> vhml: zajímavá cena, to si tu převodovku dam do každého auta a ještě si pořídím náhradní pro případ že by se mi rozsypaly čínský kolečka3
Extreme Tyres